Jalkapallo

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42003
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja Rousku »

-kaitsu87- kirjoitti: 06 Elo 2023, 14:52 Huhheijaa mikä rankkarikisa! Morjes! :draamaa: :eeek:. Sisällä oli ratkaiseva rankkari niukasti!

USA:n perisynti näissä viimeisissä otteluissa oli tehottomuus! Eivät vaan saaneet palloa millään sisään. Historiallista, että USA on ulkona jo tässä vaiheessa! Koskaan ikinä USA tippunut näin aikaisin MM-kisojen historiassa :shock:

Ruotsi kohtaa puolivälierissä Japanin, joka voitti Norjan 3-1. Aiemmin tänään Hollanti voitti Etelä-Afrikan 2-0 & vastaan tulee Espanja, joka omassa ottelussaan päihitti Sveitsin murskalukemin 5-1

Nolottaa myöntää, mutta en ole seurannut kisoja ollenkaan. :puna: Ehkä sitten joskus kun pääsen (niukalle) eläkkeelle. Tuo Ruotsi - USA varmasti olisi ollut seuraamisen arvoinen.

Yhdysvallat voittaa urheilussa niin paljon, että mieluusti kelpuutin nyt Ruotsin. Etenkin kun joukkueen sankari taisi olla maahanmuuttajataustainen maalivahti.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Minulla kisojen seuraamista on hankaloittanut ajankohta, jolloin ottelut tulevat. En oikein jaksa avata telkkaria vielä aamupäivällä tai hyvin varhain iltapäivällä ja tietokoneen ääressä en jaksa käkkiä kokonaista ottelua seuraamassa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Englanti isojen vaikeuksien jälkeen puolivälieriin! Nigeria kaatui rankkareilla 4-2. Lauren James meni tekemään tyhmästi juuri ennen varsinaisen peliajan päättymistä & sai VAR -tarkistuksen myötä suoran punaisen kortin, joten missaa puolivälierän! Näin Englanti ei kokenut hallitsevan maailmanmestarin, olympiavoittajan, Afrikan mestarin, Aasian mestarin & Amerikan mestarin kohtaloa ainakaan vielä :heh:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Juuhuu, Englanti jatkoon rankkareilla. Hiukan kuitenkin harmitti Nigerian puolesta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Puolivälieräparit selvillä MM-kisoissa! Lauantaina & sunnuntaina pelataan.

Espanja - Hollanti
Japani - Ruotsi
Australia - Ranska
Englanti - Kolumbia

Nähdäänkö välierissä Euroopan väliset taistot? Jäljellä olevista vain Japani on aiemmin juhlinut maailmanmestaruutta, että voidaan hyvinkin saada uusi mestari!

Viikonloppuna alkaa Euroopan huippuliigoista Valioliiga, La Liga & Ligue 1. Manchester City lähtee ennakkosuosikkina & kovin haastaja lienee Arsenal. Mitä sitten tekevät Manchester United, Liverpool & Newcastle. La Ligassa tuttuun tapaan Barcelona & Real Madrid ennakkosuosikit. Ranskassa PSG selvähkö suosikki, mitä nyt koko kesän on melkoisesti Pariisissa kuohunut & näin ennen kautta ei ole yhtään varmaa, että Kylian Mbappe & Neymar jatkaisivat seurassa. Lionel Messi lähti jo!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Espanja - Hollanti
Japani - Ruotsi
Australia - Ranska
Englanti - Kolumbia

Jatkoon.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

-kaitsu87- kirjoitti: 08 Elo 2023, 15:54 Puolivälieräparit selvillä MM-kisoissa! Lauantaina & sunnuntaina pelataan.
Perjantaina ja lauantaina. :tosion:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Huoh, Japani on häviämässä Ruotsille ja Hollanti hävisi Espanjalle. Ei mene hyvin mun jatkoonmenijätoiveiden suhteen. Ranska varmaankin voittaa aussit. Kaikki toivo nyt Englannin suhteen, jos edes he onnistuisivat.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Jahas saadaan sitten ihan uusi maailmanmestari! Ruotsi voitti Japanin 2-1 & eteni välieriin, jossa vastaan tulee Espanja. Ei tainnut Japani pelata ihan parastaan & Ruotsi riisui Japanin aseistaan.

Huomenna näkee kuinka kisaisäntä Australian käy Ranskaa vastaan. Onkohan Kolumbiasta yllättämään Englanti? Englanti joutuu pelaamaan ilman Lauren Jamesia, joka otti sen punaisen kortin edellisessä ottelussa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36852
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Pöh, spoilaannuin Ruotsin ja Japanin välisestä pelistä. :niinpa: Onko katsomisen arvoinen tänään töiden jälkeen?
Meow cat, please meow back.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ Ehkä viimeiset 15-20 minuuttia. Nähtiin taas kuinka onnettaret olivat hannuhanhien puolella pallo-maaliviivalla-tilanteessa, Japanin epäonnistunut rankkari ja kavennusmaali. Lisäajalla piristyivät ja virittelivät ihan oikeaa peliä kun pelasivat selkä seinää vasten 2-1 tilanteessa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36852
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Joo oli ihan kiinnostava loppu. :surrur:
Meow cat, please meow back.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16194
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Loistava pilkkukisa ja ratkaisu Ranskan ja Australian välillä. :tapu: Onneksi heräsin juuri sopivasti jo varsinaisen peliajan lopun aikoihin. :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Huh huh, olipa pitkä, puuduttavan pitkä, rankkarikisa Australian ja Ranskan pelissä. Aussit jatkoon. :peukku:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Englannille rutiini voitto Kolumbiasta! Kolumbia ei juuri saanut mitään loppukiriä edes aikaiseksi. Englanti oli parempi.

Tiistaina Espanja - Ruotsi & keskiviikkona Australia - Englanti!

Siirtomarkkinoilta sellaista, että Harry Kane siirtyy Saksaan & Bayern Münchenin riveihin! Siirtosumma käsittämätön noin 100 miljoonaa :roll:. Miten sitten Tottenham aikoo korvata Kanen! Saapi nähdä. Ousmane Dembele taas siirtyy Pariisiin Barcelonasta. Kolmisen viikkoa siirtoikkuna vielä auki!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

-kaitsu87- kirjoitti: 12 Elo 2023, 15:33 Tiistaina Espanja - Ruotsi & keskiviikkona Australia - Englanti!
Harmillisesti menivät otteluparit. Ekassa pelissä yhdentekevät joukkueet ja toisessa sitten voisin liputtaa kummankin puolesta... tosta nelikosta toivoisin kuitenkin Englannin mestaruutta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ei mestaruutta Ruotsille. Onnea Espanja finaalipaikasta. Oli jännä ja repivä loppu pelillä. "Joko ne onnettaret taas nousevat sillasta voittoon", mutta tällä kertaa onni ei ollut myötä kun Espanjan voittomaali syntyi ylärimasta kimmoten.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

En oo ottelua nähnyt, mutta ilmeisen dramaattinen loppu ollut, kun kaikki kolme maalia yhdeksän minuutin sisään!! :uujee:. Onnea Espanjalle finaalipaikasta! Toivottavasti Australia voittaa huomenna :joojoo:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Se on eurooppalaisten jäsenten välinen taisto sitten sunnuntain finaalissa! Englanti on ennakkosuosikki, mutta kyllä on Espanjallakin mahdollisuudet voittaa. Lauantaina pronssista pelaavat Ruotsi & Australia.

Neymar uusimpana siirtyy Saudi-Arabian liigaan.. :roll:. Palkkakin täysin käsittämätön, kun saa kahdelta vuodelta yli 200 miljoonaa euroa :niinpa:.

Chelsea tehnyt kovan hankinnan Brightonista, kun Moises Caicedo siirtyy Lontooseen! Hinta yli 100 miljoonaa, joka minun mielestä ihan liikaa yhden huippukauden pelanneesta miehestä. Romeo Lavia myös tulossa Chelsean paitaan Southamptonista
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Näköjään Ruotsi voitti pronssiottelussa Australian 2-0 & jälleen yksi MM-mitali lisää heille. Viides MM-mitali, joista pronssia neljästi. Kerran ollut Ruotsi MM-finaalissa tasan 20 vuotta sitten, jolloin Saksa oli parempi.

Huomenna sitten kisat huipentuu loppuotteluun Espanjan & Englannin välillä! Yllättääkö Espanja vielä kerran vai viekö Englanti?
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11932
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja sziget »

Kannatan Espanjaa finaalissa. Olisin kannattanut muutenkin, jos olisin ehtinyt seurata kisoja. Näkemättä jääneet Espanjan pelit harmittavat siis eniten. Toki myös Ruotsin voitto Yhdysvalloista ja Australian pääsy välieriin olivat kelpo saavutuksia.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Olga Carmonan maalilla Espanja juhlii historiansa ensimmäistä naisten maailmanmestaruutta!! Aikamoista! Kaiken kritiikin & eripuran alla vie kisat nimiinsä! Joukkueesta puuttui muutamia kovia nimiä, mutta eipä se häirinnyt! :joojoo:. Yhden pelin hävisi kisojen aikana Japania vastaan alkulohkossa peräti 4-0! Kaikki muut Espanja voitti.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Huoh, maailmanmestaruus tuntuu kiertävän Englantia. Hyvää pelissä oli se, ettei peli kuollut totaalisesti siihen Espanjan rankkariin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11932
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja sziget »

Sehän meni hienosti. Olga Carmonan voittomaali oli pokaalin arvoinen. Tosiaan rankkari olisi onnistuessaan voinut tappaa pelin. Englanti sai vielä tilaisuuden, mutta peli pysyi Espanjan kontrollissa. Se oli lähempänä toista maalia kuin Englanti tasoitusta.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16194
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Vaikka en espanjalaisesta jalkapallosta varsinaisesti pidä, ja nytkin olin Englannin puolella, niin kaipa se on silti sanottava että oikeaan osoitteeseen meni.
sziget kirjoitti: 20 Elo 2023, 16:36 Olga Carmonan voittomaali oli pokaalin arvoinen.
Olgan isä kuoli lauantaina, mutta perhe päätti kertoa siitä hänelle vasta pelin jälkeen. :draamaa:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36852
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Apua. :lohduton: Onpahan tapahtumia.
Meow cat, please meow back.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Espanjassa iso kohu tuosta Luis Rubialesin pususta Jennifer Hermosolle & kyllä tuon äijän pitäisi nyt jättää tehtävänsä! Et sä nyt voi mennä suutelemaan suulle :roll:. Palloliittokin ottanut kantaa tähän sekä FIFA, mutta UEFA ollut tosi hiljaa mitä en tajua. Siellä pitäisi juhlia maailmanmestaruutta, mutta tämä kohu vienyt isoimmat uutiset.

HJK voitti Romanian viime kauden mestarin Farul Constantan tänään Konferenssiliigan karsinnoissa 2-0 & eteni yhteismaalein 3-2 lohkovaiheeseen!! :tuuletus: :tapu:. Tämä on nyt kolmas peräkkäinen kausi, kun HJK pelaa syksyllä kovatasoisia pelejä. Viime vuonnahan HJK oli Eurooppa liigassa.

Veikkausliigan & Ykkösen alkusarja päättyy viikonloppuna! Sunnuntaina äärimmäisen mielenkiintoinen ottelu Helsingissä HJK:n & KuPSin välillä. FC Inter & AC Oulu ratkaisee sen kumpi etenee yläloppusarjaan. Mariehamn on viimeisenä & heidän pitää kyllä nyt loppusyksyllä voittaa pelejä, mikäli haluavat jatkaa Veikkausliigassa myös ensi vuonna.

Tässä on viime viikosta eteenpäin peräti neljä joukkuetta vaihtanut valmentajaa! Morjes :heh:. Kaikkiaan seitsemän joukkuetta on antanut potkut tällä kaudella! Huh huh
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8147
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

-kaitsu87- kirjoitti: 31 Elo 2023, 21:37 Espanjassa iso kohu tuosta Luis Rubialesin pususta Jennifer Hermosolle & kyllä tuon äijän pitäisi nyt jättää tehtävänsä! Et sä nyt voi mennä suutelemaan suulle :roll:. Palloliittokin ottanut kantaa tähän sekä FIFA, mutta UEFA ollut tosi hiljaa mitä en tajua. Siellä pitäisi juhlia maailmanmestaruutta, mutta tämä kohu vienyt isoimmat uutiset.
Ehkä tollaisesta moiskautuksesta voisi löytyä jokin välimaaston ratkaisukin, eikä aina vaatia eroamista ja varmaan koko loppuelämän kestävää häpeämistä. Elämä tuntuu nykypäivänä olevan melkoista miinakentällä kävelemistä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2372
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Toisinaan seuraan Kiinan jalkapalloa ja vastikään tänään Kiinan jalkapallomaajoukkue hävisi ystävyysottelun taas sodan runtelemalle Syyrialle, eikä pärjää edes Vietnamillekaan.
Ajatella, että neljä vuotta sitten Suomi oli Euroviisuissa samaa tasoa ja tuolloin itkin, kun Suomi hävisi Euroviisuissa San Marinolle. Siitä viisulempinimeni Guozu, Kiinan jalkapallojoukkueen lempinimi.

Viimeisten vuosien aikana Suomi on yllättänyt Euroviisuissa ja tänä vuonna meinattiin voittaa. Milloin jalkapallossa nähdään Kiinan ihme eli Kiina tekee Islannit?

https://www.espn.co.uk/football/match/_/gameId/685129
🇫🇮👖🥚

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Veikkausliigassa HJK:n mestaruus enää sinettiä vaille varmaa! Sunnuntaina VPS:ää vastaan riittää tasuri neljänteen peräkkäiseen maailmanmestaruuteen. KuPSilla mennyt sen verran nihkeästi jo pidemmän aikaa, että Helsingissä juhlitaan taas. HJK:lla pelit jatkuu liigan rinnalla Konferenssiliigassa, jossa vastaan torstaina tulee vieraissa Aberdeen.

Putoamistaistossa IFK Mariehamn on kaksi pistettä KTP:tä perässä & mahdollisesti loppusarjan viimeisessä pelissä ratkaistaan kumpi putoaa suoraan toisen karsiessa sarjapaikasta.

Ykkösessä Ekenäs IF varmisti tänään nousun Veikkausliigaan ensi kaudeksi! TPS kaatui Turussa 3-1 & samalla ero Gnistaniin on neljä pistettä ennen viimeistä peliä. Gnistan varmuudella pääsee nousukarsintoihin, mutta kaksi muuta paikkaa vielä auki. EIFin kohdalla toivottavasti saavat liigalisenssin, mutta töitä se vaatii sillä kenttä ei täytä Tammisaaressa liigan kriitereitä.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Vastaa Viestiin