Talent

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

http://www.ruutu.fi/video/2764586

Ylivoimaisesti parasta, mitä nähnyt tämän vuoden Suomen Talentissa. Maagista ja kiinnostavaa kantelefiilistelyä. Huipputyyppi!
Got a fire and a country heart 🔥

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Viime torstain jaksossa vatsastapuhuja Sari Aalto ja simpanssi-Anssi oli kertakaikkisen hauska esitys ja sai hyvälle tuulelle. Kaiken kukkuraksi simpanssi-Anssi löysi David Hasselhoffista kadoksissa olleen isänsä. :heh: Toki Sara Forsberg ei olisi tätäkään esitystä päästänyt jatkoon, mutta onneksi muut tuomarit olivat armollisempia.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Minun suosikkini on ehdottomasti Sari Aalto. Hänellä oikeasti talenttia. Hän on myös hauska. Muuten taso ei ole ollut ihmeellinen. Marko Vainio/Miss Divet on kieltämättä lahjakas, mutta vähän nähty.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Sari on kyllä ihan lahjakas. Kuitenkin jos verrataan BGT'n ja AGT'n vatsastapuhujiin hän on aika lailla amatööri. Potentiaalia on, mutta ensiesiintyminen jäi vähän laimeaksi. Paul Zerdin voitti America's Got Talentin viime vuonna. Siinä vasta huikea vatsastapuhuja.

Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4079
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

En ole tämän vuoden Talentia juuri seurannut, mutta viikonloppuna satuin avaamaan television, kun sieltä tuli (uusintana?) välikarsintajakso. Minua kyllä niin harmitti sen freestyle-jalkapalloilijapojan puolesta. :jupinaa: Olisi saanut päästä semifinaaliin kylmänkalsean voguing-tanssiryhmän sijasta. Ja vaikka en muotivirtauksista paljoa ymmärrä enkä perässä pysy, niin eikös tuo voguing nyt jo ole niin last season? :mitvit:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja hra47 »

En jaksanut sitä karsintajaksoa kokonaan katsoa, mutta aika tyhmältä systeemiltä vaikuttaa. Ensin päästetään jatkoon ja sitten ilmoitetaan osalle kisaajista, että sori, etpä sittenkään päässyt, eikä uutta esiintymistilaisuutta tule...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mites sille kaverille kävi, joka "yritti" ratkoa sokkona Rubikin kuutiota? Pääsikö jatkoon tuosta karsintajaksosta?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Jee! Jatkossa ollaan. Sari oli jälleen aivan mainio. Hän on todella hauska. Hänen huumorinsa on myös aitoa ja siistiä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Katsoin Talent Suomen torstain jakson eilen. En voinut uskoa silmiäni kun näin, että kaikki kolme suosikkiani pääsivät jatkoon. :shock: Täysin oikeat koko porukasta. Muista en kiinnostunut mutta erityisesti Finnbolly ja Ida Laukkanen pistivät pystyyn hienot esitykset. Sari Aalto oli se kolmas jonka jatkoonpääsystä iloitsin.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Ensimäisessä livessä esiintyvät Sanni ja Cheek :uujee:

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Sain eilen katsotuksi sunnuntain semifinaalin, jossa meinasi käydä oikeusmurha. Veikkasin neljän parhaan joukkoon Lauria, Monserratia, Antton Puontia ja gospelkuoroa. Kolme neljästä osui. Marko Vainion menestys ja Monsen tippuminen tulivat puskista. Se oli myös yllätys, että kuoro oli kahden parhaan joukossa. Onneksi Schreck pääsi jatkoon. :draamaa:

Uumoilen Antton Puonnin voittavan koko kilpailun. Sympatiaääniä vaan sataa ja hauskuusmittari räjähtää. Hän sentään tuntuu olevan symppis ja ihan koominen. Nahkatrumpetin voitto ei sinänsä haittaisi, vaikka Lauria toivonkin hartaasti. Sari Aalto saattaa olla mahdollinen haastaja.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja sziget »

Sari Aalto on paras finalisti, ääni hänelle. Aiempia jaksoja olen nähnyt vain satunnaisesti.

Tietysti nahkahanuri voittaa. Pruit pruit, hih hih hii. Tosin on siinäkin enemmän ideaa ja talenttia kuin edellisen kauden voittajassa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Oikein arvasin kärkikaksikon ja itse asiassa voittajankin. Suomi päätti jälleen mennä tällaisella kaavalla. Sympatiaääniä suurin osa kyllä oli. Mutta ei se mitään, minuunkin tuo jollain tavalla vetosi. Harmittaa se, ettei Lauri päässyt edes kolmen parhaan joukkoon. Voittajan kanssa olen ihan fine - ainakin jos verrataan vuoden 2012 katastrofiin.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Nyyh, Sari Aallon esitys oli hurmaavin finalisteista. Aallon suvun kirous sai sitten jatkoa ikuisilla kakkossijoilla.

Heikki Helastisen esitys sai aikaisemmin nauramaan vedet silmissä, mutta tää finaalinumero jäi tosiaan vähän vajaaksi. Ei voiton arvoinen. Se pyroista lauennut palohälytys oli kylläkin piste iin päällä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Maria Christina osallistui Britain's Got Talentiin! :uujee: Esitti kappaleen Superdiva ja pääsi jopa jatkoon!

Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Apua! :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Maria Christina esittää jonkun vahvan balladin ensi kierroksella, niin saa Simoninkin puolelleen. :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Jostain syystä liikutuin näiden herrojen vuoksi. Olen niin helppo vanhoille herrasmiehille, esittivät he mitä tahansa. Olipa nostalgisen ihana yllätys viimeisimmässä jaksossa!

Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

America's Got Talent on alkanut. Heti ensimmäisessä jaksossa näin kaikkein aikojen parhaan esityksen niistä tuhansista joita olen katsonut. Se säväytti, se liikutti ja hämmästytti. Aivan uskomattomia silmänkääntötemppuja ja taikuutta. Käsittämätöntä! :kups:

Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »



Yksi niistä harvoista "koskettavan" taustatarinan omaavista Talent-esiintyjistä, jonka kertomuksen uskon sanasta sanaan. Koskettava tulkinta kuurolta 29-vuotiaalta naiselta joka menetti kuulonsa 18-vuotiaana. Liikuttava, uskomattoman liikuttava. :'(
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »



Asennetta uhkuva kaveri pisti ranttaliksi Anacondan tahtiin. Mitä vielä? Mietin joka kaudella sitä, kenen kohdalla painaisin itse kultaista summeria. Tämä taitaa mennä toistaiseksi kärkisijalle. Big guy, big heart.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Suomalaisväriä Jenkeissä! Inka Tiitto pääsi jatkoon America's Got Talentissa. Inka esitti ennennäkemätöntä tuulitunnelilentoa.

Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Joka vuosi Talent-ohjelmaa seuratessani en usko, että voisin löytää jotain erityistä. Olin tälläkin kertaa väärässä. Aiemmin linkkaamani Mandy Harvey aiheutti suuria tunteita neljännesvälierässään keskiviikkona. Ihan käsittämättömän puhdasta ja kaunista laulua. :'(

Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

En suuremmin katso America's Got Talentia, mutta jos tämä tyttö ei tätä voita, niin jo on ihme! :draamaa: :tapu:

"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Minä en ole vielä kertaakaan lämmennyt Darcille. Vaikuttaa vähän ylimieliseltä tytöltä eikä ole minun makuuni osannut käyttää kykyään oikein. Eiköhän tuo tyttö silti taistele voitosta Angelica Halen kanssa, joka on kyllä paljon parempi. Aika tiukille tämä taitaa mennä. Heitetään kolmanneksi pyöräksi voittokilpaan mukaan oma suosikkini Mandy Harveyn.

Ohessa mainitsemani Angelica Hale.



Johnny Manuelin putoaminen semifinaalissa tuli järkytyksenä. Miten tuo tasapaksu Evie Clair pääsi finaaliin? :roll:
Viimeksi muokannut Aleksi, 08 Syys 2017, 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tuo Angelica on kyllä toinen aivan mieletön esiintyjä. :tapu: :ihana:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Serduchka kirjoitti:En suuremmin katso America's Got Talentia, mutta jos tämä tyttö ei tätä voita, niin jo on ihme! :draamaa: :tapu:
... ja niinhän siinä kävi, että tyttö voittoon rynnisti. :tapu: Angelica upeasti toisena! :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Tiesin voittajan alun perinkin. Vatsastapuhuja joka sattuu olemaan lapsi ja samalla laulava sellainen on jenkkilälle vastustamaton yhdistelmä. Arvasin neljä viiden parhaan joukosta oikein, Sara & Hero tuli yllätyksenä. Light Balance veti kauden ylivoimaisesti parhaan settinsä ja ansaitsi paikkansa kolmen kärjessä. Jos Mandyn semifinaaliesitys olisi tullut vasta finaalissa, olisin voinut veikata tätä hyvin vahvaksi haastajaksi Darcille.

Ei kuulu suosikkeihini tämän kauden voittaja. Taitava toki, mutta esitykset eivät ole minun makuuni. Jokainen tuntui olevan samaa soopaa, meh. En innostu.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Mandy Harveysta on uutisoitu jopa Iltalehdessä. :ihana:

http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201 ... 1_v0.shtml
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Britain's Got Talentin finaali on käsillä. Kausi ei ole ollut tasoltaan kummoinen. En yhtään täyttä kymppiä löytänyt. Suosikkini kaikista nähdyistä taitavat olla Jack & Tim, sympaattinen duo, joka koostuu isästä ja pojasta. Finaalin uskon päättyvän Lost Voice Guyn kultajuhliin, mikä ei sinänsä haittaisi. Hyvä sekin, vaikken sympatiaäänistä perusta.

Jack & Tim


Lost Voice Guy
Got a fire and a country heart 🔥

Vastaa Viestiin