JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Vs: Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Colby kirjoitti: Noista uutuuksista kehissä on pysynyt Jericho, Brothers & Sisters, Heroes ja jopa The Class
:eeek:

Mun mielestä toi oli ensimmäisen jakson perusteella niin surkea, etten kyllä enempää kattonu. Uusista sarjoista mulla on tähän mennessä vakituiseen seurantaan päässyt Heroes, Brother & Sisters, Ugly Betty, The Nine, Six Degrees, Vanished ja Jericho. Justice ja Studio 60... on lähinnä sellasia, joita yritän mahdollisuuksien mukaan seurata. Hieman yllättäen The Gamen ensimmäinen jakso osottautui ihan katottavaksi, joten täytyy varmaan siitäkin ainakin muutama seuraava jakso vilkaista. Huomenna vuorossa pilotit sarjoista 30 Rock ja Twenty Good Years.
JuhaUK kirjoitti: A Town Called Eureka loppui sitten täälläkin, taisi olla jenkeissäkin vasta eka kausi? Aika katsottava draamakomedia sekin. Mahtoiko se olla hitti Amerikassa?
Luin jostain vähän aikaa sitten, että Eurekasta tullaan tekemään toinen kausi. Täytyy varmaan jossain vaiheessa yrittää tostakin nähdä jotain jaksoja, kun ihan kohtalaisen paljon positiivisia asioita siitä on kuulunut. Jenkeissähän sitä näyttää kaapelikanava Sci Fi Channel, joten sen takia en sen tarkemmin osaa sanoa sen menestyksestä. Tässä jutussa kerrotaan Eurekan katsojalukujen olleen keskimäärin 2,76 miljoonaa, joka kuulostaa kyllä ihan hyvältä kaapelikanavalta näytettävältä sarjalta. :)
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Nyt ois taas niin paljon asiaa, että ihan päätä huimaa :p

Desperate Housewives:
Kolmas kausi on ollut aivan loistava, mutta tuo uusin jakso... se oli kyllä sarjan historian paras! Sai nauraa ja itkeä. En osannut ollenkaan odottaa mitään tuollaista. Siis kerrassaan hieno jakso!

Lost:
Voi kunpa voisin sanoa Lostin kolmannen kauden olevan yhtä loistava kuin DH:n, mutta en voi. On ollut todella tylsiä jaksoja tähänastiset ja jotenkin niin älyttömiä, että meni jo vähän överiksikin (Locken Boone-näyt ja Ekon sekoilut metsässä). Ja kaiken lisäksi tapettiin sitten vielä se viimeinenkin kakkoskauden uusista hahmoista, Eko-herra. Henkilöiden tappamisenko pitäisi tuoda lisää mielenkiintoa sarjaa kohtaan? Tappaisivat sitten edes jotain täysiä turhakkeita, kuten Locke, Sayid tai Jack... Niitä vaan ei jaksa enää katsella. Ja Katen ja Sawyerinkin vois pitää erossa toisistaan, silleen kunnolla, toi on niin ällöä. Tuskin maltan odottaa, että nää kolmannen kauden uudet tyypit (ne ihme latinot tms) tapetaan! Jee, kivaa, jee! Välillä ihmettelen miks ylipäätään viitsin enää koko sarjaa katsoa... No enää yksi jakso ennen taukoa. Kai se sentään on vielä katsottava...

Heroes:
Kauden ehdoton helmi uutuussarjojen puolelta. Vaikka se Hiro onkin ihan megaärsyttävä, niin muuten tämä sarja on kyllä koukuttanut oikein kunnolla. Suosikkini on ehdottomasti Niki! Ainiin, ja täytyy sanoa, että vähän petyin jos se lyhyttukkainenkin tyttö osoittautuu pahikseksi, kuten nyt näyttää...

The Amazing Race:
Dustin & Kandice voittoon!! Lyn & Karlyn ja Rob & Kimberly on kamalia. Davidin ja Maryn oli jo aikakin lähteä. Suomi-osuuksia odotellessa...

Survivor Cook Islands:
Byääh, Jessica lähti.. No, kyllähän sen arvas, ettei tolla tyylillä pitkälle pötkitä, mutta oisivat nyt vaan äänestäny sen Jonathanin pois. Jonathanin ohella Candice ja Jenny ovat megaärsyttäviä. Parvati voittoon!

Brothers & Sistersiä oon jostain syystä katsellut edelleen, vaikkei se hirveästi säväytäkään.. Ugly Betty on ihan jees, viime jakso etenkin. The Nine vaikuttaa mielenkiintoiselta. Jerichoa tuskin jaksan enää kauaa katsella jos sama meno jatkuu. Tylsä.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

TAR 10:

Olipas hassua katsella Suomea Amazing Racessa. Tulivat siis suoraan Madagaskarilta Helsinkiin, tai siis ei nyt yhdellä lennolla.  :peukku: Jotenkin vaan ne suolla rämpimiset tuntui koko kisan pahimmilta tehtäviltä, eikä siinä kamalasti maisemia näkyny :( Mut kiva tulla Stadikan tornia alas nenä edellä  :eeek: Ja jatkuu vielä ensi viikolla, ketään ei pudotettu. Näytti Venäjältä se jatko tankkeineen sun muine.

Kukaan ei oikein ärsytä, aika tasapaksua jengiä. Ehkä ne Chowt vois voittaa, kun ovat niin epäitsekkäitä (vai ovatko oikeesti? En osaa päättää  :shock: )
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ja jee, Lostin kolmas ja neljäs kausi menivätkin täällä Sky Onelle entisen Channel 4:n sijaan, ja kolmas kausi alkaa meilläkin jo sunnuntaina!! Sitten kun niillä on jenkeissä se tauko, me saadaan ne kiinni ja ollaan enää päiviä jäljessä. Mutta kaverit, joilla ei oo kaapelia tai satelliittia kiroavat, kun eivät näe enää Lostia  :heh:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AR10:
Mä katoin kanssa ton suomijakson. Vähän järkee kun en ole muita katsonut ja nyt sitten muistan noi parit! No enivei, jotenkin ihan käsittämättömältä tuntui, että ne oli täällä Suomessa  :D
Ihana se taksijono siellä Tampereella ja no Chowcowotwhateverit kiltisti vaan jonottivat  :heh: kun ne yhdet törkimykset vaan tunki sen pappan eteen! HALOO, ei noin tehdä. Miten ne missit ja mallit näyttikin vaan juoksevan suoraan takseihin! :raaps:
No enivei, mua harmittaa se, että näyttäs olevan vaan läpijuoksu Suomen halki. Eli niillä ei ole siis levähdyspaikkaa lainkaan Suomessa!  :'( Musta ois olt niin hienoo jos Phil ois ollu niitä vastassa just esim. vaikka keskellä olympiastadionia jonku suomalaisen julkkiksen kanssa: WELCOME TO FINLAND! Mut näköjään vaihtavat maata seuraavassa jaksossa, ilmeisesti menevät Viroon! Tai niin olen kuullut.... ja siellä vasta on Phil vastassa. EPISTÄ!  :eiei:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

AR 10:

No se taksijono oli kyllä niin Suomea  :tapu: "You have to wait there, taxis won't pick up you here" ja sit ne odottaa ja odottaa  :repeilee: Siinä ajassa ne ois juossu jo vaikka sinne Keskustorille josta ois varmaan saanu nopeemmin taksin. Ja miks hitossa niiden piti sinne Turkuun rynnätä päästäkseen Lohjalle? Eipä saanut Turku kovasti mainosta  :heh:
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Survivor Cook Islands:

Kymppijakson käänne oli hyvä, vaikkakin mieluusti olisin nähnyt Jonathanin lentävän pihalle. Ja Candicen... Mutta Jenny oli kyllä ärsyttävä myöskin ja Rebecca vaan turha. Tuorein jakso oli ihan mukava myöskin. Mun viha Candicea kohtaan vaan yltyy. En voi käsittää, miten se on tuolla virallisilla sivuilla tuon suosiomittarin kärkisijoilla. Survivorin historian rasittavin ja ärsyttävin kilpailija ehdottomasti. Onko tässä kyseessä bbmira-ilmiö? Kun Candice pistettiin pariin kertaan Exile Islandille ja tirautti väkisin pari kyyneltäkin (vaikka todellakin ansaitsi joutua sinne), niin sympatiaääniä ropisee. Kyllä ne jenkit on tyhmiä.
En halua, että Yul voittaa, vaikka onkin ihan jees äijä. Kannatan edelleen Parvatia, joka on hyvä kilpailuissa ja strategioinnissa, mutta kuitenkin tarpeeksi näkymätön, ettei kukaan pidä uhkana. Adam on yks idiootti kyllä kans. Candice ja Adam todellakin ansaitsevat toisensa. Ozzy rokkaa, toinen voittajasuosikkini. Sundra on kiva, ei kuitenkaan ehkä voittaja-ainesta. Jonathan on todella ärsyttävä, mutta toisaalta ilman häntä, tästäkin jaksosta olisi tullut varmaan melko tylsä.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Seuraava Amazing Race on second chance! Jee...

Brian & Greg
Reichen & Lance Bass  :eeek:
BJ & Tyler
Lynn and Alex and
Brian and Greg

Kaikki homoparit ja vain miehia? :raaps:

Chip ja Kim katkeria, kun heita ei ole pyydetty  :mrgreen:
Jon ja Victoria on juuri saaneet lapsen, eli tuskin mukana  :( Kiva lukea taalla mita ihmiset tykkaa naista, kun taa tulee Suomessa  :mrgreen:

Ai nyt osui silmiin toinen lista:

Reichen/Lance Bass
Uchenna/Joyce
Mama Paolo/DJ
Rob/Amber
Colin/Christie
Mirna/Charla
Guidos
Kevin/Drew

Not confirmed

Greg/Survivor Woman (only because rumor has it they may have broken up)
Ray/Deana

Not asked

Chip/Kim
Rob/Brennan
XXX/Victoria
Clowns

Interviewed but didn't make final cut

Ken/Gerard
Susan/Patrick
Debbie/Bianca
Hello Hi!

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Jee  Amazing Race: All-Stars jee!!! :tapu:

Mun EHDOTTOMAT suosikit mukaan kisailemaan olisivat:

Kris & Jon (AR6) - Kaikkien aikojen ylivoimaisesti upein AR-pari. RAKASTAN!!!  :rakkaus:
Blake & Paige (AR2) - Loistavat sisarukset näteillä hymyillä varustettuna. :kiitos:
Rob & Amber (AR7) - Tietysti! Mitä olisikaan mikään All-Stars ilman tätä mainiota parivaljakkoa. :violette:
Linda & Karen (Bowling Mums/AI5) - Ylittivät odotukset sekä itsensä jo alkuperäisellä kaudellaan, mutta silti haluaisin päästä nauttimaan näiden hersyvästä huumorista enemmänkin. Ihania naisia molemmat!  :clap:

Toiset mahdollisuudet antaisin myös näille miellyttäville pareille:

John Vito & Jill (AR3)
Charla & Mirna (AR5)
Lori & Bolo (AR6)
Lena & Christy (AR6)
Brian & Greg (AR7)
Susan & Patrick (AR7)
Joseph & Monica (AR8)

Mukana täytyisi tietysti olla mukana myös ainakin jotkut näistä kamaluuksista:

Joe & Bill (Team Guido/AR1)
Tara & Wil (AR2)
Teri & Ian (AR3)
Colin & Christie (AR5)
Jonathan & Victoria (AR6)
Ray & Deana (AR7)
Lake & Michelle (AR8)

Jos näistä joukkueista se lopullinen koostumus syntyisi, niin voisi olla aineksia täydelliseen Amazin Raceen. Tietysti sinne tungetaan jotain tylsimyksiä mukaan. :niinpa:

---------------------------------------------------------------------

Löysin vielä tälläsen huhutun listan netistä.

Dustin and Kandace (Beauty Queens - this season)
Lori and Dave (Beloved Nerds - TAR9)
Rob and Amber (TAR7)
Uchenna and Joyce (Team Low Sperm Count - TAR7. The only prior winners on the list.)
Tian and Jaree (Unmemorable Models - TAR4)
Kris & Jon (Relaxed/Dating - TAR6)
Charla and "Husband" (TAR5)
Colin and Christie (TAR5)
Jon Vito and Jill (Team 9/11 Changed Everything - TAR3)
Danny and Oswald (Cha! Cha! Cha! - TAR2)
Kevin and Drew (The Frats - TAR1)
Bill and Joe (Team Guido - TAR1)

Näistä huhutuista listoista tämä ois varmaan kaikkein paras vaihtoehto, koska siellä on sentään mukana kaks mun suosikkipareista. Nimet Tian & Jaree ei tosin sanonu mulle kuvienkaan perusteella yhtään mitään. Tosin ne oli mukana neljännellä kaudella, josta en ihan kaikkia jaksoja tainnu edes katsoa. Ellen oo lukenu ihan väärin, niin tää on myös ainoa missä Kris & Jon ovat olleet mukana. Siis niiden kahden on ihan PAKKO olla mukana. Huutava vääryys, jos ne on jätetty ulkopuolelle!!!

Luin jostain myös sellaisen huhun, et Big Brother: All-Starsin voittaja Mike 'Boogie' ja kolmanneksi tullut Janelle ( :ihana:) olisivat saaneet kutsun kilpailemaan myös Amazing Raceen. Siinä saattaa olla tietysti kyse tämän jälkeisestäkin kaudesta. Janellen takia voisin ehkä jopa sietää Boogien mukana olon, mut en vaan ymmärrä miksei 'Evil Dr.' Will voisi lähteä reissuun Janellen kanssa. Niiden välillä oli sentään kemiaa.

Colby kirjoitti: Survivor Cook Islands:
Miten ne kamalat Jonathan ja Candice roikkuu siellä vielä mukana? Jonathanin olisi pitänyt tippua ehdottomasti sillon heti heimon vaihdon jälkeen Bradin sijasta. Ja nyt sitä ennen tippui Nate, joka oli yks mun suosikeista. :parku: Yul on mun mielestä ärsyttävä, vaikka se tuntuu olevan yleisesti tosi suosittu. Ehdottomat suosikit tällä hetkellä on mullakin Parvati ja Ozzy. Olin erittäin tyytyväinen, kun Ozzy voitti sen viime koskemattomuuden. Nyt se vaikuttais ainakin hetken aikaa sentään olevan turvassa, kun niiden heimo pääsi hallitsevaan asemaan. Mä sekotan vieläkin Sundran ja Rebeccan sekä Beckyn ja Jennyn toisiinsa. Harvoin näin näkymättömiä ja tylsiä ihmisiä on Selviytyjissä päässy näin pitkälle. :roll: Adamista tykkäsin vielä muutama viikko sitten, mut nykyään sekin on alkanu vähän ärsyttämään.

1. Parvati
2. Ozzy
-------
3. Adam
4. Sundra  :sorivaan:
5. Becky :sorivaan:
-------
6. Candice
7. Yul
8. Jonathan :pyssyohimolla:

Vielä muutama viikko sitten tää kausi vaikutti yhdeltä parhaista, mut asiat on muuttunu aika rajusti, koska nyt mua ei edes erityisemmin jaksa kiinnostaa. Varsinkin jos molemmat mun suosikeista tippuu vähään aikaan, niin loppuu varmaan kiinnostus tätä kohtaan kokonaan. :(
"Real human being, and a real hero"

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JuhaUK kirjoitti: Seuraava Amazing Race on second chance! Jee...

Reichen & Lance Bass  :eeek:


:heh: :heh: :heh:


Rob/Amber

:yrjo: vaikka en ole vielä nähnytkään sitä kautta jossa nämä mukana, mutta voin vain kuvitella kuinka kauheita he ovat


Colin/Christie

:tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu:

Not asked
Rob/Brennan


:parku:
Viimeksi muokannut gentedimare, 27 Marras 2006, 12:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Niin... jokasen hymiön yllä on todellakin nimi  lol
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Vs: Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

gentedimare kirjoitti:
JuhaUK kirjoitti: Seuraava Amazing Race on second chance! Jee...



Rob/Amber

:yrjo: vaikka en ole vielä nähnytkään sitä kautta jossa nämä mukana, mutta voin vain kuvitella kuinka kauheita he ovat




Voin luvata, etta ovat  :tapu: Mutta loistavaa viihdetta antavat, kun muut kilpailijat kihisevat raivosta niiden parjatessa  :heh:
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Amazing Race All-Stars -spekulointia

Mä hurahdin AR:ään vasta seiskakaudella. Robin ja Amberin takia sitä alunperin rupesin seuraamaan, vaikka niitä jo Survivorin pohjalta inhosinkin. Mutta sen jälkeen olenkin kaikki kaudet katsonut ja välillä noita maikkarilla näkyviä kausia. Nyt oon tota kutosta yrittänyt alottaa kolmoselta katsomaan, kun en jostain syystä sen voittajaa tiedä...

Mutta joo, kausilta 7-10 toivoisin, että edes osa näistä olisi all-stars-kaudella mukana:
Debbie & Bianca (AR7) - Nää rokkas
2 henkilöä Linzin perheestä (AR8) - Linzit rokkas myös.
2 henkilöä Weaverin perheestä (AR8) - Tuli vaan mieleen, että kun nää oli niin megaärsyttäviä... Ei tosin tuu kyllä ikävä jos/kun ei heitä ens kaudella näy.
Eric & Jeremy (AR9) - Kyseisen kauden OIKEAT voittajat.
Danielle & Dani (AR9) - <3
Lake & Michelle (AR9) - Ehkä raivostuttavin AR-pari, mitä oon nähnyt.
Dustin & Kandice (AR10) - Varmaan mun all-time lempparitiimi! <3

Ja pliis, ei näitä:
AR7: Ron & Kelly, Lynn & Alex, Susan & Patrick
AR9: BJ & Tyler, John & Scott
AR10: David & Mary (ovat hauskoja ja sympaattisia tyyppejä, ei siinä mitään, mutta huonoja kisaajia... Yliarvostettuja. AR:n Rupert :p)
Viimeksi muokannut Colby, 03 Joulu 2006, 23:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

TAR10 ja TAR ASIA

Ma olen ollut vankka TAR fani ekasta sesongista asti ja nyt kun NZTV nayttaa niita pahasti jalkijunassa niin on ollut pakko ladata uudet jaksot etuajassa  :)

Ainoa sesonki josta en tykannyt ollenkaan oli se Family Edition joka oli todella tylsa ja rasittava... TAR10 on ollut todella hauskaa viihdetta ja kohokohta oli tietysti Suomi-osuus! Nyt kun on enaa finaali jaljella niin mun suosikki noista kolmesta teamista on ne Model pojat. Vaikka ne onkin valilla hiukan 'tyhmia' niin ovat kuitenkin paljon kivempina ihmisina kuvattuja kuin ne kaksi muuta.

Onko taalla kukaan katsonut TAR Asiaa? Eka jakso siita ei oikein iskenyt mutta nyt kun ovat paasseet vauhtiin niin tykkaan kovasti. Kun osanottajat eivat ole amerikkalaisia niin siina on ihan erilainen ote ja rytmi. Olivat viime viikolla Sydneyssa ja loogisesti ajatellen seuraava kohde voisi olla taalla nyky-kotimaassa!!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

TAR10:

Oon niin pettynyt, kun Dustin & Kandice tippuivat! Ehdin jo innostua, kun alussa saivat Robin & Kimberlyn ja Lynin & Karlynin kiinni, mutta tietty sitten se etumatka oli ihan turha, kun kaikki kerääntyi taas yhteen... Luotin myös siihen, että tytöt olis saanut Detourin suoritettua nopeammin, kuin R&K ja L&K. Luulin, että niillä ois menny pieni ikuisuus niiden tomaattien kanssa, mutta ei auta... Mä en oikein tiedä kenen puolella enää olisin. Toisaalta Team Alabama on ollut niin megaärsyttävä koko ajan, että melkeen tekis mieli kannustaa niitä. Tyler & James (olihan ne ton nimisiä... meen noiden aikaisempien kausien mallipoikaparien nimien kanssa aina sekasin) on ihan kivoja, mutta ei niissä hirveesti oo kuitenkaan särmää. Rob & Kimberly nyt vaan on.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

TAR10:

Huomasiko muuten kukaan kun kun olivat Hesan lentokentalla ja naytettiin laskeutuvia koneita niin se oli se australialaisen Qantasin kone? Ja ne ei taatusti lenna Helsinkiin! Huvittava yksityiskohta  lol

Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

TAR ASIA:

Yes, ounasteluni pitivat paikkansa ja taman viikon jakso (sarjan viides) oli Aucklandissa!!! Sen lisaksi etta oli tuttuja kotimaisemia niin oli muutenkin tosi hyva jakso, tsekatkaa ihmeessa! Osa porukoista oli niin loistavasti eksyksissa ettei tosikaan  :D

Mun suosikkeja on nyt (sori en muista niiden nimia) indonesialaiset lepposat ja lihavat veljekset; ne malesialaiset(?) tytot jotka tuli kolmansiksi talla viikolla ja se huvittava homopariskunta Sri Lankasta. Onneksi se rasittava intialainen miestiimi potkittiin pois kun rikkoivat saantoja!


Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

TAR 10 FINAALI:

No niin taas yhdet miljonaarit paasi maaliin ja voittojoukkue ei kait ollut iso yllatys? Mun kavi kylla oikeasti saaliksi Bam-teamia kun jaivat Pariisiin rannalle kun muu porukka lensi Nykkiin. Sita kylla ihmettelen etta miksei kukaan yrittanyt soitella suoraan eri lentoyhtioille heti kun finaalikaupunki selvisi? Aikaisemmin on monella teamilla ollut taksikuskin tai jonkun muun kannykka kuumassa kaytossa ja lippuja on loytynyt mita ihmeellisimmilla reiteilla!

nyt sitten odottamaan All Stars sesonkia! 

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

TAR10:
No olipa yllättävä loppu. Hassua, että loppupeleissä kannatin Alabamaa voittoon, vaikka heitä viime edelliseen jaksoon saakka inhosinkin  :heh: Nyt pitää vaan toivoa, että Dustin & Kandice ovat mukana all-stars kaudella  :pliis:

Survivor Cook Islands:
Ja tämäkin vielä! Parvatin putoaminen on vähintään yhtä suuri pettymys, kuin Dustinin & Kandicen putoaminen TAR10:ssä  :eiei: VIHAAN Yulia ja Beckyä! Ovat olevinaan niin maailmanvaltiaita, että oksettaa. Kunpa oliskin Ozzy ottanut riskin ja äänestänyt Sundraa (kuka Sundra?), niin olis ollu vähän jännempää. Tai parasta ois tietty ollu, että Parvati, Adam ja Ozzy ois antanut äänensä Beckylle. Siinä tosin ois ollu se riski, että ääliö-Yul ois voinu antaa koskemattomuutensa hänelle, ja Becky ois silti pelastunu... Mutta oispahan siitäkin koskemattomuudesta päästy sitte... Kyllä nyt ottaa päähän. Toivon todella, että Ozzy voittaa koko homman. Kakkosvaihtoehtona Adam. Menin spoilautumaan vahingossa viimeisestä twististä, mutta oikeestaan arvasin sen jo jokin aikaa sitten. Luultavasti se on hyvä juttu. No, sunnuntaina toikin jo loppuu  :'(

Nyt on niin tyhjä olo kun kaikki sarjan tuntuu olevan tauolla. Supernaturalkin jäi niin raivostuttavaan kohtaan, että teki mieli repiä hiukset päästä kun tajusin, että tauollehan se jäi. Oon muuten ihan ihastunut Brothers & Sistersiin.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Amazing Racen All-Starin joukkuet on nyt julkaistu. CBS:n TAR: A-S sivut.

Ja muutamia kommentteja joukkueista.

Kris & Jon, Paige & Blake tai Bowling Moms eivät ole mukana. :( Muuten porukka vaikuttaa ihan pätevältä. Löytyy sekä suuria inhokkeja että loistavia tyyppejä vuosien varrelta. Ainoa pari, jonka olisin ehdottomasti jättänyt noista pois on Kevin & Drew. Ne eivät vaan tuoneet yhtään mitään alkuperäiseen kauteensa. Olivat vaan ärsyttäviä jatkuvasti. :niinpa: Team Guido ja Teri & Ian nousevat varmasti suurimmiksi inhokeiksi, mutta ne on just loistavia "pahiksia". :heh: Ennakkoon rankkaisit joukkueet seuraavaan järjestykseen.

1. Rob & Amber :tapu:
2. Dustin & Kandice
3. John & Jill
4. Charla & Mirna
5. Eric & Danielle (<--- kiva nähdä nämä kaksi kisaamassa yhdessä :))
6. Uchenna & Joyce
7. David & Mary
8. Ozwald & Danny
9. Teri & Ian
10. Joe & Bill
11. Kevin & Drew

Hyvältä vaikuttaa! :riemu:
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Amazing Race All-Stars:
Mä sitten VIHAAN Robia ja Amberia!!!! Mä olin jo niin tyytyväinen, kun se niiden lento myöhästyi ja ne oli viimesinä perillä, mutta ei tietty oli Robia suosiva tehtävä, ni pääsivät taas ykkösiksi  :evil: Ja harvemmin on tullu AR:n parissa jännitettyä näin paljon, kun Dustin & Kandice kääntyivät väärään suuntaan. Onneks takana tulleet teki saman virheen. Dustin & Kandice all the way!

Ja heti oli Charla & Mirna dissaamassa blondiesejä. Taisivat olla vaan kateellisia. Eihän siinä tilanteessa ollut mitään ihmeellistä, tai eivät D&K ainakaan tehneet mitään mistä ois ollut vetää tollaset herneet nenäänsä. Onko ne omalla kaudellaan ollu jotenkin suosittuja? Rasittavia ämmiä molemmat  :evil:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Amazing Race All-Stars:
Colby kirjoitti: Mä sitten VIHAAN Robia ja Amberia!!!! Mä olin jo niin tyytyväinen, kun se niiden lento myöhästyi ja ne oli viimesinä perillä, mutta ei tietty oli Robia suosiva tehtävä, ni pääsivät taas ykkösiksi  :evil:


Tuurillahan ne on nämä molemmat matkat tähän mennessä on voittanu. :heh: Rob & Amber on kyllä ehdottomasti kaikkien aikojen vahvimpia kilpailijota. Tuskin ketkään muut ovat saaneet yhtä paljon ykkössijoja kuin he. :joojoo: Rob & Amber voittoon.  :clap:

Colby kirjoitti: Ja heti oli Charla & Mirna dissaamassa blondiesejä. Taisivat olla vaan kateellisia. Eihän siinä tilanteessa ollut mitään ihmeellistä, tai eivät D&K ainakaan tehneet mitään mistä ois ollut vetää tollaset herneet nenäänsä. Onko ne omalla kaudellaan ollu jotenkin suosittuja? Rasittavia ämmiä molemmat  :evil:


Charla & Mirna ovat tarjonneet sekä alkuperäisellään että tällä kaudella vallan mainiota viihdettä. Viime jaksossakin olivat niin tahattoman koomisia, ettei mitään rajaa. Se Charlan puhe kauneusleikkauksista ja moraaleista oli tekopyhyyttä parhaimmillaan. Entäs se kun Mirna alkoi tarjoamaan koko laukkuaan taksikuskilleen, ja sönkötti vielä huonolla englannilla samalla. "Vattuju vant vrom mii" Loistavaa! :repeilee: Charlan & Mirnan parhaista paloista on koottu pari videotakin. :tapu:

"They look like prostitutes"
"But a prostitute would know where the disco is, wouldn't she?"

....

"Umm... Charla, she's really pissed, that were asking her, because she has business to do."

:rofl:

Mä olin todella onnellinen, kun jo tässä vaiheessa päästiin siitä turhaakin turhemmasta parista eroon. Kevin & Drew eivät olleet edes sillä tavalla kamalia, että ne olisivat samalla viihdyttäviä, vaan ne olivat pelkkää ajanhukkaa. En millään tajua, miten ne valittiin mukaan All-Starsiin, kun paljon parempia vaihtoehtoja oli olemassa niin paljon enemmän. Nyt käytettiin yksi paikka ihan turhaan, varsinkin kun on niin ilmiselvää, kuinka surkeita ne tässä kisassa olivat. :eiei:

"Real human being, and a real hero"

Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

Amazing Race All-Stars:

Mulla oli tosi kovat odotukset tan sarjan suhteen, mutta toistaiseksi on ollut hiukka tylsaa ja ennalta-arvattavaa. En kesta Romberia mutta ne pelaa kylla hiivatin hyvin, hiukka rasittavaa kun ne oli kolmannen kerran ykkosia ja sai taas lisaa palkintoja.

Hyva kun Dave & Mary tippuivat vihdoin, ne oli tosi tyhmia kun eivat edes tienviittoja viitsineet lukea! Mirna ja Charla toivottavasti tippuvat seuraavaksi, ma en jaksa enaa niiden melodraamoja kuunnella. Uskomatonta miten paljon ihan basic mokia nama tiimit tekevat. Nytkin Guidot eivat edes lukeneet vihjetta kokonaan ja blondit oli ihan omissa maailmoissaan.

Mun mielesta kilpailijoilta voisi kieltaa taksien palkkaamisen ja pakottaa ne ihan itse loytamaan tiensa kartalta....


Guildo Horn
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 21:00

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Guildo Horn »

Mi Gorda Bella:

Katsoin viimeisen jakson Youtubesta romaniankielisillä teksteillä neljässä osassa. Hakusanat Mi Gorda Bella Capitulo Final. Olimpia Mercouri kuoli veneen räjähtäessä. Kuukautta myöhemmin Orestes ja Valentina menee naimisiin. Valentina on laihtunut huomattavasti näistä Suomessa esitettävistä jaksoista ja juttelee Chiquin kanssa kuin parhaalle ystävälle. Chiqui näyttää olevan yhdessä Franklinin kanssa. Paikalla on myös kenraali Don Segundo, joka näissä Suomessa pyörivissä jaksoissa ei suostu poistumaan talostaan. Hääseremonian jälkeen siirrytään kuusi vuotta eteenpäin. Orestesilla on kaksi n. 5-vuotiasta lasta (tyttö ja poika), jotka huutavat äitiä paikalle. Valentina tulee ja on lihonut entisiin mittoihin. Välillä näytetään myös TzaTzaa, jolla on myös lapsia. Orestes avaa jonkun hyväntekeväisyyslaitoksen ja avajaisiin saapuu kutsuvieraista ihan Yhdysvalloista asti. Viimeisessä kohtauksessa Orestes ja Valentina ovat veneellä ja keskustelevat herkästi. Valentina pohtii laihduttamista, mutta Orestes kertoo rakastavansa lihavaa kaunotartaan sellaisena kuin tämä on. Jeremiaksen Poco a Poco alkaa soimaan ja sarja päättyy.


Että semmoista  :raaps:
Und von dort schick ich euch meine Liebesbeweis: Nussecken und Himbeereis.

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

mi gorda bellasta juonipaljastuksia

Valentina tulee ja on lihonut entisiin mittoihin.

valentina ei itseasiassa ole lihonut entisiin mittoihinsa vaan hän odottaa viimeisimmillään seuraavaa lastaansa

Välillä näytetään myös TzaTzaa, jolla on myös lapsia.


tsatsa tulee saamaan lapsen sen oraalin oikean isän kanssa. juan angel lupautuu huolehtimaan molemmista.

ja sitten vähän muita juonipaljastuksia tuhkimotarinasta.

valentina tulee voittamaan kauneuskilpailun ja orestes hurraa.
olimpia tönäisee banaanin alas portailta koska bansku on raskaana franklinille; seurauksena chiqui menettää lapsensa.
roman myös raiskaa chiquin ennen häitään oraalin kanssa.
olimpia myös joutuu onnettomuuteen minkä seurauksena hän joutuu pyörätuoliin, sairasvuoteella valentina antaa anteeksi kumitissille.
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

The Amazing Race All-Stars:

JEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Rob & Amber pois pelistä! Vaikkakin tuossa viime jaksossa nauroinkin, kun ne höynäytti Mirlaa ja Charnaa ihan 100-0  :heh: Ihan hyvä, että nuo käsittämättömät säheltäjät kuitenkin jatkaa vielä kisassa. Ja taas sai pelätä Dustinin & Kandicen puolesta.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Guildo Horn
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 21:00

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Guildo Horn »

katja88 kirjoitti: mi gorda bellasta juonipaljastuksia

Valentina tulee ja on lihonut entisiin mittoihin.

valentina ei itseasiassa ole lihonut entisiin mittoihinsa vaan hän odottaa viimeisimmillään seuraavaa lastaansa



Olen eri mieltä ja perustelen väitteeni, rakas rusinapullani! Valentina on nimenomaan pulskistunut ja puhuu laihdutuskuurista. Valentinan raskaana oloa ei 6 años después osiossa mainita. Sen sijaan LIHAVUUS mainitaan useastikin, myös Oresteen toimesta. Katsoin tosiaan tuon vielä uudestaan ja parissa kohdassa tarkastin tekstityksen takia myös romanian kielen nettisanakirjaa enkä löytänyt viittauksia Vallun raskauteen :raaps: :raaps: Valentinan pulskuus ei kohdistu pelkästään vatsan seudulle vaan tasaisesti koko vartaloon. Sarjan tekijät tietävät, miltä raskaana oleva nainen näyttää. Esim. Chiquinquiera on tuossa 6 años después osiossa raskaana. Valentina juo shamppanjaa, mitä viimeisillään raskaana oleva nainen tuskin tekisi.

Englannin ja espanjan-kielisissä juoniselostuksissakin todetaan Vallun olevan lihava viimeisissä kohtauksissa, termiä pregnant/embarazada ei tässä yhteydessä käytetty.
Und von dort schick ich euch meine Liebesbeweis: Nussecken und Himbeereis.

Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

The Amazing Race All-Stars:

FANTASTISTA etta Romber tippui!!!!! Ja mun suosikit Oswald & Danny vihdoin ykkosia!!! Go guys go  :peukku:
Huomasin pitavani peukkuja Mirlaa ja Charnan puolesta vaikka he ovat molemmat tosi rasittavia.
Tama sesonki alkaa nyt tosiaan paasta vauhtiin. Yllattavan kauan ovat sahlanneet Etela-Amerikassa kylla, jokohan ensi viikolla mantere vaihtuu? Veikkaan Eurooppaa seuraavaksi!

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

The Amazing Race All-Stars:

Harmillista vaan, että tuo Robin & Amberin putoaminen tehtiin aika selväksi jo edellisen jakson previkassa. Eihän siinä ollut enää edes mitään jännittämistä, kun oli niin selvää, mitä tulisi tapahtumaan. Mä olen kuitenkin tyytyväinen, että sain nauttia näistä kahdesta mainiosta tyypistä edes muutaman jakson verran. Yllättävän hyvin Rob otti tappion vastaan, joten pisteet siitäkin hänelle. :peukku: Ne kirjeet oli parasta viime jaksossa. CBS:n sivuilla voi kuulla ne kokonaan kilpailijoiden lukemina. Ihanan katkeria jotkut noista vanhoista kilpakumppaneista. Parasta oli kyllä Mirnan kommentit niiden kirjeeseen. :repeilee: Blakea ja Paigea tuli ikävä, kun niiden kirjoittamaa kirjettä luettiin. :'(

Mä alan nyt kannustamaan Charlaa & Mirnaa voittoon. :tapu: Ne on kyllä niin mainion viihdyttävä pari, ettei toista TAR:n historiassa olekaan. Dustin & Kandice on myös edelleen loistava pari, joka toivottavasti vähän parantaa suorituksiaan, jotta pysyvät kisassa vielä pitkään. Jollain kierolla tavalla alan myös lämmetä Terille & Ianille. Alkuperäisellä kaudella ne olivat ihan ykkösinhokkejani, mutta nyt ne on lähinnä ärsyttävällä tavalla viihdyttäviä. Enpä olis uskonu. :raaps:


Survivor: Fiji

Rocky on hyvinkin mahdollisesti kamalin tyyppi, joka Selviytyjissä on koskaan ollut. Jakso jaksolta inhoan sitä vaan aina enemmän. Mookie on raivostuttava myös, mutta ei sentään lähelläkään Rockyn tasolla. Mä niin toivon, että niiden heimo tulee järkiinsä, eikä enää anna niiden kahden pyörittää peliä. Toisessa joukkueessa ei asiat ole yhtään sen paremmin, kun ainoat siedettävät ihmiset jäljellä ovat Cassandra ja Dreamz, jotka tulevat olemaan seuraavat lähtijät, ellei niiden heimo voita tulevia koskemattomuuskisoja. Tähän väliin tarvittais joku kunnon käänne, jossa esimerkiksi joukkueet sekoitettaisiin tai yhdistettäisiin. Muuten tuskin tullaan saamaan mitään yllätyksiä tähän kauteen. Anthony ja Cassandra ovat tällä hetkellä mun suosikit. Valitettavasti molempien kohdalla peli näyttää olevan aika lähellä loppua. Täytyy nyt vaan toivoa, että jotain tässä vielä tapahtuisi.   :pliis:
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Survivor: Fiji

Mun mielestä Rocky taas on samalla tavalla viihdyttävän ärsyttävä kuin Charla & Mirna  :heh: Omat suosikkini ovat kuitenkin Mookie ja Michelle. Ja mun mielestä taas Stacy ja Lisi on ärsyttävyydessä jo samalla tasolla viime kauden Candicen kanssa. Edgardo on ihan näkymätön. Mahtaakohan ne luulla, että Yao-Manilla on se koskemattomuus, kun eivät oo äänestäneet sitä vieläkään pois?  :raaps:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Vastaa Viestiin