Putous sekä muut sketsi- ja viihdeohjelmat

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkisi kevään 2023 Putouksen sketsihahmoista?

Cissa Häkkinen
0
Ei ääniä
Esteri Vakkilainen
6
32%
Kari Mutanen
5
26%
Long Johnson
2
11%
Misu Läntine
1
5%
Mursu
5
26%
 
Ääniä yhteensä: 19

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

1. Sui-Hing
2. Munamies
3. Pilvi Pouta
4. Timo Harjakainen
5. Mr. Mallorca
6. Mikko Zetterberg

:joojoo: :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Tämän hetken ranking:

1. Munamies :peukku:
2. Mikko Zetterberg :peukku:
3. Mr Mallorca :peukku:
4. Timo Harjakainen :miettii:
5. Pilvi Pouta :mitvit:
6. Sui-Hing :mitvit:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

No puntaroidaan nyt sitten nämäkin: :surrur:
1. Munamies > minulla on sinulle lahja: pastilli, uih, kutittaa kuorta!
2. Sui-Hing > häbi länding!
3. Timo Harjakainen > ninnun nannun, mikä ei tapa, se ahistaa
4. Mikko Zetterberg > täh! nii-niin tuota emminä mitää tuommosta lontoota ymmärrä!
5. Pilvi Pouta > lähin Hooporonnolta tänne!
6. Mr. Mallorca > saletisti natsaa!
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja piper »

01. Munamies
02. Mr. Mallorca
03. Timo Harjakainen
04. Pilvi Pouta
05. Mikko Zetterberg
06. Sui-Hing
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Eilisten perusteella:

1. Munamies
2. Mikko Zetterberg
3. Timo Harjakainen
4. Pilvi Pouta
5. Sui-Hing
6. Mr. Mallorca

7. Jari Potsi

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä olen Putouksen suhteen myöhännäisherännäinen, katsoin muutaman hetken ykköskautta, enkä oikein ymmärtänyt, mitä hauskaa siinä on... Nyt katsoin ekan jakson puolivahingossa ja olen ihan koukussa. :heh: Mitä nyt youtuben avulla tutustuin vanhoihin sketsihahmoihin, niin nämä uudet vievät ihan 6 - 0.

Itse en olisi laittanut Jari Potsia vielä pellolle. Ekan esittäytymisen perusteella hahmo oli huono, mutta parani roimasti ajan myötä. Toisin kuin Sui-Hing, jolle nauroin ekalla kerralla ääneen, nyt en jaksa edes hymähtää.

Tämän hetkinen ranking:

1. Munamies
- Tää on vaan niin söpö. Mä en oikeasti ymmärrä, miten joku pystyy liikkumaan niin nopeasti ja vieläpä hyppimään narua kyykyssä. Lisäksi koko idea on ylihauska. "Minkäslaisen hahmon sitä keksis? Öö... Voisin olla kananmuna." :tapu:

2. Mikko Zetterberg
- Tää on niin aito! :rofl: Niinku Taija sanoi, näitä näkyy joka vuosi hevikinkereillä :rofl:

3. Timo Harjakainen
- Uppoaa täysillä rakennusmestarin tyttäreen, näitä miehiä on tullut elämän varrella tavattua. :heh:

4. Mr. Mallorca
Talentti oli aivan parhautta. Pidin itse Jari Potsia parempana, mutta Mallorcallakin on vielä mahdollisuutensa

5. Sui-Hing
Kuten sanottua, ei naurata enää

6. Pilvi Pouta
Ainoa hauska juttu tässä hahmossa on missikävely. Olin ennen suuri Jukka Rasila-fani, mutta tässä ohjelmassa hää ei enää oikein vakuuta.
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

1. Mikko Zetterberg- Krista :kuolaus:
2. Munamies
3. Sui-Hing
4. Timo Harjakainen
5. Mr Mallorca
6. Pilvi Pouta

Pusutinta kaipailen.
LOBODA

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ticoshay kirjoitti:1. Mikko Zetterberg- Krista :kuolaus:
2. Munamies
3. Sui-Hing
4. Timo Harjakainen
5. Mr Mallorca
6. Pilvi Pouta

Pusutinta kaipailen.
Allekirjoitan täysin, paitsi että sui-hing ja munis vaihtaa paikkaa. :joojoo:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Krista Kososen dubbaus Aku Hirviniemen puheesta oli kyllä parasta vähään aikaan. Nauroin ihan kippurassa. :rofl: Kaikki sketsit eivät naurata, mutta ohjelma on muuten kiva, joten seuraan mielelläni :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

^^ Samma täällä. Kristahan on kuin viini. Nunannninninnunna.
LOBODA

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mazan sketsihahmot:

6. Mr. Mallorca - Olenkohan nauranut kertaakaan? Supertylsä hahmo. Perjantaina meinasin heittää banaanilla yhtä tyyppiä junassa, kun se jaksoi jauhaa sitä Saletisti natsaa -hokemaa. :niinpa:

5. Pilvi Pouta - Enemmän saisi olla sitä missiä pelissä. Reipas missikävely parasta, muuten niin nähty jo.

4. Sui-Hing - Epätasainen. Toissakerralla hauska, viimeimmässä ei.

3. Munamies - Söpö otus, mutta veikkaan, että tähän myös kyllästyy nopeasti.

2. Timo Harjakainen - Ehkä minuun vetoaa, että tämmöisiä tyyppejä on ihan oikeasti olemassa. Monta olen tavannut ja livenä nähnyt. Hirviniemi on kyllä mainio.

1. Mikko Zetterberg - Toissa viikolla oli aivan mahtava, nyt lauantaina ei oikein toiminut. Mutta hahmona sairaan hauska. Tämmöisiä tyyppejä kun kävelee joka päivä vastaan. Ja hahmon takaa löytyvä Krista on I.H.A.N.A.! :ihana:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mun täytyy nyt tunnustaa että mä en tajua tämän Aku Hirviniemen neroutta. Minusta Marja Tyrni oli hahmona korkeintaan keskinkertainen - siis kun miettii millainen oli aikoinaan Peteleiuksen Kyllikki ja Marja-Liisa, esimerikiksi. Repliikitkin on sillä kesyjä. Ja tämä uusi, Harjakainen. Kyllä, itsekin näitä usein tavanneena niin todellisuuspohjaa on, mutta kun ne elävän elämän Harjakaiset on paljon hauskempia ja niistä on tehty anarkistisempia ja oivaltavampia hahmoja ja tämä on vaan sellainen sisäsiisti versio niistä. Sitten näin Hirviniemen toissakeväänä UIT:n Kivat Piipussa jutussa, jossa sielläkin sitä hehkutettiin, mutta ei se ollut ollenkaan hauskin, eikä muutenkaan terävin.

En tajua. Kai sitten siinä jotain on kun kollegansakin tosiaan arvostaa, mutta en ymmärrä :heh: .
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

6. Mr Mallorca - Tälle nauravat taatusti ne samat tyypit kuin aikanaan James "Apuuuva" Potkukelkalle.

5. Sui- Hing - Alkoi lupaavasti (semminkin kun Iina Kuustosen näyttelijänlahjat eivät erityisemmin vakuuta) mutta jäi sitten paikalleen junnaamaan. Tästä olisi saanut oikein herkullisen, peiteltyjä kaksimielisyyksiä heittelevän hahmon mutta kovin on kesyä.

4. Timo Harjakainen - Muutamia erittäin hyviä vitsejä mutta hahmo itsessään tylsähkö. Ja se hokema kyllästyttää jo.

3. Pilvi Pouta - Niinkuin Muzis jo sanoi, missiä lisää peliin!

2. M. Zetterberg - Krista on loistava näyttelijä ja hahmo hauska. Ne viime kerran iskurepliikit: :heh: . Ihan joka lausetta ei kyllä tarvitsisi aloittaa sillä mitä- ni- nii! - hokemalla.

1. Munamies - :ihana: Tarvitseeko edes perustella? Meinasin tukehtua nauruun siinä viime kerran pastilli- hihityskohtauksessa :rofl: .
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mansikka kirjoitti:2. M. Zetterberg - Krista on loistava näyttelijä ja hahmo hauska. Ne viime kerran iskurepliikit: :heh: . Ihan joka lausetta ei kyllä tarvitsisi aloittaa sillä mitä- ni- nii! - hokemalla.
Sepä se... Kun ei tässä hahmossa yksinkertaisesti ole mitään muuta hauskaa kuin Hä-ni-niiiiiii. Muuten tämä hahmo ei ole onnistunut naurattamaan millään repliikillä. Viime lauantainkin repliikit oli kaikki lainattu muualta. Kuultu jo, ei naurata..... :surrur: Musta tuntuu, että jos hahmon takana olisi joku muu näyttelijä kuin Krista, niin ei nauttisi näin suurta suosiota.

Parhaimmillaan Krista on niissä improvisaatioissa, likalla kyllä leikkaa nopeasti ja löytää toimivat riimit. Tosin Vappu Pimiä imitaatio oli todella SURKEA ottaen huomioon, että kyseessä kuitenkin siis Krista Kosonen, jolta odotin paljon :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

gentedimare kirjoitti:Sepä se... Kun ei tässä hahmossa yksinkertaisesti ole mitään muuta hauskaa kuin Hä-ni-niiiiiii. Muuten tämä hahmo ei ole onnistunut naurattamaan millään repliikillä. Viime lauantainkin repliikit oli kaikki lainattu muualta. Kuultu jo, ei naurata..... :surrur: Musta tuntuu, että jos hahmon takana olisi joku muu näyttelijä kuin Krista, niin ei nauttisi näin suurta suosiota.
:heh: Ei kyllä, noi Tä ni nii on jo vähän rasittavaa, mutta muuten hahmo on ihan parhaita tossa hevarilajissaan. Niin todellinen, tarkkaan on eleet ja ilmeet ja kaikki hallussa. Paljon parempi kuin esimerkiksi Ketosen ja Myllyrinteen kalmat blackmetallistit. Jos Spiidi ja Saku on, tuota, ääliöikoneja niin Zetterberg on arkkityyppi itäsuomalaisesta vähän progehtavankin metallin herkästä mutta hauskasta kannattajasta.

Krista Kososen töitä en ole seurannut paitsi että reikänaama oli tajuttoman tylsä, mutta niin oli muutkin viime kauden hahmot.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9502
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mansikka kirjoitti:(semminkin kun Iina Kuustosen näyttelijänlahjat eivät erityisemmin vakuuta)
Tismalleen samaa mieltä! Tässä joukossa Iina Kuustonen on suorastaan hävettävän amatööritasoinen näyttelijä. :shock: Ero kahteen muuhun naisnäyttelijään on tähtitieteellinen. Miten se on ikinä edes valittu tähän mukaan?

Jos Kuustosta ei lasketa, niin minä kyllä taas kerran viihdyn Putouksen parissa! :peukku: Sketsihahmokilpailun ehdoton helmi on tuo Kristan Mikko Zetterberg. :rofl: Naurattaa etenkin sen takia, kun koko hahmo on niin totta! Noita on joka niemen notko ja kylän mutka täynnänsä ainakin Itä-Suomessa. :heh: Zetterbergin hokematkin toimii - tai ainakin niitä jankataan jo nyt ihan kyllästymiseen saakka tässä huushollissa. :mrgreen:

1. Mikko Zetterberg
No Mikko tulikin jo käsiteltyä. Ihana t-paita: "Mikko on tuhkamuna - NOT!" :heh:

2. Munamies
Munamies on niin hellyyttävä, että melkein alkaa itkettää. :parku: Riku Niemisellä mahtaa olla aika teräksinen kunto, kun jaksaa kyykyssä mm. hypätä narua! :shock:

3. Timo Harjakainen
Aluksi ei naurattanunna yhtään, mutta nyt hahmo on päässyt paremmin käyntiin. Ihan huvittavia juttuja. "Firman piikkiin" -jankkaus ärsyttää.

4. Sui-Hing
Hahmon idea on tosi hauska, mutta Kuustonen ärsyttää. Tästähän saisi vaikka mitä irti, mutta ei oikein irtoa...

5. Pilvi Pouta
Mies mekossa EI ole aina hauskaa...

6. Mr. Mallorca
zzz
Keep your head high above the water

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ta1ja kirjoitti::heh: Ei kyllä, noi Tä ni nii on jo vähän rasittavaa, mutta muuten hahmo on ihan parhaita tossa hevarilajissaan. Niin todellinen, tarkkaan on eleet ja ilmeet ja kaikki hallussa. Paljon parempi kuin esimerkiksi Ketosen ja Myllyrinteen kalmat blackmetallistit. Jos Spiidi ja Saku on, tuota, ääliöikoneja niin Zetterberg on arkkityyppi itäsuomalaisesta vähän progehtavankin metallin herkästä mutta hauskasta kannattajasta.

Krista Kososen töitä en ole seurannut paitsi että reikänaama oli tajuttoman tylsä, mutta niin oli muutkin viime kauden hahmot.
Ihan miten vaan, mutta mua ei naurata...... :surrur:
Eikö se nyt tullut selväksi? :heh: Minua EI naurata tämä hahmo :draamaa:

Kiva jos viihdytte, minä en
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Minusta aiemmin aika yhdentekevä Mr Mallorca oli oikein edukseen ja hauska viimeksi! Pilvi Pouta on tylsääkin tylsempi, ja Sui Hing tosiaan tallaa vähän paikoillaan koko ajan. Jari Potsilla oli aika hauskoja satunnaisia letkautuksia, sinänsä harmi että putosi.

Munamies on loistava, mutta sanomisia ei silläkään taida olla tarpeeksi montaa. Toki naruhyppy ja Con te partiro ovat olleet ihan hyviä vetoja.

Iina Kuustonen noin ihan niinku muuten vaan: :ihana: Näyttelijänlahjansa ovat tutkintani alla.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

oxox
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:03

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja oxox »

Elkää haukkuko Iina Kuusosta! Paitsi että tyttö on nätti, ellei jopa älyttömän kaunis, osaa hän paremmin improo kun muutamat muut näyttelijät kyseisessä sarjassa (...jaakko...). Esim tuoreimman jakson tarinaräpissä oli n. 200 kertaa uskottavampi, kuin jaakko, tai se viiksivallujonkanimeäenmuista tai rasila.

Mielestäni ohjelman parhaita hetkiä on improlla vedetyt pätkät. Näissä etenkin Iina, Krista ja Riku ovat vahvimmillaan ja mielestäni tämän kaltaisessa showssa impro on todella tärkeässä roolissa määrittelemään kuka on ammattimainen ja kuka amatööri :ylppis:

Puntarointini sketsihahmoista:
1. Munamies - Ihan loistava pastillijuttu. En meinannut happea saada kun nauratti niin paljon :heh:
2. Sui-hing - love it. "tventifaaiv, forttifaaiv oor sikstyfaaiv"
3. Zetterber - kuinka ihmeessä Kosonen onnistuukin niin uskottavasti vetämään tuota roolia. Upeat maneerit (jotka muuten ovat tarttuneet kristaan itseensä, kun teki sitä nenänpyyhkäsyä vahingossa siinä puheimprossakin :heh: )
4. Pilvi Pouta - hauskinta on se ruotsipainottaminen ("kkhandidaatit")
5. Harjakainen - noh aina välillä joo, mut sit taas välillä ei ollenkaan.
6. Mr. Mallorca - hetkittäin vähän hymyilyttää, muttei toisaalta ollenkaan. ULOS!

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

1. Mikko Zetterberg
2. Sui-Hing
3. Munamies
4. Timo Harjakainen
5. Pilvi Pouta
6. Mr. Mallorca

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Viime vuonna mä en katsonut putousta juuri yhtään, mutta tänä vuonna olen ajautunut tämän pariin. :mrgreen: Parhautta on Krista Kosonen, jolla leikkaa improvisaatioissa todella hyvin! Nauroin myös tosi paljon Aku Hirviniemen palkintopuhedubbaukselle sekä Paula Koivuniemi imitaatiolle. Aivan kipeetä! :repeilee:

Ja sitten listausta:
1. Mikko Zetterberg
- Aivan omaa luokkaansa! :tapu: Tähän hahmoon on niin helppo samaistua, kun tällaisia tyyppejä todellakin on joka puolella. Ja kyllä mua naurattaa noi hokemat. ”Täh? Ni? Nii!” :rofl:

2. Munamies
- Ihan käsittämätön hahmo. Tyyppi on vetänyt hupparin polvien yli ja sit hypitään hyppynarua. :shock: Toivoisin kyllä vielä vähän lisää tähän hahmoon, nyt lähinnä on naurattanut tuo ulkoinen olemus ja kimeä ääni.

3. Timo Harjakainen
- Tämä hahmo alkanut parantua, viimeksi nauratti se tanssi ja hokematkin oli vähän parempia.

4. Pilvi Pouta
- Aika halpa hahmo, pitäis vielä vähän kehittää tätä. :miettii: Ei ihan toimi, että hoetaan vaan jääkiekkoilijoiden nimiä ja kävellään missikävelyä. Jotain luonnetta pitäis tällä olla!

5. Mr. Mallorca
- Mä en tajua tätä hahmoa yhtään. Ei ole vielä mikään vitsi naurattanut.

6. Sui-Hing
- Eikä tämäkään oikein naurata, tää hahmo ei ole lähtenyt yhtään alkua pidemmälle.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Weewa kirjoitti:Sui-Hing
Yksi blondi selitti minulle, että tässä on kuulemma sellainen kaksimielisyys, että tuon nimen voi lausua: "Suihin" :joojoo: Olisiko se sitten se hauskuus :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^ Ilmeisesti sen pitäisi olla kauhean hauskaa. :hihi: Mutta ei vaan ole. :sekava:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä luulin alusta asti että juuri se nimen kaksimielisyys olisi osa sitä pohjimmaista hauskuutta. Ehkä se ei sitten kaikille ole niin selvä, kuten olen olettanut.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Violette kirjoitti:Mä luulin alusta asti että juuri se nimen kaksimielisyys olisi osa sitä pohjimmaista hauskuutta. Ehkä se ei sitten kaikille ole niin selvä, kuten olen olettanut.
Samoin, miten joku ei ole voinut tuota tajuta? :sekava:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ & ^^ ainakaan tämä blondiini, joka minulle asiaa avasi, ei muutenkaan ole mikään ruudinkeksijä :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

gentedimare kirjoitti:Sepä se... Kun ei tässä hahmossa yksinkertaisesti ole mitään muuta hauskaa kuin Hä-ni-niiiiiii. Muuten tämä hahmo ei ole onnistunut naurattamaan millään repliikillä. Viime lauantainkin repliikit oli kaikki lainattu muualta.
Sehän oli nimenomaan se pointti, että ne replat oli kaikki lainattu muualta. :shock:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Violette »

tonywerner kirjoitti:^ & ^^ ainakaan tämä blondiini, joka minulle asiaa avasi, ei muutenkaan ole mikään ruudinkeksijä :heh:
Mulle tuli mieleen eräs yhteinen tuttumme (ei-blondi), joka ei varmaan olisi tajunnut vielä tuon selityksen jälkeenkään.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Violette kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:^ & ^^ ainakaan tämä blondiini, joka minulle asiaa avasi, ei muutenkaan ole mikään ruudinkeksijä :heh:
Mulle tuli mieleen eräs yhteinen tuttumme (ei-blondi), joka ei varmaan olisi tajunnut vielä tuon selityksen jälkeenkään.
Tarkoitattekste meitsiä :niinpa:

Zetterbergissä huomioitavaa on myös se, että "ei paljon hesalaisten meininki kiinnosta" :rofl: Nytin haastattelussa (oli netissä, mutten nyt enää löydäkään) Zetterbergiltä kysyttiin, mitä mieltä on Krista Kososesta. "Joku hesalainen emäntä, ei paljo kiinnosta, on niin ylypiä". Mutta sai kiitosta siitä, ettei ole niin rimpula, Mikko kun pitää enempi rehevistä emännistä.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vedetään hatusta, Putous ja muut sketsisarjat

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Jónsì kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:Sepä se... Kun ei tässä hahmossa yksinkertaisesti ole mitään muuta hauskaa kuin Hä-ni-niiiiiii. Muuten tämä hahmo ei ole onnistunut naurattamaan millään repliikillä. Viime lauantainkin repliikit oli kaikki lainattu muualta.
Sehän oli nimenomaan se pointti, että ne replat oli kaikki lainattu muualta. :shock:
Typerä pointtihan tuollainen, pitäisi itse keksiä

Joka tapauksessa, minua ei naurata ja ärsyttää facebookissakin, kun joka toinen hokee toisen statuksessa tä? ni? nii... Minua ei naurata. Minua naurattaa enemmän Sui-Hing ja "mai fämilii will kil juuuu" :joojoo:

Jokaiselle jotakin, mutta nauttikaa te jotka nautitte Mikostanne :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Vastaa Viestiin