Suomen X Factor

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Darhen »

gentedimare kirjoitti:Mä en voi käsittää miten se Samuli on teidän mielestänne niin hyvä? Eihän sen suu edes aukee kun se laulaa ja sitten kun se laulaa, niin se on sellasta muminaa peruna suussa :draamaa:
Eipä se Eliaskaan nyt mikään supertähti ole, mutta selkeesti parempi kuitenkin :joojoo:
En ole suuremmin tutkaillut Samulin suun asentoa, mulle on tärkeintä että ääni on kaunis ja erottuva. Ja että sanoista saa selvää, eli en ymmärrä mumina-kommenttia ollenkaan. :eiei:

Mun mielestä Elias on puolestaan selkeästi huonompi, mutta ymmärrän että hänestä on helpompi tykätä (Tuttua turvallista raspilaulantaa kitaran kanssa). Hänen äänensä ei vaan muutu kappaleiden vaihtuessa, vaan on samaa puolivillaista rääkymistä alusta loppuun. Samuli osaa tulkita biisit ja hänen ääntään pysähtyy aina kuuntelemaan. Myös hänen esiintymisensä on parantunut koko ajan. Go, Samuli, go! :tuuletus:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

gentedimare kirjoitti:Mä en voi käsittää miten se Samuli on teidän mielestänne niin hyvä? Eihän sen suu edes aukee kun se laulaa ja sitten kun se laulaa, niin se on sellasta muminaa peruna suussa :draamaa:

Eipä se Eliaskaan nyt mikään supertähti ole, mutta selkeesti parempi kuitenkin :joojoo:
Täysin samaa mieltä siskosein :hali: missään vaiheessa ei Samulin "hyvyys" oo mulle auennu. Ihmisenä varmasti mukava, mutta artistina todella mielenkiinnoton ja laulu juurikin tuollaista genten kuvailemaa muminaa peruna suussa. Ehkä hänestä sitten muutaman vuoden koulimisella jonkinnäkösen artistin saa.. :mitvit:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Peteze
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 22 Helmi 2005, 20:48
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Peteze »

tjoo-o Samulin englannista en kyllä juurikaan saanut mitään tolkkua tällä kertaa, pitänee kuunnella toiseen kertaan. Samuli on myös jotenkin nolo lavalla, eikä esitystä näin ole kiva katsoa kun tuntee olonsa oudoksi. auttaisi kovasti jos olisi enemmän itsevarmuutta, ei kuitenkaan niin paljon kuin Yrjänässä/Christianissa oli, joiden nolous perustui ihme kukkoiluun, saa kukkoilla mutta vasta kun se on ansaittu :tapu: .

Elias pelailee kyllä aika varman päälle. Olisi mielenkiintoista jos Gugi olisi saanut esim. ryhmät kaitsettavikseen, olisi varmaan enchant vielä mukana!!!!

joo, jäähalli tulee olemaan ääriään myöten täynnä, innokkaita Samulin ja Eliaksen faneja! Kyllä mä menen katsomaan, jos saan lipun!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Pete »

Elias meni sitten helluntailaisten äänillä finaaliin. :jupinaa: Samuli ja Leena olivat aivan ylivoimaisia. :draamaa:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

En ole kyllä helluntalaista nähnytkään, mutta siitäkin huolimatta äänestäisin Eliasta, jos viittisin rahojani tämmösiin ohjelmiin tuhlata :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Pete »

gentedimare kirjoitti:En ole kyllä helluntalaista nähnytkään, mutta siitäkin huolimatta äänestäisin Eliasta, jos viittisin rahojani tämmösiin ohjelmiin tuhlata :surrur:
Sehän siinä onkin, kun helluntailaiset tuhlaavat rahansa tällaisiin ohjelmiin. :niinpa: :draamaa: Onneksi sinä et. :hali:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6307
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja mariah »

http://www.iltalehti.fi/viihde/20100510 ... 1_vi.shtml

tuosta kyllä täysin samaa mieltä lindan kanssa..menee jo vähän liian imelyyden puolelle :nohyi: silti toivon kuiteski et elias voittaa tai samapa tuo..parempi silti ku samuli.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Typeriä ovat ne helluntalaiset, jotka niiden jorinoiden perusteella äänestivät (Werneri 1:1) :juhaukki:
Mut siis oikeesti... onko Linda sitä mieltä, että Eliaan kivi-paperi-sakset... eiku maa-tuli-vesi- jorinat veivät hänet finaaliin :rofl: Mä taas luulin, että ne melkein pudottivat hänet sieltä kaikessa teennäisyydessään :heh: Mutta minähän arvaan muutenkin aina väärin, kun luulin Samulinkin putoavan heti kaapistatulon jälkeen :puna:
gentedimare kirjoitti:Eihän sen suu edes aukee kun se laulaa
Miksi tämä on mielestäsi negatiivinen asia? Mä olen aina inhonnut laulajia jotka hoilottavat suu niin ammollaan, että kitapurjeet väräjää :nohyi:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Kyllähän Samulin suu aukee silleen Elvismäisesti vinosti toispuoleisesti. :joojoo:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:Eihän sen suu edes aukee kun se laulaa
Miksi tämä on mielestäsi negatiivinen asia? Mä olen aina inhonnut laulajia jotka hoilottavat suu niin ammollaan, että kitapurjeet väräjää :nohyi:
Sen takia, että se sen johdosta mumisee. Sen laulamista sanoista ei saa mitään selvää, ellei tiedä miten laulun sanat menee. Esim. myönnän tietämättömyyteni Personal Jesusin kanssa. En tiiä miten sanat kappaleessa menevät kertsiä lukuunottamatta ja en saanut ensimmäisestäkään Samulin sanasta selvää. Se laulaa kuin peruna suussa ja mörisee ja mumisee :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

No suattaahan tuo olla tottakkii :heh:
Itse kun osaan Personal Jesuksen ulkoa... "Feeling unknown and you're all alone, flesh and bone by the telephone, pick up the receiver, I'll make you a believer..." tai ainakin hyvin pitkälti tonne päin :kaunis: Enkä katsonu sanoja mistään :ylppis: Tiesittehän kaikki myös, että kappale kertoo prostituutiosta :ylppis:
Mutta on se Samuli laulanut myös semmosia kappaleita, joiden sanoja en osaa ulkoa, ja mua ei se artikulaatio ole häirinnyt. Ehkä siksi, kun en muutenkaan kuuntele kovin tarkkaan kappaleiden sanoja?
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Naali »

Henk. koht. kuuntelen mieluummin persoonallista muminaa kuin keskivertoista hyvin artikuloitua laulamista. Mun korvaan Samuli ei kuulosta perunaisuiselta mumisijalta, mutta mulla kieltämättä on muutenkin tapana ihastua samanlaisiin miehisen möriseviin ja vaihtelevasti kiljuviin lauluääniin. Lisäksi oon samanlainen kuin Wörneri, kiinnitän aika harvoin biisien sanoihin huomiota. Tutuista biiseistä sanat tietenkin osaankin.

Mun mielestä myös Personal Jesus -tulkinta oli oikein hauska. Ei aiheuttanut yhtään myötähäpeää. :mitvit: Olihan esitys hieman erikoinen ja vähän kotikutoinenkin, mutta ainakin yritystä piisasi eikä se mun silmissä ihan metsään mennyt. Oon varmaan kattonut lähetystä taas pinkkien kännykkälasieni läpi. :heh:

Eliasta en edelleenkään kestä. Oon Lampeniuksen leireissä: kosiskelee liikaa. Mieluummin riskaabeli Personal Jesus kuin koko kansan jeesus.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:Ehkä siksi, kun en muutenkaan kuuntele kovin tarkkaan kappaleiden sanoja?
Suattaapi johtua siitä

Mutta mulle nyt on muutenkin niinpäin, että en kestä kiljuvia hanhia tyyliin Anna Eriksson ja Laura Voutilainen
Pidän enemmän lempeistä karhuista tyyliin Kaija Koo ja Paula Koivuniemi

Miehissä sen sijaan viisarini väräjää kun estradille astuu Adam Lambertin kaltainan kultakurkku.
Enkä pidä olleenkaan mörisijöistä, tosin Kari Tapiolla on hieno ääni, mutta sehän ei olekaan mörisijä :heh:

Minulle Samuli on liian erikoinen ja sillä on ruma ääni
Eliasta sen olla ja pitää, jos noista kahdesta on valittava :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mun mielestä on jotenkin hölmöä, että Linda hyökkäs tolleen Eliaksen kimppuun ja syytti "äänten kalastelusta", sillä mun mielestä Samuli on ollut siinä paljon pahempi. Ensinnäkin kaapistatulolla on varmaan vaan haettu ääniä tyyliin "Olipa rohkeaa, äänestänpä pikku-Samulia!" Mutta toisaalta ihan hyvä, ettei salaillut asiaa, koska kyllä sitä silti ois spekuloitu :heh:

Pahinta kuitenkin oli se "Voih kuinka olen niin sairas! Äänestäkää minua! Minun on saatava voittaa, koska en tiedä pystynkö kävelemään enää pitkään!" Siis okei, en väheksy Samulin sairautta/sairauksia/whatever, mutta tollanen saa aina mun veren kiehumaan, kun lässytetään jotain tollasta laulukilpailussa. Haetaan katsojilta reaktioita tyyliin "Voi, kuinka tuolla pikku-Samulilla on niin rankkaa. Häntä on pakko äänestää! Mitä? Laulaako se kans?" Ja mitä ilmeisimmin se on myös toiminut :roll: American Idolin koelaulukierroksilla on aina noita "nyyhkytarinoita" kans ja ne on superärsyttäviä!

En aio katsoa X-Factorin finaalia, koska en pidä sitä tarpeeksi kiinnostavana. Toivon kuitenkin, että Elias lopulta voittaisi, koska on lopulta kuitenkin pienempi paha näistä kahdesta. Elias oli kuitenkin kerran ohjelman aikana jopa ihan hyvä (Maailma on kaunis), joten jo siitäkin syystä voitto kuuluu hänelle. Samuli on ollut tasaisen tylsä koko ohjelman ajan ja paikoin jopa kammottavan huono. Tuohon kun lisätään vielä tuo säälittävä äänien kalastelu ja se, etten pidä Samulin äänestä yhtään, niin mun puolelta tää homma on ihan selvä :heh: En usko myöskään, että kummankaan levy kävisi erityisen hyvin kaupaksi ja potkut levy-yhtiöstä ois tulossa pakollisen ekan levyn jälkeen kumminkin :heh:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mä olen tästä ääni-asiasta sitä mieltä, että mielestäni Samulilla on hyvä ääni ja se on varmaankin todella musikaalinen, tai siis kuulostaa siltä. Mutta, ja tämä on iso mutta, minusta se on enemmän ollut kiinnostunut leikkimän/tutkimaan omaa äänekäyttöään kuin laulamaan kappaleita ulos. Se pipertelee pienten yksityiskohtien parissa ja samalla lopputulos kuulostaa tylsältä, epädynaamiselta makkaralta. Olen siksi samaa mieltä gentedimaren kanssa: Samuli on itsetarkoituksellinen erikoisuudentavoittelija, siis ainakin tässä kisassa. Voihan tuosta myöhemmin sitten kehittyä vaikka kuinka hieno persoonallinen tyyli, joka aukeaa muillekin. Se kuitenkin edellyttää vielä paljon kirkkaampaa näkemystä ja suurempaa taitoa sen esilletuomiseen tai sitten avautumista tavanomaisemman ymmärrettävyyden suuntaan.

Mutta sitten Elias taas - minusta sekin on aivan samalainen erikoisuudetavoittelija. Se naukuu laiskalla äänellä tavalla, joka on luotaantyäntävä. En kestä sen tapaa venyttää säveliä, se tekee sitä vailla mitään tyylitajua. Se on jotenkin omaksunut jonkinlaisen laitapuolen romanttisen imagon ja kuvittelee, etttä se tuolla lailla kuulostaa "aidolta" ja "juurevalta". Ei kuulosta vaan omituiselta janiwickholm goes irwin löysäilyltä, joka luottaa suomipoin/rockin kliseisimpiin ominaispiirteisiin ja tuottaa niistä banaaleja, täyskitschejä muunnelmia. Aika rankkaa kuuntelijalle siis.

Kauheesti tekstiä tyypeistä, jotka ei kiinnosta yhtään :heh:. Ellei ihmettä tpahdu, tulen kiertämään kilometrien päästä voittajan levyn. Aivan sama kumpi se on.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Colby kirjoitti:Elias oli kuitenkin kerran ohjelman aikana jopa ihan hyvä (Maailma on kaunis),
joten jo siitäkin syystä voitto kuuluu hänelle.
On hyvin todennäköistä, että Elias laulaa finaalissa (Maailma on kaunis) suosikkisi, joten kannattaa katsoa. :ylppis:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja escan »

Lukekaapa Ilta-Sanomien uudesta TV-lehdestä Lindan vinkit molemmille finalisteille. Neuvoo hyvin sekä Samulia että Eliasta. Lindan Eliasta kohtaan uutisoitu "hyökkäys" ja "haukkuminen" ovatkin aika tavalla liioiteltuja juttuja :D

Täytyy muistaa, että Linda elää koko tunneskaalalla ja on täysillä mukana kaikessa eikä hän välttämättä sanoja valitessaan osaa ottaa huomioon, miten niitä saatetaan käännellä ja väännellä ja esittää huonommassa valossa kuin ne oikeasti ovat.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Ottamatta kantaa siihen mitä kukakin on sanonut ja kuka laulaa hyvin niin kyllä Linda vuosia julkisuudessa olleena on sen verran fiksu, että ihan varmasti tietää miten media toimii. :mrgreen:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Annetaan Lindan kommentoida itse viime sunnuntain tapahtumia:
(alusta n. kolme minuuttia)



Linda puhuu täyttä asiaa. :joojoo: :ihana:
I am not that desperate and you are not that lucky.

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja escan »

Veikkaus, kumpi voittaa?

Jotenkin tuntuu niin selvältä, että Elias on pedattu voittajaksi jo aikaa sitten, mutta voisiko tässä kuitenkin käydä niin, että Samuli vie voiton?

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2147832

Maailman käytetyin kuvaidea tämä kahden finalistin vastakkain asettelu. Keksikää jo herran tähden jotain uutta! :draamaa: (Kommentti oli siis tarkoitettu kuvaustilanteen ideoijalle, ei noille pojille. Ne tekee kuten pyydetään.)

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Naali »

Tuntuu hieman Eliakselle pedatulta tää voitto. :roll: Hienoa.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Niin vaikuttaa. :roll:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Elias oli mielestäni parempi tänään, vaikka loppujen lopuksi finaali olikin yllättävän tasainen. Odotin kuitenkin etukäteen Samulin tulevan olemaan parempi.

1. Elias - Jos sä tahdot niin
2. Samuli - Hey There Delilah
3. Elias - Maailma on kaunis
4. Samuli - One
5. Samuli - Älä milloinkaan
6. Elias - 1972
7. Elias - Unchain My Heart
8. Samuli - Let Me Entertain You

Jos sä tahdon niin on ehdottomasti Eliaksen parhaita esityksiä koko kauden aikana.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Elias on niin turha "artisti". zzz Eikö Suomen poptaivas ole jo täynnä näitä anssikelajuhatapiojaniwickholmilkkamikäliekooparposia? Kai se nyt voittaa kun on niin turvallinen ja ihku ja se ainoa, jolla olisi mitään mahdollisuuksia olla jotain uutta ja ennennäkemätöntä Suomessa jää kakkoseksi. Tosin niinhän Idolsin ekaa kautta lukuunottamatta kakkonen on aina kerännyt paremman menestyksen. :uujee:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Suomen X Factorin voitti Elias Hämäläinen..

En edes yllättynyt yhtään Eliaksen voitosta. :roll:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Saimme Ilkka Jääskeläinen vol. 2:n voittajaksi! :eiei: Samulille parempi näin. Viva el Taskinen! :tuuletus:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Jos teidän mussuttaja Samulinne levy tulee myymään huimia määriä ja tuosta pojasta tulee tähti, niin lupaan syödä tomaattia :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

gentedimare kirjoitti:Jos teidän mussuttaja Samulinne levy tulee myymään huimia määriä ja tuosta pojasta tulee tähti, niin lupaan syödä tomaattia :draamaa:
Minä lupaan syödä fetaa, jos teidän Elisanne saa levylleen yhdenkin biisin, jota ei ole jo kuultu. :hihi:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomen X Factor

Viesti Kirjoittaja Naali »

Olispa Samuli laulanut Jos sä tahdot niin. :ihana: Eliaksesta en löydä X-faktoria enkä muutakaan mielenkiintoista, mutta jos kansa tykkää ni kiva. Voin omia Samulin itelleni (ja posselleni, näköjään). :heh: <3
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Vastaa Viestiin