Big Brother Suomi

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkiasukkaasi vuoden 2020 Big Brotherissa (max 2)

Arttu
4
6%
Ella
1
1%
Joel
10
15%
Kati
3
4%
Kristiina
14
21%
Marko
1
1%
Minna
9
13%
Niko
0
Ei ääniä
Olli-Pekka
2
3%
Paula
12
18%
Roope
2
3%
Sami
3
4%
Sasa
0
Ei ääniä
Sini
2
3%
Tiia
1
1%
Timo
3
4%
 
Ääniä yhteensä: 67

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Äänimäärät olisi kyllä kiva saada tietää. Isotkin erot voi syntyä prosenteissa jos äänimäärät ovat pieniä. Viimeisen väliaikatiedon aikaan ero Akin ja Jasmiinan välillä oli jotain 47 ja 53, joten kyllä Jasmiina ihan iskuetäisyydellä oli. Kiihkeimmin yleisö luonnollisesti äänestää finaali-iltana, eikä kahta vuorokautta ennen.

Käsikirjoitukseen en usko kuin viikko- ja päivätehtävien tasolla. Toki tuotanto voi manipuloida asukkaita ylös tai alas antamalle heille ruutuaikaa illan koostelähetyksissä, mutta eiköhän siinäkin sanele se, kuka tuottaa ns. eniten viihdyttävintä "kontenttia" telkkariin. Tuotannolla ei liene mitään muuta syytä asettua jonkun asukkaan taakse kuin se, että ohjelma on ja pysyy viihdyttävänä ja katsojaluvut ylhäällä. Tässä mielessä tuotanto olisi epäonnistunut jos kyseessä olisi manipulaatio: pitkin kautta järjestettiin tylsiä äänestyksiä joiden lopputulos oli selviö jo etukäteen. Dramatiikkaa saatiin vasta kun Pekka putosi. Tuotanto olisi varmasti säästänyt hänet mieluummin finaaliin kuin jonkun Lassen, Taavin tai Anssin. Ilmeisesti äänestäjämäärät ovat laskussa kun niiden piti keksiä se "eniten ääniä saaneet pääsevät turvaan"-lisätvisti. Itse en ole koskaan äänestänyt näissä ohjelmissa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Itse kun olen ne harvat kerrat äänestänyt olen äänestänyt aina viimeisen tilannekatsauksen jälkeen eli parin viimeisen äänestysminuutin aikana ja olettaisin silloin myös suurimman osan äänestäjistä tekevän. En usko että äänestystä olisi peukaloitu, varsinkin kun elämme kotikodossa Suomessa. Akin kannattajat kai ajattelivat voiton olevan varmaa viimeisen tilannekatsauksen jälkeen eivätkä halunneet tuhlata roposiaan.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Hyvä lopputulos! :surrur: Jasmiina oli kiinnostava tyyppi ja toi väriä ohjelmaan. Olen tyytyväinen. Taavi, Jasmiina ja Lasse oli suosikkikolmikkoni oikeastaan alusta loppuun. Kivaa oli nähdä heidät finaalissa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Jee Suomen BB:seen voi taas hakea ja pelaaminenki sallittu…oon just viime aikoin kattonu paljon AussiBB:tä niin en kyl voi olla hakematta mukaan :mrgreen: BB-antsa kuulostaa hyvältä vaik en kyl halua tietää mitä kaikkea otsikoista musta seiskaan keksittäs :rofl:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ Aussien BB onkin NIIN paljon kiinnostavampaa! :draamaa: Siinä on ihana formaatti ja itse peli kiinnostaa. Suomen versio on niin tylsä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Joo viime kauden loppu oli kyllä aika tykitystä kun moni hyvä hahmo ja pelaaja pääs pitkälle :ihana: Sitä edeltävällä kaudella en koskaan oikein päässyt Angelan pudotuksesta yli :heh:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Mielenkiintoinen uudistus, että pelaaminen sallitaan täälläkin! :uujee:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36814
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Haluaako joku selittää, mitä ”pelaaminen” tarkoittaa BB-kontekstissa? En jaksa googlettaa. :mrgreen:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

^BB:ssä ei ole saanut juonitella kuten Selviytyjissä (pl 2011-kausi tai juonitteluvapaat viikot silloin tällöin) , eli ei saa punoa juonia yhdessä muiden asukkaiden kanssa, eikä saa edes kertoa että ketä aikoo äänestää.
Kiva että saa juonitella mutta en näe siinä mitään järkeä nykyisellä konpsetilla jossa katsojat pudottavat asukkaat sillä bbn kohderyhmä on tossukoita täynnä ja yleensä katsojat on moralisoinu ja lopulta pudottanu "juonittelijat"
Toki jos nyt niin mainostetaan pelaamista niin voisko olla vihdoinkin niin että asukkaat pudottaisivat katsojien sijaan? :uujee:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mihin asti tässä on muuten aikaa päättää osallistumisestaan, milloinkohan viimevuoden haku päättyi :miettii:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Alma Hätönen näyttää olevan maikkarin Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa. Tarkoittaako, ettei hän ole enää BB:ssä?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7506
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

^Kyllä. Sami Kuronen, Anni Hautala ja Janni Hussi juontavat.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a ... b099e7c2c6
Žvižej fucked up the solo

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No voi että. Tuli jo ikävä vanhoja juontajia. Taitaa olla lopun alkua tämä uudistus. Mielenkiintoista kuitenkin nähdä millaista jälkeä syntyy kun ohjaajakin on vaihdettu. Näytetäänkö peittojen heiluttelua enemmän kuin viime vuosina...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Aika hienon näköinen talo, puupintoja ja tummia sävyjä, tykkään.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

En oikee digannut näist asukkaista. Ei oo sellast haluu jäädä seuraamaan tätä kautta :mrgreen:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2943
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Ankealta kaudelta vaikuttaa.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Oli kyllä hieno talo (pl. pelottavat pellet :heh: ). Omiksi lemppareiksi on noussut varmaan Ruzu ja Nabaz, pikkasen oli kyllä kaikki mitään sanomattomia, mutta eiköhän tästä ihan hyvä kausi tule. :peukku:
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3169
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Talo näytti mun silmään tosi hienolta ja jos mä olisin asukas (en siis kyl oo ees hakenut) niin varmasti kokisin sen viihtyisäksi.

Vähän ehkä mennyt kiinnostus kyseistä ohjelmaa kohtaan, enkä tässä 2019-2021 ole montaa viikkoa koskaan jaksanut tätä seurata.
Tykkään kyllä tästä kun saa juonitella, vaikka ehkä tuosta sitten taas en tykkää kun asukkaat pystyy pudottelemaan tuolta toisiaan pois ilman häätöäänestyksiä mihin katsojat voisi vaikuttaa.

Nimet ei nyt mieleen jääneet (miten vanha kääkkä mustakin on tullut kun en opi niitä enää heti :draamaa: ) mutta kiinnitin huomiota kuinka moni noista voisi esittelyn ja ensivaikutelman perusteella olla mun kavereita!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Äh, ei tää oikein lähde tän Janni Hussin kanssa. Ikävä tulee Kimmo Vehviläistä. Toivottavasti studiovieraissa ei ole tehty samanlaista nuorennusleikkausta (Kim Sainion on parempi olla mukana), mutta eiköhän ne ole pelkkää tubettajaa, ymv.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Saturnus Psycho kirjoitti: 05 Syys 2022, 16:25 vaikka ehkä tuosta sitten taas en tykkää kun asukkaat pystyy pudottelemaan tuolta toisiaan pois
Nyt kun alkuperäinen castaus on niin mitäänsanomaton niin mua ei haittaa tää laisinkaan vaikka puolet talosta sais monoa ekal viikol lol
viimevuon oli mielenkiintosempi castaus, nyt tuol oli vaan pari mielenkiintost tyyppii.. vaik on ruutu+ maksettuna nii ei ollu mitää kiinnostusta jatkaa katelua 24/7n parissa.

Posiitivista on se että uusia kuitenki tulee lappaamaan sisään hyvää tahtia :peukku:

En itsekkään hakenut mukaan vaikka mietin kyl tovin sitäkin vaihtoehtoa :heh:


Ja uudet juontajat.. kuka oli vastuussa näistä valinnoista? Janni Hussi on tosikkotäti kuin 70-luvun iltauutisista kun taas Anni on juontajana jotenkin niin kömpelö puupökkelo enkä tuosta tekopirteydestä niin välitä. Kuronen vielä jotenkin menee näin entisenä tempparit-fanina. Alma oli paljon luontevampi ;(
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Kuronen on kyl hyvä valinta juontajaks ja oon tykänny yllättävän paljon Hussistaki :peukku:

Tuula, Nabazal, Reeo ja Kirsi mun suosikit :ihana:
Viimeksi muokannut antsa798, 08 Syys 2022, 23:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mua Kurosessa häiritsee se joku temptation island-hurmurimoodi, joka tuntuu olevan päällä koko ajan...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6529
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Sami Kuronen ja Janni Hussi ovat mainiot valinnat juontamaan koostelähetyksiä! Almakimmojen hötkyilyä ei tule ikävä. :mrgreen:

Olen varovaisen innostunut uudesta kaudesta. :surrur: Koostelähetykset painottuvat pitkälti juonitteluun ja en tiedä kuinka kauan sitä jahkailua jaksaa seurata, mutta näin ensimmäisen viikon jälkeen olo on sopivan koukuttunut. Haluan tietää mitä seuraavaksi tapahtuu!

Myös asukasjoukko ja koostelähetyksien tehtailijat ansaitsevat peukun: on olo, että tiedän keitä talossa on! :peukku: Jokaiseen asukkaaseen olen saanut luotua jonkinlaisen siteen katsojana; kasvoista ja nimistä on herännyt esiin luonnetta ja persoona. Hahmottomia BB-asukkaita en kaipaa. :joojoo:

Kaikista asukkaista siis tykkään, mutta... aina tulee mutta! En tiedä onko katraassa yhtään niin vetävää hahmoa, jonka imussa jaksaisin katsoa koko kauden päätyyn asti. Hyviä kolmosia on monta, heikkoja nelosiakin löytyy, mutta kirkkaat innostajat puuttuvat.

Suosikikseni voisin sanoa Kirsin. Tärkeä asukas, vetää talon tapahtumia itseensä ja selvästi syttyy pähkälystä ja talon kuvioista. Ei ole kuitenkaan niin kovanaamainen hahmo kuin talon toinen peluri Reeo. Kirsi peittää omat metkunsa tiettyyn hömelyyteen, ja luulen, että se on ollut syynä hänen hyvään pärjäämiseensä ensimmäisessä häätöäänestyksessä.

Kaipaan kuitenkin vielä lisää selviä suosikkiasukkaita, joten toivottavasti sellaisia syntyy. Kattellaan kattellaan! :mrgreen:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

En oo kattonu koostelähetyksiä: katoin nyt tän tän illan oman. Daiyana vaikutti olevan viihdyttävin tuolt joten joten ihmettelen vähän katsojien makua.

Mut noi kaks uutta asukasta, wow jo esittelyn perusteel voin todeta et molemmat heittämäl mielenkiintoisempia ku kukaan täl hetkel talos oleva :peukku: vois jäädä kattoo
Never miss a good chance to shut up.

SecretInfo
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Syys 2022, 22:33

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja SecretInfo »

Onks toi BB-Mathias joku kuppilasta?

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja jiiii »

En oo hirveesti kerennyt tätä kautta seuraamaan, mutta ehdottomiksi suosikeiksi on noussut Sofia ja Tuula. Harmi kun Tuula taas häätöäänestyksessä ja varmaan huomenna tippuukin.
Inhokkeina on varmaan sit puolestaan koko "Team Rooma", joista mun puolesta vois lähtee vaikka kaikki samalla oven avauksella. :draamaa:
:kaunis:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2943
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Itselläni ei kyllä juurikaan suosikkeja ole. Ärsyttävimmät ovat mielestäni Kirsi, Tuula ja Nabaz. Koko kausi on vain pelkkää kieroilua ja Kirsi ei mistään muusta puhu. En ymmärrä miksi Rooma nähdään niin pahana kun Kirsi on vielä pahempi. Onneksi BB-Jassu sanoi suorat sanat koosteessa.

Nabaz taas jaksaa valittaa kaikesta ja Tuula kääntää kaikki keskustelut itseensä ja saa hirveät raivarit kun joutuu häätöön. :niinpa:

Pirkan kohtelu viimeisinä päivinä meni myös liian pitkälle.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mä olen ihan ulkona koko kaudesta kun en ole jaksanut seurata edes koostelähetyksiä. Tämä juonittelukausi kai edellyttäisi että seuraa intensiivisesti tapahtumia tai sitten on pihalla...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6529
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Toinenkin viikko on vetänyt hyvin mukanaan, ja yllättävän täydeltä on kuluva BB-kausi tuntunut. Hassua ajatella, että viikkoja on kertynyt vasta kaksi. :shock:

Itse en ole kokenut, että talossa oltaisiin paljon kieroiltu. Äänestyksissä ei olla juuri puukotettu ketään selkään, vaan on pitkälti toimittu kollektiivin tahdon mukaan. Sen sijaan spekulointia ja vainoharhaisuutta on ilmassa.

Rooma-liiton usko omaan ylivoimaansa hyppää välillä silmille, vaikka he ovat selvästi alakynnessä ja ovat pelanneet turvallisilla korteilla. Uskon Rooman vahvuuteen vasta sitten, kun nelikko saa vietyä läpi oikeasti yllättävän peliliikkeen. :mrgreen:

Veikkaan kuitenkin, että Rooma tulee olemaan alkukauden juttu ja muuttuu kauden edetessä vain Reeon ja Miikan veljeilyn aiheeksi. Heidin ja Ruzbehin matka jäänee talossa lyhyeksi, ja uusia jäseniä Rooma ei enää maineensa takia saa. Reeo ja Miikka ovat kuitenkin pidettyjä hahmoja talossa, joten he selviytyvät myös ilman Roomaa. :joojoo:

Rooma ei toki ole ainut spekulaatiorinki talossa, vaikka onkin ryhmänä järjestetyin. Kirsi ja kumppanit taitavat myös jahkaamisen taidon, ja tällä viikolla myös Merve ja Laura ovat ilahduttavasti heränneet koloistaan. Näen jo enteilyä siihen suuntaan, että taloon syntyisi Rooman ja Kirsi-poppoon rinnalle harmaiden asukkaiden liitto - varsin päämäärätietoiselta vaikuttava Milena voisi saada liidattua sen kasaan. :surrur:

Toistaiseksi talossa on supateltu paljon, mutta yllättäviä ratkaisuja ei ole syntynyt. Heidin ja Aleksin päätös valita Miikka häätöäänestykseen on ollut heittämällä kauden oudoin ja hömelöin peliliike. :heh: Kaipaan kuitenkin lisää yllättäviä vetoja ja vaikka sitä ehtaa kieroilua! :twisted:

Kattellaan seuraavaan viikkoon. :uujee:

Avatar
MuumiAnkka
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 578
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 20:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja MuumiAnkka »

Aika raskasta kuunnella näitä koosteita, kun kaikki vieraat on aina agendalla "RoOmA pAhA!!". Uusia asukkaitakin manipuloidaan suoraan hyökkäämään heitä vastaan. Ja väitetään vielä, että yleisökään ei pitäisi heistä. Tuotannon agenda on kyllä tullut selväksi. Lisäksi Aleksin suuri kusetus tuossa "rangaistuksessa", jossa rangaistavien piti kertoa nimeämispisteensä asianomaisille ei jää unholaan. BB korosti rangaistuksen annossa, ettei valehtelua katsota hyvällä. "Joo, tota annoin sulle yhen pisteen kun en ollut jutellut sun kanssa silloin". Todellisuudessa puhui Rooman tuhoamisesta nimeämisperusteluissaan, mutta eihän tuotannon ja Jodelin kultapoikaa voida rangaista oikeudenmukaisesti

Mutta niin vain Jerry, roomantappoase lähti luiskaan kahta roomalaista vastaan. Tämä kaikkien pelkäämä liitto on vain hyvin pieni osa talosta, suorastaan altavastaajia. Eniten talossa pelaa nää uudet tulokkaat ja Kirsi&Nabaz. Reeon ja Rusun öiset juttutuokiot ja muu tän "kieroilevan porukan" läpän heitto on ainut syy itselleni katsella koko ohjelmaa.

Tällainen katkera vuodatus tällä kertaa. Tuokaa mulle vanha bb takas!
All-time top 3: Era Stupendo 2008, New Tomorrow 2011, Hunter Of Stars 2014

No Rules!

Vastaa Viestiin