Muodin huipulle (Project runway)

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Metsis »

riksa[ kirjoitti:Emiliossa ällötti ylimielisyys ja ihmeellinen aggressiivisuus. :shock:
Joo, tää tuli loistavasti ilmi siinä kun Tim Gunn kävi antamassa kommettia niiden mallistoista. Hei camoon, ilman kritiikkiä ei voi kehittyä joten learn from it! :surrur:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7170
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Eipä tullut tänne juurikaan kommentoitua tätä mennyttä kautta..

Seth Aaronin kokoelma oli mielestäni paras & hän ansaitsi voiton. Tykkäsin erityisesti siitä asusta mikä oli Kristinan päällä :ihana:. Emilion kokoelma ei ollut oikein sellainen mitä odotin. Se kultainen iltapuku oli sen kokoelman ehdottomasti huikein asu <3 Jotenkin odotin hänen, että hänen kokoelmassaan olisi ollut hieman enemmän iltapukuja. Lisäksi siitä värimaailmastakaan en oikein pitänyt. Milan kokelmassa olisin halunnut nähdä enemmän väriä, mutta sen nyt tiesi että hän perustaisi sen lähinnä mustaan. Mila olis saanut yllättää mallistollaan, kun muuten se olis tuttua Milaa, jota nähtiin kauden aikana.

Tää kausi oli mun mielestäni kokonaisuudessaan hyvä :). Mayan keskeyttäminen hieman ihmetytti & Amyn tekemät asut menivät huonompaa suuntaan, kun alussa hän teki erittäin vaikuttavia vaatteita. Ping oli aika omalaatuinen tapaus. Malleista ehdottomasti parhaat olivat Valeria, Holly, Lorena, Kasey & Kristina.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Green-Beece
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 10:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Green-Beece »

^

Seth Aaron oli minunkin suosikkejani. Maya taisi olla se ykkönen ennen kuin lähti. Sethin kokoelma oli ehkä yhtenäisin kaikista, tosin jos nyt oikein muistan niin kakkoskauden Daniel Vosovic teki myös jotenkin armeijan innoittaman malliston.
If you have a dream, cherish it and pursue the ideals to make that dream a reality, and someday you will achieve all that you dreamed of.
~N

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mulle oli yllätys tuo Emilion käytös. Alussa se oli mun ehdoton suosikki, mutta huomasin vasta vikassa jaksossa tuon kamalan bitchailun. :shock: Ihan hyvä voittaja oli. Toinen mun suosikeista. :peukku:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Halla kirjoitti:Mulle oli yllätys tuo Emilion käytös. Alussa se oli mun ehdoton suosikki, mutta huomasin vasta vikassa jaksossa tuon kamalan bitchailun. :shock:
Joo, se tuli jotenkin yllärinä! Alussa oli ihan jees, sitten loppua kohden ihan käsittämätöntä kukkoilua. :shock: Onneksi ei voittanut. :draamaa: Vaikka kyllä mua silti kävi se sääliksi, kun oli niin pettynyt häviöstään.

Seth Aaron oli lemppareitani alusta asti. :ihana:

Anthony oli silti tämän kauden parasta antia. :ihana: :ihana: :ihana:

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7170
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Kahdeksas kausi alkaa Subilla 6.kesäkuuta! Tuomaristossa tietysti nähdään jälleen kerran Heidi Klum, Michael Kors & Nina Garcia sekä mentorina Tim Gunn.

Saapi sit nähdä millainen tämä kausi mahtaa olla :surrur:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Pete »

-kaitsu87- kirjoitti:Kahdeksas kausi alkaa Subilla 6. kesäkuuta!
Tänään! :tapu:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Hyvä Tim!!!!! :tapu:
Mustakin Gretchen on jokseenkin raivostuttava.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7170
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Ei tullut tänne kommentoitua kauden aikana, mutta nyt on avauduttava kun kausi on ohi.. Siis ihan väärä tyyppi voitti tän kauden!! :shock: :mitvit: En voi ymmärtää miksi Gretchen voitti sillä mallistollaan, joka oli surkea & suurin osa niistä vaatteista oli aivan kamalia varsinkin ne shortsit oli siinä kokoelmassa järkyttävät. Kisan alussa Gretchen oli hyvä, mutta loppua kohden taso hänellä laski kuin lehmän häntä. Lisäksi hänen asenteesta en pitänyt & hän olisi saanut pudota jo paljon aikaisemmin. Mondon olisi ehdottomasti kuulunut voittaa! :joojoo: Pidin tosi paljon hänen kokoelmastaan, jossa oli monia kauniita vaatteita varsinkin se malliston päätösasu :ihana:. Hän oli lisäksi koko kauden aikana erittäin hyvä & teki vallan upeita vaatteita kautta linjan :surrur:. Toivon hänelle erittäin hyvää jatkoa muodin parissa :). Andyllä oli muuten hyvä kokoelma, mutta siinä olisi saanut olla hieman enemmän väriä. Erityisesti pidin Andyn kokoelmassa siitä vihreästä mekosta, joka oli aivan upea <3. Pidin myös niistä Andyn mallien päässä olleista jutuista.

Yllätyin Michaelin & Ninan pitävän siitä Gretchenin kokoelmasta niinkin paljon :roll:.. Näytti siltä, että he molemmat jyräsivät Heidin yli. Heidi & vierailevana tuomarina nähty Jessica Simpson taas pitivät eniten Mondon kokoelmasta & yhdyin heidän mielipiteisiin täysin. Gretchen on mielestäni sarjan historian huonoin voittaja & enkä paria poikkeusta lukuun ottamatta oikein pitänyt hänen tekemistään vaatteista.

Kokonaisuutena kausi oli ihan hyvä :). Casanova oli kauden ehkäpä huvittavin kilpailija :rofl:. Itseäni jäi harmittamaan parin suunnittelijan putoaminen varhaisessa vaiheessa esim. McKellin & AJ:n. Aprilin olisin halunnut nähdä finaalikolmikossa, vaikka hänellä olikin monta kertaa melko samanlaisia vaatteita. Christopherin pääsy kisassa kuudenneksi oli yllättävää, kun hän ei oikein missään vaiheessa kisaa tehnyt kauhean hienoja vaatteita.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minäkin olisin toivonut Mondon voittavan, vaikka oli Gretcheninkin mallisto hyvä. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Harvinaisen kiva kausi ja harvinaisen väärä voittaja. Verkosta voisi tilata Mondon suunnitteleman pääkallopaidan. :mrgreen:

http://www.mondoguerra.com/shop/#ecwid: ... ct=3114756
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Mondon ois todellakin pitäny voittaa! Koko kauden tasoon verrattuna päätösmallistot olivat jotenkin lällyjä. Gretchenin kangasvalinnat oli outoja, mutta selän leikkauksista pidin. Gretchenin voitto tuntui ikävältä, koska viimeiset kolme-neljä viikkoa Gretchen oli selkeästi huonoimpia ja pudotus ois ollut reilua.

Mondo oli kyllä huippu. Miten se osaa!?! Kuosien ja värien noinkin raju yhdistely on tosi hankalaa. Ja aina sillä oli täydelliset mittasuhteet. Seuraavaa Suomen kautta odotellessa, jokohan uskaltais yrittää...
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6527
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Mondo oli sympaattinen kilpailija ja todellakin kyvykäs tekijä. Finaalissa hän ja Gretchen olivat mielestäni varsin tasaväkisiä, mutta Mondo oli itse kisassa parempi. Itseäni ärsytti välillä myös Gretchenin asenne kauden aikana. Kokonaisuutena ihan jees kausi, hitusen tylsä.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mondo on yksi mun lempparisuunnittelelija tässä kisassa ikinä <3

Upeita, hienosti tehtyjä vaatteita. Yksikään tuotos ei ikinä ollut mikään rätti, joka oli olevinaan hienoa.
Upeita yksityiskohtia ja printtejä ja värien yhdistelyä.

VÄÄRIN VOITTAJA IKINÄ!!!!!!!!!!!! :niinpa:
Gretchen oli alussa ihan hyvä, mutta sitten alkoi tulla onnettomia räpellyksiä. En käsitä miten Nina ja Michael saivat tahtonsa tässä asiassa läpi :draamaa:

Tim Gunnkin sanoi kisan jälkeen, että hän ei ymmärrä. NIH.
TIM SANO :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Onko vieroitusoireita tästä? Hätäapua ehkä tulissa.

http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/ ... okakuussa/
Послушай - у сердца голос мой.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

^Olen seurannut sarjaa Ruotsin kolmoselta ja ihan olen jäänyt koukkuun tähänkin :joojoo:
Parhaimmillaan seurasin muuten kolmea Project runaway kautta. Suomen kanavalta yhtä ja Ruotsin kahta ja siihen päälle sitten vielä tämä Accessories :heh:
Jos Aintsu lukee tätä, niin yhdessä kaudessa oli mukana Santino Rice :shock:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Uusi kausi on alkanut ja tulee torstaisin. Minä heräsin mukaan vasta kolmanteen jaksoon, jonka voi katsoa Katsomossa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Sundance »

Suurkiitos Pete, ilman viestiäsi tämäkin kausi olisi luultavasti vilahtanut ohitseni! :hali: Loistoviihdettä siis torstaisin tiedossa!
My beauty will save the world - Verka

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Onko aiemmilla kausilla suunniteltu miesten vaatteita? :mitvit: Itse en muista, että olisi.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Sundance »

^ Mieleeni tulee vain haaste, jossa kilpailijoiden piti suunnitella toisilleen asukokonaisuudet. :miettii:
My beauty will save the world - Verka

Vastaa Viestiin