Tanssii tähtien kanssa

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2937
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Benjamin tais sanoa että hänen ja Samin kappaleensa olisi Congratulations, eli Islanti 2006? :heh:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ Se olis kyl mielenkiintosempi ku se brittien oma :mrgreen: Cliff Richardin Congratulations on aika tylsä valinta Benjaminilta.. ois luullu et Benjamin viisufanina ois löytyny kutkuttavampiakin valintoja.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2937
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Nekku »

^Äh, mä ehdin jo innostua! :draamaa: Aika perinteiset kappaleethan tuolla on valittu, My number one oli itselleni pienimuotoinen yllätys.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8127
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^^ Vaikutti siltä, nyt kun lähetystä katson, että biisit on arvottu.

Krista se vaan polkee paikallaan näissä viisuasioissa, hyvä kun ymmärsi vetäytyä syrjään more is mooreineen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2937
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Viihdyttäviä olivat kyllä Euroviisu esitykset. Krista ei musta ollut nyt niin ärsyttävä. :mrgreen:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Mukava yllätys tämä, eli tulipa kahtottua elämäni eka TTK, UK-68 tanssiesitys oli parasta, myös SWE-84 veti mukaansa. Krista oli lentoon lähdössä, ... Portugali -17 ja suomalaiset esitykset hienoja!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41946
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Katson vasta nyt. Enpä olisi tunnistanut Laura Voutilaista enkä Hanna Pakarista varsinkaan.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41946
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Happy kirjoitti: 08 Loka 2022, 21:20 ^ Se olis kyl mielenkiintosempi ku se brittien oma :mrgreen: Cliff Richardin Congratulations on aika tylsä valinta Benjaminilta.. ois luullu et Benjamin viisufanina ois löytyny kutkuttavampiakin valintoja.
Mahtavasti tanssi sen! :draamaa:

Paljon en ole tuomarien pisteytyksestä ymmärtänyt, eikä tanssi ole lajini ollenkaan, mutta tuossa oli kyllä oikeaa menoa. No joo, tämä pääteltynä siitä, mitä jäätanssin perusteella quickstepista ymmärrän

Olikohan Benjamin joskus jossain Tähdet, tähdetissä? Taisin olla sitä mieltä, että ei kummoinen laulaja, mutta tanssia kyllä osaa. Edit: Näköjään on ollut kaudella 2016, jota olen kippolaan kommentoinutkin. Ja silloin oli mukana myös nyt laulupuolta (ainakin viisujaksossa) hoidellut Johanna Försti.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Happy »

Katoin sillo lapsena Ttk:sta ne ekaa kaks kautta jonka jälkeen en viiteentoista vuoteen uhrannut tähän ajatustanikaan ja pidin tätä aikansa eläneenä väljähtäneenä viihteenä. Mut sit mä jotenkin katoin tästä kaudesta avausjakson ihan sen takii et mukana oli Tiia Elg (suosikkinäyttelijä/tanssija) ja Benjamin (suosikkilaulaja) ja lopulta katoinki iha jokasen jakson (ehkä vähän sivusilmällä katoin mut silti), siis tää oli ainoo sarja jota jaksoin ny syksyllä kattoa.. mikähän mummo mustakin tullu :mrgreen:
Mut diggasin: jotenkin lämmin ja symppis sarja loppupeleis, ja täysin oikea voittaja lopulta myös saatiin :uujee: <3
Varsinkin Benjaminin & Saanan viimeviikkonen baso doble-veto oli aika fantastinen?
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8127
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Benjaminko sen sit voitti? (Itse katsoin ohjelmasta sen euroviisujakson ja sit kauhuteemaisen)
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6527
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Tää on siitä jännä sarja, että toisinaan nappaa mukaansa ja toisinaan ei. Vuosina 2018 ja 2021 olen seurannut TTK:ta todella intensiivisesti, ja viime vuonna katsoin myös kaikki nettiekstrat sun muut. TTK on ollut parhaillaan tv-viikon ehdoton kohokohta. :surrur:

Mutta sitten on vuosia, jolloin seuraan tansseja vain sivusilmällä jos laisinkaan. Tänä syksynä en katsonut yhtään jaksoa. Ehkä ensi syksynä taas? :mrgreen:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10694
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Sivu silmällä tullut seurattua lähinnä Benjaminin kanssa. Huikea tanssija ja näyttäviä esityksiä. Todella myös ihana tyyppi. :uujee: Todella ansaittu voitto. Ihan eri levelillä muiden kanssa. Toivottavasti Benjamin nähtäisiin joskus UMK:ssa. :peukku: Olisi ainakin parempi kuin joku Tuure. Ps. Hänen veljensä on myös aivan hurmaava. <3
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Vastaa Viestiin