Suomen X Factor

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja greece »

Jónsì kirjoitti:
greece kirjoitti:No en jostain REhannasta tiedä, mut RIhanna <3 on maailman paras artisti koskaan ikinä missään koskaan milloinkaan ikinä koskaan milloinkaan ja tulee aina olemaan :joojoo: ......( heti Lady GaGan jälkeen )
Osaako tämä Rehanna laulaa? Tanssia? Säveltää? Sanoittaa? Olla muutakin kuin levy-yhtiön valmiiseen muottiin istutettu palikka?
No osaa laulaa ja tanssia :joojoo: ...ja tiedoksi sullekki että esim. uusimmalla albumillaan on ollut mukana biisien sanoituksessa ja sillee...ja ei kaikkien laulajien tarvii olla mitää Beethoveneita ollakseen hyviä ...Jostainhan syystä Rihanna on 2000-luvun menestyneimpiä naisartisteja, ellei jopa menestynein..jostain luin että sillä on esim. 2000-luvulla eniten Billboard listan kärkisijoja naisartisteista....Eikai kukaan sen levyjä ostais jos se ei osais laulaa?...Sori nyt jos sua riepoo Rihanna noin paljon :mitvit: Saanko nyt kysyä että mitenköhän nää x-factor kilpailijat ja vastaavat on sitte parempia, nehän esim. laulaa Rihanna ( the levyyhtiön tuotteen) biisejä, ni nehän ne sun logiikallas vasta muusikoita on..Vai pitääkö osata säveltää omat biisinsä? ..Aika harva artisti nykyään säveltää biisinsä, säveltääks vaikka Britney Spears ( mut ainii eihän sekää oo lahjakas) ..Ja kuiteski Rihanna on pysynyt pinnalla jo ainakin 5 vuotta ja on edelleen tosi suosittu, mihin monet ei oo pystyny..Jos ois kerran niin helppoo olla levy-yhtiön valmis tuote ni miks silti Rihanna pärjää paremmin ko monimoni muu? Fanita vaan rauhassa joitain biisien säveltäjiä, mä fanitan Rihannaa.. :heh:

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja greece »

Nii ja tieätkö sä oikeestaan mitään Rihannan urasta tai mistään ko tuntuu toi nimenki kirjottaminen olevan tosi vaikeeta L0L, ni oisko ikinä tullu mielee että asioista vois ottaa selvää ennen ko tulee esittämää mielipiteitään niistä..voin niinko kuvitella että et omista yhtään Rihannan levyä/ kuullut muita biisejä kuin radiossa soitetut, etkä oikeastaan tiedä mitään koko henkilöstä, mutta silti koet oikeudeksesi haukkua Rihannaa täällä..vaik noi mun ekat viestit nyt oli lähinnä läppää..

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Totean tähän väliin että Rihanna on ihku, mutta laulajanlahjoiltaan hän häviää Samulille 100-0. :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja BronZe »

ta1ja kirjoitti: :shock: Eihän se viime kauden Idolskaan ehkä hääppönen ollut, mutta ihan oikeastiko nyt tuota mieltä olet?
Ehdottomasti olen. :joojoo: Idolsin viime kaudella ei ole yhtään esitystä, jonka kovin mielelläni haluaisin katsoa uudelleen. Itse asiassa ainoat esitykset, jotka muistan koko kaudelta ovat ne, joiden studioversioita olen kuunnellut. Valitettavasti nekään eivät kuulostaneet kovin erityisltä liveversioina, joten tyydyn mielummin noihin studioversioihin. :sorivaan:

Myönnän kyllä, ettei tämä X Factorinkaan kausi ole lunastanut odotuksiani, kun tiesin kuitenkin mihin tällä formaatilla parhaimmillaan pystytään. Jostain täytyy kertoa sen, ettei esimerkiksi yksikään American Idolin kausi ole ollut lähellekään yhtä kova tasoinen kuin Brittien X Factor parhaimmillaan. Toisaalta oon jopa kiinnostuneempi tällä hetkellä Suomen X Factorista kuin American Idolista. :sorivaan:
greece kirjoitti:Siis OMG :eeek: sä et oikeesti voi olla tota mieltä???? ethän oo?? sano että et ole! :shock: Rihannan kamala nariseva ääni? ..Siis härreguud ..mä saan jonku slaagin tääl kohta :kups: ... :eeek: Siis sä väität jotain Samuli Taskista paremmaks ko Rihanna :shock: Mä oon ihan tyrmistynyt, WhawhaWHAT' s going on in hear? ..Me don't understand nyt yhtään mitä täällä tapahtuu...Voi että tätä menoo...
Ehdottomasti olen. :joojoo: Mun mielestä Rihannalla on yksi kammottavimmista äänistä, joita tällä hetkellä voi missään kuulla. On siis ihan kiva huomata, että sen inisevön äänen takaa jotkut näistä kappaleista on oikeesti ihan hyviä. Kuten nyt Samulin laulaessa Unfaithfulin ja sen lisäksi esimerkiksi JLS:n Umbrella ja Alexandra Burken Don't Stop the Music. Kappaleissa siis ei varsinaisesti ole mitään vikaa, joten laulajassa sitäkin enemmän. Itse en ikinä kuuntelisi vapaaehtoisesti Rihannan versioita mistään näistä kappaleista tai mistään muustakaan kappaleesta. :joojoo:
greece kirjoitti:Jostainhan syystä Rihanna on 2000-luvun menestyneimpiä naisartisteja, ellei jopa menestynein..jostain luin että sillä on esim. 2000-luvulla eniten Billboard listan kärkisijoja naisartisteista....Eikai kukaan sen levyjä ostais jos se ei osais laulaa?
Rihannan suosio perustuu muuten suurimmaksi osaksi hyvin myyviin sinkkuihin, eikä niinkään albumeiden hyvään myyntiin. Ei sillä, on Rihannan levytkin myyneet ihan hyvin (etenkin Good Girl Gone Bad), mutta jos levymyyntejä verrataan, niin ei Rihanna ole lähelläkään 2000-luvun menestyneimpiä artisteja. Itse asiassa jopa Lady Gagan "kahden" ensimmäisen levyn myynti on lähes yhtä paljon kuin Rihannan neljän levyn. :joojoo: Kyllä 2000-luvulla Rihannaa enemmän levyjä myyneitä naisartisteja on siis useampiakin, uskoisin että ainakin toista kymmentä. Ja arvioin tämän siis vaan Yhdysvaltojen myynnistä, enkä ottanut huomioon maailmanlaajuista myyntiä, jossa Rihanna on varmaan vielä kauempana. Mutta kuten sanoin, on Rihanna silti hyvin menestynyt artisti, mutta suosittelen pitäytymään faktoissa ja mikäli niitä ei tiedetä, niin olemaan hiljaa. :)

Ja lisäyksenä vielä, levynmyynti ja suosio ei ole yhtä kuin lahjakkuus, joten en tiedä miten niillä voidaan edes perusteella jonkun laulajan hyvyyttä. En pidä Rihannan äänestä, enkä tule koskaan pitämään. Ja tulen jatkossakin sanomaan sen ääneen, jos koen aiheelliseksi. Kyse on kuitenkin mielipiteistä. :)

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mä en tiedä kuka tää paljon keskustelua aiheuttava Rihanna on :puna: Britney Spearsin ja Lady Gagan tiedän :uujee:
Ja Beethovenin :hihi:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

greece kirjoitti:Nii ja tieätkö sä oikeestaan mitään Rihannan urasta tai mistään ko tuntuu toi nimenki kirjottaminen olevan tosi vaikeeta L0L
Ei käynyt mielessä, että se voisi olla tarkoituksellista?
kuvitella että et omista yhtään Rihannan levyä/ kuullut muita biisejä kuin radiossa soitetut
Ei tee Rehannasta yhtään lahjakkaampaa.
etkä oikeastaan tiedä mitään koko henkilöstä
Tuskinpa sinäkään ko. ihmisen yksityiselämästä yhtään mitään tiedät.
mutta silti koet oikeudeksesi haukkua Rihannaa täällä..
Jos tuo käsitykseksi haukkumisesta, niin suosittelen matkaa kenneliin. :hei:

Rihanna myy helvetisti sinkkuja, koska takana on hyvät tuottajat, ei suinkaan siksi, että ko. artistilla itsellään olisi mitään tekemistä minkään kanssa. Tällä X-factorin kaudellahan ainakin kaksi kilpailijaa on tehnyt biisejä itse ja toinen päässyt esittämäänkin sellaisen. Toinen tosin ei ole joutunut kertaakaan esittämään pelastusbiisiä. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rihannaa en kuuntele, mutta niin älyttömän hieno juttu kuin biisien tekeminen onkin, se ei mielestäni kerro välttämättä tyhjentävästi henkilön kyvyistä esittävänä artistina ja laulajana, taiteilijana. Tämä tunnutaan singer&songwriter ajattelun kyllästämässä arvomaailmassa nykyisin kevyen musiikin puolella usein unohtavan.

Ei Billie Holidaykaan tullut tunnetuksi biisinkirjoittajana. Eikä Frank Sinatra. Eikä sitä tee Karita Mattila jne. Ne keskitty(i)vät siihen mikä niiden taiteenlaji ja ilmaisumuoto on.

Rihannaan tuo viimeinen kappale ei kyllä liittynyt :heh: .
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Jónsì kirjoitti:
Rihanna myy helvetisti sinkkuja, koska takana on hyvät tuottajat, ei suinkaan siksi, että ko. artistilla itsellään olisi mitään tekemistä minkään kanssa. Tällä X-factorin kaudellahan ainakin kaksi kilpailijaa on tehnyt biisejä itse ja toinen päässyt esittämäänkin sellaisen. Toinen tosin ei ole joutunut kertaakaan esittämään pelastusbiisiä. :heh:
On se Jónsikin välillä väärässä. :ihana:

Omia lauluja esittäneitä on kaksi, Soulsisters (3 laulua) ja Leena (1 laulu). Samulin paljon kuulluista kameralla öisin ikuistetuista lauluista ei ole vielä tietoa. Enkä ihmettelisi, jos Eliaskin olisi lauluja kynäillyt.

Joten ainakin kolme omia lauluja kirjoittavaa löytyy.

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja greece »

Nyt menee kyllä jo niin oftopiciksi tästä x-factorista...mutta ei se mitään :heh:
ta1ja kirjoitti:Rihannaa en kuuntele, mutta niin älyttömän hieno juttu kuin biisien tekeminen onkin, se ei mielestäni kerro välttämättä tyhjentävästi henkilön kyvyistä esittävänä artistina ja laulajana, taiteilijana .
Joo tätä ajatusta mä vähän tarkotin, että se ettei tee omia biisejään, ei välttämättä tarkoita sitä että ei voisi olla muuten musiikillisesti lahjakas, sillä musikaalisuushan jaetaan yleensä kolmeen tyyppiin eli luovaan, esittävään sekä vastaanottavaan. Eli pelkkä musiikin esittäjä eli laulaja on musikaalisesti lahjakas, ilman että olisi luonut omia kappaleitaan. ..
greece kirjoitti:Nii ja tieätkö sä oikeestaan mitään Rihannan urasta tai mistään ko tuntuu toi nimenki kirjottaminen olevan tosi vaikeeta L0L
Ei käynyt mielessä, että se voisi olla tarkoituksellista?

--No LoL en joo tajunnu yhtään tota sun hienoa tarkoitusta..nii en siis yhtään..taidan olla joku tyhmä..
kuvitella että et omista yhtään Rihannan levyä/ kuullut muita biisejä kuin radiossa soitetut
Ei tee Rehannasta yhtään lahjakkaampaa.

--No mistäs sä sen tiedät jos et oo niitä biisejä kuullut :mitvit: jos oot kuullut jonku Umbrellan vaan ni et kyllä tiedä mitään vielä Rihannan musiikista...
etkä oikeastaan tiedä mitään koko henkilöstä
Tuskinpa sinäkään ko. ihmisen yksityiselämästä yhtään mitään tiedät.

--No oonko väittäny tietäväni ?..Ja toiseks miten Rihannan yksityiselämä liittyy sen musikaaliseen lahjakkuuteen?
mutta silti koet oikeudeksesi haukkua Rihannaa täällä..
Jos tuo käsitykseksi haukkumisesta, niin suosittelen matkaa kenneliin. :hei:

--Joo no en tykkää koirista sori..LOL..ja mitäköhän noi sun kommentit sitte oli, jos saan kysyä?

Rihanna myy helvetisti sinkkuja, koska takana on hyvät tuottajat, ei suinkaan siksi, että ko. artistilla itsellään olisi mitään tekemistä minkään kanssa. Tällä X-factorin kaudellahan ainakin kaksi kilpailijaa on tehnyt biisejä itse ja toinen päässyt esittämäänkin sellaisen. Toinen tosin ei ole joutunut kertaakaan esittämään pelastusbiisiä. :heh:[/quote]

--joo oikeesti sä voit sitte mennä ostamaan jonku x-factor Samulin musikaalisen soololevyn jostai Prisman alelaarista ihan kaikes rauhas ko se kerran on niin hienoa musaa..Ja toiseks ei ihmiset ostais musaa jonka laulaja ei osais laulaa, ei vaikka biisi olis kuinka hyvä tahansa..kyllä siihen tarvitaan hyvä esittäjä :joojoo: ..

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

UsvaAuer kirjoitti:Samulin paljon kuulluista kameralla öisin ikuistetuista lauluista ei ole vielä tietoa.
MySpacessa on ollut. :tosion:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Itse toivon, että finaalissa nähtäisiin Leena ja Samuli. :ihana:
Eliaksesta en pidä ollenkaan, mutta kun taas Samulin ääni on niin erikoinen, että siitä ei voi olla tykkäämättä.
Leena on silti paras. :)

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

:vonkaus:

Depeche Mode -bändin diggarina tykkään Samulin vapaaehtoisesta valinnasta
ja ehkä onnistuneen esityksen myötä nousee ykkössuosikikseni.

Samuli Taskinen
- Personal Jesus (odotukset korkealla) :peukku:
- Silta yli synkän virran

Leena Tirronen
- Gold Dust (Tori Amoksen musa on mulle vieraampaa)
- On niin helppo olla onnellinen

Elias Hämäläinen
- Fuoco nel fuoco (haasteellista laulaa italiaksi)
- Suljettu sydän
Viimeksi muokannut Fabrizio, 09 Touko 2010, 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Fabrizio kirjoitti:Samuli Taskinen
- Personal Jesus (odotukset korkealla) :peukku:
:shock: Juu ei. :eeek: Olipa hyvä, että infosit Fabbe. :hali:

Viimeisin niitti sille, miksi en tätä ohjelmaa enää katso. Mun deppareita ei kyllä tällä tavoin raiskata. :draamaa:

Avatar
Peteze
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 22 Helmi 2005, 20:48
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Peteze »

..jos joku tulee esiintymään brittien x factorista, niin se sais olla tää Joe McElderry. ( http://www.youtube.com/watch?v=jEca0ZnzOKw )

EDIT: ...oikeastaan tarkemmin muistellen Shayne Ward sittenkin...sen stand by me on aivan loistava! ( http://www.youtube.com/watch?v=XDLu7CfOGsI )

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

MuzaMaza kirjoitti: Viimeisin niitti sille, miksi en tätä ohjelmaa enää katso. Mun deppareita ei kyllä tällä tavoin raiskata. :draamaa:
Mieluummin katson ja kuuntelen Samulin "Personal Jesus" esitystä miestaustatanssijoineen,

kuin yllätyksetöntä (tosin yleisö tykkää) miljoona-biljoonasti kuunneltua "Siltaa yli synkän virran..." :roll:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kyllä tuo Samulin "Personal Jesus" on jotain niin noloa, etten voinut enää katsella... :apuva:
Samuli on silti kiva kaveri :joojoo: Ja "Silta yli synkän virran"-esityksen loppu oli hyvä (en kuullut kokonaan, kun tulin vasta kotiin)... :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Colby »

Leena on kyllä aika ylivoimaisesti paras näistä :joojoo: Noin törkeestä Depeche Moden raiskauksesta pitäis kyllä jo jonkin sortin vankeusrangaistus saada :yrjo: Elias on turhin. Aaaargh!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Illan järjestys omasta mielestäni.

1. Leena.. Eka veto oli ihan ok, mutta se toinen oli aivan loistava :ihana:.
2. Samuli.. Eka veto oli huomattavasti parempi, kuin tää toinen oli ihan sontaa ja meni aivan metsään.
3. Elias.. TYLSÄÄ niin TYLSÄÄ :roll:. Eka oli hitusen parempi, kuin se toinen. Erittäin huonot oli molemmat vedot silti.

Leena & Samuli finaaliin kiitos tämän illan perusteella.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Leena ainakin finaaliin tuon tokan vedon perusteella.

Alan kyllästyä siihenkin, että noilla kahdella muulal tuomarilla on niin holhoava asennen Renneen. Sillähän on nyt näissä loppupään aksoissa ollut hyviä kommentteja ihan oikeasita asioista, eikä se ole sen rajoittuneempi maultaan kuin Linda ja Gugikaan - itseasiassa luulen että noi kaksi on jopa rajoittuneempia. Noloa esim. kun Gui alkoi selittämän kuinka hieno biis Personal Jesus on. Ihan niinkuin Renne ei sitä tietäisi :roll: . Kysehän oli siitä oliko se järkevä biisivalinta kisaan ja saiko se Samuli siitä mitään järkevää irti. Ei saanut.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja BronZe »

1. Leena - Gold Dust
2. Samuli - Silta yli synkän virran
3. Leena - On niin helppoo olla onnellinen
4. Elias - Suljetty sydän
5. Samuli - Personal Jesus
6. Elias - Fuoco nel fuoco

Elias oli tosi paljon huonompi kuin viime viikolla. Leena taas vähintään yhtä paljon parempi. Leenan toinen veto oli ehdottomasti koko kauden parhaimpien esitysten joukossa. Kaunista ja herkkää! :kups: Vaikea sanoa kenen toivoisin putoavan tänään, mutta ehdottomasti toivon Leenan jatkavan viimeiseen finaaliin asti. Eliaksen ja Samulin väliltä valinta on vähän vaikeampi, sillä kokonaisuudessaan he ovat olleet koko kauden aikana melko tasaisia. :miettii: Annan varmaan tuloslähetyksen esitysten päättää tämän tasapelin. :joojoo:

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Toivottavasti Leena voittaa koko homman. Elias aiheuttaa puistatuksia. :eeek:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

:kups:
Kate Bush on toinen suuri suosikkini Depeche Moden lisäksi...

Kiitos tulkinnoistasi --> Samuli :peukku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Ensi viikon finaalissa nähdään Elias Hämäläinen & Samuli Taskinen.. Just joo ja toivottavasti Samuli voittaa!

No just illan paras Leena putosi :lohduton: :niinpa:. Ihana Leena :ihana:.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Jee, Samuli pääsi finaaliin! :tuuletus: Leenasta kuulemme varmasti vielä, hieno Tori Amos-veto tänään. <3
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Samulilla on kyllä hyvä ääni ja hän on hyvä laulamaan, mutta toi Personal Jesus oli kyllä jokseenkin noloa katseltavaa :/

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jaalo kirjoitti:Samulilla on kyllä hyvä ääni ja hän on hyvä laulamaan, mutta toi Personal Jesus oli kyllä jokseenkin noloa katseltavaa :/
Tismalleen samaa mieltä :hali: Eilen Samulilta nähtiin illan paras ja illan heikoin esitys :joojoo: Onneksi "Personal Jesus" ei kuitenkaan pudottanut Samulia finaalista ja nyt vaan kaikki liput liehumaan Samulin voiton puolesta :tuuletus:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16658
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Oli yllättävää, ettei Samuli esittänyt tuloslähetyksessä omaa kappalettaan, niin paljon kuin niistä on puhuttu, toisin kuin kaikki muut :shock:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä en voi käsittää miten se Samuli on teidän mielestänne niin hyvä? Eihän sen suu edes aukee kun se laulaa ja sitten kun se laulaa, niin se on sellasta muminaa peruna suussa :draamaa:

Eipä se Eliaskaan nyt mikään supertähti ole, mutta selkeesti parempi kuitenkin :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

gentedimare kirjoitti:Eihän sen suu edes aukee kun se laulaa


:heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Unettavia piano- ja kitarajollotuksia koko kisa täynnä. Missä iloisuus ja menevyys.
Luvassa varmaan jäähallin täyttävä upea show.
No sekin tuli todistettua, että Elias ei vielä hallitse säveltämistä. Leenalla hyvää yritystä, mutta niin surumielistä ja raastavaa.

Elias me and my guitar varmaan ensivuonna viisuihin. :roll:

Vastaa Viestiin