Suoratoistopalvelut

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Mitä suoratoistopalveluita käytät?

a) YLE Areena
59
26%
b) Netflix
36
16%
c) Viafree/Viaplay
16
7%
d) HBO Nordic
9
4%
e) C More
15
7%
f) Amazon Prime Video
3
1%
g) MTV Katsomo
33
15%
h) FOX Play
1
0%
i) Elisa Viihde Aitio
3
1%
j) Ruutu/Ruutu+
30
13%
k) Blockbuster
2
1%
l) Eurosport Player
2
1%
m) MUBI
1
0%
n) Hayu
1
0%
o) Muut, mitä?
14
6%
 
Ääniä yhteensä: 225

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4092
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

dennispizza kirjoitti: 28 Helmi 2022, 11:18 https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008647052.html

Netflixistä tulee Venäjällä propagandakoneisto. Aion peruuttaa tilauksen.
Toivottavasti mahdollisimman moni tekee samoin.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8120
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja hra47 »

"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1579
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Yle Areenasta löytyy jälleen Volodymyr Zelenskyin tähdittämän ukrainalaisen poliittisen satiirin Kansan palvelijan ensimmäinen tuotantokausi vuodelta 2015. Nyt kyllä katson tämän. Jäi aikanaan katsomatta, ja se kadutti Ukrainan tilanteen kiristyttyä. :joojoo:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2126
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Olenko ainoa jolle käy jatkuvasti Yle Areena & Chromecast & iPhone kombolla niin että laittaa ohjelman pyörimään telkkariin, ja sit lukitsee puhelimen. Tyyliin vartin päästä kun avaat lukituksen ja sovellus aukeaa, hyppää toisto telkkarissa takaisin alkuun :jupinaa:

Ikäänkuin sovellus päättää resetoida yhteyden ja aloittaa toiston uudestaan edellisestä rekisteröimästään kohdasta. Koska edellinen kohta sattui olemaan alku, alkaa toisto uusiksi 0:00 kohdasta.

Terveisin katkesi ASC:n Minnesotan biisi kesken kaiken :heh:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ensimmäinen jakso Better Call Saul -sarjan viimeiseltä kaudelta katsottu. Ehdin aina unohtaa, mitä edelliskaudella on tapahtunut ja odotan, että uuden kauden alussa olisi jonkinlainen lyhyt kertaus, mutta ei ollunna tässä sarjassa. :niinpa: Toki voisin katsoa viimeisimmän jakson, mutta aikana ei riitä sellaiseen. :draamaa:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8120
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Olen kade, mulla menee vielä kuukausia ellei lähemmäs vuosi ennen kuin pääsen näkemään tota Better Call Saulin viimeistä kautta blu-rayltä... (olettaen ettei sota ole syttynyt sitä ennen)
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5320
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Ahmin Stranger Thingsin neljännen tuotantokauden Netflixistä hieman yli vuorokaudessa vain huomatakseni, että kausi ei päätykään tohon seitsemänteen jaksoon vaan kauden kaksi viimeistä jaksoa julkaistaan vasta 1.heinäkuuta. Voi persetti! Melkein kolme viikkoa pitää odottaa, että näkee, miten kausi päättyy. :draamaa:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Elvis »

^ Mulle kävi täysin sama juttu. Kamalaa tällainen odottelu. :draamaa:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Pete »

The Crown koukuttaa, ei vähiten erinomaisten näyttelijäsuoritusten ansiosta.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Pete kirjoitti: 15 Kesä 2022, 21:19 The Crown koukuttaa, ei vähiten erinomaisten näyttelijäsuoritusten ansiosta.
Ah Vanessa ja Hellu Margaretin roolissa :ihana:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3166
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Pete kirjoitti: 15 Kesä 2022, 21:19 The Crown koukuttaa, ei vähiten erinomaisten näyttelijäsuoritusten ansiosta.
Oon miettinyt pitäiskö katsella ne kaudet uudestaankin läpi. On ihan 100% mun genreä ja varmaan ainakin mun top5 tai ainakin top10 sarjoja ikinä.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Viides kausi tulee vielä tämän vuoden puolella. :joojoo:

Yle Areenaan on tullut kaksi korealaista sarjaa. Sky Castle (20 jaksoa) on palkittu satiirinen draamasarja ja Minua et petä (16 jaksoa) yhdistelee komediaa ja jännitystä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Exernity
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 05 Maalis 2021, 12:13
Paikkakunta: Laihia

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Exernity »

Stranger Things katsottu loppuun.

Tosiaan, liityin "vähän" myöhässä tähän Stranger Things -junaan, mietin kovasti että rohkenenko aloittamaan tätä sarjaa, koska aika hypetetty kaikkinensa ja en ole halunnut katsoa noita suosituimpia sarjoja, en tiedä miksi :D

Mutta pari viikkoa sitten päätin antaa mahdollisuuden tälle sarjalle, ja tää on kyllä ollut aivan uskomatonta settiä itselleni. Ensimmäistä jaksoa kun katsoin, niin mietin että jaksaako tätä nyt pidemmälle katsoa, että vaikuttaa aika oudolta. Jatkoin kummiskin eteenpäin, ja muutamassa päivässä katsoinkin ekan kauden loppuun, mietin et hei täähän on hyvä sarja! Voisin vielä jatkaa.

Pari viikkoa tähän pisteeseen saakka katsoin yöllä viimeisen jakson läpi, ja musta tuntuu siltä että olisin käynyt läpi jonkun seikkailun tämän sarjan parissa tämän parin viikon aikana, ja olin ihan mukana tässä kaikessa ja pysyin hyvin juonesta kiinni. Ja tämä 2,5 tuntinen jakso oli kyllä hyvä loppuhuipennus tälle neljännelle kaudelle. Myönnän että kyyneleet vähän virtasi, ja vähän enemmänkin. Seuraavaa ja mahdollista viimeistä kautta odotellessa.

Olen jo pitkään ettinyt sarjaa, joka veisi mun sydämen, en oo pitkään aikaan kiinnostunut mistään sarjasta, ja sarjat joita olen aloittanut katsomaan, on jäänyt kesken. Ja siksi päätin antaa mahdollisuuden Stranger Thingsille, ja onneksi annoin. Stranger Things oikeasti vei mun sydämen, ja jäin ihan täysillä koukkuun!

Tykästyin,
ihastuin
ja rakastuin.

Nuo kaikki näyttelijät ovat ihan huikeita roolissaan! Ehdottomasti lempihahmot sarjassa etenkin Max, alussa en hirveästi tykännyt, mutta kausien edetessä Max oli kuin olikin mun lempihahmoista, ja suorastaan dominoi tuota uusinta kautta. Huikea hahmo, huikea näyttelijä. Hopper, hiton hauska hahmo, kun kunnolla pääsi vauhtiin :D Sekä Dustinista tykkäsin paljon. Oikeastaan kaikki hahmot oli hyviä, mutta noille täytyy antaa erityismaininta.

Stranger Things kuuluu ehdottomasti Netflixin parhaimpiin sarjoihin tällä hetkellä aivan ehdottomasti, ja se valtaisa hypen määrä tälle sarjalle on aivan ansaittua. Niin paljon eeppisiä ja ihania kohtauksia, ja mahtavat 80-luvun musiikkivalinnat sekä kiinnostus pysyi kokoajan sarjaa katsoessa eikä tehnyt missään vaiheessa mieli lopettaa katsomista. Aivan loistavaa työtä, huhhuh!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Pete »

DDR:stä ja veriroiskeista kiinnostuneille suosittelen Netflixin saksankielistä Kleo-sarjaa (8 jaksoa). :peukku: Korealaisista seurannassani ovat tällä hetkellä Alchemy of Souls ja Extraordinary Attorney Woo.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Tuli kyllä ihan kyyneleert Young Royalsin kakkoskauden lopussa <3
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Crownin vitoskautta ekat neljä jaksoa katottu ja neljäs oli kyllä ehottomasti paras, koska sisällytty niin hyvin miksi Margaretin tarina koskettava ja mun suosikki :ihana:

Pakko todeta, että Dianalle valittu kyllä uskomattoman hyvä näyttelijä :uujee: Annekin vakuutti vaikka niin kuin Margaretin tapauksessa rima oli korkealla :peukku:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2126
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Suositus sellaiselle Netflix-sarjalle kuin How to build a sex room.

Oli tosi hauskaa katsottavaa poikaystävän kanssa :ihana:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16933
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Happy »

The Handmaid's Tale on huippu, en tajuu miten löysin tän sarjan elämääni vasta nyt, olin koko viimeviikon koronas (eli aikaa oli) jote oli helppoo alottaa uus sarja, ny oon jo kolmannes kaudes (vitoskauteen viel vähä matkaa) :surrur:
Diggaan ylipäätään sarjoista joissa tapahtumapaikat on eristetty muusta maailmasta, juoni, trillerimäinen tunnelma & ns pakotettu lahkomaisuus on tehny tässä vaikutuksen. Jos jotain miinusta pitää löytää niin täs on ehkä vähän liikaa takaumia. Mut anyway hahmotkin on huippuja, bitchejä on (varsinkin täti Lydia on ihana badass) ja diggaan täst mustasta huumorista.
Menee ns nykysarjoissa Aavan Meren & Ratchedin ohella top3:een,
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20441
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Alice in Borderland. Tyyliin paras sarja koskaan heti Paon jälkeen. :kups: Tätä ahmiessa se joulu on mennyt mukavasti. Juuri sellainen itseäni suuresti kiinnostava kilpailuihin, peleihin ja selviytymiseen liittyvä aihepiiri pullollaan jännitystä, joka pitää otteessaan. En voisi keksiä kovasti parempaa sarjaa.

@Netflix
Exernity kirjoitti: 08 Heinä 2022, 21:53 Stranger Things katsottu loppuun.

Tosiaan, liityin "vähän" myöhässä tähän Stranger Things -junaan, mietin kovasti että rohkenenko aloittamaan tätä sarjaa, koska aika hypetetty kaikkinensa ja en ole halunnut katsoa noita suosituimpia sarjoja, en tiedä miksi :D
Minulle kävi samoin, katsoin tänä vuonna kaikki (tai viime vuoden lopulla tms). Siinä eroamme toisistamme jonkin verran, että pidin sarjaa korkeintaan keskivertona. Ensimmäiset kaudet vähän pitkäveteisiä, viimeinen selvästi paras. Kyllä uudetkin tuotantokaudet tulee katsottua, mutta ehkä hieman yliarvostettu paketti, vaikka kelpo viihdettä olikin.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Aleksi kirjoitti: 26 Joulu 2022, 20:24 Alice in Borderland. Tyyliin paras sarja koskaan heti Paon jälkeen. :kups: Tätä ahmiessa se joulu on mennyt mukavasti. Juuri sellainen itseäni suuresti kiinnostava kilpailuihin, peleihin ja selviytymiseen liittyvä aihepiiri pullollaan jännitystä, joka pitää otteessaan. En voisi keksiä kovasti parempaa sarjaa.
Minulla olisi vielä toisen kauden viimeinen jakso katsottavana. Ensimmäinen kausi oli ehkä kokonaisuudessaan parempi, mutta olen nauttinut tästä toisestakin. Aika paljon raaempi tämä vain tuntuu olevan, esimerkiksi seiskajakso oli aika brutaali. :suutukkoon:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Netflixin Wednesday vei kyllä heti mukanaan! Ihanaa mustaa huumoria, mystiikkaa ja teiniromantiikkaa.
Tim Burtonin kädenjälki näkyy ja näyttelijäsuoritukset ovat kerrassaan mainioita. Silmänruokaakin löytyy söpöjen tyttöjen ja poikien muodossa :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2126
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Emily in Paris sarjan kolmoskauden vikassa jaksossa selvisi että yksi sen bändin jäsenistä on lähettänyt sen hyvän biisin Euroviisuihin, ja se tuli valituksi.

Valintaprosessista tosin ei kerrottu mitään, joten tuossa ilmeisesti annettiin ymmärtää että Ranskassa olisi sisäinen raativalinta.

Upeaa että tulossa viisujakso aika varmasti seuraavalla kaudella :tuuletus:

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja inomu »

Unihiekkamyrsky kirjoitti: 03 Tammi 2023, 19:38 Emily in Paris sarjan kolmoskauden vikassa jaksossa selvisi että yksi sen bändin jäsenistä on lähettänyt sen hyvän biisin Euroviisuihin, ja se tuli valituksi.
Piti itsekin raportoida tästä tänne jouluna, mutta unohtui :surrur: Toivottavasti tosiaan tulee vielä seuraava kausi, niin näkee millaiset viisut on Pariisissa tulossa :uujee: Eikös Netflixin pitänyt tehdä myös siihen Eurovision-leffaan jatko-osan, joten nämä kaksi saattaisi ensi jouluna sopivasti promota toisiaan :kaunis:

Yle Areenaan oli tullut jokin aika sitten toinen kausi saksalaiseen All You Need -sarjaan. Sarja kertoo berliiniläisistä homokavereista. Suosittelen, ja ensimmäinen kausi on myös Areenassa nähtävillä!
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1579
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

inomu kirjoitti: 04 Tammi 2023, 12:52 Yle Areenaan oli tullut jokin aika sitten toinen kausi saksalaiseen All You Need -sarjaan. Sarja kertoo berliiniläisistä homokavereista. Suosittelen, ja ensimmäinen kausi on myös Areenassa nähtävillä!
Loistava sarja. Katselusuositus myös täältä. <3
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20441
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Mikä: See
Missä: Apple TV+

Laadukas sarja, joka ei ole edes kovin pitkä ja saa päätöksensä kolmannella kaudella. Aiheuttanut jäätävää jännitystä kotikatsomossa kerta toisensa jälkeen. Suosittelen tutustumaan.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3166
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Onko You-sarjan katselijoita täällä?
Mitä ajatuksia neloskausi on herättänyt?

Tuossa sarjassa hauskinta on se, että sarja tavallaan voi alkaa joka kausi alusta. Miljöö ja hahmot muuttuvat sitä tahtia että mielenkiinto pysyy.
Eihän neloskausi ollut yhtä hyvä kuin edelliset kaudet, mutta mielenkiintoni jaksaa silti säilyä ja toivon sarjalle jatkoa. Suosikkihahmoni joka sai olla mukana 2. ja 3. kausilla ei toki voi tehdä enää paluuta.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tyttökullat löytyy Disney+:sta. :tapu: Voi elämä, mitä legendaarisia letkautuksia sarjassa onkaan! :rofl:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Pete kirjoitti: 09 Touko 2023, 16:28 Tyttökullat löytyy Disney+:sta. :tapu: Voi elämä, mitä legendaarisia letkautuksia sarjassa onkaan! :rofl:
Tyttökullat ON ihan mahtava sarja! :ihana:

Mä tulin tänne kehumaan Tom Jones -minisarjaa. Laadukas ja vauhdikas brittiläinen pukudraama. Löytyy Areenasta ja mukana on myös Hannah Waddingham -jumalatar. :kups:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16933
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja Happy »

oon vieroksunut aina lgbt-aiheisii sarjoi & elokuvii koska ensivaikutelma on että ne on täyttä secundaa, (paitsi Call Me By Your Name, se paras)

mut nyt osu & uppos, flixisarja Hearstopper , oli aika kova?
aluks mietin et tuskin oon näin parikymppisyyden ehtoopuolella enää tälläsen teinisarjan kohderyhmää mut damn ku koukkuunuin, tosi sympaattinen hyvänmielen sarja, sellast hyvää & intensiivistä hattaraa oli alusta loppuun, "juonen" realistisuus & tietty omakohtainen "mitä minä 10 vuotta sitten" iski aikail - diggasin! 2 kaus tuleeki sopivasti ensviikol
Ei toi viel flixisarjois Aavaa Merta & Ratchedia voita mut top5:een voisin heittää.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5320
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suoratoistopalvelut

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

^ Heartstopper on ihana. <3 Tuota kakkoskautta onkin odotettu. Eipä tarvii sitten miettiä, mihin käytän ens viikon vapaapäiväni, kun tuo tulee sopivasti torstaina. :heh:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Vastaa Viestiin