Salatut elämät

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Kauhee bitch toi Heidi. En mä tollasta kattelis :rofl:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä en tajua miksi Jiri ja Heidi on yhdessä kun ne tappelee ihan koko ajan :heh: Mulla ei ainakaan hermot kestäis!

Isabella siis ajoi Sebastianin vaimon yli! :shock:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Aancon kirjoitti:Isabella siis ajoi Sebastianin vaimon yli! :shock:
Mä taisin joskus miettiäkin, että oisko se toi bitch, joka ajoi Marian yli. :niinpa: Ettäs kehtaa, tää on (ehkä) tyhmin Isabella temppu. :jupinaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Isabella on ihanan kiero <3 Ja toi Ismo ja Liisa touhu alkaa mennä jo yli :niinpa:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Kadonneen jäljillä -ohjelman juontaja Antero Vartia on ex-Salkkaritähti.

Antero teki tv-debyyttinsä kymmenen vuotta sitten, jolloin hän näytteli Salatut elämät -sarjassa
Kuisma Savolaista, joka muutti yhteen Kalle Laitelan kanssa (Brasiliaan ?). Uskomatonta...

- - -

Toivottavasti Tale pelastaa Matleenan, joka voisi myöhemmin ihastua (Talen sijaan) Janneen tai Joonataniin.
Kun ei tuo Joonatan - Elias suhdekiemura etene ihan toivotulla tavalla, vaikka eihän sitä koskaan tiedä,
mitä huominen tuo tullessaan.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja mariah »

paula ja lasse teki etätöitä.. :rofl2: kyllä talesta ja matleenasta pari tulee. :joojoo:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

On se Lasse vaan hurja etätyötekijä... grrr, grrr... Ei ihme, että Lasse Sievinen on lempiroolihahmo sarjassa
ja olen oppinut pitämään myös Paulasta. Voisikohan kyyhkyläisille tulla vielä vauva (Severille pikkusisko).

:vauva:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2678
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja inomu »

Helenalla oli tänään ruma hattu :lohduton: Cindyn uudet hiukset on kivat. Matleenan tönkköys ärsyttää. Mä haluan halata Eliasta (ihan kaveripohjalta).
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

inomu kirjoitti:Mä haluan halata Eliasta (ihan kaveripohjalta).
Mäkin haluan halata Eliasta (ihan muulta pohjalta). :vonkaus: :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6529
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Salatut elämät on kyllä menneet ihan perimmäiseen mutapohjaansa. Näin huono taso ei ole ollut koskaan. Johannes säätiö oli viimeinen pisara. :jupinaa:

Ärsyttäviä henkilöitä: Seppo, Helena, Jiri, Heidi, Iida, Katariina, Antti, Sergei, Peppi, Ossi, Ismo, Liisa ja Tale.
Ne pienet valonpilkahdukset: Janne, Paula, Lasse, Severi ja Joonatan!

Pakko tätä on kuitenkin katsoa, kun on niin rutiiniksi muodostunut. Viimeiseen jaksoon asti. :joojoo:

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16192
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Serduchka kirjoitti:
inomu kirjoitti:Mä haluan halata Eliasta (ihan kaveripohjalta).
Mäkin haluan halata Eliasta (ihan muulta pohjalta). :vonkaus: :heh:
Et saa, koska se on vain mun. :draamaa: :ihana:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Happy »

"Mä haluan halata Eliasta (ihan kaveripohjalta)"
"Mäkin haluan halata Eliasta (ihan muulta pohjalta). :vonkaus: :heh: "
"Et saa, koska se on vain mun. :draamaa: :ihana:"
Ryhmähali!

En ymmärrä Hanhiksen valitusta, minusta juuri nämä jaksot ovat <3 jokaisessa jaksossa on jotain sisältörikasta ja mielenkiintoista.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Olen ihan ihmeissäni, että voiko Suomessa olla yhä nykypäivänä Johannes Säätiö-tyylistä toimintaa (?).


Nyt mä sen tajusin... vuosisadan rakkaustarina on syntymässä. Kuva

Matleena Kuva Janne
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6529
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Happy kirjoitti:En ymmärrä Hanhiksen valitusta, minusta juuri nämä jaksot ovat <3 jokaisessa jaksossa on jotain sisältörikasta ja mielenkiintoista.
Mä just toivoisin, että tahtia vähän hidastettaisiin ja syvennyttäisiin tapahtumiin paremmin. Nykyään tulee, vaan juonenkäänne toisensa perään ja kaikki tuntuu tosi naivilta huonolla tavalla. Ei mitään tunnetta mukana. Jopa pitkänlinjan henkilöt Seppo ja Ismo on vedetty surullisen huonoiksi... :lohduton:

Onneksi on sentään ihana Uusi Päivä Ylellä, joka voittaa Salkat 100-0. <3

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Happy »

Onneksi on sentään ihana Uusi Päivä Ylellä, joka voittaa Salkat 100-0.
:rofl:
Siitä vaan. Salkkareiden kamalinta aikaa oli vuodet 2005-2006 kun viikon suurinpama aiheena oli että oppiiko Tuomo siivoamaan vihdoinkin asuntonsa puhtaaksi, ettei Salla motkota.. Uusi Päivä on juuri sitä, mutta onneksihan sinä pidät senkaltaisesta sisältöä, joten oikein makoisia katselu-elämyksiä.
Vaikka juonenkäänneitä on nyt tullut yhtääkkiä paljon, tapahtumiin on kuitenkin syvennytty aika paljon, ehkä jopa liikaakin.

Outoa että olen katsellut melko aktiivisesti sarjaa vuodesta 2000. Jokapäiväisen katselun aloitin 2007, kun sarja oli muuttumassa mielenkiintoisemmaksi kahden vuoden tylsyyden jälkeen Jos joku jakso on jäänyt katsomatta, olen sen katsonut katsomosta aina jälkikäteen.
Vaikka Salkkareissa eletään mielenkiintoisia aikoja, niin voin todeta edelleen että kulta-aikaa on edelleen 1999-2003.
Never miss a good chance to shut up.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Hanhis kirjoitti:
Happy kirjoitti:En ymmärrä Hanhiksen valitusta, minusta juuri nämä jaksot ovat <3 jokaisessa jaksossa on jotain sisältörikasta ja mielenkiintoista.
Mä just toivoisin, että tahtia vähän hidastettaisiin ja syvennyttäisiin tapahtumiin paremmin. Nykyään tulee, vaan juonenkäänne toisensa perään ja kaikki tuntuu tosi naivilta huonolla tavalla. Ei mitään tunnetta mukana. Jopa pitkänlinjan henkilöt Seppo ja Ismo on vedetty surullisen huonoiksi... :lohduton:

Onneksi on sentään ihana Uusi Päivä Ylellä, joka voittaa Salkat 100-0. <3
Hahaah vuoden vitsi, Uusi Päivä on kauheeta roskaa, kertoohan sen jo katsojaluvutkin.
Se on just jotain "me yritetään tehdä nyt kaikki niin nuorekkaasti" YLE roskaa.
Itse rakastan draamassa sitä loputtomien juonenkäänteiden vauhtia ja sitä miten vuodessa voi tapahtua kaikennäköistä (jos ajatellaa että esim. Jenni ja Ossi vuosi sitten vrt. nykyään).
Uusi päivä on jotain sellaista, jota oikeastikin voisi tapahtua.
Kuka haluaa katsoa toisintoa omasta elämästään, kun sen voi elää ihan itsekin?
Siitä puuttuu se yltiöpäisen dramaattisuuden tuoma "aivot narikkaan" katselutapa.

Täytyy sanoa, että vaikka monet Salkkareiden nykytasoa haukkuvat niin mielestäni kehitys on 2010-2011 kaudesta ollu hurjaa, nämä tän hetkiset juonikuviot on oikeesti jotain uutta.
En myöskään jaksa katsoa suhdedraamaa ikuisesti (UP on sitä pullollaan) ja nykyään Salkkareissa on sitäkin mielestäni vähemmän.
Varsinkin Isabella kuvio on mielenkiintoinen ja jopa kokonaan uusi - mielestäni myös Matleena-tarina on mielenkiintoinen eikä Salkkareissa uskontoa tuolla tavalla ole käsiteltykään (Mian lahkojutut olivat kuitenkin hyvin poikkeavia).
Toivoisin (ja odotankin) Jennin paluuta sillä Anu työskentelee edelleen sarjassa, veikkaan että päätösjaksossa viimeistään.
Pidän myös Seppo-juonenkäänteestä, sillä jos ajatellaan niin hänelle ei oikeastaan 13 vuoden aikana eroa lukuunottamatta ole tapahtunut mitään "omaa" suurta juonikuviota. Seppo on ollut hahmo, jolle surut on jaettu ja joka on ollut välikätenä monissa juonissa ja mukana hauskoissa jutuissa, muttei ainakaan äkkiseltään mieleeni juolahtanut mitään pidempiaikaista käännettä - joka olisi pyörinyt hänen ympärillään.

Täytyy myös kehua näyttelijätasoa - aina uusien tullessa on vähän sellainen "ei oo totta miten huono näyttelijä :jupinaa: " fiilis, mutta kaikki ovat petranneet tulonsa jälkeen, enkä voi osoittaa heistä yhtään todella huonoa lenkkiä. Olen lukenut ja kuullut negatiivisia kommentteja Matleenasta ja hänen reaktioistaan, mutta mielestäni näyttelijä vaikuttaa juuri sopivan naiivilta ja aivopestyltä sekä tylsän turtuneelta siihen rooliin joka hänelle on kirjoitettu!

Itse pyörittelen mielessäni välillä näitä juonenkäänteitä ja olisi siistiä saada sarjaan joku ns. "Riivaaja" tyylinen hahmo. Tarina, jossa yksi (mustiinpukeutunut :heh: ) henkilö alkaa vainota useampaa hahmoa Pihlajakadulla ja juonenkäänne sitoisi kaikki päähenkilöt yhteen. Kaikkia epäiltäisiin - kävisi ilmi, että sen täytyy olla jonkun kadun asukkaan - kaikki ovat varpaillaan. Tapahtuu onnettomuuksia (tai siltä ne vaikuttavat), jokainen on varpaillaan. Tilanne voisi laueta jopa murhaan tms.. ja syyllistä selviteltäisiin kadulla esim. kokonainen syys- & kevätkausi, kunnes kevään loppuhuipennuksessa kävisi ilmi, että syyllinen on yksi aiemmin vainoituista ja on jostain (järkevästä) syystä tullut hulluksi tms. Haha ehkä oon vaan vähän hullu... :heh:

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Happy kirjoitti:
Onneksi on sentään ihana Uusi Päivä Ylellä, joka voittaa Salkat 100-0.
:rofl:
Siitä vaan. Salkkareiden kamalinta aikaa oli vuodet 2005-2006 kun viikon suurinpama aiheena oli että oppiiko Tuomo siivoamaan vihdoinkin asuntonsa puhtaaksi, ettei Salla motkota.. Uusi Päivä on juuri sitä, mutta onneksihan sinä pidät senkaltaisesta sisältöä, joten oikein makoisia katselu-elämyksiä.
Vaikka juonenkäänneitä on nyt tullut yhtääkkiä paljon, tapahtumiin on kuitenkin syvennytty aika paljon, ehkä jopa liikaakin.

Outoa että olen katsellut melko aktiivisesti sarjaa vuodesta 2000. Jokapäiväisen katselun aloitin 2007, kun sarja oli muuttumassa mielenkiintoisemmaksi kahden vuoden tylsyyden jälkeen Jos joku jakso on jäänyt katsomatta, olen sen katsonut katsomosta aina jälkikäteen.
Vaikka Salkkareissa eletään mielenkiintoisia aikoja, niin voin todeta edelleen että kulta-aikaa on edelleen 1999-2003.
Niin samaa mieltä :peukku:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6529
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Vilsku kirjoitti:
Hanhis kirjoitti:Onneksi on sentään ihana Uusi Päivä Ylellä, joka voittaa Salkat 100-0. <3
Hahaah vuoden vitsi, Uusi Päivä on kauheeta roskaa, kertoohan sen jo katsojaluvutkin.
Se on just jotain "me yritetään tehdä nyt kaikki niin nuorekkaasti" YLE roskaa.
Itse rakastan draamassa sitä loputtomien juonenkäänteiden vauhtia ja sitä miten vuodessa voi tapahtua kaikennäköistä (jos ajatellaa että esim. Jenni ja Ossi vuosi sitten vrt. nykyään).
Uusi päivä on jotain sellaista, jota oikeastikin voisi tapahtua.
Kuka haluaa katsoa toisintoa omasta elämästään, kun sen voi elää ihan itsekin?
Siitä puuttuu se yltiöpäisen dramaattisuuden tuoma "aivot narikkaan" katselutapa.
Et ole ensimmäinen, jolle on tullut tuo reaktio UP-hypetyksestäni, mutta mitäs ihminen mieltymyksilleen mahtaa. :heh:

UP on hyvästi naivi, Salkat huonosti naivi. Siinä on niiden kahden sarjan ratkaiseva ero. Ja pidän myös UP:n juonikuvioista enemmän juuri sen takia, että ne ovat realistisempia, mutta siltikin täyttä draama-viihdettä. Itselleni UP on täysin "aivot narikkaan"-ohjelma, jota Salkatkin oli joskus. Makuja on monia ja onneksi on valinnanvaraakin. xD
Vilsku kirjoitti:Toivoisin (ja odotankin) Jennin paluuta sillä Anu työskentelee edelleen sarjassa, veikkaan että päätösjaksossa viimeistään.
Samoin ja sen paljastumista kenen kyytiin Jenni meni. Muutenkin vauvavaihto on Salkkojen kiinostavin juonenkäänne tällä hetkellä, odotellen sen paljastumista.
Vilsku kirjoitti:Pidän myös Seppo-juonenkäänteestä, sillä jos ajatellaan niin hänelle ei oikeastaan 13 vuoden aikana eroa lukuunottamatta ole tapahtunut mitään "omaa" suurta juonikuviota. Seppo on ollut hahmo, jolle surut on jaettu ja joka on ollut välikätenä monissa juonissa ja mukana hauskoissa jutuissa, muttei ainakaan äkkiseltään mieleeni juolahtanut mitään pidempiaikaista käännettä - joka olisi pyörinyt hänen ympärillään.
Elinan todellisen isän selviäminen? :draamaa:
Juoppo-Seppo... zzz
Vilsku kirjoitti:Itse pyörittelen mielessäni välillä näitä juonenkäänteitä ja olisi siistiä saada sarjaan joku ns. "Riivaaja" tyylinen hahmo. Tarina, jossa yksi (mustiinpukeutunut :heh: ) henkilö alkaa vainota useampaa hahmoa Pihlajakadulla ja juonenkäänne sitoisi kaikki päähenkilöt yhteen. Kaikkia epäiltäisiin - kävisi ilmi, että sen täytyy olla jonkun kadun asukkaan - kaikki ovat varpaillaan. Tapahtuu onnettomuuksia (tai siltä ne vaikuttavat), jokainen on varpaillaan. Tilanne voisi laueta jopa murhaan tms.. ja syyllistä selviteltäisiin kadulla esim. kokonainen syys- & kevätkausi, kunnes kevään loppuhuipennuksessa kävisi ilmi, että syyllinen on yksi aiemmin vainoituista ja on jostain (järkevästä) syystä tullut hulluksi tms. Haha ehkä oon vaan vähän hullu... :heh:
Just jotain tällaista Päivien viemää-matskua olisi Salkoissa kiva nähdä (, mutta sekin varmaan onnistuttaisi melkolailla munaamaan nykyisellä tekijätiimillä). Voi sitä jännityksen hurmoa, kun Aaro oli mukana sarjassa! Tahdon myös Isabellan nopeasti takaisin kieroilemaan. Mä niin pidän bitch-naisista tv-sarjoissa (Camilla <3).

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

^^ Ai niin, miten pystyin edes unohtamaan tuon Elinan isä kuvion.. :heh:
Mutta ajattelen senkin kuitenkin ehkä enemmän Elina-kuvioksi siinä missä se johti Ullan ja Sepon kohdalla eroon, että osittain tuo ero ja Elinan biologisen isän selviäminen limittäytyvät.
No eihän se kieltämättä mikään dramaattisin kuvio ole tuo Sepon juopottelu ollut, lähinnä (ainakin aluksi) huvittavaa katsottavaa.
Katsoin muuten tämän päiväisen UP jakson ennakon (vaikken sarjaa seuraakaan) ja olin positiivisesti yllättynyt - se ei ole niin huono kuin muistin & väitetään.

Ja riivaaja kuvio olisi ehdottomasti upea saada salkkareihin - käsikirjoitus kun on mielestäni nykyään kohdillaan.
Enemmän noissa tehosteissa ja muussa toteutuksessa olisi parantamisen varaa.
Jos joku muistaa esim. Miten Korpista hankkiuduttiin eroon sarjassa - se katolta tippuminen oli jotain todela huonoa.
Voin valehtelematta sanoa, että itse olisin (en ehkä kuvanlaadussa) pystynyt toteuttamaan kohtauksen paremmin...

Lisäksi mua on jo pidempään ärsyttänyt se, miten suomalaisissa sarjoissa ambulanssien näkymistä vältellään - rakastan sitä draaman tuntua kun ambulanssin siniset valot vilkkuvat ja ääni kuuluu ja kohta sieltä juoksee ensihoitajat ulos.
Salkkareissa ambulansseja on vältelty jo Kentaurin räjähtämisestä asti - en muista kertaakaan sen jälkeen nähneeni ambulanssia sarjassa. Pillit kuuluivat kun esim. Ampiainen pisti Sebastiania, muttei näytetty. Ismokin ilmeisesti ilmiintyi jäältä sairaallaan ym. :heh:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ei mitään riivaajia :rofl: Tulee mieleen Päivien Viemään sarjamurhaaja joka murhasi puolet sarjan näyttelijöistä xD, lopuksi kun huomattiin että näyttelijöitä lähti liikaa, niin palautettiin ne mukamas että kaikkien kuolema olisi lavastettu.

Itse haluisin kyllä enemmän kohtauksia, esimerkiksi:

- Kun Katariina oli yksin mökillä ja joku pelotteli häntä siellä (paljastui Miikaksi)
Niin haluisin tälläisiä enemmän, vain suuremmassa mittakaava ja ilmassa olisi todellakin kauhua

- Peppi kadonneena
Minusta tää oli niin hyvin tehty, vaikka olisin pitänyt jos Peppi olisikin löytynyt kuolleena,
niin koko kuvio olisi saanut mahtavan lopun, vaikka Pepistä pidänkin.

- Alexanderin kuolema
Tässä Jenni lähti, Cindy sai juuri tietää vauvojenvaihdoksesta ja samalla perään biologisen vauvansa kuolemasta.
Lisäksi Isabella, Sebastian ja Helena surivat oikein kunnolla pienokaisen kuolemaa. Musta tää kuolemajuttu
oli vain niin hyvin tehty, koko jakson ja seuraavankin ajan säilyi ihanan surullinen tunnelma. Lisää tälläisiä!

- Kentaurin räjähdys
Lisää todellakin tälläisiä, jossa on melkein kaikki pihlajakatulaisista ja joku suuri onnettomuus,
vaikka laivan uppoaminen...

- Mian aivokasvain/kuolema
Tää oli helvetin hyvin ja koskettavasti tehty. Siljan paluu Pihlajankadulle saadessaan heti tietää bestiksensä kuolleen, lisäksi juhlat päivää ennen Mian kuolemaa tämän valkolakista. Kaikenlisäksi hautajaiset oli aivan mahtavasti tehty.
Jennihän kävi tutkimuksissa vuoden 2011 keväällä, etteikö hänen rintasyöpänsä olisi uusiutunut, tutkimusten jälkeen harhaili murtuneena sairaalan käytävillä ja heti pian kosi Ossia. Niin tässä toivoin että tähtinäyttelijä saisi tyylikkään poistumistavan sarjasta ja Mian kuvioi toistuisi Jennille.
Never miss a good chance to shut up.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

No en mä tuolla riivaaja tarinalla mitään sarjamurhakuviota tarkottnautkaan, ei sillä ettenkö sillon ois nauttinu Päivien viemän noista sarjamurhaaja jutuista (enää en jaksa ko. sarjaa katsoa - eikä se vissiin edes tulekkaan? :heh: )
Tarkoitinkin juuri kuvailemaasi kauhua, mutta murha olisi kiva salkkareissa nähdä.
Se toki vaatisi kahden hahmon poistumista (murhaaja & murhattu), mutta eiköhän yhden loistokuvion takia vaikka voitaiski kaksi pois heittää.
En todellakaan halua, että Mian tarinaa toistettaisiin, se oli niin upea ja ainutlaatuinen. Tykkäsin (hieman julma sanavalinta) myös Annikan kuoleman toteutustavasta. :joojoo:

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mitä Seppo tekee? Ei niillä tekijöillä ole munaa tappaa Seppoa :joojoo:
LOBODA

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Tuskimpa ne sitä tapattaa pois. :joojoo:
Ihmettelisin suuresti, jos näin tekisivät.
Ensinnäkään missään ei ole ollut mitään tietoa siitä, että näyttelijä olisi jättämässä sarjan ja tuskimpa tällaisia pitkänlinjan vakkarihahmoja ihan uloskaan tostanoin vaan kirjotetaan.
Toiseksi, jos olisi halunnut lähteä tai oltaisiin kirjoitettu ulos niin eiköhän se takaportti paluuseen olisi varmistettu - eli näin suosittua hahmoa ei olisi tapatettu.
Iltapäivälehdet repivät vaan otsikoita, anna ku mä arvaan miten käy:
Seppo on jossain katolla tai sillalla tai jossain ja just hyppäämässä ja siihen loppuu perjantain jakso, joka jatkuu maanantaina siten, että joku Ismo tulee "NOOOO DON'T DO IT" *hidastettua juoksua* ja sit oho tilanne meni ohi, mennään kotiin kahville tyylisesti. :heh:

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Kyllä mä ainakin toivoisin, että jotain ihan konkreettista Sepolle tapahtuisi, eikä vain jotain lähellä piti-tilannetta, niin on käynyt jo Ismolle, niin ei samaa haluaisin uudelleen nähdä.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

- - -
Mielettömän hauska tyyppi tuo Janne Haukkala. :peukku: Toivottavasti Janne iskee silmänsä
seuraavaksi Matleena Rintalaan, kun nyt vaikuttaisi Iida Mustonenkin olevan kohta varattu.
En vain jaksa uskoa Matleenan ja Onni "Tale" Taalasmaan ystävyyden syventyvän... :puna:
- - -
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Vilsku kirjoitti:Tuskimpa ne sitä tapattaa pois. :joojoo:
Ihmettelisin suuresti, jos näin tekisivät.
Onhan ne mediassa jo sanonut, että kyllä tapattaa :joojoo: Ihmettelen kyllä, miksi ne sen menivät kertomaan :roll:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Happy »

Aancon kirjoitti:
Vilsku kirjoitti:Tuskimpa ne sitä tapattaa pois. :joojoo:
Ihmettelisin suuresti, jos näin tekisivät.
Onhan ne mediassa jo sanonut, että kyllä tapattaa :joojoo: Ihmettelen kyllä, miksi ne sen menivät kertomaan :roll:

Uutiset vain paisuttelevat yms, olen hyvin varma että kyllä Seppo vielä ainakin loppukevääseen asti nähdään.
Luulen että Seppo yrittää tehdä itsemurhan, mutta jääkin henkiiin yms.
Itse toivoisin ,että tämä itsemurhakuvio tehtäisiin viimein lopppuun, sama asia on toistettu jo Ismolla ja Maaritilla, kun kummatkin ovat viimehetkellä sen peruneet.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mun mielestä noi uutiset on ihan selkeää iltapäivälehtihämäystä, kun mitään ei sanota suoraan. Tuskin Seppo itseään tappaa. Olis vähän turhan rajua Salkkareihin.
What color is your life?

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Minusta Seppo ei vaikuta yhtään itsemurhatyypiltä. Vaikea kuvitella, että hän edes juoppouksissaan yrittäisikään mitään sellaista! Mutta toisaalta - mihin muuhun nämä kaikki vihjailut muka voisivat viitata kuin itsemurhaan (tai vähintään sen yritykseen)? :miettii:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tässä taitaa olla kyse näyttelijän lopullisesta kyllästymisestä elämään Salkkareiden Seppo Taalasmaana lopun ikäänsä. Ihan hyvä ammattinäyttelijä menettää monta varteenotettavaa työtä vain siksi, ettei ohjaaja palkkaa häntä, koska kansa näkisi näyttämöllä aina Sepon. Se ei kuulkaa oikeasti ole kivaa :lohduton: .

Poistetaanko Seppo sitten kuoleman vai jonkun muun ratkaisun kautta, sen näemme pian.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vastaa Viestiin