The Masked Singer

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Dääng, olishan tota Herttaa kuunnellu finaaliin asti. :jupinaa:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Olisin mielelläni kuunnellut Herttaa ensi viikollakin! :lohduton:. Susanna kyllä aivan loistava laulamaan <3 :rakkaus:. Saisi yrittää joskus UMK:hon! :joojoo:

Jäljellä olevista Tohtori & Hiirulainen edelleen kysymysmerkkejä, mitä nyt jälkimmäisen luulen olevan näyttelijä! Taikahattu ei voi olla kukaan muu kuin Krista Siegfrids! :surrur: :rakkaus:. Pakkasta epäilen Mikko Leppilammeksi tai Ronn Mossiksi! Voi se olla Antti Holmakin.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Pete »

Eikös Mikko Kekäläinen ollut rumpalina siinä Martti Vainaan bändissä? Eli Tohtori voisi olla Mikko.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja sziget »

Harmi ettei Susanna Laine keksinyt vaikeampia vihjeitä. Olisi ollut vaikka risti tai pata. En toivoisi loppuun hahmoja, jotka paneeli tunnistaa kerrasta, joten oikeaan aikaan lähti. - Hauskaa että Petri Nygård oli saatu mukaan nyt, kun se aurinkolaseista tykkäävä Heinäseiväs ei ollut hän. Sopivat biisivalinnat.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Taikahattu oli kuin olikin Krista Siegfrids! <3 :ihana:. Tiesin se jo monta viikkoa!

Pakkanen taitaa olla Mikko Leppilampi tänään nimittäin kuulosti aivan häneltä! :joojoo:

Nää kaksi muuta onkin kysymysmerkkejä eli huomista finaalia odotellessa
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jos Pakkanen on Mikko, niin annan haisevan vastalauseen. Ei yleisöä pitäis johtaa harhaan puhumalla englantia, jos suomikin sujuu.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Arvasin meidän ihanan viisu-Kristan tietenkin. :ihana: Mutta wau mikä nainen! Kuka tosiaan pystyy liikkumaan noin paljon, kun on noin pitkällä raskaana?
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2353
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

WildDance kirjoitti: 18 Joulu 2020, 21:41 Arvasin meidän ihanan viisu-Kristan tietenkin. :ihana: Mutta wau mikä nainen! Kuka tosiaan pystyy liikkumaan noin paljon, kun on noin pitkällä raskaana?
Etkö ole seurannut viisu-uutisia? Krista on jo synnyttänyt.
Mutta silti, respectit hänelle! :peukku:
🇫🇮👖🥚

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

GuoZu8 kirjoitti: 19 Joulu 2020, 18:45
WildDance kirjoitti: 18 Joulu 2020, 21:41 Arvasin meidän ihanan viisu-Kristan tietenkin. :ihana: Mutta wau mikä nainen! Kuka tosiaan pystyy liikkumaan noin paljon, kun on noin pitkällä raskaana?
Etkö ole seurannut viisu-uutisia? Krista on jo synnyttänyt.
Mutta silti, respectit hänelle! :peukku:
No eihän tämä mikään live ole, Krista oli vielä kuvausten aikaan raskaana.

Hiirulainen on eräs imitaattori ja Tohtori eräs euroviisukarsinnoissakin esiintynyt metallimies.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oli se Pakkanen sittenkin Mikko, piru vie. Epäreilua.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Tohtoria olen epäilyt Hietalaksi Gangsta's Paradise vedosta lähtien, mutta finaalissa kuultu vihje toiveesta yötaivaalle (tai jotain sinne päin) [eli siis niinkun tiiättekö Nightwish :rullaati: ] oli vahvistus.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Samiasd kirjoitti: 19 Joulu 2020, 18:54 Hiirulainen on eräs imitaattori ja Tohtori eräs euroviisukarsinnoissakin esiintynyt metallimies.
:eeek:
Mikä on tietämyksesi salaisuus? Oletko ihan itse keksinyt noi henkilöllisyydet? Penkonut somea? Onko paikalla kuvauksissa ollut yleisö vuotanut tiedon? (Jälkimmäistä ihmettelen itse eniten, sillä ei luulis tuollaisten asioiden pysyvän salaisuutena kun paikalla on niin iso joukko ihmisiä)
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

hra47 kirjoitti: 19 Joulu 2020, 20:33 (Jälkimmäistä ihmettelen itse eniten, sillä ei luulis tuollaisten asioiden pysyvän salaisuutena kun paikalla on niin iso joukko ihmisiä)
Ainakin ensimmäisestä kaudesta tuottajat taisivat kertoa että yleisö ohjataan pois studiosta paljastusten ajaksi, joten miksei tälläkin kertaa?
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

En olisi ikinä arvannut Hiirulaista Jarkko Tammiseksi & Tohtoria Marco Hietalaksi! :shock: :eeek:. Jarkko oli kyllä tosi taitava! En olisi uskonut hänen kykenevän laulamaan noin hyvin.

Pakkanen oli selvääkin selvempi Mikko Leppilampi, jonka olisi pitänyt voittaa <3. Mikko on kyllä helkkarin kova laulamaan, että UMK:hon vaan mukaan!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Pakkasen voitto tais kariutua siihen, että suomalaiseksi paljastuminen ja helppo henkilöllisyyden arvaaminen olivat pieni antikliimaksi. Hahmonahan se oli kisan paras. Itse olisin hankkiutunut siitä tohtorista eroon jo muutama jakso sitten, joten siinäkin mielessä mun ennustukseni menivät täysin metsään. Samaistun Janne Katajaan, joka valitteli ettei tiedä mitään. Mä en normaalisti juurikaan seuraa julkimoiden elämää, joten se selittänee sen miksi olen niin huono tässä. Maria Veitola taas tuntuu olevan aika haka, tekeehän hän duunia julkkisten parissa ja tuntee paljon ihmisiä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

hra47 kirjoitti: 19 Joulu 2020, 20:33
Samiasd kirjoitti: 19 Joulu 2020, 18:54 Hiirulainen on eräs imitaattori ja Tohtori eräs euroviisukarsinnoissakin esiintynyt metallimies.
:eeek:
Mikä on tietämyksesi salaisuus? Oletko ihan itse keksinyt noi henkilöllisyydet? Penkonut somea?
Jarkko Tammisen arvasin lähes heti. Ääni kuulosti monesti ihan samalta kuin Jarkon Paula Koivuniemi -imitaatio.

Marko Hietalan sain lähinnä keskustelujen kautta, mutta nopeasti osasin yhdistää vihjeet häneen. Tämän illan vihjeet olivat naurettavan helppoja.

Pakkasen huonoin esitys sattui sitten tähän iltaan. Hienoinen pettymys oli se, että maskin alta löytyikin Mikko.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hietalan ääni on kyllä niin tunnistettava ettei siitä voinut erehtyä. En oikein jaksanut seurata tätä joten muista osallistujista ei niin kuvaa, mutta Markon havaitsin jossain astianpesukoneen täytön ja sohvalle istahtamisen välimaastossa :heh: . Ihme että panelistit eivät tunnistaneet. Toisaalta heidät onkin varmaan valittu paikalle esittämään ja esiintymään, eivät tuntemaan ja tunnistamaan. Siihen on syynsä ettei tuoleilla istu kuuntelemaan tottuneita musiikkialan ihmisiä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Jenkkiversion 2.kausi alkaa Subilla 16.päivä, joka pitää ehdottomasti katsoa! :uujee:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Paikalliset jenkkijulkkikset sanovat mulle vielä vähemmän kuin kotimaiset, mutta toivottavasti esittävät edes hyviä biisejä, niin olisi jotain pointtia seurata ohjelmaa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Masked Singer USA: iso, meluisa ja räiskyvä jenkkishow. Itselleni sopii paremmin tän kotimaisen version pienimuotoisempi ja rauhallisempi meno. Vaikka onhan Suomen julkkispiirit pienemmät kuin jenkeissä, että sinänsä näillä kotimaisilla arvailijoilla on helpompi homma.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Masked Singer Suomi saa syksyllä kolmannen kauden. Tuomareina/arvailijoina jatkaa samat henkilöt.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja toivo »

Hahmot julkaistu!
https://www.instagram.com/p/CRyP_OatOKS/


Mulle tuli tuosta kissasta, jolla sateenkaari hame heti mieleen Saara Aalto. :rakas:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ekassa jaksossa tänään on vain neljä hahmoa. Toivottavasti tarkoittaa pidempiä lauluosuuksia, eikä oheishulabaloota jenkkishown tapaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ihan mielenkiintoinen toi Maskin takana-lisäohjelma. Reija Wäre toiminut näemmä tämänkin ohjelman koreografina.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hahaa, olipa ehkä tämän ohjelman historian yllättävin paljastus tämä Jaguaari. :heh:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Päivi Räsäsen osallistuminen Masked singeriin on närästänyt joitain tahoja.

Strandberg ei sanojensa mukaan usko cancel-kulttuuriin ja on sananvapauden puolella, mutta...

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008241880.html
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Jaahas, herättääpä tuo kommentti minussa ristiriitaisia tunteita. :sekava:
Meow cat, please meow back.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Katselin tossa uusintana tota Räsäsen paljastusta, eikä toi Strandbergi ainakaan vielä kuvauksissa näyttänyt lainkaan siltä, että "nauru jumittuu kurkkuun." Välivideoiden perusteella tuo ohjelma on kuvattu joskus talvella. Onhan heillä ollut puoli vuotta aikaa märehtiä asiaa ja muodostaa asiasta mielipidettään. Mahtaa olla ollut kova paikka pidätellä ulostuloaan ohjelman esityspäivään saakka.

Edit: niin joo, nyt jälkikäteen kuunneltuna, niin kyllähän ton Jaguaarin lauluääni kuulosti Päivi Räsäseltä, mutta eipä näitä osaa yhdistää etukäteen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Happy »

hra47 kirjoitti: 05 Syys 2021, 11:20 Päivi Räsäsen osallistuminen Masked singeriin on närästänyt joitain tahoja.

Strandberg ei sanojensa mukaan usko cancel-kulttuuriin ja on sananvapauden puolella, mutta...

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008241880.html
Mua ärsyttää nää Sandergit ja Veitolat, Päivi Räsänen on kuitenki symppis tyyppi ja oli ilo huomata että hänellä oli rohkeutta osallistua tähän, en jaa samoja aatteita Päivi Räsäsen kanssa mutta kai mä voin silti pitää hänestä? Mielestäni nuo Christofferin kommentit menee jopa kiusamisen puolelle, Veitolakin heti komppaamassa.. hänelläkin on tuota kiusaamistaustaa jos Sara Sieppi & Tomi Metsäketo-caseja miettii ja myös Veitolan vuosien takaista showta jossa juotti vierailijoitaan humalaan ja teki näistä pilkkaa.

Tätä ohjelmaa haluaisin kyllä katsoa mutta tuo tuomaristo on aika epämiellyttävä, Jenni Kokander on juu huippu tyyppi mutta nuo muut..

Hattara on muuten niin Sara Säkkinen!
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja WildDance »

No voi hohoijaa tuota Strandbergin kommenttia. :roll: :eiei: Päivi ei ollut ohjelmassa esittämässä omia mielipiteitään tai aatteitaan. Kyseessä on leikkimielinen viihdeohjelma, eikä mikään poliittinen talk show. Strandbergin kommenttien rivien välistä voi lukea, että "kaikki ovat tervetulleita Masked Singeriin, kunhan heidän mielipiteensä ovat oikeita". Naurettavaa, jos ohjelmissa ei saisi esiintyä ihmiset, joiden mielipiteet eroavat valtavirrasta.

Strandbergistä vielä sen verran, että hänhän on kyseisessä ohjelmassa töissä ja hänen pitäisi osata suhtautua siihen ammatillisesti. Kun ihmisten kanssa tehdään töitä, niin pitäisi osata työskennellä myös erilaisten persoonallisuuksien ja aatteita omaavien tyyppien kanssa. Ei pärjäisi tuo poika päivääkään esim. hoitajana tai asiakaspalvelijana, kun menee jo tunteisiin se, että joku on eri mieltä kanssasi. Päivi tosiaan ei edes esittänyt kyseisiä mielipiteitä Strandbergin ohjelmassa. :roll: Voin hoitajana kommentoida, että kaikki kohtaamani asiakkaat eivät ole kanssani samaa mieltä, sanovat sen ääneen ja ovat huomattavan epäasiallisempia kuin Päivi. :heh: Silti pysyn työminässäni ja otan sen työnä. Ei mene tunteisiin. Työt tehdään töinä ja vapaa-aikana saa sitten valita kenen kanssa hengaa. :peukku: Päiville pisteet heittäytymisestä. :joojoo:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Vastaa Viestiin