Testausketju

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.

Testiäänestys

Minä olen järkevä vaihtoehto.
9
29%
Minä olen höpsis-vaihtoehto.
22
71%
 
Ääniä yhteensä: 31

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Häh, miten tää eroaa aiemmasta kirjanmerkkiominaisuudesta (E: joka näköjään onkin vielä saatavilla)? Oon käyttänyt sitä ainakin levyraatiketjujen kanssa.

E2: Koetin tulkita tätä ohjetta, mutten ihan varma ole, miten nämä ilmoitukset nyt eroavat toisistaan. No, kokeillaan ja ihmetellään.

E3: Ilmeisesti ainakin ilmoitukset saa määritettyä eriksen seuratuille aiheille ja kirjanmerkeille (eli haluaako ilmoituksen sivustolla, sähköpostilla vai molemmilla).

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mitään oikeaa eroa ei ole. Ainoaksi iloksi jää tosiaan huomaamasi mahdollisuus eriyttää kahden eri ketjunseurantatavan ilmoitusasetukset. Halutessaan voi siis joistakin ketjuista tilata sähköpostiviestit ja toisista tyytyä foorumin sisäiseen ilmoitukseen.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Timoteus kirjoitti: 03 Helmi 2021, 12:31 Kytkin siis päälle ketjujenseuraamismahdollisuuden, kun siitä raatipuolella kysyttiin.
Mistä sen saa pois? Siis itseltään.

Jostakin käsittämättömästä syystä saan ilmoituksia muutamasta ketjusta (onneksi sentään vain muutamasta). En minä mielestäni ole niitä mitenkään mennyt tilaamaan :raaps:

Edit: Ilmeisesti User Control Panel - Board Preferences - Edit notification options on etsimäni paikka. En kyllä yhtään ymmärrä, miten olen mennyt tilaamaan jotain ketjuja. Olen varmaan vain epähuomiossa napstauttanut jotain nappia, tms.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Rousku kirjoitti: 04 Helmi 2021, 22:13 Edit: Ilmeisesti User Control Panel - Board Preferences - Edit notification options on etsimäni paikka. En kyllä yhtään ymmärrä, miten olen mennyt tilaamaan jotain ketjuja. Olen varmaan vain epähuomiossa napstauttanut jotain nappia, tms.
Kirjanmerkityt ketjut näkee enkkuversiossa "Overview" - "Manage bookmarks" ja vastaavasti näille uusille seurantaketjuille "Manage subscriptions".

Pidän kieltä itse suomena, mutta nyt viestistäsi tuli mieleen, että voisi huvikseen vaihtaa sen ruotsiksi. No, eipä listassa sitten ollut kuin kaksi vaihtoehtoa: suomi ja englanti.

Jos kirjanmerkki- ja seuraamistoiminnot ovat käytännössä samat, niin en tiedä, kuinka hyödyllistä niitä molempia on pitää päällä. Toki alla voi edelleen olla jokin keskeinen ero, jota en vain ole huomannut.

E: Hmm, vastauslomakkeessa on näköjään nyt kohta "Ilmoita vastauksesta sähköpostiini", jota en aiemmin muista nähneeni. Enkkuversiossa toi taisi olla muotoiltuna vain jotenkin "notify me..", koska ilmoitustapaa voi muuttaa asetuksissa.

E2: Tuo valintaboksi näköjään merkitsee ketjun seurattuihin ketjuihin (ei kirjanmerkkeihin).

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tegu- kirjoitti: 05 Helmi 2021, 00:29
Rousku kirjoitti: 04 Helmi 2021, 22:13 Edit: Ilmeisesti User Control Panel - Board Preferences - Edit notification options on etsimäni paikka. En kyllä yhtään ymmärrä, miten olen mennyt tilaamaan jotain ketjuja. Olen varmaan vain epähuomiossa napstauttanut jotain nappia, tms.
Kirjanmerkityt ketjut näkee enkkuversiossa "Overview" - "Manage bookmarks" ja vastaavasti näille uusille seurantaketjuille "Manage subscriptions".
Joo, noista löytyikin jotain ihan hassuja ketjuja. Tiedätkö, miten ketju kirjanmerkitään? Eli mitä olen epähuomiossa tullut tehneeksi, kun niin on päässyt käymään?

Ensiavuksi poistin nyt rastit ainakin niistä sähköpostiruuduista, jotta ei postiloota räjähdä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Rousku kirjoitti: 05 Helmi 2021, 01:49
Tegu- kirjoitti: 05 Helmi 2021, 00:29

Kirjanmerkityt ketjut näkee enkkuversiossa "Overview" - "Manage bookmarks" ja vastaavasti näille uusille seurantaketjuille "Manage subscriptions".
Joo, noista löytyikin jotain ihan hassuja ketjuja. Tiedätkö, miten ketju kirjanmerkitään? Eli mitä olen epähuomiossa tullut tehneeksi, kun niin on päässyt käymään?
Joo, kirjanmerkin voi lisätä tai poistaa ketjun ylä- ja alareunassa olevan työkalusymbolilla (lenkkiavain tjsp) merkityn pienen pudotusvalikon avulla.

Samassa valikossa on myös tämä nyt aktivoitu seurantaominaisuus.

Kieltämättä tuo on ehkä hieman huomaamaton, vaikka siitä mainitaankin foorumin UKK:ssa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ihmettelen minäkin, miten mulla on joutunut seurattavien ketjujen joukkoon UMK21 ja Ukraina 2021. Muita ei ollut. Molempiin olen kylläkin postannut, joten oiskohan ollut joku automaattinen lisäys ollut hetken päällä, tmv. Tuota työkalusymbolia en ole aikaisemmin edes huomannut, joten tuskin olen epähuomiossa itsekään laittanut ketjuja seurantaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Automaattia epäilen minäkin. :miettii: En ole tuollaisia sähköpostimuistutuksia saanut ennen tätä viikkoa, koska olin mielestäni pistänyt kaikki mahdolliset sähköposti-ilmoitukset pois päältä. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minullakin oli juuri Ukraina-ketju seurattavissa. Salaliitto :draamaa:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tsekkasin juuri onko mulle tullut lisää seurattavia viestiketjuja ja olihan niitä, kokonaiset seitsemän kappaletta! Mistähän ton ominaisuuden vois kytkeä pois päältä? Kytkin ilmoitukset pois päältä jo aikaisemmin, mutta tuo on oireiden hoitamista, mielellään kytkisin koko ominaisuuden pois.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Otin seurantaominaisuuden pois päältä, koska se on redundantti ja siitä näyttää olevan enemmän haittaa kuin hyötyä.

Valitettavasti on mahdollista, että seurantalistat jäivät kummittelemaan taustalle, ja jos sähköposti-ilmoitukset olivat päällä, vastauksista tahallisesti tai tahattomasti seuraamiinsa ketjuihin saa sitten sähköpostiakin. Ilmoitelkaa, jos näin on käynyt.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16168
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Kokeillaanpa uutta youtube-tagiä:

Koodi: Valitse kaikki

[yt]fIrrHUaXpAE[/yt]


Ensimmäinen yritys ei onnistunut, johtunee upotuskiellosta.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tämä helpottaa tosi paljon mobiili-Kuppilan käyttöä. :ihana: Kiitos, Timoteus, kun jaksoit vääntää.
Meow cat, please meow back.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Koodi: Valitse kaikki

[yt]IECFVyO6_nY[/yt]


Minulla toimi ensimmäinen yrityskin. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Jaa, nämä tuottavat siis täsmälleen saman tuloksen, ja ainoa ero on, ettei uuteen tarvitse (tai pysty) kopioida koko linkkiä?

Koodi: Valitse kaikki

[yt]IECFVyO6_nY[/yt]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IECFVyO6_nY[/youtube]

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Joo, aiemmin käytössä olleen ongelma on ollut erityisesti mobiililaitteet, joilla https://www.youtube.com/watch?v=IECFVyO6_nY -muotoisen linkin tuottaminen on ollut todella hankalaa. Kyllä niistä https://youtu.be/QN1odfjtMoo -muotoisen linkin ulos saa, mutta se ei toimi youtube-tägien kanssa.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Ai joo, hyvä pointti. Näemmä youtu.be-versio ei käy kumpaankaan, mutta sen kanssa pystynee elämään. Joutuu vain pienen pätkän poistamaan verrattuna vanhan tägin rimpsun kirjoittamiseen.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Yritin keksiä keinon, jolla sama koodi hyväksyisi kokonaisen urlin ja pelkän tunnisteen, ettei tarvitsisi määritellä kahta eri tagia eivätkä vanhat upotukset menisi rikki. En onnistunut. BB-code-määritelmät näyttävät tältä...

Koodi: Valitse kaikki

[youtube]{SIMPLETEXT}://www.youtube.com/watch?v={IDENTIFIER}[/youtube]
[yt]{IDENTIFIER}[/yt]
...ja kumpikin muutetaan HTML:ssä muotoon...

Koodi: Valitse kaikki

<iframe width="420" height="300" src="//www.youtube.com/embed/{IDENTIFIER}" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Tein nyt testailua varten yt2-tagin, joka on määritelty näin. (EDIT: Poistin tämän käytöstä.)

Koodi: Valitse kaikki

[yt2]{TEXT}{IDENTIFIER}[/yt2]
Se olisi saattanut hyväksyä molemmat vaihtoehdot mutta ei käytännössä hyväksy kuin koko urlin. Ilmeisesti {TEXT} voi olla mikä tahansa merkkijono muttei tyhjä.

(poistetun tägin testaukset poistettu)

BB-koodin HTML-määrittelyyn ei voi ujuttaa ehtolauseita.
Viimeksi muokannut Timoteus, 06 Maalis 2021, 02:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: RIP yt2
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Koodi: Valitse kaikki

[yt2]https://youtu.be/vp2Pv0gjEdk[/yt2]
https://youtu.be/vp2Pv0gjEdk

Kas. :uujee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Muutin nyt vanhan youtube-tägin määrittelyn edellisen viestin yt2-tagin määrittelyn mukaiseksi. Nyt youtube-tagilla voi postata myös youtu.be-urleja, ja vanhojen upotusten pitäisi myös toimia. Jos vanhoja upotuksia on mennyt rikki, ilmoittakaa.

Koodi: Valitse kaikki

[youtube]youtu.be/MG5uV-ufj_A[/youtube]


Pelkän tunnisteosan kanssa on pakko käyttää [yt]-tagia.

Koodi: Valitse kaikki

[yt]MG5uV-ufj_A[/yt]


[youtube]MG5uV-ufj_A[/youtube] ← tämä ei toimi
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Kas, tuohan vaikuttaa hyvältä kompromissilta, jos se vain ei rikkonut mitään vanhaa. (Mä lähdin jo seikkailemaan epätoivoisesti PHPBB:n dokumentaatioon ja peräti lähdekoodiin.)

Onkohan kaksi youtube-tagia liikaa sitten tuon kanssa? No, ei ehkä. Kolme olisi ollut.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Molemmilla tageilla on nyt myös oma nappula viestinkirjoitusalueen yläpuolella, niin välttyy tagien muistamisen tarpeelta.

Paletissa on myös del-tag, jonka lisäsin tammikuussa karsintakarnevaalivalintamuotoiluja varten ja joka toimii samoin <del> HTML:ssä. Useimmissa selaimissa tämä tarkoittaa tekstin yliviivausta.

Koodi: Valitse kaikki

[del]Tämä teksti on yliviivattu.[/del]
Tämä teksti on yliviivattu.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ihanaa, kiitos paljon, Timoteus. :ihana: Täällä mobiilitse kirjoittelen ja nytpä liitän tubelinkin:



Ihanaa, tuossa on välilyöntikin ennen eikä haittaa.

Mitään ei toki tunnisteosan jälkeen saa olla. Tästä tuskin on ongelmaa kuitenkaan.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Tegu »

TomppaJr kirjoitti: 05 Maalis 2021, 14:23 Ihanaa, tuossa on välilyöntikin ennen eikä haittaa.

Mitään ei toki tunnisteosan jälkeen saa olla. Tästä tuskin on ongelmaa kuitenkaan.
Toi eka muuten vaikuttaa seikalta, joka saattaa puraista joskus? Tai sitten ei, mutta jotenkin särähtää tuollaiset ylimääräiset välilyönnit. Ehkä vanhasta kannattaa säilyttää seuraava osa, että alku olisi varmasti URL. {SIMPLETEXT}:// (Jos se siis toimii kuten kuvittelen.)

Toka lienee myös ihan hyvä asia.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Tämän verran bb-koodin merkintäkieltä avataan.

Koodi: Valitse kaikki

{TEXT} 		Mikä tahansa teksti, ulkomaalaiset kirjoitusmerkit, numerot, jne. mukaan luettuna. Huomaa, että tämän käyttö HTML-tagien sisällä ei ole suositeltavaa ja se saattaa johtaa tietoturvaongelmiin. Käytä {IDENTIFIER}- tai {SIMPLETEXT} -muotoja siellä missä {TEXT}-muotoa ei välttämättä tarvita.
{SIMPLETEXT} 	Kirjoitusmerkit latinalaisesta aakkosjärjestyksestä (A-Z), numerot, välilyönnit, pilkut, pisteet, miinus, plus, tavuviiva ja alaviiva
{INTTEXT} 	Unicode-merkistö, numerot, välilyönnit, pilkut, pisteet, miinus, plus, heittomerkki, alaviiva ja välisteet.
{IDENTIFIER} 	Kirjoitusmerkit latinalaisesta aakkosjärjestyksestä (A-Z), numerot, tavuviiva ja alaviiva.
{NUMBER} 	Mikä tahansa merkkijono
{EMAIL} 	Kelvollinen sähköpostiosoite
{URL} 		Kelvollinen URL, joka käyttää mitä tahansa protokollaa (http, ftp, jne. ei voi käyttää JavaScript-haavoittuvuuksiin). Mikäli muuta ei ole annettu, "http://" on oletuksena
{LOCAL_URL} 	Paikallinen URL. URL tulee olla suhteessa viestiketjun sijaintiin ja siinä ei saa olla palvelimen nimeä tai protokollaa, koska linkkeihin lisätään automaattisesti “https://www.viisukuppila.fi/phpBB3/”
{RELATIVE_URL} 	Suhteellinen URL. Voit käyttää tätä täsmätäksesi osia URL:sta, mutta ole varovainen: Täysi URL on toimiva suhteellinen URL. Jos haluat käyttää suhteellisia URL:eja keskustelufoorumillasi, voit käyttää LOCAL_URL-muuttujaa.
{COLOR} 	HTML-väri voi olla numeerisessa muodossa #FF1234 tai CSS-värin arvona, kuten fuchsia tai InactiveBorder
Nyt siis youtube-tag on määritelty näin.

Koodi: Valitse kaikki

[youtube]{TEXT}{IDENTIFIER}[/youtube]
Ja korvataan HTML:ssä näin.

Koodi: Valitse kaikki

<iframe width="420" height="300" src="//www.youtube.com/embed/{IDENTIFIER}" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
{TEXT} voi olla mitä vain, mutta se osio, joka voi olla "mitä vain", heitetään myös HTML:ksi muunnettaessa kokonaan pois. HTML:ään jäävässä osassa voi olla vain sellaisia merkkejä, joita voi olla YouTube-videon tunnisteessa (kirjaimet, numerot, yhdysmerkki, alaviiva). En keksi, mitä pahaa tuolla pystyisi tekemään. Mahdolliset tagin sisällä käytetyt välilyönnit lentävät pellolle.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Koodi: Valitse kaikki

[youtube] https://m.youtube.com/watch?v=1cOLa384DFo&feature=youtu.be[/youtube]
Onko nämä tämäntyyliset tapaukset, kun tunnisteen perässä on jotain höpöhöpöä, vielä mahdollista korjata? :raaps: Toinen TEXT tuohon IDENTIFIERIN perään? En siis ymmärrä mitään mistään, mutta tuommoisia linkkejä tulee joskus vastaan. :hiips:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Hmm, näköjään myös SIMPLETEXT hyväksyy välilyönnit, joten vanhoissakin youtube-tägeissä on voinut olla välilyöntejä alussa?

En siis ajatellut pahantekoa, vaan lähinnä mietin, että vanhoissa ei voinut olla välilyöntiä ja uusissa kyllä, niin käyttöön päätyisi molempia versioita. Jos joskus myöhemmin (teoriassa) tulisikin tarve kieltää alusta välilyönnit, niin välilyöntejä sisältävät tägit hajoaisivat.

Tämä ei siis tainnutkaan olla tilanne, joten sitten ei niin väliä.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

TomppaJr kirjoitti: 05 Maalis 2021, 14:52

Koodi: Valitse kaikki

[youtube] https://m.youtube.com/watch?v=1cOLa384DFo&feature=youtu.be[/youtube]
Onko nämä tämäntyyliset tapaukset, kun tunnisteen perässä on jotain höpöhöpöä, vielä mahdollista korjata? :raaps: Toinen TEXT tuohon IDENTIFIERIN perään? En siis ymmärrä mitään mistään, mutta tuommoisia linkkejä tulee joskus vastaan. :hiips:
Tarvittaisiin kolmas tägi sille mahdollisuudelle, että tunnisteen perässä on jotakin, koska {TEXT} ei hyväksy tyhjää merkkijonoa. Ei maksa vaivaa. Ylimääräiset härpäkkeet on kuitenkin aika helppo poistaa manuaalisesti.

Aikaleimallisista upotuksista olisi välillä hyötyä, mutta ne voi lisätä ihan linkkeinä. Aikaleimalliset upotukset tarvitsisivat nekin oman tägin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jeps, ei maksa vaivaa, kiitos! :peukku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Testausketju

Viesti Kirjoittaja Pete »

Iso kiitos näistä uudistuksista! :peukku: Pitkään on näitä odotettu. :mrgreen:
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin