Emmerdale!

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Mahtavaa, Emmerdale alkaa! Jotain mukavaa mahtuu siis tähänkin päivään sateen ja vihman vastapainoksi!  :tapu:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

:eiei: En usko että Laurel lähtee Suomeen, luulen että Asley saa houkuteltua jäämään Emukkaan.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Voihan Vivian, minkä teit! Kuinka se nainen aina saa sotkettua -nyt ihan kirjaimellisestikin - toisten asiat!  :niinpa:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Viv on hauska!! Se on yksi mun lemppareista.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

On se Viv hauska, ja pitäähän joka kylässä yksi Viv olla. Joskus sitä vaan miettii, että miksi....  ;)Yleensä ottaen tykkään kaikista hahmoista sarjassa, enkä ketään olisi pois laittamassa. Toisten tempaukset ajoittain tosiaan ihmetyttävät. Tällä hetkellä erityissuosiossani on Pearl, jolla tuntuu olevan sana hallussaan samoin kuin Chastityllä. Ja Dianella. Ja Vivillä.. Joo, aika sanavalmiita naisia ovat kaikki. Miesroolit ovat vähän tylsiä tällä hetkellä. Cain saisi tulla takaisin. Vai mittee olette mieltä?
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

:joojoo: Cain takaisin. Must on kivaa kun Zoe ja Scott asuu yhdessä...Scott on muutenkin aikas namu niillä nappisilmillään.  :)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Scott on vaan luonteeltaan aika paska. Mutta mä ymmärrän sitä tavallaan, sehän on oikeasti rakastanut vaan Kellyä. Olisivat vaan ne kaksi pysyneet yhdessä, eihän ne oikeasti olleet edes mitään sukua toisilleen, vaikka nimellisesti sisarpuolia olivatkin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

Mun mielestä Scott sopii paremmin kuin hyvin Zoen kans yhteen...voipi olla että Zoe löytää itsestään ripauksen heteroa ja ne alkaa tosissaan seukkaamaan. Mutta lapsen kannalta on kiva kun Scott saa olla lähellä.  :)
Mulla jäi tänään melkein koko jakso näkemättä, kun olin mesessä ja aika riensi, huomasin yhtäkkii emukan alkaneen. Noh, näin vihkimisen, mutta mites sen häämekon kans kävi, kun Viv alkoi sitä operoimaan silloin?
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Laahus oli poissa ja selässä oli vyötäröllä rusetti lopusta pelastetusta laahuksesta tehtynä  :rofl:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

Okke. Vai saatiin siitä kalu vielä, huh. Kyll se Viv on luova.  :rofl:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

M? olin aivan varma et Dingle:ll? oli n?ppins? peliss? siin? rekkahommassa...ja paljastukin, et se ajanu kuski (tais olla Carl) on sekaantunu johonkin h?m?r??n, ainakin t?n maanantain jakson lopusta p??tellen. Voi hitsi, nyt se Scott joutuu taas pulaan, kun ei tie tost mit??n, kun se luottaa siihen ty?ntekij??n. :(
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

:mrgreen: Ashley ja Laurel puhu "suomee"  :tapu:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Kylläpä eilen taas itketti.  :'( Jäähyväiset ovat aina sellaisia, telkkarissakin. Ja tänään loppuhuipennus, kun Ashley lähtee liikkeelle!
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

Mul on vaan edelleen sellanen tunne, et ne menee viel yhteen. Joko Laurelin Suomi-visiitti jää lyhyeksi tai ei mene sinne lainkaan, jos Ashley saa suunsa avattua ajoissa.  :pliis: Toivon että saa...Se on jännä miten rakastunut, epävarma ihminen toimii: Kauheeta jahkaamista, tunteiden peittelyä ja epäselvyyksiä... :roll: Ensiksi Laurel ja kun kertoi pastorille tunteistaan niin nyt sitten Ashley.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

Nonni. Ashley lensi Hällsinkiin.  :tajutkaa:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Emmerdalessa sitten haistellaan muutoksen tuulia... taitaa uusi Kingin perhe olla vänkyrää sakkia. Ihmettelen vain, kuinka yks kaks Charity olikin jo synnyttänyt - mielestäni katsoin perjantain jakson ja maanantain jaksossa olikin sitten uusi Dingle/Tate olemassa... :raaps:
Viimeksi muokannut AnnFredi, 02 Loka 2006, 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

Charitylle tehtiin hätäsektio (vai senktio?) kovien vatsakipujen vuoksi, raskausmyrkytys. Lapsi syntyi 7kk ikäisenä. Onneks vihdoinkin saadaan selvyys vauvan isästä. :vauva: Kyll sitä onkin jo jahkailtu!

Ihanaa et Laurel Ja Ashley vihdoinkin ovat yhdessä...mutta kuinka kauan se onni kestää, luulen et Laurel kyllästyy jossain vaiheessa, jotenkin katsonut Ashleytä ruusunpunaisten lasien läpi.  :rakkaus: Ja on ne kuitenkin niin toistensa vastakohtia loppujen lopuks.

Juu, aikamoinen kettu se Carl! Scott olis saanu paukauttaa oikein kunnolla sitä jätkää lättyyn.  :grr: Mikähän näiden yrityskaappariveljesten lopullinen motiivi on...kun heidän isänsä sanoi, että äitinnekin olisi pitänyt siitä...että nää lopulta saisivat Kartanon omaksi, vai takaisin..? ??? Hmm...
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

Voi Danny Danny Danny... :eiei: Aikamoiseen liemeen ittes laitto. :mrgreen:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Ei Dannylla ole mitään hätää. Val sensijaan -jossain tuppukylässä pitää peliä keskenään tuttujen miesten kanssa - on kohta kylän silmätikkuna. Sinänsä hauska juonikuvio nuo nuoren miehen ja vanhemman naisen säpinät - Danny siirtyi teinitytöistä suoraan kypsempien hedelmien pariin.  :heh:
Olin kyllä varma, että Val saa pakit, siinä määrin huvittavaa hänen käytöksensä oli.
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

:eeek: Val, jestas mikä hinku sillä on pokata noinkin tyrkysti miehiä...mä en ymmärrä sen peliä. Se ny viel puuttuu jos siskos ex:ään sekaantuu. Lentää kylästä ku leppäkeihäs sen jälkeen. :/
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

Nyt se isyystesti sitten tehtiin ja tulokset tuli tänään. Mitäköhän Zoe sanoo tuloksesta? Vaatii varmaan uuden testin kun on niin epäileväinen Dinglejä kohtaan. lol Cainkin vilahti jaksossa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä tiesin tuon testin tuloksen jo etukäteen. Ja tiedän muuten senkin, miten Zoe tulee asiaan suhtautumaan  ;).

Se Marlon mua niin pännii, tai paremminkin se, ettei muka kukaan osaa kiikuttaa sitä lääkäriin.

Ednan mummulta paljastuikin hauska ammatti  :mrgreen:. Vähän tuli huumoriakin taas mukaan, on ollut niin synkkäsävytteistä viime aikoina. Ja se Donna  :stupido:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Minä en koskaan osaa olla lukematta klubilehden juonipaljastuksia, mutta ei haittaa, vaikka tietääkin etukäteen sarjan tapahtumista. Eipähän säikähdä niin pahasti.... :eeek:
Nuorimpien parien elämät näyttävät asettuneet sijoilleen. Chastitylle soisin lemmen roihahtavan Sydin kanssa.. olisi muuten just oikein sille kammottavalle Chloelle! Sydin pitäisi nyt kyllä tulla järkiinsä ja kiemurrella pois sieltä aamutossun alta. Joo, nämä ovat siis ihan omia otaksumiani. Cainilla oli siisti parta.  ;)
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mökin kuuluin tuohon klubiin monta vuotta, mutten nyt enää pariin vuoteen. Juonipaljastuksia jäin siitä lehdestä kaipaamaan, mutta löytäähän niitä brittien sivuilta jos haluaa  ;).

Mä en ole ikinä voinut sietää Cainia. En käsitä, miten joku voi pitää sitä hyvännäköisenä, mutta yllättävän moni siitä tykkää  :roll:. Ja se tukka on tosiaankin niin kamala.

Mä en muista, että Emmessä olis koskaan ollut oikein mun mielesitä miestä. Chris ehkä oli, vaikka olikin luonteeltaan ilkeä, mutta muuten ihan namu :vonkaus:. Nykyisistä Rodney on ainoa, jossa on edes jotain pilkettä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

:rakkaus: Mä taas melkein himoten katselen sitä Scottii, siinä silmä lepää...komea, lutunen, tyylikäskin, sexy. 
Cain on liian karski ja joteski sottanen olemus, mutta luonnetta kyllä on. Muut kylän miehet ei sytytä mitenkään, paitsi Syd on symppis, mutta tosiaankin liikaa vietävissä. Luulis jo vähemmälläkin dissauksella tajuavan jättää sen bitch-Chloen- kauhee ihminen. :/

Zoe taitaa adobtoida Noah-vauvelin, toivottavasti. :)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

minnie kirjoitti: Mun mielestä Scott sopii paremmin kuin hyvin Zoen kans yhteen...voipi olla että Zoe löytää itsestään ripauksen heteroa ja ne alkaa tosissaan seukkaamaan. Mutta lapsen kannalta on kiva kun Scott saa olla lähellä.  :)
:tapu: Nonnii...taitaa mun veikkaukset käydä toteen, mitä tämän kertaista jaksoa katsoin, niin Zoe lähenteli suudelmaan asti Scottia. Paha paikka Scottille, kun syytettynä raiskauksestakin jo kertaalleen ollu Zoen takia.

Mä uskon edelleen että Zoe todella ihastuu Scottiin ja heistä tulee pari. :)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

Tulin vaan mainitsemaan, että Emmerdalessa on uusia kasvoja ilmestynyt kehiin, kuten 80-luvun hottis-baby Patsy Kensit (Oasis yhtyeen vokalistin ex:ä) sekä Carlos on kuvioissa mukana jälleen. Kovin oli Carlos laihan ja ryvettyneen näköinen. Muistuttaa nyt hieman Mick Jaggeriä.

Scott+Zoe= <3  :joojoo: :tapu:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

ZOE ja SCOTT yhdessä! Eilisessä jaksossa se sitten tapahtui. Kumpikin kertoi toisilleen tunteistaan ja päättivät koittaa yhteiseloa seurustelevana parina. Mä arvasin tän. IHANAA! :jihuujippii:

Scott on ihana ja komee. :joojoo:
                                      ...ei mulla muuta sitten enää tänne kun vissiin kukaan ei ees lue tätä topickia...                                    :hiips:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No mä luen kyllä ja katson sarjaakin. Mun mielestä tuo Zoe-Scott kuvio on ihan älytön. Eikä se takuulla kauaa kestäkään  :heh:. Tai mikäs siinä, kyllähän järkiliitto saattaisi olla rakkausliittoa kestävämpikin, mutta kun Scott kuvittelee pääsevänsä pian Zoen pöksyihin taas. Siitä ei kyllä hyvää seuraa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

No onhan meitä Emmerdalen ystäviä ainakin 3 kuppilassa. Itse en ole ehtinyt katsoa tämän vkon kumpaakaan jaksoa, mutta auta armias, jos joku/jokin yrittää huomenna estää minua sitä katsomasta!  :mrgreen:

Jotenkin oudoksun ajatusta Scotin ja Zoen suhteesta - onko Zoe tosiaan niin epätoivoinen, että alkaa seurustelemaan miehen kanssa? Toisaalta kuvio on mielenkiintoinen. Tapahtuukohan tuollaista koskaan tosielämässä?  :miettii:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Vastaa Viestiin