http://www.iltalehti.fi/urheilu/2010102 ... 5_ur.shtml
Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Aika hauskaIhme_Mies kirjoitti:Nyt hän on ottanut ehkä liian kirjaimellisesti tavoitteen, jossa joukkueen jäsenillä tulisi olla samanlaiset asut!![]()
No höh. Ja minä kun olin varma, ettei niitä kumminkaan ole, niin en edes etsinyt katsottavakseni. Tennissziget kirjoitti:Ylellä oli kiitettävästi lähetyksiä tv:ssä ja Areenassa, ja vaihteeksi ehdin vähän katsoakin.
Toivottavasti ei, kun tämä oli tennis-fanille niin mannaa, kun piiiiitkästä aikaa ihan YLEltä pääsi näkemään huipputason tennistä -itseasiassa minun eniten arvostamaani turnausta. (Muutama kuukausi sitten luovuin kanavapaketista, jossa oli Eurosportit, niukan rahatilanteen takia)sziget kirjoitti: Ylellä oli kiitettävästi lähetyksiä tv:ssä ja Areenassa, ja vaihteeksi ehdin vähän katsoakin. Jatkossa tenniksen uutisointi ehkä vähenee Suomessa, jos Jarkko Nieminen lopettaa tähän kauteen.
Todennäköisesti jälkimmäinen vaihtoehto.Ihme_Mies kirjoitti:Tomppa ei ole tainnut paljon tennistä nähdä tai sitten vedonlyönti-voitto sai näkemään "ruusunpunaisten lasien" läpi!?? Kaikista näkemistäni Grand slam finaaleista sanoisin, että tämä Ranskan avointen miesten finaali oli alle keskitason.