Kuppila-ongelmia

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Luulenpa, että Tonilla on tietokoneessaan (mahd. vahingossa) joku ohjelma, joka tuon saa aikaan. :joojoo: Itselläni oli samanlainen vähän aikaa sitten. Kun viet kursorin siihen päälle, ja aukeaa se mainos, katso siitä mainoksesta sen ohjelman nimi, jos löytyy, ja sitten poista senniminen ohjelma tietokoneestasi Ohjauspaneelin/Control panelin kautta. Pitäisi toimia! :peukku:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Foorumilla näkyvän nimimerkin muuttaminen ei taida enää onnistua? :mitvit:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Minä sain ainakin vaihdettua omani vielä 2010, kun tahdoin _:t nimimerkkini edestä ja takaa pois. :joojoo: Lähetin vain viestiä Timoteusille, niin hän suoritti vaihdon. Muutkin modet varmaan käyvät.
Meow cat, please meow back.

Avatar
jeejee
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 08 Touko 2010, 16:59
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja jeejee »

Enpäs tiedä saiskos täältä vinkkejä, kun esim. tuon allekirjoitustekstin fontin tai värin muutos ei onnistu, joskus aikaisemmin kyllä on onnistunut. Eikä myös esim. youtube-videon upottaminen viestiin, nyt kun sitä kokeilin. Tulee vaan pelkästään koodihässäkät lähetettävän viestin esikatseluun... :mitvit:
Take me as I truly am,
I am divine, perfectly out of line, every shade in the sky.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Onko sulla tuossa viestinlähettämistilassa tägi kohdassa "Älä salli BBCode:a." :mitvit: Jos on, ota se pois. :joojoo:
Meow cat, please meow back.

Avatar
jeejee
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 08 Touko 2010, 16:59
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja jeejee »

Kiitos TomppaJr, BBCode on kyllä käytössä, vain flash on poissa käytöstä, mutta jostain luin täältä että niin kuuluu ollakin. Että koneestako jokin päivitys puuttuisi, mutta mikähän se voisi olla???
Take me as I truly am,
I am divine, perfectly out of line, every shade in the sky.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Pete »

jeejee kirjoitti:Eikä myös esim. youtube-videon upottaminen viestiin, nyt kun sitä kokeilin. Tulee vaan pelkästään koodihässäkät lähetettävän viestin esikatseluun... :mitvit:
Youtube-videoista pitää Kuppilassa laittaa pidempi koodi, kuin mitä nykyään usein ensin tarjotaan. Pidemmän koodin saa usein Jaa>Asetukset>Pitkä linkki.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
jeejee
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 08 Touko 2010, 16:59
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja jeejee »

<object style="height: 390px; width: 640px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hcm55lU9knw?ve ... ge"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/hcm55lU9knw?ve ... detailpage" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="360"></object>

eli tältä näyttää esim. - ei siis näy kuvana (eikös tämä ole se pitkä linkki?)
Take me as I truly am,
I am divine, perfectly out of line, every shade in the sky.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Pete »

Lyhyt linkki: http://youtu.be/nss0tQZBwi8
Pitkä linkki: http://www.youtube.com/watch?v=nss0tQZBwi8

Jos viestiin ei tule kuvaa eikä mitään, niin silloin voi olla, että videon upottaminen on kielletty, eli videota voi katsoa vain Youtubessa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
jeejee
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 08 Touko 2010, 16:59
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja jeejee »

Ehkäpä niin, mutta kuvittelisin että tällä on jotain tekemistä tuon allekirjoitustekstin muokkauksenkin kanssa. Eli ei muutu väri eikä fontti, tulee vaan koodikieli näkyviin...
Take me as I truly am,
I am divine, perfectly out of line, every shade in the sky.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tää nyt ei ole ongelma, vaan toive. Olisiko kuppilasta mahdollista saada mobiiliversio?
What color is your life?

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Minulle kuppila on käytännössä ainoa ei-mobiilillinen sivusto, joka toimii ihan ilman ongelmia. :heh: Itse en siis näe tälle tarvetta. T: kirjoitin tämänkin viestin puhelimellani.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mun puhelin ei osaa mennä ekaan lukemattomaan viestiin. :niinpa: En tiedä, korjaantuisiko ongelma toisella selaimella tai paremmalla puhelimella.
What color is your life?

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Naali »

Mitä selainta käytät? Itse olen onnistunut lukemaan Kuppilaa kuppaisella teini-Nokiallani, selaimena oli Opera. Muistaakseni myös ensimmäiseen lukemattomaan viestiin meno onnistui ongelmitta, koska olen melko varma, että muistaisin tuskan ja hampaiden kiristelyn, jos se ei olisi toiminut. Mobiilikäytöstäni on tosin jo yli vuosi aikaa, mutta en usko, että tekniikka olisi huonompaan suuntaan kehittynyt tässä välissä.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Margot »

Omituista, mullakin on Opera. Tää menee siis kyllä oikealle sivulle, mutta aina sivun ylälaitaan.
What color is your life?

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Naali »

Hmm, voi tietty olla, että olen tyytynyt vähempään, kun on pitänyt valita tylsyyden ja pienen vaivannäön välillä, ja olen vain unohtanut toimimattomuuden. :miettii: Ehkä joku fiksumpi osaisi auttaa. :mitvit:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Mulla, käyttäessäni kuppilaa ihan läppärillä (selaimena Firefox) tää on aina mennyt vaan sivun ylälaitaan, siitä oon sitten itse scrollannut alas ja etsinyt ekan lukemattoman viestin. En ees tiennyt että tää voisi etsiä sen automaagisestikin?
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Itsekään en ikinä käytä tuota toimintoa, enkä edes tiedä, mistä pitäisi painaa, jos tahtoo mennä ensimmäiseen lukemattomaan viestiin. :heh: Eikä kyllä voisi vähempää kiinnostaakaan. :hihi:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Lukemattomia viestejä sisältävän ketjun otsikon vierestä heti vasemmalta löytyvä pieni kuvake vie ensimmäiseen lukemattomaan viestiin. :joojoo:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Bongasin sen näpyskän heti tuon viestin lähetettyäni, mutta en jaksanut tulla ilmoittamaan asiasta. :hihi:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Margot »

Palaan tuohon vanhaan asiaan. Osaisiko joku ylläpidosta kertoa, onko tälle foorumipohjalle edes mahdollista saada mobiiliversiota? Ja onko se kallista/vaikeaa/jotainmuuta?
What color is your life?

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Margot kirjoitti:Palaan tuohon vanhaan asiaan. Osaisiko joku ylläpidosta kertoa, onko tälle foorumipohjalle edes mahdollista saada mobiiliversiota? Ja onko se kallista/vaikeaa/jotainmuuta?
Sen verran osaan kertoa, että toivomus on välitetty Petrille, joka noita asioita hoitaa - me muut ei päästä noihin osiin käsiksi (ehkä ihan aiheellisesti :heh: ) ja hän lupasi katsoa josko seuraavaan uudistukseen tuollaistakin saisi mukaan. Tuskin se ainakaan mahdoton muutos on, muistutellaanpa lisää :joojoo:
Hello Hi!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Jee, kiitos vastauksesta! :hali:
What color is your life?

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

TapaTalkilla varmaan pitäis onnistua (näin mutulla). :miettii: Yhellä toisella käyttämälläni foorumilla on sama foorumisofta käytössä kuin täällä ja TapaTalkin asennus onnistui ainakin siellä.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Mä en pysty päivittämään mun 2013 puntaria :jupinaa: Enkä pysty edes esikatselemaan omaa puntaria, vaikka en kirjoittaisi yhtään mitään lisää viestiin kun olen sitä muokkaamassa. Pystyn kyllä lähettämään puntarini, mutta vain jos en kirjoita viestiin mitään uutta, ymmärsikö joku? :heh:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Samza »

Hmm...vähän hitaalla käyn, mutta nyt vasta huomasin tällaisen aiheen täällä..

Tosiaan 2011 jouduin luomaan uuden käyttäjätunnuksen tänne, kun en enää voinut kirjautua Sam94-tunnukselle jostain kumman syystä, vaikka salasana oli takuuvarmasti oikein. Yritin kuitenkin kaikesta huolimatta tilata uutta salasanaa sähköpostiin, mutta kun sekään ei toimi. Sähköpostiin kirjautuessa herjaa ettei sähköpostia ole olemassa, vaikka ne tiedot on 100% varmuudella oikein (sähköpostiosoite ja salasana muistikirjassa). Mietin tässä, että jos olisi joku keino saada yhdistettyä tuo tähän uuteen tunnukseen tms. jos sellainen on mitenkään mahdollista, ehkä? :teknoraivo:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Miten minusta tuntuu että Kuppila on viime aikoina kaatuillut vähän tavallista useammin? :miettii:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Tänään oli ainakin ongelmia päästä jossain vaiheessa kirjoittelemaan. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Eilen kun yritin päästä viisukuppilan sivuille, en jostain syystä päässyt(muille sivustoille kyllä pääsin). Muutaman tunnin päästä kun kokeilin uudestaan, niin sitten pääsin.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Olin aikeissa vaihtaa avatarta, mutta asetuksissa ei voi jostain syystä laittaa enää omaa tiedostoa, vain linkittää muualta. :aivanmaassa: Onko sillä jotain yhteyttä viisujen aikaisen kävijäryntäyksen kanssa? :mitvit:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Vastaa Viestiin