Hooked on Wii - Pelipulinaa

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Hazard kirjoitti: 08 Kesä 2018, 00:05 Päätin hankkia PS4:n.
:peukku: On nimittäin hyvä vehje!
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä haluaisin Nintendo 3DS -konsolin, mutta en viitsisi hankkia sitä yhden ainoan pelin takia. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Innostuin pelaamaan eilen pitkästä aikaan NHL 06:n Dynasty-modea PS2:lla. Hyvä pelimuoto, jota ei taida uusissa änäreissä enään olla. Valitettavaa.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16168
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

klaus-12 kirjoitti: 10 Kesä 2018, 19:42 Innostuin pelaamaan eilen pitkästä aikaan NHL 06:n Dynasty-modea PS2:lla.
NHL 04:n Dynasty-moodi oli minusta paras, mutta 05-07 menettelivät myös. <3 Harmi että mun PS2 irtisanoi itsensä jo ties kuinka monta vuotta sitten ja nyt nuo pelit ja konsoli ovat tuossa pölyttymässä. :draamaa: Gran Turismo 4:ää taidan kuitenkin kaivata eniten.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Red Dead Redemption 2 on odotusten väärti ja hieno teos. :joojoo: Vaikka olen vasta chapterissa 4 menossa, niin voisin kaiken jo näkemäni pohjalta suositella kaikille Rockstar Gamesin faneille ja muillekin konsolipelaajille. :surrur:
ESC93 kirjoitti: 10 Kesä 2018, 20:12 NHL 04:n Dynasty-moodi oli minusta paras
-04 on kanssa jeba, mutta siinä ei muistaakseni voi simuloida otteluita, mikä tekee siitä pitkä vetisen kaltaiselleni hätähousulle. :heh:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

^ Joo itsekkin olen ihan tosi tyytyväinen RDR2 :ihana: nyt tosin pikku tauolla kun rupesi puuduttumaan. Olen pelannut noin 45%.
<3

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Rakastan Cities: Skylines -peliä. Ai että, se tunne kun oikeesti saa hallita melko realistisesti kaupunkia ja saa päättää niin monista asioista. Ihana yks kaks muokata koko kaupunki saastuneesta teollisuusröhjöstä vaikkapa ekohippien paratiisiksi. Sorrun aina tekemään maanalaisia liikenneympyröitä ja tunneleita + rakastan "superliikenneympyröitä" joissa on jotain 8 liittymää.

Kerran tein kaupunkin KAIKKI kadut yksisuuntaisiksi. Lenkitin kaikki tiet isompiin lenkkeihin. Eli kaikki ajoi jatkuvasti jossakin jotakin ympyrää.


Olen nostalgian takia myös hieman pelannut nyt Runescapea ja Habboa. :heh: Kukaan muu? :rofl: Vois tehdä Habboon viisuhuoneen.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11300
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Ooh, vieläkö on Habbo pystyssä? Voisi viisuhuonetta varten yrittää palauttaa mieleen tunnukset ja salasanat. Minähän olin siellä joku eXperttikin. :mrgreen:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Counter-Strike GO:n suurimmassa turnauksessa, Majorissa, pelaa tänään oma suosikkini Natus Vincere ja historiaa tehnyt suomalaisjoukkue ENCE. Pitäisikö tässä olla isänmaallinen vai kannattaa kaikkien aikojen lempijoukkuettani Navia? :draamaa: En katso näitä ikinä, mutta nyt täytyy tehdä poikkeus.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Suomalaiset finaaliin! :eeek: Ainoastaan Aleksi "allu" Jalli ollut kerran suomalaisena finaalissa toisen joukkueen kanssa. Historiallinen hetki. :uujee:

:suomenaikavoittaa:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Laitoinpa sitten rahaa palamaan peleihin. SoulCalibur VI, Uncharted 4, God of War, Witcher 3 sekä Just Cause 3. Lisäksi ennakkotilasin Days Gonen, joka ilmestyy ensi kuussa. Enpä voi enää valittaa, etteikö olisi tekemistä. :heh:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Uncharted 4 pelattu, tykkäsin. Nyt aloitin God of Warin. Vähän pelkäsin, että mahdanko pitää tästä, mutta ensimmäinen combat todisti vainuni vääräksi; pidän erittäin paljon pelimekaniikasta varsinkin taistelussa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36595
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Sain pari päivää sitten Score Hero! -nimisen jalkapallopelin 620. tason läpi kolmella tähdellä, ja täten peli on täydellisesti läpäisty. Eihän siinä mennytkään kuin reilut puoli vuotta. :violette:
Meow cat, please meow back.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Teksisi kamalasti mieli ostaa Remedy Entertainmentin Control, mutta en haluaisi tuhota talouttani jälleen tässä kuussa jonkun hetken huumassa tehdyn hankinnan takia. :draamaa:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1112
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

Nintendo Switch on ollut sellainen konsoli, jonka ostamista olen harkinnut jo todella kauan. Tänään se sitten viimein toteutui. :ihana: Vielä pitäisi viikko jaksaa odotella, että uusimmat Pokémon-pelit julkaistaan ja pääsee pelaamaan. :joojoo:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Onneksi tykkään ilmaispeleistä. Tämä limalöllönvenytys oli aika kiva, mutta pelasin sen vähän turhan äkkiä läpi: https://pelikone.fi/pelit/arcade-pelit/Jelly-Lam/15632
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ennakkotilasin Death Strandingin jo aikoja sitten, ja nyt vihdoin kävin hakemassa sen GameStopista. Tänään lähtee tulille ehkä itselleni vuosikymmenen odotetuin peli. :uujee:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Yhtäkkiä on pelattavaa joka sormelle :surrur:

Ennakkotilattu Pokémon Shield saapuu ensi viikolla ja tuo ensimmäisen uuden sukupolven joka on pullahtanut Pokémon-harrastukseni aikana. Uuden tietokoneen myötä aloin viime viikolla pelata XCOM 2:ta, ja sitten ostin satunnaisesti Coming Out of Topin.

Ennestään kesken ovat vielä Yoshi's Crafted World ja Pokémon Super Mystery Dungeon. Niin, ja sitten kaikki mobiilipelit :sekava:

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1112
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

Itsellänikin oli aikeissa ensin hankkia juuri Pokémon Shield, mutta ystäväni ehti tilata sen ennen minua ja tarkoitus oli hankkia eri versiot alusta alkaen. Nyt jälkeenpäin ei harmita yhtään, sillä olen tykästynyt Sword:n tarjoamiin Pokémon- vaihtoehtoihin enemmän. :joojoo: Onko Ufopolilla mietittynä jo minkä kolmesta startterista valitsee. Itse olen aikeissa ottaa Sobblen. :ihana:

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

ratamo1 kirjoitti: 08 Marras 2019, 23:36Onko Ufopolilla mietittynä jo minkä kolmesta startterista valitsee. Itse olen aikeissa ottaa Sobblen. :ihana:
Kauheen hyvä kysymys. Olen pääsarjan pelien suhteen myöhäisherännäinen, koska ryhdyin hommaan vasta PoGon jälkeen. Olen pelannut pelit HeartGold, Pearl, White 2, X, Ultra Sun ja Alpha Sapphire (tässä järjestyksessä), ja näkemykseni startterivalinnasta on elänyt villisti tämän intensiivisen jatkumon aikana. Aiemmat valintani olivat (samassa järjestyksessä) Chikorita, Chimchar, Tepig, Froakie, Popplio ja Treecko. Eli kauniisti itse asiassa kaksi kaikkia.

Jos näin etukäteen pitäisi valita yksi, sanoisin varmaan Grookey, koska olen kulkenut täyden ympyrän aloitustyyppien suosimisessa. Tuli on loppujen lopuksi aika turha tyyppi, jonka tehtävät hoitavat flying ja fighting. Veden merkitys puolestaan romahti Alolassa, kun enää ei tarvinnut itse surffata ym. (mikä oli mahtava uudistus). Ruoho on yllättävänkin tehokas tyyppi, koska peleissä yleensä liikutaan paljon vedessä ja luolastoissa. Paljon riippuu toki myös siitä, saavatko aloittimet kiinnostavia lisätyyppejä myöhemmissä vaiheissaan. Esimerkiksi grass/steel tai water/flying olisi aika kova.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Seurataanko tai pelataanko täällä speedruneja? (Onkohan sille jotain suomennosta.. Wikipedia ehdottaa "nopeuspelaamista".) Ideana on siis pelata peli läpi putkeen mahdollisimman nopeasti. Tällä hetkellä on menossa Awesome Games Done Quick -tapahtuma, jossa pelataan viikon ajan pelejä yötä päivää ja kerätään rahaa jollekin syövän estämiseen liittyvälle säätiölle. Striimiä. Muuten ei tosin itse oikein edes tule katsottua näitä.

Vielä pari päivää jäljellä, ja tällä hetkellä on menossa n. puolessa välissä 4 tunnin Pokemon X -run. Häiritsee myös kovasti levyraadin pisteytystä.. :hiips:

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Mattan »

AGDQ kyllä kiinnostaa, mutta harvoin osun kiinnostavan pelin kohdalle jos ihan satunnaisesti hyppään mukaan. Itse tapahtuman jälkeen tulee toki katsottua mielenkiintoisimmat, joskin THP8:n voisi vaikka katsoa livenä tässä kymmenen minuutin päästä tästä viestistä.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Strategia- ja simulaatiopeli Plague Inc: Evolved on estetty Kiinassa. Ideana on siis erilaisten tarttuvien virusten, bakteerien jne. nimeäminen ja kehittäminen ja lopulta koko maailman populaation tartuttaminen ja tappaminen. Samalla sen myynti muualla maailmassa nousi raketin lailla koronaviruksen takia. :heh:

https://www.bbc.com/news/technology-51673293
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
viisujänö
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 444
Liittynyt: 19 Marras 2019, 09:18

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja viisujänö »

Mulla on ps4, jolla tulee pääasiassa pelattua fifaa ja minecraftia, mutta nytten hommattiin switch että saa jotenkin ajan kulumaan kotona :uujee:
Paul Reyn viisudebyyttiä odotellessa.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Kunhan saan rahaa tässä kuussa hommaan kyllä Switchille uuden Animal Crossingin :uujee:

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Minuakin hekumoittaisi Switch ihan älyttömästi, nimenomaan noiden uusimpien Pokemon-pelien takia, mutta ei mulla tule olemaan koko elämäni aikana niin paljon ylimääräistä rahaa :aivanmaassa: :draamaa:

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Minä hankin Switchin tähän korona-ajan tylsyyteen. Pokémon Sword oli kyllä helpoin Pokémon-peli, jota olen pelannut. Toki edelleen nappaaminen ja otteleminen on kivaa, varsinkin näin hienojen grafiikoiden kanssa, mutta todella montaa osa-aluetta on helpotettu.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Näin etäopiskelun aikana sain sitten paremman tekemisen puutteessa pelattua L.A. Noiren läpi. Loistava peli, Rockstar laatua! :peukku: Koska en omista tällä hetkellä minkäänlaista unirytmiä, niin viimeisten öiden aikana tuli urakoitua siitä samalla platina. :surrur:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
viisujänö
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 444
Liittynyt: 19 Marras 2019, 09:18

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja viisujänö »

Mun kotona oleskelu on mennyt sitten täysin Animal Crossingin pelaamiseen. Se peli on aivan ihana ja tuli tässä kuunneltua kolmen päivän aikana yksi kirjakin samalla kun pelasin :mrgreen:
Paul Reyn viisudebyyttiä odotellessa.

Avatar
Kuolonkurki
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 983
Liittynyt: 23 Huhti 2015, 23:28
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Kuolonkurki »

^Et ole ainoa. :surrur: Aivan uskomattoman ihana peli, johon kyllä vahingossakin saa tuhlattua tuhottoman paljon aikaa. Lähestulkoon pakko-ostos Switchin omistajalle. Onneksi tässä ei ole ollut liiemmin mitään oikeaa tekemistä koska se olisi kyllä saattanut kärsiä tämän pelin ilmestymisen myötä. :mrgreen:
bye bye fool

Vastaa Viestiin