Big Brother Suomi

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkiasukkaasi vuoden 2020 Big Brotherissa (max 2)

Arttu
4
6%
Ella
1
1%
Joel
10
15%
Kati
3
4%
Kristiina
14
21%
Marko
1
1%
Minna
9
13%
Niko
0
Ei ääniä
Olli-Pekka
2
3%
Paula
12
18%
Roope
2
3%
Sami
3
4%
Sasa
0
Ei ääniä
Sini
2
3%
Tiia
1
1%
Timo
3
4%
 
Ääniä yhteensä: 67

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Elämäntapaloukkaantuja ja Eevis on kyllä unelmakaksikko häädössä. :hihi: Villestä tykkään, joten toivon mukaan saa yhä jatkaa tuosta kolmikosta. :peukku:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16987
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

antsa798 kirjoitti: 19 Syys 2019, 22:48 Elämäntapaloukkaantuja ja Eevis on kyllä unelmakaksikko häädössä. :hihi: Villestä tykkään, joten toivon mukaan saa yhä jatkaa tuosta kolmikosta. :peukku:
Täysin samaa mieltä :ihana: :peukku:
Happy kirjoitti: 16 Syys 2019, 22:58 täl viikol en laittais pahakseni jos Narina ja Eevis lähtis samal ovenavauksella :mrgreen:

Harmi vaan ettei oo tuplahäätöö nyt Sunnuntaina, no täytyy toivoo et jompikumpi flippaa ja luovuttaa samal ovenavauksel :surrur:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8154
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Veikkaan että Eevikselle tuli noutaja. Villellä ja Tärinällä on varmaankin vankempi äänestäjäkunta. Tosin voihan tuo mennä taas arpajaiseksi, että se lähtee kuka on toiseksi viimeisenä juuri ennen äänestysajan päättymistä. Mulla alkoi ottaan päähän toi Eeviksen samalla nuotilla soiva loputon selittäminen, hyvä että ehtii hengittää välillä. En kyllä jaksais kuunnella IRL. Tärinä ei ole paljoo parempi. Jos Eevis lähtee, mielenkiintoista nähdä mitä Jukka tekee. Lähteekö samalla oven avauksella vai hakeeko lohtua Millan kainalosta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6546
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Höh, miks ei Kevin olisi voinut nakata kahta pistettä Krisulle ja yhden Villelle, että Eeviksen tilalla häädössä olisi ollut Krisu. :draamaa: Jos miinusäänet olisivat käytössä, Tarina luultavammin lähtisi sunnuntaina, mutta nyt taitaa olla Eeviksen aika jättää talo. :lohduton: Pitääpä nauttia hänestä vielä tämän viikon ajan. <3

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7568
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Requel »

Queen kirjoitti: 18 Syys 2019, 15:59 todnäk joutuu nyt häätöäänestykseen huonoin kortein.
... ja siellähän se Eevis nyt on. :niinpa: Ajattelin Krisun olevan Villen sijasta se toinen huono kortti mutta näinkin päin jo liian paha. Tai isoin paha tässä on kyllä Tarina kun automaattisesti se kolmas saa nyt niitä yleisöääniä. :mrgreen: Aika toivoton tilanne kun Ville on nimenomaan se ainut jonka putoamisen kanssa olisin sinut vaikka hänestäkin tykkään. Pidän kuitenkin mielen avoimena Tarinan yllätyspudotukselle, koska Eevis on se juttu! <3

Hyvä puoli tässä todennäkösessä putoamisessa olis se että vois jättää BB:n katselun vähemmälle. Jos näin käy niin Tarina voittoon vittujen haistattelemiseks! :kups:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

En ymmärrä lainkaan, miten täällä niin moni tuntuu pitävän Eeviksessä. Kaikissa muissa piireissä ja keskusteluissa Eevis tuntuu olevan ansaitusti inhokkien joukossa.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Asukaspuntari.

01. Kristian
02. Jukka
03. Helmeri
04. Kimmo
05. Anu

06. Tupu
07. Timo
08. Kevin
09. Milla
10. Emma

11. Mira
12. Eevis
13. Ville
14. Narina
Žvižej fucked up the solo

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Oon varmaan ainut, jonka inhokki on Krisu...

Lemppareita on Anu, Tuula, Eevis, Milla ja Mira :)
:kaunis:

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Laitetaanpas taas uusi puntari kehiin! :surrur:
En haluis oikeestaan et kukaan noista häätö-äänestyksessä olevista henkilöistä lähtis vaikka Eevis ja Ville on mun inhokkeja.

🥑🥑🥑🥑🥑
1. (1.) Helmeri
2. (2.) Kevin
3. (3.) Tupu

🥑🥑🥑🥑
4. (6.) Milla
5. (4.) Tarina
6. (5.) Krisu
7. (9.) Mira

🥑🥑🥑
8. (11.) Kimmo
9. (7.) Anu

🥑🥑
10. (10.) Jukka
11. (12.) Eevis
12. (13.) Ville
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja mariah »

Voi kunpa Ville tippuisi tänään, epäilen kyllä Eevistä. Eeviksen toivon itse jäävän vielä taloon :joojoo:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16987
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Tän vuotinen BB taitaa olla tuotannon puolest kyl kaikkien aikojen tylsin & masentavin, käsikirjoittajat ei keksi mitään tapahtumaa tai viihdettä noille asukkaille, antaisin potkut ylimielisille käsikirjoittaja Cristalille,tylsimys tuottaja Janne Virtaselle sekä muille saamattomille vätyksille jotka vastaavat talon tapahtumista, asukkaat sen sijaan vaikuttavat värikkäiltä mut ei ne yksinään pysty tätä kautta kantamaan.
Missä viipyy kaikki mielenkiintoset viikkotehtävät jotka hajottais tota jengii fyysisesti ja henkisesti ja sais eripuraa näiden välille, tuskin sellaisia on edes tälläkaudella luvassa.. :mitvit:

Edes mitään kunnon bileit noillekkaan ei oo tähänmennes järjestetty, tuntuu ettei tuotanto halua edes mitään kontenttia taloon, herää kysymys et miks ees ylipäätään herättivät BBn takasin eloon jos niil ei oo mitään kunnianhimoo koko juttuu kohtaan :mitvit:
Toi valuutta juttu on myös ihan floppi, jotenkin olisin toivonu et sen avulla ois pystyny taktikoimaan tms pysyäkseen pidempään talossa ja noiden rahojen takana ois ollu oikeesti joku järkevä juonikuvio, mut juu ei :heh:

Tarina on kyl mun suurin inhokki täl kaudel, mut ois ehkä viihteen puolest hyvä jos se viel jäis taloon hetkeks, olis kyl mielenkiintost nähä miten Tarinan nuppi kestäis tosi vaativis viikkotehtävis, mut tosin jos tulevat 7 viikkoo on kans BB tuotannon puolest pelkkää makoiluu,löhöilyy ja pelkkii keskustelui niin Tarinal tuskin olis mitään uutta annettavaa tälle formaatille.

Asukkaille: 4/5
Käsikirjoitukselle, talon tapahtumille: 0/5
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Voipahan lopettaa nyt tuonkin katsomisen, koska tietää miten feikkiä toi on.. Jukalle tulee muka sydänsuru jne... en luota tähän enää! (Ei sillä et oisin luottanutkaan)
:kaunis:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8154
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No huh, kylläpä jännitti Villen puolesta. Onneksi Eeviksellä ei ollut sitten riittävästi kannatuspohjaa, että olisi kammennut sieltä viimeiseltä sijalta jatkoon...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Bye bye Eevis, makaamalla ei Big Brotheria voiteta.
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Joo, tais tää olla ihan odotettu & mielestäni oikea pudotus.
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Hei hei Eevis, ei tule ikävä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7568
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Requel »

Harmillisen odotettu tulos, mutta kävihän se melkein työstä pysyä 247an mukana. :mrgreen: Nyt kun olis ehtiny kattoo enemmänkin niin kävi näin, mutta nyt sitä turhaa aikaa on ainakin tuplasti. :surrur: Eli en jaksa jatkaa seuraamista muuta kuin pinnallisesti ja jätän vielä todnäk viimeisen varsinaisen top-listan tähän!!

:voitto: Eevis
-- yli asteikon --
1. (8.) (3.) Tarina (en kestä miten ärsyttävä osaa olla, eli sen takia saa voittaa haistatellakseen koko kansalle)
2. (3.) (7.) Tupu (jatkaa positiivista nousuaan, huikee muutos ekasta viikosta jolloin oli ihan paniikissa varkaustehtävän myötä)
3. (9.) (13.) Kimmo (en olis ikinä uskonu tätä ensivaikutelman perusteella, mutta takaa paljastu symppis tyyppi <3)
4. (4.) (4.) Krisu (ihan parasta viihdettä ja yllätyn samaan aikaan siitä miksei ole korkeammalla ja siitä ettei oo ruvennu ärsyttää)
5. (2.) (2.) Milla (edelleen se persoona on ihana mutta oli vaan tylsä viikko, paljastu naiseks jolle ei koskaan tapahdu mitään)
--suosikkiraja--
6. (12.) (6.) Jukka (viime aikoina taas ollu vanha kunnon jukka josta aluks pidin, se mulkkumainen kuva jääny vähemmälle)
7. (11.) (14.) Ville (pastori servaa kaikki :mrgreen:)
8. (6.) (8.) Mira (miran rääkymistä ja voimakasta tahtoa ei jaksa pidemmän päälle, vaikka arvostankin aitoutta hänessä)
9. (7.) (9.) Kevin (aina kun puhuu ns. jostain turhasta niin paljastuu mukavaks tyypiks mutta ajatusmaailmaa en vaan ymmärrä)
--voittoraja--
10. (10.) (10.) Helmeri (jotenki tulee vuorotellen aito ja feikki fiilis, vähän jopa huomionhakunen.. mutta ehkä vika on mun päässä)
11. (5.) (5.) Anu (viime viikon yllättäjä oli tän viikon floppi, ei ollutkaan pelinaisia ja menossa Helmerin mukana teennäisen puolelle)'

Joka tapauksessa hyvä porukka saatu kasaan enkä ketään varsinaisesti vihaa :peukku:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6546
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Sinne meni Eevis :lohduton: , ei yllättänyt, mutta ois Ville voinut mun puolesta lätkiä ulos talosta. En ole vielä kaikkia tämän viikon jaksoja katsonut, mutta trolliviikkotehtävä on semi turha ja outo veto tähän kohtaan - miksi suoltaa jo tässä vaiheessa laiskoja viikkotehtäviä, kun talo on täynnä porukkaa, joille teettää monenlaista hommaa? Tulevan viikon ulkotehtävä on tuttu ja turvallinen, mutta ainakin jollain aiemmalla BB-kaudella se on osoittautunut mukavan haasteelliseksi. BB-katraalla on ollut suht sopuisa meininki talossa, joten pieni kitka ei haittaisi ainakaan minua.

Mirasta olen alkanut pitämään. Hänestä on kuoriutunut varsin hauska persoona. Toinen joka on lähtenyt positiiviselle laukalle on Kimmo. :peukku: Muuten mielipiteeni asukkaista ovat pysyneet aika stabiileina. Toivottavasti Tarina pysyy talossa, koska ilman häntä meininki voisi mennä lämpimän lässyksi.

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Justiinsa olin aiemmin kirjoittamassa tänne, että Jukasta on tullut tavallaan ärsyttävä.

Ei vois noi nimeämiset paremmin mennä, totta kai laittasin Tarinan tilalle Krisun sinne, mutta kuhan Tarina ei tipu, niin hyvin menee!!


Puntari häätöäänestykseen joutuneista:
1. Tarina
2. Jukka
__________
3. Ville
:kaunis:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8154
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ville hymähti jo vähän ylimielisen näköisesti kuullessaan olevansa taas häätöäänestyksessä. Hänestä on hioutumassa timantti häätöuhan paineissa. Oliskohan nyt sitten Jukan vuoro lähteä, kolmikosta kuitenkin se värittömin ja vaisuin henkilö. Hänessä jännintä on kai vaan se, että milloin se pääsee pusutteluvaiheeseen Millan kanssa.

Tylsästi menee ristiin nää Jimin koosteohjelmat ja live-lähetykset. Nytkin käpylehmätehtävä oli näemmä jo loppunut, vaikkei koostelähetysten katsojille sitä oltu näytetty.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16987
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Yllättäen oon alkanu pitämään paljon inhoamastani Tarinasta, kyllähän mä tuon edelleen pitäisin talossa koska koen et Tarina pystyy jatkos tuomaan draamaa taloon, Jukankin toivoisin kyl jäävän samasta syystä. Villestä oon pitäny alust lähtien mut tuntuu et hänel on ehk vähiten tarjottavaa talolle täst kolmikost. Mut juu väärät tyypit äänestykses, en toivois kenenkään viel putoavan..

Tän viikkonen viikkotehtävä oli ihan potentiaalinen mut loppupeleis kyl liian ykstoikkonen & tylsä, jotain tapahtumarikkaampaa ja hajottavampaa jatkossa pls.. menneilt kausilt Slummi&Paratiisi ois kyl mieleist nähä!

puntarii

1 Kristian
2 Helmeri
3 Jukka
4 Milla
5 Tarina :eeek:
6 Ville
7 Mira
8 Kevin
9 Anu
10 Tupu
11 Kimmo
Never miss a good chance to shut up.

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Pistetäänpäs uusi puntari tänne näin Perjantain kunniaksi. :surrur: Alan huomaamaan että alan pitämään vähän kaikista asukkaista. :heh:
Top-3:seni on kuitenkin aivan ylivoimainen ja se oli todella vaikea laittaa järjestykseen. :draamaa:

🥑🥑🥑🥑🥑
1. (2.) Kevin
2. (3.) Tupu
3. (1.) Helmeri

🥑🥑🥑🥑
4. (4.) Milla
5. (6.) Krisu
6. (5.) Tarina
7. (8.) Kimmo

🥑🥑🥑
8. (7.) Mira
9. (9.) Anu

🥑🥑
10. (10.) Jukka
11. (12.) Ville
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8154
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Olipa tapahtumarikkaat bileet (ainakin koosteohjelman mukaan). :rofl:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Asukaspuntari (jäljellä olevista):

1. Anu
2. Tuula
3. Milla
4. Mira
___________

5. Kevin
6. Helmeri
7. Tarina
_____________

8. Kimmo
9. Jukka
10. Ville
11. Kristian
:kaunis:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16987
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Toivottavasti uusii asukkait tulis ensviikol!

Tää viikko ollu muuten yllättävän viihdyttävä jos vertaa tän kauden vaisuun alkuun :peukku:

Puntaria

*****
1 Kristian

****
2 Velmeri
3 Mira
4 Jukka
5 Milla

***
6 Ville
7 Tarina
8 Tupu
9 Anu
10 Kimmo
11 Kevin
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8154
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Happy kirjoitti: 29 Syys 2019, 22:05 Toivottavasti uusii asukkait tulis ensviikol!
Mä en oikein tykkää siitä, että kesken kauden tulee uusia kisaajia kuokkimaan kun muut ovat olleet alusta asti... toisaalta onko kukaan kesken kauden tullut uusi asukas voittanut?

Äh, Jukka olis saanut lähteä. Täytyy myöntää, että Tarina jätti isomman aukon talon asukkaiden kemioihin. Vieläköhän ne jaksavat äänestää Villeä häätöön kun eihän se lähde tuolta talosta millään... sitkeä sissi. Yllättävän fiksuja ja näkemyksellisiä asioita hän puhuu.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Hienoa että Ville jatkossa! :tapu:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Tarina. :lohduton:
Ville ois saanu kyllä lähteä, ei tuo enään mitään uutta taloon. :draamaa:
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8154
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Aha, ens viikolla siis yleisö äänestää ketkä ovat häädössä. Veikkaan, että Kimmolle napsahtaa nyt. Tähän asti hän on mennyt vähän muiden tutkien alapuolella ja antanut muiden kerätä häätöpisteitä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6546
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

hra47 kirjoitti: 29 Syys 2019, 22:22toisaalta onko kukaan kesken kauden tullut uusi asukas voittanut?
Anniina voitti neljännellä kaudella ja tuli taloon kolmen viikon päästä startista. :joojoo:

Uusia asukkaita en enää tässä vaiheessa taloon toivo. Tuskin toisivat mitään kaivattua sisältöä talon elämään.

Harmi kun Tarina tippui. :lohduton: Mun mielestä hänen päälle on ihan liikaa syljetty, vaikka meillä monella olisi häneltä opittavaa. :draamaa:

Kevin on edelleen voittajasuosikkini. Toivottavasti ei ihan surustu, kun Tarina häädettiin talosta pois. Kaikista muistakin asukkaista pidän jollain tavalla, mutta Kevin on ollut Eeviksen ohella ainoa, josta olen pitänyt selvästi enemmän.
hra47 kirjoitti: 29 Syys 2019, 22:36Aha, ens viikolla siis yleisö äänestää ketkä ovat häädössä.
Päättääköhän asukkaat sitten, kuka lähtee talosta pois? Sitähän ei suoraan sanottu, mutta se tuntuisi järkevältä. Sinänsä vähän huonoon väliin tuli tämä käänne, koska olisi ollut kiinnostavaa nähdä miten asukkaat olisivat äänestäneet, kun ääniryöppy Tarina ei ole enää tulilinjalla.

Vastaa Viestiin