Huippu- drag queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Jatkan täällä yksinpuheluani :heh:
Tää on jotenkin niin julmaa, kun kaksi tyttöä tippuu yhtä aikaa. Tammy ja Nina :'( Tammy on jotenkin niin omanlaatuisensa, monista varmaan todella ärsyttävä, mutta minä tykkään. Ja se suu :ihana: Noita vitsejä en täysin ymmärtänyt, varsinkaan Yaran ja Alexisin, kun puhuvat "aika" huonosti englantia. Yaran hahmosta tykkäsin ja tunnistin heti, kun esiintyi, koska nimi ei ensin sanonut minulle mitään. Chad Bette Davisina ja Manila Madonnana ihan loistavia :tapu: . Raven Bea Arthurina aivan onneton. Muut sitten siinä välimaastossa. Itse olisin pudottanut, niin julmalta kun se tuntuukin Ravenin ja Jujubeen. Taso on vaan niin huikea. Suoskikkiparini on edelleen Chad ja Shannel. Ihana, kun ilmeisesti ensi kerralla untuckedessa juodaan teetä Tatiannan kanssa. Tea with Tati :ihana:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Enää sinun ei tarvitse puhella yksin, sain eilen katsottua vihdoinkin tätä ihanaa hömppää! :ihana: Ykkösjaksoa en löytänyt valitettavasti, mutta selvisiväthän ne tulokset kuitenkin. Harmi, että Pandora putosi jo ensimmäisessä jaksossa pois. Syytän Mimiä. :draamaa: :heh: Tammie ja Nina olisivat minunkin mielestäni saaneet jäädä. Raven ja Jujubee olivat tylsiä. :draamaa: Suosikkini tällä hetkellä taitaa olla hysteerinen Yara Sofia. Se Charro-imitaatio oli aivan loistava! :rofl: Tykkään myös Manilasta, Shannelista, Chadista ja Alexisista. Oikeastaan siis melkein kaikista. :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä oon kanssa nyt katellut tätä, kun löysin mahdollisuuden. Mä periaatteessa tykkään tuosta parityöskentelystä, mutta ärsyttävää, kun mun suosikit ovat eri pareissa, joka viikko tippuu joku kiva. Osa tosta porukasta on sellaista,joiden mukanaoloa mä en käsitä. Mutta mun mielestä kaksi ekaa Drag Race -kautta olivatkin ne parhaimmat ja sitten homma rupesi väsymään. Neloskauteen en pahemmin edes tutustunut.

Tällä hetkellä mä toivon eniten Ravenin ja Jujubeen voittoa, kumpikin oli kaudellaan mun suosikkien joukossa. Jos yksittäisistä queeneista puhutaan, niin silloin Nina Flowers saattaa olla mun kaikkien aikojen suosikki, mutta valinta on kyllä vaikea. :D
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

^Tutustu ihmeessä neloskauteen :joojoo: Se on melkein parempi kuin kakkoskausi. Sharon Needlesin asut ja esiiintyminen ovat aivan omaa luokkaansa, jollaista ei ole ennen nähty. Sharon vei minusta koko drag queenina esiintymisen ihan uudelle tasolle :draamaa:
Ykköskausi on minusta näistä nähdyistä huonoin, mutta ei siis huono. Siitä puuttuu se suuri glamour ja moni tyttö ei osaa kunnolla hommaansa ja muutenkin se on jotenkin "kotikutoisen" oloinen. Ok, tehtiinhän se jo monta vuotta sitten, mutta silti.
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Olipas hauska jakso :heh: Ei kyllä Ru päästä helpolla näitä tyttöjä. Tuolla Hollywood-kadulla ei varmaan mikään tempaus yllätä ohikulkevia ihmisiä, mutta en olisi kyllä itse millään kehdannut tehdä noita juttuja :heh:
Ei mitenkään yllättävä pudotus.Ihana Janice Dickinson tuomarina :ihana: , on se kyllä "vähän" sekopää akka. Manilalla odotetut ilmeet tuossa lipsinkissä. Miten musta tuntuu, että voitto menee Ravenille :eiei: Itse antaisin sen edelleen joko Shannelille tai Chadille.
Untuckedissa nähtiin sitten ihana Tati, joka antoi "vähän" kritiikkiä kilpailijoille ja toki muisti kiittää monta kertaa :ihana:
Tässä muuten linkki, jossa näkyy tuttuja Racestakin
http://www.youtube.com/watch?v=u4CY_xkcI6Y
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Aintsukin :kaunis: on ilmeisesti jättänyt tämän sarjan (tai todnäk et saa näitä näkymään), joten jatkan jälleen yksinpuheluani :draamaa:
Kauheen pieni ja laiha tuo Kelly Osbourne nykyään :shock: Ihana nähdä, että hän oikeasti tykkää ja välittää näistä drag queeneista. Ihan oikea pari tippui nyt. Yara alkoi jo jotenkin ärsyttämään, kun oli koko ajan äänessä ja huutamassa. Ei ihme, ettei viime viikon jaksossakaan saanut siellä kadulla juuri ketään tekemään niitä juttuja, kun kuulivat sen äänen :heh:
Tuo :huiskut: :huiskut: kilpailu alussa oli aika huvittava ja oikea pari voitti sen, vaikken välttämättä kaikkea edes ymmärtänyt :heh: Shannel oli jotenkin niin oudon näköinen siinä meikissään :surrur:
Montakohan jaksoa on enää jäljellä, kaksi ? Ja voittaja ilmeisesti ratkaistaan noista kahdesta eri parista. Vastakkain ovat sitten kai Chad ja Raven. Tuskin ketään pudonneista otetaan takaisin :miettii:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Jatkan yksinpuheluani pitkästä aikaa. Ensi viikon maanantaina käynnistyy viides kausi :ihana: Mukana on mm. viime kauden voittajan siippa Alaska :joojoo: Eilen katsoin tuubista videon, jossa kerrottiin tulossa olevan enempi draamaa kuin koskaan ennen. Otetaan mukaan jossain vaiheessa esim. tyttö miltä tahansa edelliseltä kaudelta ja kerran jopa Ranskasta. En löydä enää tuota videoita, joten jospa tämä olikin vain lelun toiveunta :heh: Mutta odotan kovasti :surrur:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Ei tarvitse puhella yksin, täällä ollaan! :hei: Tosiaan enää viikko tuon laatuviihteen alkamiseen! Toivottavasti vaan pystyn katsomaan jaksot tällä kertaa jollakin järkevällä tavalla. :draamaa: All Stars meni vähän mönkään omalta osaltani, kun en onnistunut seuraamaan sitä reaaliajassa.
Tuli heti mieleen kauheat spekulaatiot, että olisikohan Alaska päässyt mukaan, jos ei olisi Sharonin mies? Muistaakseni hän on kuitenkin pyrkinyt jo monta kertaa mukaan aiemmin. :mitvit:
Olisi kyllä ihan parhautta, jos yhtäkkiä kisaan otettaisiin mukaan vaikka Tatianna tai joku muu vanha suosikki, jota ei nähty All Stars - kaudella. :kups:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Jee, nyt se taas alkoi! Sain ensimmäisen jakson katseltavaksi erään nimiErkin avustuksella. <3

Onpa tällä kaudella kauniita tyttöjä mukana. :ihana: Moni menisi ihan oikeasta naisesta! Jostain syystä en meinaa vielä muistaa kaikkien nimiä. :puna: Jade oli ihanan pirteä ilmestys. Alaska vaikuttaa myös kivalta, eikä ainakaan toistaiseksi ratsasta vain Sharonin nimellä. Serenan look oli ihan HIRVEÄ, mutta hän oli kyllä huomattavasti parempi huulisynkkaaja.

Kaiken kaikkiaan taso vaikuttaa oikein lupaavalta, joten eiköhän tästäkin saada vielä tiukka kisa aikaan! Odotan erityisesti paljon draamaa ja kissatappeluita. :heh: Rupesi heti kiinnostamaan, mitä skismaa niiden kahden kauneuskuningattaren välillä oikein on.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Halla »

Semmoinen kysymys seuraajille, että minä viikonpäivänä tätä alkanutta kautta esitetään? :mrgreen:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Maanantaisin. :vonkaus:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Tätä on tullut seurattua nyt kolmen jakson verran ja tänään saan ehkä jo neljännen katsottua :surrur:
On ollut ihan loistavia jaksoja ja edelleen parhainta realitya ikinä :ihana:
En ala tässä kertomaan muuta, kuin että omiksi suosikikseni on noussut nämä kolme typyä, missään sen kummemmassa järjestyksessä:
Detox, ihanan itsevarma ja vähän tulee mieleen Raja
Alaska, omanlaatusensa on, ei siis matki esim Sharonia
Alyssa Edwards, parasta on suu, mutta muutenkin taitava
Ja nämä sitten runner up tytöt:
Jade Jolie, tyttömäinen naurunsa lumoaa
Ivy Winters, Glammuuria
Coco Montrese, vähän vielä kysymysmerkki. Ei ole vissiin päässyt vielä vauhtiin johtuen tuosta välienselvittelystä Alyssan kanssa.
Lopuilla ei liene asiaa kärkikahinoihin
En vielä ymmärtänyt täysin, mitä Alyssan ja Cocon välillä on käynyt, muuta kuin että Alyssa kruunattiin ensin joksikin kuningattareksi, mutta sitten sen tittelin saikin Coco. Yymmärsikö joku muu miksi tai siis Aintsu lähinnä. En tiedä seuraako tätä edes muu kuppilalainen, koska niin hankalaksi se on thety :niinpa:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä tosiaan yhä taistelen näiden teknisten ongelmien kanssa, joten en ole nähnyt kuin vasta ensimmäisen jakson. Ärsyttävää, kun Logon nettisivuilta ei enää pysty katselemaan ulkomailta käsin. :niinpa:

Mun mielestä sitä kauneuskuningattarien kiistaa ei avattu sen kummemmin. :mitvit: Muistan vaan, että ekassa jaksossa vihjailtiin jotain, mutta yksityiskohtia ei kerrottu. Toivottavasti asia valkenee joskus. :mrgreen: Ja pidetään peukkuja, että pääsen tämän sarjan kyytiin taas!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä oon kattonut tätä uutta kautta! :joojoo: Ja tähän mennessä oon ihan tykännyt. Näyttää siltä, että se kiva positiivinen ote olis taas palannut. Kyllä mä ne kolmos- ja neloskaudetkin katsoin, mutta tykkäsin enemmän kahdesta ekasta ja se all stars oli kanssa kiva. Mulla ei oo mitään suosikkia vielä, Alaska on yllättänyt positiivisesti. Aluksi ajattelin, että se on ihan kamala. :mrgreen:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Halla »

No nyt tää ketju on sitten muuttunut mun monologiksi. Voi, voi... :rofl: Että mua sieppaa se Roxy Andrews ja itseasiassa koko Relaksatiksitoksi-klikki. Helkkariako niiden pitää kiukutella sille Jinxille. Olkaa itse parempia. :rofl: Mutta muuten oon kyllä tykännyt tästä kaudesta, omat suosikit Jinx ja Alaska porskuttavat edelleen, tosin se nyt ei vissiin ole mikään yllätys, että mä tykkään eniten comedy queeneistä. Jinxin Little Edie on kyllä ollut tämän kauden parhaita hetkiä. :mrgreen:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Nyt tämän sarjan KAIKKI viisi kautta löytyvät Netflixistä suomalaisilla tekstityksillä! :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Ja helmikuussa starttaavan kuudennen kauden tyttöihin pääsee jo tutustumaan Logon nettisivuilla. Mukana on pari tuttuakin naamaa, sillä American Idolissa jokunen vuosi sitten kilpaillut Danny Noriega eli Adore Delano on mukana kisassa. Tuttu on myös Australian Idolin ekalla kaudella kilpaillut Courtney Act, joka kilpaili jo aikoinaan siellä dragina, mutta ei päässyt semifinaaleja pidemmälle.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Oi, pitääkin käydä kurkkimassa! En muista tuollaisia Idols-kokelaita ollenkaan. :puna: Courtney on kyllä tosi kaunis!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Suosikkini Queenit TOP 10

1.Manila Luzon
2.Chad Michaels
3.Jinkx Mansoon
4.Yara Sofia
5.Raven
6.Latrice Royale
7.Nina Flowers
8.Sharon Needles
9.Jujubee
10.Raja
Viimeksi muokannut Elvis, 27 Helmi 2014, 17:05. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Jee, listoja! :surrur: Oma kymmenen kärkeni näyttää tältä:

1. Jinkx Monsoon
2. Pandora Boxx
3. Latrice Royale
4. Sharon Needles
5. Alaska
6. Chad Michaels
7. Manila Luzon
8. Yara Sofia
9. Jujubee
10. Tammie Brown

Eli kahdelta viimeisimmältä kaudelta kyllä on tullut kovatasoisimmat dragit. Ekalta kaudelta listalle pääsi vain Tammie Brown. Pandora on ikisuosikkini, mutta olen aivan rakastunut Jinkx Monsooniin <3
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Elvis »

^ Yksi sama sija :uujee:
Lista tulee muuttumaan, mutta viides kausi on vielä kesken minulla.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Kerro sitten, mitä tykkäsit! Minun mielestäni viides kausi on paras kaikista. Olen katsonut sen varmaan jo ainakin neljä kertaa. :surrur:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Kaudet top-lista (All Stars kautta en ole nähnyt)

1.Kausi 3 (Rajan kausi)
2. Kausi 2 (Tyran kausi)
3.Kausi 4 (Sharonin kausi)
4. Kausi 5 (Jinkxin kausi)
5. Kausi 1 (BeBe Saharan kausi)
Viimeksi muokannut Elvis, 27 Helmi 2014, 17:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Harmi, että All Starsia ei löydy Netflixistä. Mielestäni sekin on tosi hyvä kausi. :ihana:

Oma listaukseni kausien suhteen:

1. Kausi 5
2. Kausi 4
3. All Stars
4. Kausi 2
5. Kausi 3
6. Kausi 1

Koko ajan parempaan suuntaan siis mennään. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Tuomarit top 5 (RuPaul on jumalatar joten ei ole mukana tässä.)

1.Michelle Visage :ihana:
2.LaToya Jackson
3.Santino Rice
4.Chaz Bono
5.Aubrey O'Day
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Joka kauden top 3 by:Elvis

KAUSI 1 (erityismaininta Akashia)
1.Nina Flowers
2.Ongina
3.BeBe Zahara Benet

KAUSI 2 ( erityismaininta Pandora Boxx)
1.Raven
2.Jujubee
3.Sahara Davenport

KAUSI 3 (erityismaininta Carmen Carrera)
1.Manila Luzon
2.Yara Sofia
3.Raja

KAUSI 4 (erityismaininta Willam)
1.Chad Michaels
2.Latrice Royale
3.Sharon Needles

KAUSI 5 (erityismaininta Roxxxy Andrews)
1.Jinkx Monsoon
2.Ivy Winters
3.Detox
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Onko kukaan nyt seurannut tätä seitsemättä kautta netistä? Monet ovat sanoneet, että se on yksi huonoimmista kausista, mutta itse ainakin pidän tästä kovasti. :mrgreen:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Olen seurannut, tottakai! :surrur: Varmaan edelliskauden kova taso saa porukan ajattelemaan, että nyt olisi jotenkin heikompi casting. Minä kyllä olen edelleen viihtynyt tämän sarjan parissa. Tuomariston uusiminen on myös ollut kivaa vaihtelua. Carson <3

Suosikkejani ovat tällä hetkellä Ginger ja Max. :ihana:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
maire
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 04 Joulu 2014, 19:46
Paikkakunta: Tammisaari

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja maire »

Kovasti haluaisin nähdä tuon viimeisimmän kauden, mutta ei oo netflixiä...sitäpaitsi pienestä läppärin ruudusta ei ole kiva katsoa.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Tällä kaudella on paljon hyviä kilpailijoita. :surrur: Suosikkeihini kuuluvat Trixie Mattel, Katya, Pearl, Miss Fame, Max, Violet Chachki sekä Ginger Minj.

Vastaa Viestiin