Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
63
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
18%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 182

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Nata »

En ole mitannut veden lämpötilaa, mutta kyllä se aina mukavasti lämpenee kun siellä hetken pulikoi! :) Ette te kärpäsiä ole, kyllä te kylmääkin vettä kestätte!
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja male »

Nata kirjoitti:Ette te kärpäsiä ole, kyllä te kylmääkin vettä kestätte!
Mahtaakohan itikka sanoa tuohon jotain.. No joo, minä haluaisin ainakin +25 astetta ennen kuin menen veteen uimaan. Joten uimahallissa siis..
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja itikka »

Heh... :lol:

Täällä on ainakin talviturkki vielä kastamatta ja kyllä sen veden pitää olla reilusti yli 20 asteista ennenkuin alan edes harkitsemaan pulikoimista.

Mutta onneksi helteet tulevat, koska tilasin ne lomani ajaksi. Eli pitäisi alkaa ensi viikolla ja viimeistään silloin nuo vedetkin lämpenee siedettäviksi. Trust me! :wink:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Toivottavasti Itikan tilaus meni totisesti perille, kun itsekin olen ensi viikolla lomille tuppautumassa.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Palasimma juur´ Ahvenanmaalta, jossa pyöräilimmä n. 50 km Maarianhaminasta Kastelholman linnaan ja takaisin.
Kylläpä oli mainiot maisemat ja mukavan tasainen reitti muutenkin polkaista.
On siellä vaan peijakkaan hyvät opastukset !

Kolleegani tosin oli pistellyt menemään lomallaan vaatimattomat 700 km, että lastenleikkiähän tuo hänen rinnallaan gyl.

On sitä vaan tullut syötyä ylettömän hyvin tämän ekan lomaviikon
aikana, että voisi sitä taas alkaa harkita paluuta arkeen..no ainaskin sit
kahden viikon päästä, ko loma on lusittu..
:termari:

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Tuollainen pyöräjuttu kuulostaa kyllä kivalle..

Meillä investoitiin vuosi sitten kesällä oikein kunnollisiin maastopyöriin ja jopahan olen esimerkiksi tänä kesänä oikein kerran pyörällä minnekään polkenut. 8)

Täällä on tuo pyörily vähän nihkeää, kun se on aika "uusi juttu" ja autojen seassa kyllä todella pelätä henkensä puolesta. Mutta näyttäväthän ne kamalan mukaville nuo sykkelit tuolla makuuhuoneessakin. Kerrassaan sporttinen ilmapiiri syntyy ilman minkään valtakunnan liikuntaa.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja male »

Voi kun mä ihailen teittii kun te jaksatte pyöräillä ja kuntoilla siellä sun täällä. Minä täällä yritän pikkaisen painoja nostella..
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Nyt on tämän pikkusedän jalat kippeet huomenna; löysin ihan hillittömän tehokkaan vesispinningin! Voi luoja että olin puhki 45 minuutin jälkeen.

Uimaaltaan matalaan päähän on roudattu pyörät ja sielläpä sitten poljettiin kuin hullut. Ihan sikahauskaa. :D
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja itikka »

Auh.... Kolottaa ja särkee sellaisistakin kohdista, missä en edes tiennyt omavani minkäänlaisia lihaksia. Lauantaina repäisty 7-ottelu koko kesän lekottelun jälkeen todellakin iski luihin ja ytimiin. Eilen oli tuskan ja työn takana pelkkä sängystä nousu ja jopa pelkästään makuuasennon vaihto otti koville.

Mutta toivottavasti tästä oppii ja aloittaa hieman säännöllisemmän kuntoilun. Ja varsinkin aitomistekniikkaa kannattaa hioa ennen seuraavaa ottelua ja 100m:n aitoja, ettei tarvitse ottaa lähikontaktia radanpintaan niinkuin lauantaina... :oops:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Minä sain tänään töissä käteeni KARJALAN KÄVELYVIIKOT aiheisen suorituskortin.
Pitänee vissiin kääriä hihat ja housunpuntit ja lähteä iltapäivällä lenkille... Josko saisi siihen korttiin merkintöjä??
Oikeesti, voisi aloittaa taas sen "uuden elämän" ja muuttaa elintapojaan.
Pitäs olla sellainen päämäärä ja palkinto joka kannustaisi sinnittelemään...
No oisko se vaikka Tampereen viisukarsinta 19.2.2005? Aiku tää tulee sinne timmissä kuosissa.... JEP! :wink:

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

MuzaMaza kirjoitti:Oikeesti, voisi aloittaa taas sen "uuden elämän" ja muuttaa elintapojaan.
Pitäs olla sellainen päämäärä ja palkinto joka kannustaisi sinnittelemään...
No oisko se vaikka Tampereen viisukarsinta 19.2.2005? Aiku tää tulee sinne timmissä kuosissa.... JEP! :wink:
Okei, MÄ KANS !
:termari:

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Miik »

itikka kirjoitti:Auh.... Kolottaa ja särkee sellaisistakin kohdista, missä en edes tiennyt omavani minkäänlaisia lihaksia. Lauantaina repäisty 7-ottelu koko kesän lekottelun jälkeen todellakin iski luihin ja ytimiin. Eilen oli tuskan ja työn takana pelkkä sängystä nousu ja jopa pelkästään makuuasennon vaihto otti koville.
Se oli kyllä rankka repäisy melkein suoraa pystymetsästä. Mullakin vihloi vielä eilen vasenta lonkkaa. Tänään taitaa olla ensimmäinen terve päivä. En ole vielä ainakaan löytänyt särkevää kohtaa kropasta.
itikka kirjoitti:Ja varsinkin aitomistekniikkaa kannattaa hioa ennen seuraavaa ottelua ja 100m:n aitoja, ettei tarvitse ottaa lähikontaktia radanpintaan niinkuin lauantaina... :oops:
Mulla taas oli se korkeus. Nilkka olisi voinut kestää ehjänä pidempäänkin kuin toiseen lajiin. Mutta hengissä selvittiin ja ensi vuonna uudestaan, eikös vain? Ja silloin ollaan treenattu etukäteen vähän paremmin... :roll:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

TerMari kirjoitti:[
Okei, MÄ KANS !
Hienoo. Eiköhän pistetä kaikki elämämme "rempalleen" ja uusiuduta!
Aiku me ei sitten kukaan tunneta toisiamme siellä Tampereella kun kaikki ovat käyneet läpi huikean muodonmuutoksen!!!! :D

Avatar
Mysterio
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 05 Elo 2004, 22:36
Paikkakunta: Forssa
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Mysterio »

"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö

en ole vieläkään saanut itsestäni senkään vertaa irti, että jaksaisin vaivautua lenkille, saatika ulos. Toki oppituntien välissä tulee joskus haukattua ilmaa, kun jatkuva koneilla istuminen alkaa puuduttaa, mutta sitten taas säätäämään food-smiley-020:

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

MuzaMaza kirjoitti:
Hienoo. Eiköhän pistetä kaikki elämämme "rempalleen" ja uusiuduta!
Aiku me ei sitten kukaan tunneta toisiamme siellä Tampereella kun kaikki ovat käyneet läpi huikean muodonmuutoksen!!!! :D
Pitäisköhän minunkin ilmoittautua tuohon kyseiseen "kisaan" mukaan. Mulla on jo lähhtenyt noin kolme kiloa vajaassa kahdessa viikossa.. Muttas ne taitaa olla nesteitä. Mutta salille on taas jalkojen suuntaamis aikomus.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Lihaksia kolottaa vallan mukavasti. Minä kävin eilen salilla ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen, ja laaditutin itselleni ohjaajan avulla harjoitusohjelmankin seuraaviksi kuukauksiksi. Katsotaan nyt, kuinka tytön käy!

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Meikkispäs pisti vapaapäiväänään hihaa heilumaan ja ullakkoa siistiksi
sillä tuloksella, että tuli kulutettua yli 700 kaloria sykemittarin lukeman
mukaan.(no okei, meni siinä yli 8 tuntia, muttaaaaaa....)
:termari:

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Tulisitkos vielä meille siivoamaan? :lol:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

ZetZet kirjoitti:Tulisitkos vielä meille siivoamaan? :lol:
No ååkke sit.
:^o
:termari:

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Chris »

Nyt mulla on kyllä sellainen aavistus että mä tulen sohaisemaan kiukkuista ampiaispesää, mutta olkoon...! Mulla on tullut sellainen kuva viestejä lukiessani, että meillä täällä Kuppilassa aika monella on jonkinmoinen "ylipaino-ongelma" - jos näin mahdollisimman diplomaattisesti sen yritän sanoa...! Monella näyttää myös olevan kuntoilun aloittamisvaikeuksia, kenellä mistäkin syystä - saamattomuutta, laiskuutta, motiivin puutetta jne...! Ymmärrän hyvin että kuntoilun aloittaminen on erittäin hankalaa, varsinkin jos on kauan ollut sohvaperunana ja liikkumatta. Muistakaa myös että pelkkä liikunta ei välttämättä kevennä oloanne ja olomuotoanne fyysisesti, myös ruokavaliota on tarpeen muuttaa terveellisemmäksi ja kevyemmäksi, jos todellisia tuloksia halutaan saavuttaa! Hyvä ohje: kaikki roskaruoka veks!

Meikäläinen on kyllä hieman huono esimerkki laihduttajille, koska en ikinä ole ollut varsinaisesti ylipainoinen - mahtuisin edelleen samoihin vaatteisiin kuin kouluaikoina runsaat parisenkymmentä vuotta sitten - olen kokeillut, uskokaa pois! Olen aina ollut pitkä, hoikka ja sopusuhtainen (tällä hetkellä painan 78 kiloa; pituutta on kertynyt 190 senttiä) ja olen aina voinut syödä ihan mitä tahansa lihomatta! Mulla on kuitenkin huippu-urheilijan tausta ja pitkä ura himoliikkujana, joten lihominen on ollut käytännössäkin varsin mahdotonta...! On kai osittain kiittäminen vilkasta aineenvaihduntaakin... :lol:

Viime vuosien aikana painoni on kuitenkin heilahdellut ylös ja alas - olen painanut vähimillään ainoastaan 67 kiloa ja enimillään jopa 87 kiloa, joten aika suurista eroista on kyse. Selitys on aika yksinkertainen: ydintalvella kun liikun vähemmän ja syön enemmän (joulut ja uudetvuodet jne) myös painan enemmän - keväällä taas alkaa varsinainen kuntoilukausi jolloin liikunnan osuus kasvaa radikaalisti ja ruokavalio muuttuu vähärasvaisemmaksi ja kevyemmäksi. Tosiasia on myös valitettavasti se että kun ikää kertyy lisää myös kilot kertyvät helpommin vartaloon! :x Olen esimerkiksi tämän kesän aikana keventynyt 7 kiloa noin kolmessa kuukaudessa vain liikuntaa lisäämällä; ruokavalio on suunnilleen pysynyt samana. Rakastan esimerkiksi jäätelöä, joten en todellakaan ole millään ihan askettisella ruokavaliolla - toisin pyrin kyllä välttämään rasvaa (suosin rasvattomia tuotteita). Paljon kanaa ja kalaa, erittäin runsaasti vihanneksia, kuitupitoista leipää, myslejä ja hedelmiä - siinä ruokavalioni ydin. En myöskään käytä alkoholia enkä tupakoi - enkä yleensä syö makeisia; suklaa kuuluu valitettavsti paheisiini (tosin en sitäkään ole syönyt sitten huhtikuun...). Ns. roskaruuasta - hampurilaista, ranskiksista, sipseistä ja pizzoista en ole koskaan niin paljon välittänytkään. Vaikuttaako tämä sitten kovin askeettiselta - ehkäpä...? :roll:

Nyt sitten se hankalin osuus: liikunta! Meikäläinen on suht riippuvainen liikunnasta - sitä on saatava säännöllisesti muuten olo ei tunnu hyvältä...! Tällä hetkellä juoksen aika hyvävauhtisia lenkkejä kestoltaan noin tunnin suunnilleen joka toinen päivä. Lisäksi rullaluistelen kun säät sallivat, joskus hyvinkin pitkiä lenkkejä, kolmisen tuntiakin yhteen menoon - kilometrimääriä en osaa sanoa! Voimistelu, venyttely ja painojen nostelu kuuluu myös asiaan - teen joitakin näistä aina päivittäin! Joskus liikunta on mennyt kyllä överiksikin, sen myönnän! Pari kesää sitten, kun painoin kevyimmilläni sen 67 kiloa - joka siis mun pituiselleni on ihan liian vähän - juoksin yli tunnin lenkkejä joka päivä, lisäksi muu liikunta...! Söin kuitenkin kuin hevonen, kilot vaan sen kun tippuivat...! :shock:

Mitä tällä kaikella haluan sanoa...? No, lyhyesti sanottuna: liikunta tuo hyvän olon ja terveyttä - mutta kohtuus kaikessa!! Jos todella haluatte keventää painoanne, se vaatii kovaa ja uutteraa työtä, itsekuria myös - mutta pidemmän päälle se kannattaa. Hoikempi olemus voi kaiken muun hyvän lisäksi tuoda lisää varmuutta ja itseluottamusta - kannattaa kuitenkin ensin konsultoida esim. lääkäriä; varsinkin jos ylipainoa on paljon ja liikuntaharrastuksista on kulunut jo hyvä tovi! Toivotan onnea matkaan...urheilu ja liikunta voi todellakin muuttaa elämän - jos vaan antaudutte sen lumoihin...! :wink: :lol: :lol: :lol:

:ukliam2:

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Hyviä pointteja, Chris. Ja totta on ettei pelkkä kuntoilu juurikaan painoa hetkauta suuntaan tai toiseen. Itse haenkin siitä tukea Painonvartijoiden pointsien laskemiselle. Nykyinen ruokavalioni kuulostaa aika lailla samalta kuin sinunkin, tosin satunnaisia lipsahduksiakin sattuu - niitä sitten yritän paikkailla liikunnalla.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Joo, no eipä mulla kyse ole siitä, ettenkö tietäisi miten
painonpudotus "oikeasti" tapahtuu.(pari vuotta sitten muutin ruokailutottumuksia juuri painonvartijoiden avulla ja 13 kg katosikin)

Itsekuri vaan on sangen löysänainen, jos ei ole kukaan/mikään
ruoskimassa...ja toisekseeeeeee mist hitost sitä tietää onko täällä enää huomenna...
(mitä-ketä-missä-minkälainen asenneongelma :shock: ?)

Kyllä kieltämättä aikoinaan korvensi kuulla eräältä kurssikaverilta seuraavanlaista: "Mä en sit ymmärrä ku ihmiset valittaa, et on
liikaa painoa, eihän kyse ole kun itsekurista"
(kyseinen neito oli simmoista langanlaihaa tanssijatyyppiä-silloin itselläni
ei vielä ollut mitään ongelmaa-nyt ajateltuna- mutta riepoi se silti)
:termari:

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Ei se minullekaan mikään ongelma ole. Musta tuntuu että se on ongelma "kanssamatkustajille" joskus. Eilenkin kun olin baarissa niin sain niin paljon nenänvarsi katseita, että niitä olis riittänyt useammallekin jakaa. Mutta minä poika en jaksanut välittää. Mie vaan jorasin menemään minkä ehdin. Kuului muuten tämän vuoden voittokappalekkin. Ainut ongelma on mulle se kun en saa mahtumaan farkkuja jalkaani. Ja uusia en osta, ennen kuin saan vanhat mahtumaan jalkaani.

Mie hyväksyn sellaisena itseni kuin olen. Ja myös teidät ihanat ystäväni, kiloista ja langan laihuudesta huolimatta. Itsekurista se on tosiaan kiinni.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Jaa-a... minusta tuntuu, että minun laihdutuskuurit tulevat torpedoiduksi tietyltä suunnalta aina ennemmin tai myöhemmin. En viitsi täällä kuulutella asiasta julkisesti, kiinnostuneet kysykööt privaatissa!

t. "Kiukkuinen kuin ampiainen..."
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja male »

En tiedä onko tämä kauhean hieno juttu, mutta hyppäsin tänään korkeutta 130. No joo, ei kuulosta hienolta, mutta tuli omaa ennätystä parannettua 10 senttiä. Ja on se ihan hyvin jos hyppään korkeutta kerran kesässä.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja totalhki »

ZetZet kirjoitti: laaditutin itselleni ohjaajan avulla harjoitusohjelmankin seuraaviksi kuukauksiksi. Katsotaan nyt, kuinka tytön käy!
Tsemppiä kuntoiluun!

Minulle tehtiin eilen uusi kunto-ohjelma. Ihan hyvä välillä katsastaa ammattilaisen kanssa että kaikki liikkeet tekee varmasti oikein. Uusitun ohjelman avulla jaksaa paremmin huhkia taas muutaman kuukauden. Salilla jossa käyn, voi tehdä tsekkauksen kolmen kuukauden välein.

Nyt syksyllä koetan jaksaa kuntoilla neljä kertaa viikossa. 2 kertaa kuntosali, 1 kertaa joku ohjattu aerobinen tunti ja 1 kertaa uinti. En ota näitä liian vakavasti, jos nyt joku kerta jää väliin niin ei haittaa. Kun vaan ei laiskotusmato pääsisi iskemään kovin pahasti.

Kuntoilu kannattaa, pysyy virkeämpänä. Maistuu viisutkin paremmilta! :wink:
Musiikki on makuasia.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Miik »

male kirjoitti:En tiedä onko tämä kauhean hieno juttu, mutta hyppäsin tänään korkeutta 130. No joo, ei kuulosta hienolta, mutta tuli omaa ennätystä parannettua 10 senttiä. Ja on se ihan hyvin jos hyppään korkeutta kerran kesässä.
130 on se miunkin ennätys.. Ja se on mun mielestä ihan hyvin myös (ottaen huomioon kuinka hukassa tekniikkani kanssa olen).
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Ai niin, siitähän mun piti mainita vielä. Eilen body pumpissa soi Tanskan veljesten voitto biisi, kylläkin mixattuna.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Eilen olin hiukan kipiä. Mutta tänään käy matka spinnaamaan. Kunpa sais polkee viisujen tahdissa.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Tänään sain uusittua urheiluvälineitä. Inhoan urheilukauppoja, ja olin aika kauan viivytellyt asian kanssa. Viime viikolla kävin yhdessä suuressa kaupassa yrittämässä, mutta siellä ei saanut ketään myyjää auttamaan.

Onneksi sain vinkin ystävältä kaupasta jossa palvellaan. Myyjä auttoi ja valitsi sopivat välineet hyllystä minun puolesta. Harmi vaan että spinning-kenkiä ei ollut, täytyy mennä huomenna hakemaan sellaiset toisesta kaupasta. Ne on kätevät sillä ne voi napsauttaa kiinni polkimiin. Olisin mielellään hoitanut kerralla kaikki kuntoon, ja sitten viiden vuoden päästä palannut asiaan.

Kyllä välineillä on väliä, ja kun kerran useamman kerran viikossa käy salilla kuntoilemassa niin kannattaa hankkia kunnolliset.
Musiikki on makuasia.

Vastaa Viestiin