The Masked Singer

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kyyninen puoleni voisi pitää tätä "kohua" ohjelman markkinointitempauksena, mutta toisaalta tuskin Strandberg panisi omaa henkilökohtaista mainettaan peliin tämän takia.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11922
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja sziget »

Päivi Räsänen on aiemmin vieraillut Elämäni biisi -ohjelmassa, oli melko hauska. Strandberg ja Veitola eivät olleet silloin paikalla loukkaantumassa. Nyt heillä on tukenaan valtakunnansyyttäjä Raija Toiviaisen nostama rikossyyte kiihotuksesta kansanryhmää vastaan. Poliisi ei nähnyt esitutkinnassa syytä epäillä rikosta, joten Räsäsen tuomitsemisesta tuli Toiviaisen oma projekti. Rikostuomiolle on niin vahva poliittinen tilaus, että eiköhän se järjesty. Sen jälkeen kuka tahansa Raamatun vanhahtaviin kohtiin uskova on liemessä, jos tuo uskomuksensa julki - eikä häntä nähdä enää muissa viihdeohjelmissa kuin Rikos-TV:ssä.

Päivi Räsänen oli loistava valinta viihdeohjelmaan (Ismo Puljujärvi, IL)
Päivi Räsäsen paikka ei ole koko perheen viihdeohjelmassa (Iida Tani, IS)

"Koko perheelle suunnatun viihdeohjelman katsomisen tulisi olla turvallista jokaiselle aikuiselle, lapselle ja nuorelle", Iida Tani kirjoittaa. Ratkaisevaa on, että Päivi Räsänen "ei ole koskaan katunut tai pyytänyt anteeksi" sanomisiaan. Perhe voi siis kokea turvattomuutta nähdessään hänet telkussa. Katselukokemus on turvallinen vasta kun kaikilla ohjelman vierailla, näyttelijöillä ja sketsihahmoilla on samat oikeat mielipiteet kaikista asioista.
Happy kirjoitti: 05 Syys 2021, 20:31 Veitolakin heti komppaamassa.. hänelläkin on tuota kiusaamistaustaa jos Sara Sieppi & Tomi Metsäketo-caseja miettii ja myös Veitolan vuosien takaista showta jossa juotti vierailijoitaan humalaan ja teki näistä pilkkaa.
Plus Anu Saagimin mustamaalaus, kun Veitola ei saanut mielestään tarpeeksi kuninkaallista kohtelua yökylässä Ristomatti Ratian luona. Yhdessä Veitola ja Strandberg ovat niin toksinen pari, että jätän väliin. On muuta katsottavaa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Räsäsestä voi olla montaa mieltä hänen aiempien sanomiensa pohjalta, mutta eihän hän tuonut millään tavalla mielipiteitään esille ohjelmassa. Siinä mielessä tässä ei ole tapahtunut mitään mistä kenenkään kannattaisi hermostua. Ymmärrän toki Strandbergin kannalta, että hänestä tämä on voinut tuntua epämielyttävältä.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oliskohan se Yksisarvinen tosiaan Saija Tuupanen? Totesin Syksyn sävelen aikaan, että hän kuulosti kovasti Arja Korisevalta ja tämä Yksisarvinen kuulosti eilen myös Arja Korisevalta...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7168
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Oon itse kuullut Yksisarvisen kuulostavan ihan Marita Taavitsaiselta, mutta osa vihjeistä ei sovi häneen!

Supersankarilla geneerinen ääni eli voi olla kuka hyvänsä! Saara Aaltoa epäilin joku viikko takaperin, mutta nyt en ole enää yhtään varma. Corppi ehkä Kasmir. Bilepanda mahdollisesti Tunna Milonoff!

Itse olen tiennyt hyvällä prosentilla tällä kaudella! Peto oli selvästi Ali Jahangiri!! Dinon kohdalla heitin kotisohvalla ihan hatusta Minna Kaupin & mites kävi :heh:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jee, Saijahan se Yksisarvinen sitten oli.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kiva että top2:n kärkisijoille ylsi hahmot, joita kukaan ei tuntunut arvaavan.

Tunnelmaa latisti vain voittajan poliittinen arvopuhe, jota ei tarvittais tällaisessa koko perheen ohjelmassa. Toivottavasti Strandbergilla ei nauru juuttunut kurkkuun tällä kertaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7168
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

No OMG! En olisi uskonut Bilepandan olevan Waltteri Torikka! :shock:. Anna-Maija Tuokkokin tuli puskista! Kasmir nyt oli ilmiselvä jo viikkoja.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Neljäs kausi alkoi tänään. Hahmot eivät olleet niin hyviä kuin aikaisemmin. Fikkarista tuli mieleen ainoastaan Nelli Matula, joka veti Toxicin heti alkajaisiksi Tähdet, tähdet-ohjelmassa (ja teki minusta saman tien hänen faninsa). Tuskin siis on hän.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jännä juttu, miten jotkut biisit jättävät aluksi kylmäksi, mutta jäävät kuitenkin kypsymään alitajuntaan ja paranevat ajan kanssa. Timantin esittämä Syntisten pöytä on yksi näistä biiseistä. Tai sitten Masked singerin sovitus siitä oli vain parempi ja tehokkaampi.

Itsekin epäilin Timantiksi Lola Odusogaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3165
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Alkaa ehkä vähän kyllästyttää tuo samojen naamojen kierrätys ohjelmasta toiseen. Kape Aihinen.. kuka jaksaa enää yllättyä että hänet piti tähänkin mukaan tunkea? :rofl:

En kyllä pysty samaistumaan hra47 ajatuksiin Timantista ja Syntisten pöydästä. Varsinkin kun Timantti sössötti koko biisin!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

En ollut kuullutkaan Kape Aihisesta aikaisemmin, ei taida vierailla niissä ohjelmissa joita itse seuraan...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3165
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Olet onnekas kun et häneen ole somessakaan törmännyt! :tajuton:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Joo, en juurikaan ole harrastanut somea, ja nyt tästä eteenpäin entistäkin vähemmän kun sain äskettäin bannit facebookiin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Sykön tunnistin. Ritari on Eino Grön. Sarvikuono ja Hodari jäivät välistä, kun Elämäni biisi menee päällekkäin tämän ohjelman kanssa. Onneksi ensi viikolla taas lyhenee normaaliin tuntiin jaksojen pituus. :draamaa:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kantsii ainakin se Hodarin esitys tsekata. Sarvikuono olisi saanut lähteä ihan pelkästään biisivalinnan perusteella. Viime viikolla häätö tapahtui ilmeisesti pelkän laulutaidon perusteella.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Sohvaperunat: "Ei oo ainakaan mikään laulaja." (Eino Grönistä alias Ritari) :rofl:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Toivottavasti Hodari voittaa koko skaban. Ylivoimaisesti paras viihdyttäjä, jonka huumorintaju puskee maskin läpi vaivatta. En kyllä yllättyis vaikka kyseessä olisi se Nelli Matula, joskin ääni ei vastaa omia mielikuviani hänestä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tuntuvat olevan kovin vakuuttuneita että Party animal on Chachi Hildén. Saattaa olla tai saattaapi olla olematta. Mulla on vain yksi ongelma/kysymys: osaako hän todella puhua suomea kuin natiivi? Vaan onhan tässä ohjelmassa ennenkin vedätetty kielillä puhumalla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Janne Ahonen oli kiva yllätys. Juuri tällaiset tekee ohjelmasta viihdyttävän.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11922
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja sziget »

Olen nähnyt vajaat kolme jaksoa. Janne Ahonen oli hyvin bongattu Veitolalta. Tuttu sanoi, että Banaani olisi hän, jolloin muistin autoilunsa. Kauden parhaita kiinnityksiä. Eino Grön oli myös mahtavaa saada mukaan.

Hodari on kyllä kova. En tunne hyvin Nelli Matulaa tai muita ehdotettuja. Oikea laulaja kai pakko olla.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hahaa. Hetken jo kyrsi, ettei Nelli voittanut ja pelkäsin, että Antti Tuisku vie kisan pelkällä nimellään, mutta rytisipä kaikki komeasti metsään loppumetreillä. Mä jo mietinkin ennen Örkin henkilöllisyyden paljastusta, että mites sitten jos ei olekaan Antti Tuisku. Aivan loistava lopetus kaudelle. :peukku:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2932
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Oli kyllä mahtavaa miten kaikki oli pihalla Örkistä ja Mustasta lampaasta. :rofl: :uujee:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Katsoin finaalin jälkikäteen ja oli pakko kelata tuomareiden kommenttien ohi Örkin esityksen jälkeen. Tuli niin suuri myötähäpeä siitä, kun kehuivat Antti Tuiskua Tuuren edessä. En ymmärrä yhtään, miten he eivät viimeistään äänestä kuulleet, että kyseessä ei ole Antti.

Hodarin olisi pitänyt voittaa, mutta koska hänet arvattiin, ei tietenkään voittanut.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ohjelma palaa jälleen syksyllä, osin uusin etsivin/tuomarein... muutapa mielenkiintoista maikkarilla ei näytä syksyllä olevankaan, joitain dokkareita ja ajankohtaisohjelmia lukuunottamatta.
Lauantai-illat muuttuvat jälleen suureksi kysymysmerkiksi, kun Masked Singer Suomi palaa uudella kaudella MTV:lle. Suursuosittu arvausleikki marssittaa lavalle uusia hahmoja, yllätyskäänteitä, lukuisia vihjeitä – ja kaksi uutta etsivää. Maan suosituimmat tv-kasvot Maria Veitola ja Janne Kataja saavat tällä kaudella rinnalleen kovassa nousussa olevan pop-ikoni Benjamin Peltosen ja eturivin radiotoimittaja-juontaja Jenni Poikeluksen. Juontaja Ile Uusivuori luotsaa joukon toinen toistaan viihdyttävämpien jaksojen läpi kohti finaalia. Kuka hahmoista nostaa ilmaan lopulta Kultaisen Maskin?
Jenni Kokander ja Strandberg (siirtynyt Neloselle) siis jääneet pois. Kokanderia tulee vähän ikävä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tällä kaudella hyviä hahmoja olleet ainakin Taapero ja Diskokissa... yllättävän hyvin liikkuu katti siinä jäykänoloisessa peiliasussa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2932
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Eini oli yllättävä paljastus. Joonas Nordman oli taas helppo tunnistaa. Mitään lempi hahmoa ei ole tullut vielä itselleni.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Harmi Discokissan putoaminen, mutta ilmeisesti laulutaito ei sitten miellyttänyt yleisöä ton enempää. Tosta nelikosta Mustekala olis saanut lähteä, oli aika kovia hahmoja kaikki.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Niin piti vielä sanomani, että onpa mennyt tuotesijoittelu nyt liian pitkälle tässä ohjelmassa (Powerin Hintabotti). Toivottavasti tapa ei yleisty.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8119
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kausi loppui. Oli ehkä tylsin tähän asti. Etsivät arvasivat liian hyvin henkilöt, ei jäänyt finaaliin mitään yllätyksiä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin