Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
63
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
18%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 182

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Robert kirjoitti:Tulevana kesänä minun on kuitenkin uitava, pyöräiltävä ja juostava.
Miksi?

Avatar
Robert
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 74
Liittynyt: 20 Touko 2012, 17:35

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Robert »

Hurrican kirjoitti:
Robert kirjoitti:Tulevana kesänä minun on kuitenkin uitava, pyöräiltävä ja juostava.
Miksi?
Ei minun suinkaan ole pakko, nämä ikään kuin kuuluvat kesääni. Jos en muuta tee, niin ainakin uin. Pyöräileminen ja juokseminenkin ovat varsin kivaa puuhaa.

Edit: Ja kuten voi aavistaa, selän vahvistamiseksi..
Wie viele Seelen hast du?
Warum bist du so schön wenn du weinst?

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9510
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja kwak »

Kävin tässä illalla juoksulenkillä testaamassa uutta tuulenpitävää teknistä paitaani, ja kun ilma oli sopivan viileä sekä fiiliskin hyvä, niin päätin juosta vähän pitemmälle kuin normaalisti. Reilun parin tunnin lenkin jälkeen kotona pistin tuon reitin Google Mapsiin ja sehän oli näköjään 19 km! :eeek: Olisinpa pari kilometriä vielä tajunnut venyttää, niin sehän olisi ollut puolimaraton. :heh: Loppupuolella kyllä energiat alkoivat olla todella vähissä ja janokin vaivasi, mutta nyt näin jälkeen päin tuli todella hyvä olo! :tuuletus:

Oon nyt innostunut tästä juoksemisesta ihan kunnolla: :surrur: Talvella aloitin salilla juoksumatolla ja nyt kevään ja kesän tultua tavoitteena on ollut käydä 3-4 kertaa viikossa pinkomassa - lähinnä Keskuspuistossa - mikä on ihan hyvin onnistunutkin. Olen salaa suunnitellut, että ottaisin osaa Helsinki City Marathoniin, joka järjestetään 18.8. Tässä olisi vielä 2,5 kuukautta aikaa treenata pitkää matkaa, joten se kuulostaisi ihan mahdolliseltakin. Maraton olisi mulle henkilökohtaisesti aikamoinen elämän merkkipaalu, entinen lihava lapsi ja liikuntavihaaja kun olen. Osallistumismaksu on kyllä hurja (10.7. asti 75 euroa, sen jälkeen vieläkin enemmän. EDIT: opiskelijakortilla näköjään vain 43 e!), mutta varmasti kokemus olisi sen väärti. No toisaalta nyt en voi enää perääntyäkään, kun menin tätä täällä mainostamaan. :heh:
Keep your head high above the water

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

kwak kirjoitti: No toisaalta nyt en voi enää perääntyäkään, kun menin tätä täällä mainostamaan. :heh:
No niin, et voi enää perääntyä, me tsempataan sua! :tapu:

Mulla iski pieni laiskotus kymmenen viikon treeniprojektin päätteeksi, puoleentoista viikkoon en tehnyt kuin hyötyliikuntaa. Ja se on mulla pitkä aika! Just sit kun sain taas treenistä kiinni, tuli kesäflunssa, enkä flunssaisena uskalla treenata - serkun vakava sydänlihastulehdus kun on esimerkkinä, tajuan miten vaarallista puolikuntoisena rehkiminen on.

Mut kunhan tästä olo kohenee elikäs kuumetta vielä tänäänkin, menee jokunen päivä tässä, aattelin punttia + bootcamp-treeniä vetää kolme kertaa viikossa + muut liikunnat, pyöräilyä ihan hyötyliikuntana kun tällä paikkakunnalla on välimatkat pitkät, frisbeegolfia ym. Hyvä kesä tästä tulee!
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

kwak kirjoitti:....opiskelijakortilla näköjään vain 43 e!
Sä et voi enää perääntyä! :uujee: Ilmoittaudu heti, kun on noin halpaa! :femme:

Mä oon nyt päässyt ehkä jonkinlaiseen "kesäkuntoon". Oon käynyt nyt muutaman kerran bodypumpissa ja alan ehkä vähän tajuta sen lajin juonta. Oikeat painot olen pikkuhiljaa löytänyt, nyt pitääkin sitten muutaman kerran käydä siellä treenaamassa noilla painoilla, että voi painoja vielä lisätä. :mrgreen: Sitten kesän kynnyksellä olen jälleen innostunut vesijuoksemisesta. :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36814
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kesän tavoitteena olisi alkaa liikkua vähän enemmän ja aloitin yrityksen kahdenkymmenen kilometrin pyörälenkillä! :violette: Nyt on kehossa sellainen iloneen väsynyt olo. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Uusi Bodypump-ohjelma on ihan :shock: :shock: :shock: Aiemmin olen ollut enemmän tai vähemmän plääh-fiiliksillä uusien ohjelmien suhteen, mutta tähän rakastuin heti. Liikkeissä on kivasti kaikkea uutta ja tykkään esim. ojentajabiisistä, jossa ei ole enää ollenkaan typeriä ranskalaisia punnerruksia levytangolla (vihaan niitä). Musiikkikin on erittäin hyvää ja olkapääbiisi suorastaan orgastinen. Näinköhän maltan pitää viikottaiset pumpit vain kahdessa. :heh:

Huomenna taas! :ihana: Luulenpa, että näin motivoivan ja vaihtelevan ohjelman myötä lihaskestävyyteni hyppää ihan uusiin sfääreihin. Kolmen kuukauden päästä vedänkin varmaan jo ihan hulluilla painoilla - toivottavasti! :uujee:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Yhdyn Violätsään! :uujee: Uusi bodypump-ohjelma on loistava! Eniten mun mieleen tais olla askelkyykkybiisi, jossa on Sash!n Ecuador jonain remixversiona ja siinä hypitään ja se on rankkaa ja ja ja! Myös ojentajat olivat makuuni (pl. ojentajapunnerrukset joita en vain yksinkertaisesti osaa tehdä) ja hartia-olkapääbiisissä oli kiva, että siitä poistui ne käsipainoilla tehtävät "nyrkkeilyliikkeet", en muista oikeaa nimeä. :heh:

Oon nyt jokatapauksessa ollut yli viikon käymättä salilla ja syönyt moskaa ja se näkyy ja etenkin tuntuu, joten voisin vaikka ryhdistäytyä. :)

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Mie hommasin jatkuvan kuukausikortin Lappeenrannasta Syke -nimisestä kuntokeskuksesta. Se maksaa 55€/kk, ja sillä saa käydä salilla ja jumpissa niin usein kuin haluaa, ja lisäksi Personal Trainer -palvelut kuuluvat hintaan eli saliohjelman tekeminen säännöllisesti. Siellä on myös sauna. Se on kiva, kun siellä on kesälläkin ihan hirveästi jumppatunteja, eli on paljon valinnanvaraa.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9510
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja kwak »

Harmittaa, kun muhun on iskenyt joku ärsyttävä yskä tässä tällä viikolla... :niinpa: En ole uskaltanut käydä lenkilläkään sen takia. Vai onko siitä mitään haittaa, jos yskäisenä harrastaa liikuntaa? :mitvit:
Keep your head high above the water

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mulle tulee aina kipeenä liikunnan harrastamisesta se tarina mieleen, kun mun työkaveri meni "vähän kipeenä" urheilemaan ja sai sen jälkeen keuhkoputkentulehduksen, ja joutui olemaan kolme viikkoa sairaslomalla. Kai pitäis sitkeesti vaan sairastaa se tauti pois.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Kävin tsekkaamassa mulle täysin uuden liikuntamuodon, bodycombatin. Kysymyksessä Les Millsin ohjelma, jossa on yhdistetty tuntiin nyrkkeilyä, thaiboxingia, karatea ja vaikka mitä taistelulajeja. Siis huhhuh, ihan sairaaaan rankka! Kokoajan melkein oltiin liikkeessä ja nyrkkeiltiin ilmaa ja potkittiin milloin eteen, milloin taakse ja milloin sivulle. Onneks vaan melkein kuolin sinne tunnille. :) Tykkäsin kyllä tosi paljon, kun oon tällanen aggreihminen niin sain vähän purkaa paineita potkimalla ja hakkaamalla ilmaa. :heh: En oo vähään aikaan valunnut noin paljon hikeä urheilutunnin jälkeen kuin tänään ja lopun punnerruksissa piti puristaa kyllä naama punasena. Suosittelen jos haluaa kokeilla kokeilla kamppailulajeja tällaisen tunnin muodossa. :peukku: Aion itse ehdottomasti mennä uudestaan heti kun saan energiat kokoon, sen verran puhki menin tästä tunnista.

Huomen aamulla menen 6.45 bodypumppiin, niin sitten on juhannukseksi urheiltu varastoon. :uujee:

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja blackburn »

^Body combat tekee hyvää niska-hartiaseudulle, se pistää verenkierron liikkeelle yläosassa.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Bodypump-ohjelmassa on vissiin pari vaihtoehtobiisiä, kun tänään hauista ja olkapäitä treenattiin ihan ihme biisien tahdissa. :shock: Laitoin vielä hababiisiin lisää painoja, koska mulla on meneillään painonlisäämisviikko :heh: , mutta enhän mä jaksanut niitä toistoja ollenkaan. Olkapääbiisi taas oli pettymys, kun tykkään niin kovasti siitä "normaalista" biisistä, ja nyt tulikin joku ihan tyhmä. :niinpa: On mullakin murheet... :rofl:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41966
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Sulkiskaverini taisi väsähtää eka kertaan :niinpa: Eikä ollut eka kerta elämässäni, kun sulkiskaveri väsähtää. Ehkä se johtuu siitä, kun sulkapalloa pelatessani haluan pelata sulkapalloa enkä seurustella. Ne lepotauot siinä välillä on ihan turhia :draamaa:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9510
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja kwak »

En nyt sitten ilmottautunutkaan sinne maratonille. :rullaati: Kävin parisen viikkoa sitten lenkillä tarkoituksena juosta 23 km, mutta viimeiset muutama kilometri täytyi taivaltaa kävellen, sillä polvissa alkoi tuntua ikävästi. Polvet olivat seuraavan viikon ajan sen verran arkoina, että päätin jättää tuon maratonin sittenkin tältä kesältä väliin. Nivelet tottuu kyllä ajan kanssa juoksusta aiheutuvaan rasitukseen, että täytyy vaan jatkaa tätä pitkän matkan lenkkeilyä sitkeästi ja totuttaa jalkoja kestämään usean tunnin juoksua. Lisäksi jos tässä treenatessa painokin tipahtaisi alaspäin, niin sekinhän on aina pois polvien päältä painamasta.

Ensi kesänä sitten uusi yritys! :)
Keep your head high above the water

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

^No ensi kerralla sitten. :peukku: Ei kannata tosiaankaan lähteä kropalla leikkimään, jos se antaa selkeitä varoitusmerkkejä.

Minäkin toivoisin, että oma paino tipahtaisi, saisin niin paljon enemmän liikunnastakin irti. Eipä se kyllä tuolla pelkällä liikkumisella mihinkään tipu, kun edelleen syön ja juon liikaa, ja väärin. :niinpa: Oma vika, mutta ärsyttää silti. Ehkä vielä joskus olen taas hoikka.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Harmittaa, kun rullaluistelureittini on niin likainen. :niinpa: Laakerit pitäisi puhdistaa varmaan pari kertaa kesässä, jotta rullat pyörisivät kitkatta. Nyt vielä routa on pilannut vakioreitiltäni kohdan, jossa asfaltti oli aiemmin erityisen liukasta. :( Kaikesta huolimatta olen nyt jo kolmena peräkkäisenä päivänä käynyt luistelemassa, ja fiilis on mainio. Ei tietoakaan siitä tutusta tunteesta, että enpä viitsi lähteä. :tapu:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Pete kirjoitti:Harmittaa, kun rullaluistelureittini on niin likainen. :niinpa: Laakerit pitäisi puhdistaa varmaan pari kertaa kesässä, jotta rullat pyörisivät kitkatta. Nyt vielä routa on pilannut vakioreitiltäni kohdan, jossa asfaltti oli aiemmin erityisen liukasta. :(
Mä olen harmitellut samaa koko kesän. Itse olen vielä niin laiska putsamaan laakereita, että eipä ole sitäkään sitten kevään tullut tehtyä :eiei: Tosiaan ainakaan minun kotikuntani tiestö ei ole rullaluistelijalle tarkoitettu, mikä on sinänsä sääli, koska kivoja reittejä kyllä löytyisi. Eipä siinä, olen kitkutellut mennä niillä teillä kaikista huolimatta. :heh: Silloin kun minä olin lapsi, olivat tiet aina priimakunnossa minun luistella. Vai olivatkohan sittenkään? :miettii:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

skidi kirjoitti:Itse olen vielä niin laiska putsamaan laakereita, että eipä ole sitäkään sitten kevään tullut tehtyä :eiei:
Minä en ole vielä puhdistanut kertaakaan. :puna: Jotenkin se homma on vaan niin vastenmielinen, että koko ajan sitä tulee lykättyä. :/
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Huomasin tänään tekeväni Bodypumpissa jo isommilla painoilla kuin yksi toinen eturivin tyttö. Jee, alan vahvistua. :mrgreen: Kohta alkaakin jo uusi ohjelma. Olen kyllä kovasti tykännyt tästä nykyisestä, mutta jo vähän kyllästyttää.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Mä olen suunnitellut pumpiin meneväni joku kerta, jäänyt tähän asti. On niin kauhean monta eri ohjattua tuntia meidän salilla, etten vaan saa aikaan sit päättää jonkun muun sijaan meneväni pumpiin. Kyllä pitäis, Violetten innostuksen perusteella. :joojoo:

Mulla on nyt loppukesän ja syksyn pysynyt treeni-into korkealla. Neljä-viisi kertaa viikossa treeni (punttia, kahvakuulaa tai ohjattuja tunteja, näistä moni aerobinen/lihaskunto-yhdistelmiä). Ja zumbaa... :ihana:

Mun pitäis hommata uudet zumbakengät. Mulla on jo muille tunneille sopivat napakat kengät, mutta ne nasahtaa niin hyvin kiinni lattiaan, ettei zumban kierrähdykset ja muut toimi... Aattelin jo kauhistuneena, että musta on tullut urheiluvaruste-hifistelijä, kun pitää olla eri kengät eri tunneilla. :shock: Mut toisilla tunneilla kengät ei saa liukua, toisilla taas vähän pitääkin liukua... Kamala, musta sohvaperunasta on tullut urheiluvarustelija!! :rofl:

Ai joo. Zumbassa aina silloin tällöin on vanhempiakin biisejä, ja aijai, kuinka makoisan ihanaa on zumbailla Jessy Matadorin Allez, ola, olén tahtiin. <3
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Se on muuten ihanaa, kun jossain jumpassa tulee yhtäkkiä euroviisuja. Ilmeeni on silloin yleensä tällainen: :uujee:

Harmittaa, kun missään ei mene tällä hetkellä oikein mitään aikatauluihini sopivaa tanssituntia. Tanssiminen on kivaa ja tarvitsisin myös jotain yläkropan liikkuvuutta lisäävää liikuntaa. Ehkä täytyisi jossain vaiheessa oikeasti harkita lähiostarimme tanssikoulua.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Kavelin ensimmaista kertaa kerrostalomme raput alas ja takaisin raput ylos kotiin. Aikaa meni alas reilu 7 min ja ylos 11 min. Aion ottaa tuon ihan vakiotreenikseni.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Monennessako kerroksessa asutte? :shock:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Pete kirjoitti:^ Monennessako kerroksessa asutte? :shock:
56. kerroksessa. Kavuttavaa on tosin ainoastaan 48 kerrosta, koska 1. kerros on maan tasalla ja valista puuttuvat kerrokset 4, 13, 14, 24, 34, 44 ja 54.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Pete kirjoitti:^ Monennessako kerroksessa asutte? :shock:
"Toisessa" :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Magnum kirjoitti:Kavuttavaa on tosin ainoastaan 48 kerrosta, koska 1. kerros on maan tasalla ja valista puuttuvat kerrokset 4, 13, 14, 24, 34, 44 ja 54.
Tuohan on jo mainio treeni, mutta ihmettelen noita kiinalaisia. :miettii:
tonywerner kirjoitti:"Toisessa" :heh:
No siinäpä hyvinnii. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä asun neljännessä kerroksessa, mutta silti nuo portaat ovat välillä liikaa. :draamaa: :heh:

Oli mulla ihan asiaakin tähän ketjuun. Olen nyt kahtena viikkona käynyt joogassa. :uujee: Tykkään kovasti, vaikka olenkin jäykkä kuin heinäseiväs. Ehkä ajan myötä rupean notkistumaan.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16192
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Pete kirjoitti:
Magnum kirjoitti:Kavuttavaa on tosin ainoastaan 48 kerrosta, koska 1. kerros on maan tasalla ja valista puuttuvat kerrokset 4, 13, 14, 24, 34, 44 ja 54.
Tuohan on jo mainio treeni, mutta ihmettelen noita kiinalaisia. :miettii:
Muistaakseni 4 on kiinalaisille epäonnen luku, joten he sitten jättävät taikauskoisuuttaan kerroksia pois. :joojoo:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Vastaa Viestiin