Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mä päädyin lopulta ostamaan Cliniquen Lash power -ripsarin, joka toimii samalla periaatteella kuin Kanebo 38. Luin käyttäjäkokemuksia, joissa sanottiin, että Cliniquen versio on helpompi poistaa. Tuo lähtee tosiaan ihan helposti lämpimällä vedellä, toki hieman pitää silmiä hieroa. Käytän kuitenkin mieluummin tätä kuin vedenkestäviä, joita en saa millään irti silmistäni. Lopputulos ei ole kovin näyttävä, mutta oon nyt niin kyllästynyt noihin kulahtaviin ripsareihin, että otan mieluummin luonnollisemman lopputuloksen, joka kestää. Cliniquella on toinenkin samalla periaatteella toimiva ripsari, jota ajattelin sitten seuraavaksi kokeilla.
What color is your life?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä en tiedä onko mulla jotenkin erikoisen herkät silmät, mutta se hierominen ei tosiaan ainakaan mulle sovi :eiei: Jotkut sanovat, että se ripsari lähtee kun vaan huiskii vettä silmiin esim. suihkussa, mutta ei se mulla ainakaan toimi...

Mun käyttämä Max Factor on sellaista "kyyneleenkestävää" eli ei heti valu, jos vähän tulee kyyneleitä tai esim. sataa vettä tai lunta päin naamaa, mutta lähtee kuitenkin tavallisilla poistoaineilla hyvin. Tota Cliniquen ripsaria voisi tosin hankkia vararipsariksi tilanteisiin, jolloin sitä vettä/kyyneleitä on tiedossa vähän enemmän :miettii:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mitä mieltä olette siitä jos mies käyttää peitepuikkoa - tai mitä onkaan - finniensä piilottamiseen? Vai voiko niitä menestyksekkäästi edes piilottaa? :eeek:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^ Mun mielestä siinä, että mieskin haluaa peittää ihon virheitä, ei ole yhtään mitään outoa, oli sitten kuinka maskuliininen tahansa. :joojoo: Ja kyllähän niitä voi piilottaa, tiedä sitten saako esim. irtopuuterilla huomaamattomamman ja tasaisemman tuloksen aikaan.. :miettii: Ainakin niin mulle on sanottu :ylppis:

Yst. terv. nimiLaittaavähänpuuteriatärkeisiintilaisuuksiinjajuhliinvarsinkinjosihoonaivanpaskassakunnossa
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mun mielestä miehet voi käyttää vaikka mitä meikkejä, ei ole ollenkaan outoa :joojoo:

Silmämeikeistä jatkaakseni: voisin suositella Lumenen silmämeikinpoisto-kosteuspyyhkeitä. Paketissa on siis liinoja, joilla pyyhkimällä saa meikin pois, eikä tarvitse huuhdella vedellä. Aion hankkia jatkossakin esim. mökkikäyttöön tai muihin tilanteisiin, joissa vedensaanti on rajoitettu. Jatkuvaan käyttöön eivät mulla ainakaan sovi, koska silmät ärsyyntyvät siitäkin hankaamisesta (vrt. ongelmani Kanebon 38:n poistamisessa) ja lisäksi rättejä kuluu vaan liikaa, jos on vahva juhlameikki. Mutta kevyen ripsarin saa hyvin pois :joojoo:

Minkälaisia silmämeikinpoistoaineita te käytätte? Mulla on oltava geeliä tai emulsiota, vesiä en pysty käyttämään :draamaa: Lutraan geelillä meikit liikkeelle ja huuhtelen suurella pumpulitupolla ja runsaalla vedellä.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Tottakai mies voi käyttää peitepuikkoa ja mitä vaan haluaa. Ei se finni miehen naamassa ole yhtään nätimpi kuin naisen vastaavassa.

Niin ja minä poistan meikit vedellä ja saippualla (joskus vielä jotain kasvovettä lisäksi).
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

riksa[ kirjoitti:Ja kyllähän niitä voi piilottaa, tiedä sitten saako esim. irtopuuterilla huomaamattomamman ja tasaisemman tuloksen aikaan.. :miettii: Ainakin niin mulle on sanottu :ylppis:
Irtopuuterilla tai yleensäkään puuterilla ei ole tarkoitus peittää mitään, vaan kiinnittää meikkipohja ja estää ihon kiiltelyä. Toki monet puuterit ovat värillisiä, mutta ei niillä kunnon peittoa saa.

Violeten kysymykseen: Poistan kaikki meikit Lactolinen kasvojenpesuaineella. Se on oivallinen tuote, hajustamaton ja sopii käsittääkseni hyvin myös herkkäihoisille. Itse käytän sitä siksi, että suosin ihonhoidossa yksinkertaisia ja "puhtaita" tuotteita. Mun naamarasvakin on nykyään vauvojen peppurasvaa (Rainbow'n hoitovoide). :hihi: Erillistä silmämeikin poistoainetta en käytä.
What color is your life?

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Margot kirjoitti:Irtopuuterilla tai yleensäkään puuterilla ei ole tarkoitus peittää mitään, vaan kiinnittää meikkipohja ja estää ihon kiiltelyä. Toki monet puuterit ovat värillisiä, mutta ei niillä kunnon peittoa saa.
Ehkei ole tarkoitus, mutta silti se peittää sen vähän, jonka haluan sen peittävän. En mä mitään mistään meikkipohjista tiedäkään. :heh: En tarvii kunnon peittoa, kunhan pienet virheet saan vielä pienemmän näköisiksi.
Ihon kiiltämistä toki haluan sillä myös hillitä.
Mulla erittäin pieni kerros puuteria toimii, kuten haluan sen toimivan, ja tyytyväinen olen. :uujee:

Tuosta vauvojen hoitorasvasta sen verran, että onko se tosiaan (omien kokemustesi perusteella) parempaa naamarasvana kuin muut nimenomaan naaman kosteuttamiseen ja hoitamiseen tarkoitetut (kalliit ja nimekkäät) tuotteet? Olen pähkäillyt eri tuotteiden kanssa, kun hyvää naamarasvaa ei vaan tunnu löytyvän. Kannattaa siis ainakin kokeilla?
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Mulla on itselläni niin huono iho, ettei tullut mieleenkään, että jollekin se puuteri voi tosiaan riittää. :mrgreen:

Nuo vauvarasvat on suosittuja kosmetiikasta kiinnostuneiden keskuudessa, yhdeltä hius- ja kauneusfoorumilta olen vinkin napannut. Monet kalliit tuotteet sisältävät kaikenlaista turhaa täytesälää eivätkä todellakaan mitään ihmeellisiä vaikuttavia aineita. Kaikki ei tietenkään sovi kaikille, mutta mä suosittelen kyllä kokeilemaan ennakkoluulottomasti halvempia tuotteita ja lisäksi käyttämään tuotteita muuhunkin kuin siihen, mihin sen sanotaan sopivan.

Tuo vauvarasva sopii käsittääkseni aika monenlaiselle iholle, koska se ei huononna omaa rasvaista ihoani (kuten monet rasvat tekevät), mutta on myös monien kuivaihoisten suosikki.
What color is your life?

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Hei hienoa :uujee: Kiitti vinkistä :peukku: Mullakin on aika rasvoittuva iho, mutta joskus se myös on ihan kuiva :mrgreen:
Pitääpi kokeilla!
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mäkin voisin kokeilla vauvarasvaa :uujee:

Mä kehitin teorian, että finnit poistuu jos hikoilee paljon eikä käytä mitään naamarasvaa. Siinä sitten puhistuu. :joojoo: Eikun kokeilemaan! :uujee: Vieläkään ei ole mitään hajua miten finnit saataisiin pois muualta kropasta. :aivanmaassa: Olen ihan hukassa kun en tiedä auttaako vai pahentaako ihorasvat asiaa :aivanmaassa:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Tuolla tavalla saat korkeintaan lisättyä finnejäsi ja/tai saat ihosi muutoin huonoon kuntoon. Kannattaa käyttää vaikka jotain rasvaiselle iholle tarkoitettuja puhdistusaineita ja kosteusvoidetta. Ei iho tule parempaan kuntoon kuin hoitamalla, pelkkä puhdistus ja rasvaus joka päivä auttaa jo tosi paljon. Ei välttämättä tarvitse mitään naamioita tai muuta kummempaa :peukku: Rasvaiselle iholle on siis ihan omanlaisia kosteusvoiteita, jotka mm. hillitsevät kiiltoa. Esim. apteekeissa on hyviä tuotteita, ja usein myös hajustamattomia ja miehekkäille miehillekin sopivia.

Ja sehän on toki fakta, että jos syö hyvin ja liikkuu, se näkyy myös ihossa. Jos haluaa kelmeän ja kuolleen näköisen ihon, kannattaa syödä todella epäterveellisesti ja yksipuolisesti! :uujee: Runsas tupakointi, ryyppäys ja unenpuute toki vielä tehostavat vaikutusta.

Mulla on kylmäpuristettua kookosöljyä, joka on kuulemma hyvää ihorasvana. Täytyy varmaan kokeilla :joojoo: Etenkin nyt talvella iho kuivuu aika helposti. :eiei:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Niin hullulta kuin se kuulostaakin, rasvaisen ihon kanssa kannattaa muistaa kunnon kosteutus. Ainakin oma ihoni villiintyy heti, jos en jaksa rasvata sitä riittävästi. Usein rasvaisen ihon omistajat yrittävät kuivattaa ihoaan esim. alkoholia sisältävillä tuotteilla, mikä vaan pahentaa asiaa. Aancon voisi kokeilla esim. juurikin tuota vauvojen peppurasvaa aamuin illoin käytettynä (ensin ihon pesu).
What color is your life?

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Violette kirjoitti:^Tuolla tavalla saat korkeintaan lisättyä finnejäsi ja/tai saat ihosi muutoin huonoon kuntoon. Kannattaa käyttää vaikka jotain rasvaiselle iholle tarkoitettuja puhdistusaineita ja kosteusvoidetta. Esim.
Siis onko ihan normaalia, että on toisaalta rasvainen iho (finnejä tulee) ja toisaalta kuiva? Varsinkin naamasta iho kuivuu todella paljon jos pesen jollain pesutuotteella, rupee ihan sattumaan. Lisäksi mulla tuntuu kaikki kosmetiikkatuotteet saamaan naamani läikistymään, niin kiva kun niitä onkin käyttää :miettii: Musta tuntuu että mun iho oli parhaimmassa kunnossa silloin kun en kertakaikkiaan käyttänyt mitään muuta kuin vettä. Naamaan siis.
Violette kirjoitti: Esim. apteekeissa on hyviä tuotteita, ja usein myös hajustamattomia ja miehekkäille miehillekin sopivia.
No ei se nyt haittaa vaikka olisivat kuinka naisellisia :hihi: Vaikka mä oonkin maailman maskuliinisin äijä :draamaa: :rofl:
Violette kirjoitti: Ja sehän on toki fakta, että jos syö hyvin ja liikkuu, se näkyy myös ihossa. Jos haluaa kelmeän ja kuolleen näköisen ihon, kannattaa syödä todella epäterveellisesti ja yksipuolisesti! :uujee: Runsas tupakointi, ryyppäys ja unenpuute toki vielä tehostavat vaikutusta.
Syön hyvin ja liikun paljon! :uujee: Runsas tupakointi - ups. Ryyppäys - ups. Unenpuute - ups. Tupakoinnin ihan oikeesti voisin jo pikkuhiljaa lopettaa. Mutta helpommin sanottu kuin tehty. :lohduton:
Margot kirjoitti: Aancon voisi kokeilla esim. juurikin tuota vauvojen peppurasvaa aamuin illoin käytettynä (ensin ihon pesu).
Kiitos vinkistä, lähdenkin tästä huomenna vauvaostoksille! :uujee: Osaisitko neuvoa vielä, millä naama kannattaisi pestä kun on näin hankala pelleilijäiho? Body Shopin tuotteet tosiaan ainakin kuivattavat aivan kamalasti.

Viisukuppila :ihana:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Naali »

Vauvojen peppurasva. :hihi: Mulla on ollut vähän vaikeuksia löytää sopivaa naamarasvaa talveksi. Tuntuu, että kaikki voiteet ovat joko liian kevyitä tai jättävät ällöttävän rasvanaaman. Ei myöskään tunnu ihan järkevältä lotrata puolta purkkia/tuubia kerrallaan naamaan siksi, että kosteutusta olisi tarpeeksi. Jatkakaamme siis etsintää. Ehkä munkin pitää tarttua siihen peppurasvaan.

Huulirasvoissa olen sen sijaan mennyt koko talven Aqualan Plus + Bepanthen + vaseliini -linjalla. Kosteutukseen Aqualania ja Bepanthenia tai vaseliinia sitten suojaksi. Toimii paremmin kuin aikaisemmat viritykseni. Okei, joskus töissä käytän tylsyyksissäni jotain puikkorasvaakin, mutta eipä niistä ole juuri muuta iloa kuin näpertely.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

^^ Mun mielestä kuulostaa siltä, että sulla on herkkä iho, jolloin kannattaisi välttää liian rajusti peseviä tuotteita (eli mm. niitä rasvaisen ihon tuotteita) ja kovasti hajustettuja tuotteita. Aiemmin mainitsemani Lactolinen kasvojenpesuaine (se on sellaisessa pumppupullossa) on tosi hyvä ja hellävarainen, mutta jos sitä ei satu kaupasta löytymään, niin kannattaa valita ylipäänsä jokin hajustamaton tuote. Myös ainakin Erisanilta löytyy sellaisia.

Edit: Tyrkytän peppurasvaa Naalillekin. :joojoo: Mulla on tosiaan rasvainen iho ja meikkaan päivittäin, joten en pysty myöskään käyttämään mitään, mikä jättää hirveän rasvaisen tai limaisen ihon. Eli tuo peppurasva ei sellaista jätä. Samanlainen tuote löytyy Rainbow'n lisäksi Pirkalta, mutta mulle on sopinut paremmin tuo Rainbow. Pirkka teki mulle lisää finnejä, mutta tiedän monien muiden tykkäävän siitä kovasti.
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Noista ripsiväreistä vielä. Olen kokeillut lukemattomia merkkejä ja tykästynyt eniten L'Orealin ripsareihin. Suosikkini niistä on se, missä on pallomainen harja. Aluksi vaati vähän totuttelua, mutta on osoittautunut kaikkein parhaimmaksi. Sillä saa värjättyä lähes ripsen kerrallaan jos haluaa.

Ripsivärin poistoon käytän joko L'Orealin tai Lumenen nestemäistä poistoainetta.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Aancon kirjoitti:
Violette kirjoitti:^Tuolla tavalla saat korkeintaan lisättyä finnejäsi ja/tai saat ihosi muutoin huonoon kuntoon. Kannattaa käyttää vaikka jotain rasvaiselle iholle tarkoitettuja puhdistusaineita ja kosteusvoidetta. Esim.
Siis onko ihan normaalia, että on toisaalta rasvainen iho (finnejä tulee) ja toisaalta kuiva?
Kyllä, se on ihan normaalia :joojoo: Joskin ärsyttävää. Kuivaihoiset kärsivät hilseilevistä laikuista kasvoilla, rasvaisella iholla siunatut taas kärsivät NIIDEN LISÄKSI finneistä yms. kivasta :eiei:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja skidi »

Sekaihosta taidetaan tuolloin puhua. Se taitaa olla suomalaisilla tavallisin ihotyyppi.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

oxox
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:03

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja oxox »

Ripsareista vielä...

Olen huomannut tuttavapiirissäni, että juuri Kanebo 38 jakaa eniten mielipiteitä. Osa on aivan rakastuneita kyseiseen tuotteeseen ja vannovat sen nimeen, toisille se ei istu _ollenkaan_. Mielenkiintoista!

Itse käytän MaxFactorin Masterpiece Maxia tai False Lash Effectiä. Molemmat ovat mielestäni oikein kelpoja tuotteita. Sen sijaan MaxFactorin Lash Extensions (tai joku semmonen) on ihan roskaa!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Kanebo on ihan jees, mutta ei oikein istu Suomen ilmastoon. Ainakin mulla oli aina ripsarit poskilla ties minkä lumipyryn/vesisateen vuoksi. :mrgreen: Nykyään Maybellinen Volum' Express Colossal on suosikkiripsarini; se ei varise, sillä saa oikeasti todella pitkät ja runsaat ripset ja kaiken lisäksi se on suhteellisen edullinen :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6307
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja mariah »

Hazel kirjoitti:Olen kokeillut lukemattomia merkkejä ja tykästynyt eniten L'Orealin ripsareihin.
:samaamielta: tuosta täysin samaa mieltä,monenmoista kokeillu mut parhaiten itelleni passaa just l'orealin ripsivärit.
erityisesti lash architect ja hyvä on myös double extension carbon black eli se kaxpäinen ripsari,tosin sitä valkoista väriä laitan aina pelkästään alaripsiin :joojoo:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

oxox kirjoitti:Ripsareista vielä...


Sen sijaan MaxFactorin Lash Extensions (tai joku semmonen) on ihan roskaa!
Joo, itsekin petyin tuohon todella paljon, ainoa hyvä puoli on se harja. Maxin ripsareista en kyllä muutenkaan erityisesti pidä. Nyt mulla on käytössä sellainen oma sovellus, käytän L'Orealin ripsaria Volume Million Lashes, mutta levitän sen tuolla Maxin Lash Extensionin harjalla :mrgreen:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Kylläpäs tämä Jean-Paul Gaultierin Le Male haisee vahvasti. Pari tirskausta laitoin aamun korvalla ja tuoksu tuntuu vieläkin, vaikka kello on jo ilta... puteli on todella riittoisa. Meinaan vaan kun joitain tököttejä, joita saa pirskotella ihan kunnolla ja haju haihtuu muutamassa tunnissa.

Käytättekö koskaan saman sarjan after-shavea ja eau-de-toilettea yhdellä kertaa? Kenzon L´Eau on niin raikas ja kirpeä, että lotraan aftershavella ensin leuan ja sitten kunnon pirskotukset eaudetoilettea vähän sinne sun tänne. :solttu:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Täl tahol taas tuntuu siltä, että suihkinpa mitä tahansa parfyymia ja miten paljon tahansa, en haista sitä tunnin jälkeen yhtään :sorivaan: Kai se johtuu siitä, että itse turtuu tuoksuun, mutta eipä kukaan ole juuri koskaan kehunutkaan sitä, että tuoksuisin hyvälle tai edes joltain :heh:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Varokaa muuten sen hajuveden kanssa, pyytää voimakkaista hajuista migreeniä saava kohtalotovereidensa puolesta :eiei: Kolme suihkausta eau de toilettea on ehdoton maksimi. Silloin sen kyllä haistavat muut lähelle tulevat, mutta se ei haise pitkien matkojen päähän eikä aiheuta ikäviä oireita niille, jotka ovat syystä tai toisesta yliherkkiä hajusteille. VIHAAN sitä, kun jotkut laittavat hajuvettä niin paljon, että meinaan tukehtua ja vielä suihkivat lisää tunnin-parin välein! :draamaa: Toimistossani (avotoimisto) on tällainen tapaus ja mun on aina pakko istua välillä nenäliina suun ja nenän edessä kun taas suihkautellaan lisää. :niinpa: :niinpa: :niinpa:

Pidän hajuvesistä, mutta niiden EI OLE TARKOITUS HAISTA USEIDEN METRIEN PÄÄHÄN. Lisäksi hyvä tuoksu menee pilalle, jos se on liian voimakas. Ja tosiaan, oma nenä tottuu tuoksuun hyvin pian, joten kannattaa ennemmin vaikka kysäistä kaverilta, tuoksuuko millekään ennen kuin lisäilee :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mä oon varmaan ilkee ihminen, mutta olen huomauttanut eräälle naiselle, että vähempikin hajuvesi riittäisi. :heh:
Eikä hän edes suuttunut, ainakaan avoimesti.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Joo, Violetten hajuvesitiedotteessa on vinha perä. Ei sais liikaa tuikata. :eiei:
Mulle yksi kaveri sanoi, että "on se taas lotrannu noiden hajuvesien kans" ja sitten dramaattiset tukehtumiseleet yskimisineen päälle. :nohyi: Yleensä en itse haista mitään, paitsi tämä Le male -tuoksu. Riittoisamppoo hajjuu, kaks tuikkausta, kesto 48 h! :heh:

NimiParfyymi Lelulle suosittelen: jos tämä ei haise, niin ei mikään. :uujee: Pakko muuten vääntää yksi käännös taas. Eau de toilette = Vessan vesi. :rofl:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Muistanette myös, että eau de parfum onkin jo sitten eau de toilettea tujumpaa kamaa, sitä ei tarvitse niinkään paljoa ja lisäksi tuoksu kestää pidempään. Kalliimpaa, mutta laadukkaampaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^Niinpä muuten onkin! :uujee: Vain yks tuikkaus sitä? Ja eikös niin, että after shave on se kaikkein miedoin?
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Vastaa Viestiin