Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Hurrican kirjoitti:Täällä on varmaan joskus keskusteltukin, mutta mitä hajuvesiä kuppilalaiset käyttää? Erityisesti kiinnostaa, suositteko ns. "halpismerkkejä" (joina minä pidän miesten kohdalla jotain parinkymmenen euron Adidasta ja Pumaa) vai vähän arvokaampia hajuja?
Guerlainin Champs-Elysées, Yves Saint Laurentin In Love Again, Christian Diorin J'adore ja Laura Biagioittin Laura löytyy täältä. Olen käyttänyt näitä kaikkia oikeastaan teini-ikäisestä asti. En tiedä mitä maksavat, mutta kaipa ne ihan "oikeita" tuoksuja ovat?
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Apua! :rofl: Mitä mun kymmenen euron hajuvedet sitten on, kirpputorikamaa? :repeilee: :hihi:
Mä käytän tosiaan halpiksia (esim. H&M, Seppälä), ja olen myös saanut niistä erittäin hyvää palautetta. Ja ne usein tuoksuvat mielestäni paljon paremmilta kuin kalliit, joita olen esim. Stockmannilla haistellut ja lopulta jättänyt suosiolla hyllyyn. :joojoo:
I'm not as think as you drunk I am

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Olenkin varmaan sitten hirveä ihminen, kun en pidä halpishajuvesistä. Mun mielestä hyvän hajuveden tulee maksaa 40 eurosta ylöspäin. :joojoo: Varmaan tuoksun sitten aina ihan kamalalle kun suihkutan Dioria kaulaan, kukaan ei oo vaan kehdannut sanoa suoraan...

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Eri asiat - tässä tapauksessa tuoksut - miellyttävät eri ihmisiä, eihän siinä mitään muuta takana ole. :heh: Enkä varmaan ole edes haistanut sinun hajuvesiäsi koskaan. Omien tähänastisten kokemusteni pohjalta puhuin. En myöskään pidä itselläni vahvoista tuoksuista, ja siksi turvaudun halpiksiin, jotka ovat omien kokemusteni mukaan myös miedompia.

Ja nyt pitää taas Kuppilassa keskustelemiselle niin tyypilliseen tapaan tarkentaa, että nauruhymiöt eivät olleet keskustelunavaajalle nauramista, vaan huvittuneisuutta siitä, että omat tavat ovat vain niin erilaisia. Ja tässä tapauksessa naurahdin myös tuolle hintaluokittelulle, koska itselläni on tosiaan myös seitsemän euron hajuvesi, joka onkin sitten jo Hurricanin mielestä todella halpis. Mutta se on Hurricanin ote asiasta, enkä minä sitä tuominnut, minua se vain huvitti. Hyvässä hengessä.
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä käytän termiä "halpa hajuvesi" kuvaamaan sellaisia tuoksuja, joita tulee vastaan joka toisella. Esim. teinivuosinani melkein jokainen tyttö käytti erästä hajuvettä, jonka nimeä en nyt tässä mainitse, koska tuurillani joku sitä täällä käyttää ja loukkaantuu :rofl:

Minusta hajuveden hinnalla ei ole väliä, kunhan se sopii käyttäjänsä persoonaan ja tuoksuu kivalle. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Vierastan halppishajuvesiä, enkä oikein tiedä miksi. :puna:

Ikisuosikkini vuodesta toiseen on L'eau par Kenzo. Lisäksi tykkään Escadan (Sentiment, Magnetism) ja Calvin Kleinin (erityisesti Eternity) hajuista. Hugo Bossillakin on ihkuja hajuvesiä. Pitäisi löytääkin joku uusi tuoksu... :draamaa:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Kuva

Muut eivät vain miellytä. :draamaa:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Yhdyn Darheniin ja Jonsiin: L'Eau par Kenzo on vaan paras (tosin tietysti naisten versio). :joojoo: Aina välillä yritän etsiä uutta, mutta totean muut tuoksut liian raskaiksi ja tunkkaisiksi tai sitten ällöttävän makeiksi ja pirtsakoiksi. Halpoja hajuvesiä vierastan ainoastaan siksi, että ne tuntuu katoavan mun iholta heti.
What color is your life?

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

En ole oikein oppinut käyttämään tuoksuja. Jatkuvasti mukana seuraava tuoksu on jopa hieman ahdistavaa. :heh: Tällä hetkellä omistan vain yhden tuoksun, Guerlainin L'instant, joka on paras tuoksu, jota olen käyttänyt (mutta monia en ole testannut). Tuostakin tuli todella nopeasti hillitön hitti ja se oli jossain vaiheessa vuoden tuoksu, joten alkoi rasittaa, kun joka toinen vastaantulija tuoksui samalta.

Tuoksut tuntuvat yleensä liian vahvoilta ja tein vuosia työtä, missä tuoksun käyttö olisi ollut vähintäänkin turhaa/epähuomaavaista ja osassa työtehtäviä jopa kiellettyä, joten en ole tottunut niihin. Lisäksi mieheni on sitä mieltä, että "ominaistuoksuni" on parempi kuin mikään purkista saatava ja saattaa jopa kitistä asiasta. :heh: Kun en itsekään tuoksuista oikein välitä, olen mieluummin ilman.

Olen muuten huomannut, että useat heteromiehet eivät pidä naisten hajuvesistä (siis vaikka itse käyttäisivät tuoksuja), mutta tuntemani biseksuaalit miehet pitävät niistä. Hengaanko oudoissa porukoissa vai onko joku huomannut saman?
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Yhdyn myöskin Darheniin, Jónsìin ja Margotiin. L'Eau par Kenzo on ihan sairaan hyvän tuoksuinen. :kups: Se oli mun ensimmäinen kallis hajuvesi joskus 15-vuotiaana, ja käytinkin sitä hyvin pitkään ennen siirtymistä Diorin Fahrenheitiin. Täytyykin katsoa, jos ostaisin pitkästä aikaa Kenzoa ton Guccin rinnalle niin saisi aina vähän vaihdeltua.

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Minä vaihtelen hajuvettä vuodenajan mukaan. Kylminä kuukausina käytän Celine Dionin Sensational -tuoksua, jonka sain lahjaksi ystäviltäni. Lämpiminä aikoina käytän Escadan Marine Groove -tuoksua, jonka voitin eräästä kilpailusta. Onneksi pidän kovasti molemmista tuoksuista, vaikka en niitä valinnutkaan. Lisäksi käytän juhlatilaisuuksissa Paris Hiltonin ( :heh: ) Heiress -tuoksua, johon olen ollut rakastunut jo vuosia. :rakkaus: Eri hajuvesien nuuhkiminen kaupassa on mukavaa ja siinä saattaa vierähtää kavereiden kanssa ikuisuuksia. :mrgreen: Yksi erittäin hyväntuoksuinen hajuvesi on mielestäni Tommy Hilfigerin Tommy Girl -tuoksu, mutta itse en voi sitä käyttää, koska se on erään ystäväni tuoksu ja siitäkös draamaa syntyisi. :draamaa:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Olen totaalinen hajuvesifriikki, vaihtelen tuoksua aina tilanteen ja sään ja mielialan jne mukaan. Nyt on käytössä Hollannin matkalta mukaan tarttunut Burberry Brit Sheer. Käytän kevyitä vesituoksuja yleensä, mikään kauhean raskas itämainen tuoksu ei sovi minulle.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja entropia »

Onneksi sentään pask*n ja hien hajusta ei tarvi maksaa mitään.

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Tykkään vaihdella tuoksuja mielialan ja vuodenaikojen mukaan, joten peilikaapista löytyy neljä koko sarjaa (tuoksu, dödö ja partavesi tai -balsami) parhaillaan ja joku yksittäinen jämädödö vielä päälle. Talvisuosikkini (etenkin silloin kun haluaa vähän voimakkaampaa tuoksua) on Calvin Kleinin Eternity. Kesäsuosikkini on Issey Miyaken L'eau d'Issey. Muina tuoksuina Kenzo (Ei siis L'eau Par Kenzo, jota sitäkin on ollut) ja uusi suosikki eli Chanelin Allure Homme Sport.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Weewa »

entropia kirjoitti:Onneksi sentään pask*n ja hien hajusta ei tarvi maksaa mitään.
:rofl:

Itse käytän korruptiolahjoinani saamiani tuoksuja. Pitäisi kai joskus mennä ihan nuuhkuttelemaan jonnekin liikkeeseen eri hajuvesiä, mutta sitä pitäisi tehdä useassa erässä ja ajan kanssa. Mä ainakin sekoitan tuoksut keskenään, jos haistelee useampaa peräkkäin. Noin viisi eri hajuveden tuoksua vielä erottaa, mutta sitten alkaa mennä pää sekaisin. :surrur: Ja itse tosiaan käytän vain bileissä noita hajuvesiä, koska usein töissä ei saa käyttää. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Naali »

Mullakin on lähinnä lahjana saatuja tuoksuja. Olen kyllä pidempään yrittänyt etsiä jotain täsmätuoksua itselleni, mutta sellainen on tosi hankala löytää, kun ei oikein edes tiedä, mistä tykkää. Kalliimmissa hajuvesissä mulla on usein sama ongelma kuin Nehakalla, että se tuoksu seuraa liian voimakkaana koko päivän ja alkaa ahdistaa. Lisäksi ne on usein muutenkin niin voimakkaita, että tuoksun pitää olla just nappiin, että sitä on kiva käyttää. Sen sijaan halvat tuoksut kestävät sen viisi minuuttia, joten on melkein sama, miltä ne tuoksuvat. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja OhJami »

Mä käytän aika sekasin sekä halpoja- että kalliita tuoksuja. Ostin pari kuukautta sitten Zarasta tuoksun joka maksoi ehkä 10e, mutta se oli niin ihanan tuoksunen et oli pakko ostaa! Ei se toki kauaa iholla pysy, mutta kivan sellanen raikas ja kevänen tuoksu. Kalleimmista suosikkini on Jeal Paul Galter, jota käyn aina Stocmannilla asiakkoidessani tuoksuttelemassani itselleni. :heh: Mä tykkään aika raikkaista tuoksuista, jossa on hipeys makeutta mukana.
Mä oon kyl muutenkin kauheen riipuvainen kosmetiikasta. Oon huomannut Joe Blascon parhaaksi merkiksi mulle, mulla on nyt Blascon meikkivoidetta, irtopuuteria ja aurinkopuuteria, Blasco on ihanan peittävää ja Blascolla on just oikeet sävyt mun ihoon. :peukku:
I'm a trisexual - I try anything once

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Minä vein salaa pikkuveljeltäni tuoksun mitä parhaillaan käytän :) Ei ole kysellyt sen perään :)

Minulla on myös jäljellä Kiinasta ostettua Adidas-tuoksua, joka on mielestäni hyvä :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Halpikset on mun mielestä hyviä siinäkin, että ne ei tosiaan tuoksu pitkälle. Mielestäni vain lähelle tulevat ovat oikeutettuja haistamaan tuoksun. :mrgreen: Ja aivan kuten nimiTöissäkävijä Weewakin, käytän hajuvesiä harvemmin, ehkä kerran-pari viikossa. Bileissä ja muissa jutuissa, joissa tekee mieli olla hienona. :mrgreen:
Aancon kirjoitti:Minä vein salaa pikkuveljeltäni tuoksun mitä parhaillaan käytän :) Ei ole kysellyt sen perään :)
:repeilee: Nice job!
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Teen asiakaspalvelutyötä, mutta käytän kyllä töissäkin tuota L'eau par Kenzoa. En ole tullut ajatelleeksi asiaa. Tosin se on sen verran mietoa enkä käytä sitä paljoa, että ei se taida tuoksua paljoa enempää kuin mikä tahansa hajustettu kosmetiikka.
What color is your life?

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minä en ole ikinä omistanut yhtäkään hajuvettä :puna:

edith. Eikun olen, lapsena minulla oli kokoelma jotain halpisvesiä eräästä kosmetiikkayrityksestä, jossa eräs sukulaiseni työskenteli. Tuolloin minulla oli myös meikkejä. Olen meikannut itse itseni viimeksi alaikäisenä :shock:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Saage
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 258
Liittynyt: 09 Tammi 2010, 21:12
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Saage »

Mulla on tällä hetkellä vaan kahta hajuvettä mitä käytän... Versace Bright crystal ja Tommy Hilfigerin Tommy girl. Ei toki ketuta ku tosta Versacesta meni korkki rikki ja sitä oli pikkase vuotanu johonki laukkuu :mrgreen:
I've never been afraid of the highest heights
Or afraid of flying now
I've never been afraid of the wildest fights
Not afraid of dying
But now I want off this ride cuz your scaring me and I don't like where were going

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Eräs työkaverini suihkuttelee työpäivän aikana hajuvettä, ja haistan sen työpisteeseeni n. kolmen metrin päähän hyvin vahvana ja se tosiaan lemuaa ihan reilun aikaa. Liikaa hajuvettä käyttävät ihmiset ovat ääliöitä. Hulvattoman hauskaa esim. jossain bussissa tai junassa saada kiva migreenikohtaus, kun koko vaunu lemuaa jonkun hajuhernevammakasan takia. Todellakin hajuveden kuuluu haista vain silloin, jos tulee todella lähelle. :joojoo: :joojoo: :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Violette kirjoitti:Liikaa hajuvettä käyttävät ihmiset ovat ääliöitä. Hulvattoman hauskaa esim. jossain bussissa tai junassa saada kiva migreenikohtaus, kun koko vaunu lemuaa jonkun hajuhernevammakasan takia. Todellakin hajuveden kuuluu haista vain silloin, jos tulee todella lähelle. :joojoo: :joojoo: :joojoo:
Amen to that! :hali: Mä kerran sain jonkun allergisen yskänkohtauksen, kun lukioaikainen opettajani tuli viereeni selittämään jotain. Oli toso... tosi ihanaa. :draamaa:

Sellaiset tunkkaiset ja ummehtuneet mummohajuvedet ovat aivan hirveitä. :nohyi: Itselläni on vain yksi hajuvesi, jonka sain lahjaksi. Siinä on sentään miellyttävän raikas tuoksu, mutta harvoin sitä tulee käytettyä.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja skidi »

Meilläkin oli yläasteella yksi haisuliopettaja, joka käytävällä kulkiessaankin onnistui suunnilleen saamaan ohikulkijat pyörtymään. :shock: Lisäksi se vielä käytti erästä tuoksua, jota jo edellä mainitusta syystä löytyi meidänkin kotoamme ja joka meillä toimi vessanraikastimena. :heh:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja entropia »

Meidän yläasteen luokanvalvoja haisi myös pahalta. Hiuksista päätellen ei käynyt kovinkaan usein suihkussa. Annettiin sille läksiäislahjaksi pari pulloa shampoota ja jotain parfyymia... Ehkä se tajus v*ttuilun, mutta huumorimiehenä oli vaan mielissään. :)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pete »

Calvin Kleinin One-deodoranttini (stick on -muotoinen) on loppumaisillaan. En ole kyllä kovin vakuuttunut noiden merkkideodoranttien toimivuudesta. Hik' tulloo usseehkost' läp'! :draamaa: Nyt sitten mietin, että ostaisinko jotakin Adidaksen nopeasti kuivuvaa antiperspiranttia vai mitä... Teini-iän hikihelvetissäni koin kyllä stick on -muotoiset deodorantit tehokkaimmiksi. :miettii:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

riksa[ kirjoitti:Mitä mun kymmenen euron hajuvedet sitten on, kirpputorikamaa? :repeilee: :hihi:
Ne on koukuttavaa kamaa. :kups: Riksa tuoksuu aina ihan törkeen hyvälle. :kuolaus:

Mun one and only merkki on Escada, mikään muu ei vaan tunnu yhtä hyvältä. Pacific paradise ja Taj Sunset ovat ykkössuosikkejani. :ihana:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Pete kirjoitti:Calvin Kleinin One-deodoranttini (stick on -muotoinen) on loppumaisillaan. En ole kyllä kovin vakuuttunut noiden merkkideodoranttien toimivuudesta. Hik' tulloo usseehkost' läp'! :draamaa: Nyt sitten mietin, että ostaisinko jotakin Adidaksen nopeasti kuivuvaa antiperspiranttia vai mitä... Teini-iän hikihelvetissäni koin kyllä stick on -muotoiset deodorantit tehokkaimmiksi. :miettii:
Ei se ole muodosta kiinni, vaan siitä, onko kyseessä deodorantti vai antiperspirantti. :tosion: Deodorantti ainoastaan peittää hajua, kun taas antiperspirantti myös estää hikoilua.
What color is your life?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mutta ovatko mitkään stick onit antiperspirantteja? :mitvit: Teininä roll on -antiperspiranteista ei ainakaan ollut minulle apua. Tai ehkä en vaan antanut kainaloitteni kuivua tarpeeksi niitä laitettuani. :miettii:

Taidanpa kokeilla nyt seuraavaksi Adidaksen uutta nopeasti kuivuvaa ja jälkiäjättämätöntä roll on -antiperspiranttia.

Jälkikirjoitus: Antiperspirantti ei ole sana, jota haluan kovin monesti kirjoittaa. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin