Talent

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Hazard kirjoitti: 03 Kesä 2018, 00:32 Britain's Got Talentin finaali on käsillä. Kausi ei ole ollut tasoltaan kummoinen. En yhtään täyttä kymppiä löytänyt.
Siis ne järjettömän vahvat ja taidokkaat vietnamilaisveljekset eivät ole mielestäsi kympin tasoa? :shock: (Muutama muukin kovatasoinen esiintyjä on ollut mukana ja mielestäni taso vähintään keskimääräinen)
Jack & Tim ei pure minuun. Olen alkanut viime vuosina ihmetteleen hieman sitä miksi Simon Cowellin suurimmat suosikit on nykyään aina jota pikkupoikia!?! :apuva:
Lost voice guy on hauska ja viihdyttävä, mutta ei oiken kirjaimellisesti 'talented'.

Hazard tunnut näkevän nämä kokonaisiana ja suorina -toisin kuin minä katselen youtube-clippejä jälkikäteen-, mistä oikein katsot tätä?
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Katson ohjelman livenä viikoittain ITV:ltä. Toki suuren osan myös YouTubesta ihan kokonaisina. Giang Brothersilla ei ollut muuta annettavaa kuin pää päätä vasten -temppu, joka nähtiin jokaisessa esityksessä kun muuta ei keksitty.

Lost Voice Guy kruunattiin hetki sitten Britain's Got Talentin 12. tuotantokauden voittajaksi. Ihan kelpo voittaja. :joojoo:



Nyt sitten America's Got Talentin kimppuun. :uujee:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kas, Lost Voice Guy oli minulle entuudestaan tuttu SBSK-kanavalta. :joojoo: Mukavaa, että voitti.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ehkä alan itsekin uskomaan pikkuhiljaa taikureihin.

Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Taikuri Shin Lim on voittanut America's Got Talentin kolmannentoista kauden. Alusta asti valtava ennakkosuosikki Courtney Hadwin floppasi; ei päässyt edes viiden parhaan joukkoon. :shock:



Tykkään voittajasta, vaikka finaalin esityksen viimeinen temppu oli kovin halpa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ En ole koskaan ollut yhtä vaikuttunut kenestäkään taikurista. Voitto meni oikeaan osoitteeseen. :voitto:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Pete kirjoitti: 20 Syys 2018, 17:43 ^ En ole koskaan ollut yhtä vaikuttunut kenestäkään taikurista. Voitto meni oikeaan osoitteeseen. :voitto:
Omasta mielestäni Will Tsai oli vakuuttavampi. Toki tuokin aika ensiluokkaista taikaa, mutta koen viime vuonna esiintyneen Tsain olevan omassa luokassaan. Oikeusmurha, ettei hän päässyt edes liveihin asti.
Hazard kirjoitti: 31 Touko 2017, 18:44 America's Got Talent on alkanut. Heti ensimmäisessä jaksossa näin kaikkein aikojen parhaan esityksen niistä tuhansista joita olen katsonut. Se säväytti, se liikutti ja hämmästytti. Aivan uskomattomia silmänkääntötemppuja ja taikuutta. Käsittämätöntä! :kups:

Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ruotsalaiset tekevät kovaa jälkeä jenkeissäkin. Olipa hieno veto.

Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Pete »

Uusi Got Talent -kausi alkaa 2. helmikuuta MTV-kanavalla. Kilpailijoiden esityksiä arvioimassa ovat Krista Siegfrids, Jorma Uotinen, Ernest Lawson ja HP Parviainen. Mikko Leppilampi juontaa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tas ... #gs.sbe5ow
Riskinä seniorilaumat

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ovatpa osanneet valita sitten hienon katraan tuomaristoksi. Ja Leppilampi vielä siihen päälle. No, otetaan boksille, niin voin tsekata esitykset ja hypätä kaiken muun ylitse.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kummaa, eikö tuolla Talent Suomessa ole lainkaan sääntöjä, että esitykset pitää suorittaa esiintymislavalla. Viittaan nyt niihin motorististuntmiehiin jotka esittelivät videolla temppujaan. Mitä seuraavaksi? Laskuvarjohyppääjiä? Vuorikiipeilyä?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Talentin eka livelähetys kuvataan ilman paikalla olevaa yleisöä. Samoin Posse on ilman yleisöä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3384
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Erika Vikman tuuraa tänään Kristaa talentissa! :uujee:

https://www.instagram.com/p/B9vy8a3jCOB ... 40lrp8oe68
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kyllä sillä Erikalla nyt on se kukkaseppelestaili taas päällä. Olispa ollut UMK:n finaalissakin. :niinpa:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4079
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Erika hoiti Talent-tuomarin homman oikein mallikkaasti. En ole nähnyt jaksoja, joissa Krista on mukana, mutta ennakkoluulojeni perusteella arvelen pitäväni enemmän Erikan tuomaroinnista.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Maikkarin tekstitv:n mukaan pari ryhmää on jäänyt pois Talentin jatkoista koronavaaran takia.

Veikkaan, että se laulajatyttö voittaa koko skaban. Vaikka onhan se jonkinlainen antikliimaksi jos se täyttää lupauksensa laulaa finaalissa englanniksi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Pete »

MTV kirjoitti:Talent Suomi sykähdyttää ja tempaa jälleen mukaansa MTV3-kanavalla helmikuussa! Suomen valovoimaisimman talentin etsintä käynnistyy suurempana kuin koskaan, kun innokkaat esiintyjät mitä erikoisemmilta estraditaiteenaloilta saapuvat säväyttämään Talent-tuomariston taidoillaan. Arvovaltaisessa tuomaristossa esityksiä arvioivat Jorma Uotinen, Krista Siegfrids, HP Parviainen sekä Ernest Lawson. Ohjelman juontaa Mikko Leppilampi.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Toistossa oli voimaa. Voittajasirkus sai kokea kultakonfettisateen sitten kahteen otteeseen. Itse en tajunnut, että esityksessä meni jokin vikaan ennen kuin sanoivat, luulin sen kultasateen kuuluneen esitykseen. Positiivisesti yllättynyt, että se didgeridoo-hemmo tuli toiseksi yleisöäänissä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Hätäilin taas, onhan tällekin tietysti oma ketju, se suosikkini on jännittävän näköisiä soittimia hallinnoinut musikanttipoika joka tuli toiseks. En sano törkeen hyvä vaan taidokkaan persoonallisen symppistä.

Ja vähintään yhtä mieleinen oli se yhden miehen orkesteri suon ehkä sittenkin 1.sijan hälle. Hän kun vielä lauloi ja nii sydämeen käyvästi, tais olla oma biisi tuo finaaliveto.
Viimeksi muokannut romualdo, 20 Huhti 2021, 09:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja sziget »

Sirkus Bravuuri oli kelpo voittaja, arvostan tuollaisia taitoja. Outojen soitinten spesialisti Julius Rantala kiintoisa kakkonen. Yhden Joukon Yhtye eli Jouko Mäki-Lohiluoma tunnetaan biisistä Transitmies. Vanhempani näkivät hänet muinoin jossain livenä. Olisin halunnut finaaliin ne Cageriders-surmanajajat. Tosin sellaista esitystä voi olla vaikea merkittävästi muunnella. Nähtiin kuitenkin twerkkausta ja eritasoisia tanssiryhmiä sekä lahjakas tenavatähti (onneksi vain yksi).

Peräaukkohuilisti joutui vetäytymään kisasta rikostaustansa takia. Tai oikeasti soitti nenällään, mutta ohjelmaa mainostettiin sillä että eräs kilpailija soittaa huilua jollain muulla ruumiinosalla kuin suulla, hih hih. ;)
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja hra47 »

sziget kirjoitti: 19 Huhti 2021, 23:12 Peräaukkohuilisti joutui vetäytymään kisasta rikostaustansa takia.
Oho, onpa mennyt multa ohitse. Miten tarkkaan nykyään kisaajien taustoja syynätään? Oliko vakavakin rikos ja liittyikö se jotenkin asiaan?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja sziget »

^ Melko ikäviä petostyyppisiä rikoksia 179 kappaletta. Niiden uhrit kärsivät yhteensä noin 180 000 euron vahingot. Viimeinen oli kymmenen vuoden takaa, mutta hän jatkoi rötöstelyä Lontoossa. Sitä MTV:ssä ei ilmeisesti tiedetty vaan uskottiin rikosten olevan menneisyyttä niin kuin hän itse väitti.

IL: Talentista tuttu nenähuilisti tehnyt 179 rikosta
IL: Uusia paljastuksia Nenähuilu-Mikon historiasta
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No jopa oli tyyppi, eipä tuota voi sympatiseerata. Ihmettelin kyllä ohjelmaa katsoessa, että mihin se nokkahuilisti katosi semifinaaleista ja kuittasin sen ajatuksella, että ehkä se Leppilammen kultainen suihku ei ollut sitten sääntöjen mukainen...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Ai tuoko oli se transitmiäs,empä siis tunnistanut vaikka olen kuullut paljon hänen lauluaan sekä järviratiosa että ietysti myös pookissa.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Hazard kirjoitti: 10 Heinä 2019, 14:33 Ruotsalaiset tekevät kovaa jälkeä jenkeissäkin. Olipa hieno veto.


No oli, kiits tästäkin, hämmentävän äänekästä myötäelämistä noilla jenkkiyleisöillä Ku on nii tottunut enempi itällaisiiin hillittyihin puolimykkiin kankikaikkosiin täällä päässä.
Kauankohan tää kisailu on ollu meitä villitsemässä... laittakaa vaa lisää omia suosikkejanne tänne.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Pete »

Hulvaton ja hämmästyttävä esitys tältä japanilaiselta mieheltä brittien Talentissa! :shock: :rofl:

Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin