The Walking Dead

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Uutisten mukaan Disney sulkee omistamansa Fox-kanavan briteissä kesällä. Kanavalla näkyviä ohjelmia siirtyy Disney+ palveluun, mm. ainakin The Walking Dead. Mitenkähän tämä mahtaa heijastua Suomeen? Käykö täällä samoin? Vaikkei TWD ole enää pitkään kuulunut ihan must see-ohjelmistoon, harmittais kyllä jos loppu jäis näkemättä kun sitä on niin pitkään tullut seurattua. Striimauspalveluita en ole valmis tilailemaan.

Edit: Mitään muutahan katsomisen arvoista tuolta Foxilta ei ole pitkään aikaan tullutkaan ton TWD:n lisäksi, joten sinänsä kanavan menetys ei olisi iso isku...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

11. kauden pitäisi nettitietojen mukaan jatkua jenkeissä 20.2. Ainakaan Iltapulussa ei ole seuraavina päivinä mitään merkintää Fox-kanavalla sarjan jatkumisesta. Onks tietoa mikä ton sarjan kohtalo on Suomessa, onko se siirretty striimaukseen vai jatkuuko se kenties suuremmalla viiveellä mihin on viime vuosina totuttu? Tähän astihan sitä on esitetty Suomessa vuorokauden viiveellä jenkkien ensi-illasta...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Itse itselleni vastaten: sarja jatkuu Disney+ -palvelussa. En löytänyt kuitenkaan tietoa mahtaako sarjan loppu tulla enää ilmaisjakeluun kenties myöhemmin. Tietääpähän jatkossa olla investoimatta aikaansa ja vaivaansa tv-sarjoihin, joita ei esitetä koskaan loppuun asti.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin