Big Brother Suomi

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkiasukkaasi vuoden 2020 Big Brotherissa (max 2)

Arttu
4
6%
Ella
1
1%
Joel
10
15%
Kati
3
4%
Kristiina
14
21%
Marko
1
1%
Minna
9
13%
Niko
0
Ei ääniä
Olli-Pekka
2
3%
Paula
12
18%
Roope
2
3%
Sami
3
4%
Sasa
0
Ei ääniä
Sini
2
3%
Tiia
1
1%
Timo
3
4%
 
Ääniä yhteensä: 67

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6531
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Ensin Timo, sitten Marko. :rofl: Kuinkakohan pieniä erot äänimäärissä ovat, kun äänestystilanteet heilahtelevat niin nopeasti. :shock:

Käänteinen äänestys tässä vaiheessa kautta on semisti turhaa. Olisivat vain laittaneet koko porukan häätöön. Toivon, että Julia tai Vili (tai molemmat) lähtisivät ensi sunnuntaina. Kaksikko ei vain tunnu samalla tavalla BB-asukkailta kuin loppu porukka.

Joel tuntuu ilmeisimmältä voittajalta. Kristiina lienee kakkonen. Nauttisin kuitenkin, jos Olli-Pekka tulisi ja voittaisi koko höskän. :mrgreen:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Ovatkohan yhtä pienet erot äänimäärissä kuin app-ääniaikaisessa MF:ssä?

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mistä vetoo, niin tämä Vili vie vielä koko voiton. :eiei:

Itsellä ei ole tänä vuonna suosikkia ollenkkaan, paitsi Minna, joka tippui.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Mulle on käynyt samoin kuin vähän aina, eli kiinnostus ohjelman seuraamiseen on laskenut tasaisesti aloitusjaksosta, jossa asukkaat antavat itsestään karikatyyrimäisemmän kuvan, joka ei sitten todellisuudessa koskaan pidäkään aivan paikkaansa.

Mutta siis, en ymmärrä Vili-vihaa, ja ärsyttää, kun äänestäjät ottavat tämän leikin aina vähän liian tosissaan. :mrgreen: En minäkään hänen kanssaan toimeen tulisi, mutta ei tässä ollakaan etsimässä minulle tai kenellekään muullekaan katsojalle uutta ystävää, vaan tekemässä viihdettä. Siispä lisää trollailua ja ärhentelyä kehiin vaan! Itse voittopystin ojentaisin kuitenkin minäkin Jopelle.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Arttu seuraavaksi pihalle. Eiköhän se ole jo kelletellyt naureskellen ihan riittävän pitkään talossa. Luulen kuitenkin, että Vili lähtee jos ovat vastakkain häädössä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Pitää kyl sanoo et tää kausi oli vähän pettymys. Hirveen vähän mitään tehtävii, eikä mitään rangaistuksii. :draamaa: Voittajaksi Joel tai Kristiina niin olen tyytyväinen! :peukku:

*****
1. Joel
2. Krisse

****
3. Paula

***
4. OP
5. Julia
6. Arttu
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Yllätyshäätöö odotellessa :mrgreen:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Krisse ja Paula finaaliin <3
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Olen tyytyväinen jos Paula näkee sunnuntain talossa. Kristiinan menestys on pannut miettimään, että ehkä jopa minulla olisi mahdollisuuksia tuolla talossa. En tosin ole yhtä nätti, enkä ole bändipaitaa kantava Nirvana-fani...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Eipä ollut Joelin ja Kristiinan johto mitenkään ylivoimainen äänestyksen loppuvaiheessa. Kuinkahan paljon niitä ääniä oikein annetaan kun tilanne heittelehtii noin paljon.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6531
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Nyt tuli ainakin yllätys taloon. :mrgreen:

Olen kääntänyt takkini: toivon, että Kristiina voittaa sunnuntaina. Hän on mysteeri. Mutta hyvällä tavalla. Hänessä on joku outo vinksahtuneisuus, ja jos vertaa Joelin melko tyypilliseen BB-hahmoon, Kristiinassa on jotain ihan omaa energiaa, vaikka en ole koko syksyn aikana ollut varma onko hän muna vai kana. Kauemmas ei olisi voinut mennä esittelyvideon pissishahmosta. :heh:

Toivottavasti Paula selviää vielä huomisesta häädöstä. Vaikka äänestystilanne on elävä, veikkaan, että sunnuntaina Joel ja Kristiina telakoituvat kärkikaksikoksi.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Toivottavasti tämä jää vihoviimeiseksi kaudeksi. :jupinaa:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16962
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

On kyl ollut tylsä kausi, yhtään ei oo pysynyt mielenkiinto yllä, todella vähän jos ollenkaan on tullu seurattua. Ikävä kyl vähän niitä BB-vuosii 2007-2011 joissa oli draamaa ja tapahtumii koko rahan edestä :surrur:

Paula ois noista ainoo jolle voiton vois suoda.
Never miss a good chance to shut up.

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

MIH96 kirjoitti: 28 Marras 2020, 10:59 Toivottavasti tämä jää vihoviimeiseksi kaudeksi. :jupinaa:
Ei sun tarvii BB:tä katsoo, jos et tykkää.
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ En ole katsonutkaan, mutta puran silti tunteitani tätä vastenmielistä formaattia kohtaan.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Oon lukenu spekulaatioita et nelosella olis vuoteen 2022 asti sopimus :peukku:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16962
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

MIH96 kirjoitti: 28 Marras 2020, 11:53 ^ En ole katsonutkaan, mutta puran silti tunteitani tätä vastenmielistä formaattia kohtaan.
Ahaa MIH ymmärtää enemmän Temppareiden päälle :tapu: :heh:

Ei hätiä mitiä Big Brother tehty niin pienellä budjetilla ettei se voi haitata/ tai olla pois mistään nelosen muista ohjelmista, keväällä taas uusi Tempparitkausi :hali:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Onko BB todella halvalla tuotettua viihdettä? Talon rakentaminen ja ylläpito kaupungin paraatipaikalla ja tuotantotiimin pitäminen päivystämässä 24/7 kolmen kuukauden ajan ei luulis olevan ihan sieltä halvimmasta päästä. Kameroiden edessä olevat osallistujat lienevät se pienin kustannuserä kokonaisuudessa. Toki ohjelma on hukutettu tuotesijoitteluun, joten kaupallisia yhteistyökumppaneitakin on pilvin pimein, mikä varmaankin auttaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No hyvä, Paula pääsi finaalipäivälle asti. OP:n putoamisesta en ole muuten järkyttynyt, mutta se Arttu on vaan sitkeästi yhä pelissä mukana.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16962
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Op vaikutti huikeelta tän pudotuksen & haastattelun perusteel, damn väärä putos

Kristiinalle itse en voittoa soisi... mut nää on näitä :mrgreen:
hra47 kirjoitti: 28 Marras 2020, 14:42 Onko BB todella halvalla tuotettua viihdettä? Talon rakentaminen ja ylläpito kaupungin paraatipaikalla ja tuotantotiimin pitäminen päivystämässä 24/7 kolmen kuukauden ajan ei luulis olevan ihan sieltä halvimmasta päästä
Toki se varmasti jotain rahaa vienyt, mut jos vertaa vaikka Subin aikasempiin kausiin niin tuntuu että näissä kahdessa on rahhoo säästelty, tai ainakin siltä se on näyttänyt :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6531
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Jos olisi todella rikas, voisi kokeilla laittaa tuhannella eurolla Paulalle ääniä ja katsoa millaiset prosenttipykälät siitä syntyisi. :mrgreen:

Tässä vaiheessa on ihan sama kuka lähtee, joten hei hei Olli-Pekka. BB on huono paikka mennä juonittelemaan, koska sille on talossa vähän tilaa. Ilmeisin tapa on pyrkiä olemaan kaikkien kaveri, ja siinä OP on ilmeisen hyvin onnistunut, mutta puheet siitä, miten juoni Ellan talosta ulos: ööh? Olisi se Ella tippunut ilman OP:n "juonittelujakin". :heh: Toivottavasti lynkkauspuhe Kristiinasta saa Kristiinan äänestäjiin tarmoa. :twisted:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

OP oli paikoitellen todella ilkeä ja esimerkiksi Samin yölliselle uintireissulle nauraminen laski itselläni OP:n pisteet nolliin, siellä hän on sitten ollutkin loppukauden. Naapurit taisivat kuulla kuinka iloinen olin siitä, että vahingossakaan OP ei nyt pääse voittamaan.

Talon neljästä asukkaasta voiton oikeastaan ansaitsisi vain Joel, mutta Kristiina on tarjonnut tarpeeksi viihdettä myös. Ei ehkä niinkään sillä, mitä itse on tehnyt vaan sillä, millaisia reaktioita on saanut muissa aikaan.

Paula on ärsyttänyt todella paljon aina välillä, mutta onneksi näyttää siltä, että hän on oppinut paljon omista virheistään. Arttu on ollut viihdyttävä lukuunottamatta Ella-hairahdusta. Artulla tosin tuntuu olevan tietynlainen rooli päällä, esimerkiksi krapulakäyttäytymisessä.

Pudonneista asukkaista finaaliin oikeastaan kaipaan vain Timoa. Markon putoaminen aikanaan oli yllätys, mutta enpä jäänyt kaipaamaan. Roope ja erityisesti Ella pysyivät talossa aivan liian pitkään.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
MuumiAnkka
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 578
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 20:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja MuumiAnkka »

Finaali-ilta oli tänään. Joel eli paras asukas koko kaudelta voitti. Hienoa!
All-time top 3: Era Stupendo 2008, New Tomorrow 2011, Hunter Of Stars 2014

No Rules!

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6531
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Ihan kiva voittaja ihan kivalle kaudelle. :peukku:

Paula oli kauden viihdyttävin asukas. Välillä hukkui joukkoon, mutta varsinkin viimeiset viikot hän on toiminut hyvänä BB-viihteenä. Hänen olemuksestaan löytyy akuankkamaista charmia (ja nyt en tarkoita foorumin nimimerkkiä, vaan Disneyn piirroshahmoa :heh: ).

Minna tippui liian aikaisin talosta. Hänen saapuminen mökille ja poolin ihastelu oli BB-historian absurdeimpia hetkiä. :rofl: Tuotannon olisi pitänyt muuttaa pelikirjan kulkua siinä kohdassa, kun riski Samin ja Minnan joutumisesta kahdestaan häätöön ilmeni. Hyvää BB-kautta ei voi tehdä, jos ei ole mielenkiintoisia asukkaita, ja sellaisia yksilöitä ei ollut tällä kaudella ruuhkaksi asti. Minna jos kuka olisi ansainnut pitemmän taipaleen talossa.

Jos BB jatkaa Nelosen ohjelmistossa, toivottavasti taloon löydettäisiin enemmän ihanan ärsyttäviä persoonia. :twisted:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16962
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Joo, Minnan tarinaa olis ehdottomasti pitänyt päästä näkemään enemmänkin, Sininkin hetket meni itselläni kokonaan ihan ohi :lohduton:

Minna oli itselleni kauden paras asukas, Paula hyvänä kakkosena, Vili kolmantena :joojoo:

Hanhis kirjoitti: 30 Marras 2020, 00:16
Jos BB jatkaa Nelosen ohjelmistossa, toivottavasti taloon löydettäisiin enemmän ihanan ärsyttäviä persoonia. :twisted:
Ehdottomasti tämä, mut niin kauan kun Virtanen on puikoissa niin asukasvalinnat tulevat olemaaan tämänkaltaisia.. :lohduton:
Haluan Sainion takas... ikävä niitä vuosien takaisia kausia jossa bitchit loistivat karismallaan, osaa tietysti inhosin esim: Manta, Teija & Anne, mut mut tää kaus olis suorastaan huutanut heidän mukanaoloaan. Tai sit ihanat ilopillerit jotka laittoivat muut asukkaat ärsyyntymään: esim Kadi & Marika :ihana:

Suomen BB tosin on ehkä vähän väärä formaatti ärsyttäville persoonille koska katsojat tuntuu äänestävän ne aika nopeasti pihalle, Paula selvis ihmeen hyvin kyllä siihen nähden. Kyllähän mäkin hakisin heti BB:seen jos pudotukset hoidettaisiin Selviytyjien malliin :puna:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

BB jatkuu ens syksynä, sillä sen haku on taas auki! :uujee:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja mariah »

Jes, loistava uutinen! :tuuletus: Toivottavasti juontajana jatkaa Elina Kottonen.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16962
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ihan kiva että saa jatkoa, ennemmin olisin kuitenkin toivonut kanavanvaihdosta tälle ohjelmalle :mrgreen:
Tavallaan tekis mieli hakea mukaan mut en koe et nyky-BB ois mulle oikea fomaatti,ehkä mä viel odotan niitä tavis-Selviytyjii :puna:
Never miss a good chance to shut up.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

antsa798 kirjoitti: 15 Helmi 2021, 15:34 BB jatkuu ens syksynä, sillä sen haku on taas auki! :uujee:
Ei saa jatkua enää. :jupinaa:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6531
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

^^ Olisi kyllä kiinnostavaa nähdä, miltä näyttäisi Ylen tuottama Big Brother. :mrgreen: :heh:

Hauskaa että jatkuu. Onhan BB:n avausjakso television hauskinta viihdettä. :surrur:

Vastaa Viestiin