The Masked Singer

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Samiasd kirjoitti: 23 Maalis 2020, 09:46 Söpö on Sami Uotila
Selvä oli tämäkin. :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Mutta Peacock ei välttämättä ole Pandora. Vihje tuosta maailmantähteydestä ei osu. Laulajan alarekisteri herättää mielenkiinnon kuka voisi olla. Kieltämättä kuulostaa Hanna Pakariselta mutta tuskin on.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Heitin ilmoille ennenkuin Veitola sanoi, että Leijona on Mikko Leppilampi (Jussi-voittaja? 20-vuotinen ura kenties olisi haarukassa). Ei taida löytyä Jussin voittaneita oopperalaulajia? Tosin leijona on rotevampi ruumiinrakenteeltaan kuin Leppilampi, mutta liekö toppauksia... selittäisi myös sen, miksi ohjelman juontajana on Ile Uusivuori, eikä Leppilampi. Sitten löytyi lisäksi tämä:

https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000006083586.html

Se, että Söpö oli näyttelijä on nyt jälkikäteen aika selvä asia. Hänhän esiintyi varsin taitavasti elekielellään.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja sziget »

Henri Alénin ja Sami Uotilan tiedän vain nimeltä, eivät arvattavissani. Eipä paneelikaan heitä keksinyt. Huvittavinta on, jos hyvin tunnistettavasta tyypistä tulee tarpeeksi vihjeitä eikä silti mene oikein. Mikä se Peacockin iso hitti olisi?

Leppilammella on Jussi-patsas, jos rotevuus tulisi toppauksista. Näyttelijöitä tulee lisää ja varmasti joku urheilija. Alina Tomnikovia ajattelin Kisuksi juuri kun joku hänet mainitsi, mutta kuka tuntee lehmät? Kana on levyttävä laulaja, joka ylitti meren liian pienessä purkissa (Atlantin yli). Viivi Pumpasen laulajanura on vasta alussa, mutta en väitä vastaan. Muut eivät sovi.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 704
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Oli alusta asti selvää, ettei huippulaulajia voi joukossa olla, ihan jo sen takia, että huippulaulajan (esim joku Ilta jne) erottaa muuten hyvästä laulajasta nimenomaan tunnistettava persoonallinen ääni. Tietenkin copycatit voi hämätä, mutta näitä en ole kuullut.
Parhaimmillaankin esitykset ovat olleet persoonattomia ja unohdettavia, vaikka teknisesti hyviäkin on ollut.

Muuten ihan mielenkiintoinen ohjelma, ja osoittaa, kuinka ulkonäkö vaikuttaa siihen mitä kuulee.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tv-mainoksen perusteella Amppari taitaa vetää seuraavaksi Euphorian... :uujee:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Olipa Viivi hyvä laulaja. Arvailin Johanna Kurkelaa tän iltaisen esityksen perusteella (muistamatta lainkaan aikaisempia vihjeitä). Nähtäväksi jää kuinka paljon tätä maikkarin omaa henkilökuntaa paljastuukaan lopulta maskien alta. :heh:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

akfan33_ZZ kirjoitti: 21 Huhti 2020, 22:47 Oli alusta asti selvää, ettei huippulaulajia voi joukossa olla, ihan jo sen takia, että huippulaulajan (esim joku Ilta jne) erottaa muuten hyvästä laulajasta nimenomaan tunnistettava persoonallinen ääni. Tietenkin copycatit voi hämätä, mutta näitä en ole kuullut.
Parhaimmillaankin esitykset ovat olleet persoonattomia ja unohdettavia, vaikka teknisesti hyviäkin on ollut.

Muuten ihan mielenkiintoinen ohjelma, ja osoittaa, kuinka ulkonäkö vaikuttaa siihen mitä kuulee.
Peacock kuulostaa kyllä pätevältä ja itseasiassa jos se on kun onkin Pandora niin ainakin mulle on pienoinen yllätys kuinka hyvä laulaja hän on.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Tunnistin Viivin. :tapu: On varsin pätevä laulaja.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Viimeistään eilisten esitysten jälkeen naiset (Linda Lampenius, Pandora, Erika Vikman ja Viivi Pumpanenkin jo ennen paljastusta) alkavat olla miusta varmoja tapauksia mutta noita miehiä en pysty vieläkään sanomaan ketkä voisivat olla kyseessä. Leijona sinänsä voisi olla Sami Hedberg mutta ainakin Jussivihje olisi jossain määrin faktojen oikomista (jota toki muidenkin kohdalla on nähty). Heinäseivästä ovat monet veikkailleet Ilkka Alangoksi, pitäisi vissiin kuunnella Neljää Ruusua ja vertailla.
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja sziget »

^ Käyttääkö Ilkka Alanko aurinkolaseja? :cool: - Käyrätorvea on soittanut, perheessä on klassisen musiikin taitajia, ja "kasvukipuja" tarttui korvaan - Neljän Ruusun toinen albumi.

Ärsyttävintä on paneelin huono teeskentely, kun hahmo on jo tunnistettu. Vain yksi saa sanoa Erika Vikman, toisten täytyy "arvata" jotain Sieppiä tai Belórfia. Voisiko edes vähän skarpata? Toinen missä en näe mitään viihdearvoa on esitysten päälle hölötys. Sekin kuuluu formaattiin, en käsitä miksi. Muuten on ollut huvittavaa menoa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

sziget kirjoitti: 26 Huhti 2020, 18:05 ^ Käyttääkö Ilkka Alanko aurinkolaseja? :cool: - Käyrätorvea on soittanut, perheessä on klassisen musiikin taitajia, ja "kasvukipuja" tarttui korvaan - Neljän Ruusun toinen albumi.
Googlaamalla löytyi haastattelu jossa kertoi omistavansa 87 paria aurinkolaseja, muilla keskustelupalstoilla silmiin on osunut että muutkin vihjeet täsmäävät. Olisko Neljän ruusun levyjä myyty ~400 000?
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kisu ei taida olla mikään kaikkien tuntema megajulkkis. Formuloissa ollut Schumacherin grid girlinä? Olisko jotain missi- tai mallitaustaa hänelläkin... paluuta politiikkaan halajava? Voi olla mitä tahansa, vaikka kunnallispolitiikan tasolla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

^Olisin liki varma että on Linda Lampenius. Formulajutut täsmää (ehkä pienellä oikomisella), UNESCO:n hommat osuu, ollut Helsingissä valtuustossa yhden kauden, harrastaa jousiammuntaa, lapuuden kesät vietetty mummolassa maatilalla... Äänessäkin on vähän sellainen ruotsinkielinen korostus.
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Kisu on ehdottomasti Linda Lampenius. :joojoo:

Ja Heinäseiväs tosiaan Ilkka Alanko. Viimeistään viime jakson vedosta tunnisti myös äänestä, aiemmin toki myös vinkeistä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Samiasd kirjoitti: 28 Huhti 2020, 22:43 Kisu on ehdottomasti Linda Lampenius. :joojoo:
Ja niinhän se oli. :surrur:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ois saanu se Heinäseiväs lähteä, tylsin hahmo. Varmana voittaa koko kisan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Tän perusteella täytyy sanoa että olin kyllä positiivisesti yllättynyt Lindan laulutaidoista. Vaikkei nyt ammattilaisille pärjääkkään niin etenkin se Vanha sydän oli aika hieno veto. Muutenkin, oli arvuutteluvaiheessa selvästi "heittäytyvin" näistä, kommunkoi aktiivisesti eleillään raadin kanssa. Sitä oli jopa hauska katsoa.
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Leijonasta kävi mielessä säveltäjä Kerkko Koskinen. On muistaakseni voittanut Jussin Nousukauden elokuvamusiikista. Jääkiekkoakin on nettihaun perusteella pelannut, mutta hyökkääjänä, ei maalivahtina... edit: toisaalta hänen laulusaundinsa on aika tunnistettava (mitä nyt Ultra Bran päivistä muistan). Tää Leijona on kuulostanut joka kerta erilaiselta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Happy »

Lindan olis pitänyt yhdistää viulu & laulaminen jo sillo 90-luvul, olis voinu olla todella kova sana :uujee:


Heinäseipään mukanaoloa en oikein ymmärrä, ollut jo monen viikon ajan joukon heikoin lenkki
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja sziget »

Viihdyttävintä olisi, jos kukaan ei tunnistaisi hahmoa ilman maskia. :twisted:

Ile: Aha... Just... Sano vaan kuka sä olet.
Heinäseiväs: Täh? Ilkka Alanko.
Janne: Ai joku näyttelijä? Sori, mä en kato Salkkareita.
Jenni: Ei vaan hän on tosi-tv-tähti. Maria, oletko sinä ollut yökylässä kenenkään BB-voittajan luona?
Maria: En kyllä ole.
Ile: Siis oletko sä kuitenkin suomalainen julkisuuden henkilö?
Heinäseiväs: No v*ttu laulaja! :niinpa:
Maria: Hän on tangokuningas. Muistakaa: soittaa myös käyrätorvea. Hei auta vähän, minä vuonna sä olit Seinäjoella?
Jenni: Minusta hän ei näytä yhtään romanilta.
Janne: Tää on ehkä kaukaa haettua, tuli vaan mieleen tosta sukunimestä. Ootko sä jotain sukua Ismo Alangolle?
Heinäseiväs: Haistakaa nyt jo... (menee)
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Naurattaa. :rofl:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja sziget »

Torstain viisustudiossa Erika Vikman elehti käsillään ihan kuin Ampiainen. Finaaliin olisin toivonut Kanaa, joka oli huvittava hahmo ("Kerran täällä eletään ennen kuin pää katkeaa") ja esiintyjä (Sun särkyä anna mä en). Heinäseipään Pilalla oli ehkä koko ohjelman nerokkain esitys, originaali kalpeni. Leijonan henkilöstä en ole varma, joten pientä jännitystä on finaalissakin.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kuka on Ilkka Alanko :mitvit: Tää on paha ku näitä ei oikeesti tunnista ilman maskejakaan.....
Tää ohjelma oli loppupeleis pienonen pettymys, nää loppujaksot oli tosi pitkästyttäviä zzz

Hedberg on toki voittonsa ansainnut, Kohta sataa-veto oli kova! :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Äh, en arvannut edes kisan voittajaa. Ei mennyt kovinkaan hyvin.

Panelistien yhteisymmärrys Leijonan henkilöllisyydestä tuli vähän yllättäen ja tyhjästä.

Kaikkein kenkuin temppu olisi ollut jos voittajan henkilöllisyys olisi jätetty salaisuudeksi.

Toivottavasti tulee toinenkin kausi joskus. Tai sit Tähdet, tähdet tekee paluun, pliis.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Onneksi Leijona voitti. :peukku: Finaalissa ei ollut hahmojen osalta mitään jännättävää. Ihan hyviä vetoja kuitenkin, Hedberg saisi kyllä tehdä enemmänkin musiikkia.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a ... 44bfe429e4

Masked Singer palaa jo nyt syksyllä, lokakuusta alkaen. Esittelyjakso jo syyskuussa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hahmot:

Geggonen
Pakkanen (haastateltiin englanniksi)
Viikinki
Taikahattu
Pöllö
Kukka
Laiskiainen
Hiirulainen
Tohtori
Tikru
Hertta
Mörkö

Geggonen oli pieni ja sirorakenteinen. Tuure Boelius? Tai sit liikehdintänsä perusteella Pöllö.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Lauantaina alkaa toinen kausi!! Tuskin maltan odottaa, sillä ensimmäinen kausi oli niin hyvä! <3. Itse olisin korvannut Jenni Kokanderin toiseen, mutta silti odotan malttamattomana tätä.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Geggosen laulusta tuli hirveät assosiaatiot Muumilaakson Muumipeikkoon eli Joonas Nordmaniin.
Žvižej fucked up the solo

Vastaa Viestiin