Huippu- drag queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

^Huippu- drag queen haussa
Jälleennäkeminen. Kilpailijat kohtaavat jälleen muistelemaan toista tuotantokautta. Myös katsojien äänestämä Miss Ystävällisyys palkitaan. Sarja päättyy.

http://telkku.com/programtable/show/2/20110203
Eli näytetään kolmas helmikuuta :ihana: :surrur: :joojoo:
Ikävä vaan tuo viimeinen lause "Sarja päättyy" :lohduton:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Jee, ihanaa! :tapu: :ihana: Harmi kyllä, kun tämä laatuviihde loppuu, MUTTA ensi maanantaina 24. päivä starttaa Jenkeissä tämän ohjelman 3. tuotantokausi! :kups: Uskon ja toivon, että jaksot päätyvät Logon nettisivuille katsottavaksi lähes reaaliajassa.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

^ :kups: Milloinhan tulevat Suomeen asti :miettii: Pitäisköhän laittaa toivetta tv viidelle :kaunis:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Joo, laitetaan ihmeessä! :uujee: Mitä useampi toivoo, sitä suuremmalla todennäköisyydellä se voisi onnistua!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

^ :samaamielta: Tässä linkissä kärkikolmikon video :surrur: Minusta tuossa ei mitään paljastuksia ole, vaikka varmaan pätkiä onkin finaalijaksosta.
http://www.youtube.com/watch?v=9TJV8K8G ... re=related
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ei tuo itse video mitään paljasta, mutta kannattaa olla vilkuilematta sivun oikeassa laidassa olevia muita videoita, niistä voi spoilaantua. :draamaa:

"Jealous of my boogie" on kyllä miljoonastibiljoonasti hyvä biisi. :ihana:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tuplapostaus, mutta ei varmaan ole suuri synti. Eilen on alkanut Jenkeissä tämän ohjelman kolmas tuotantokausi, jonka ensimmäinen varsinainen jakso, sitä edeltävä casting-jakso ja vielä kulissien taakse kurkistava "Untucked"-jakso ovat katseltavissa täällä: http://www.logotv.com/video/untucked-ep ... list.jhtml Jaksot voi katsoa spoilaantumatta kakkoskauden voittajasta, jos jotakuta himottaa jo kurkistaa ennen tänä torstaina esitettävää kakkoskauden finaalia ;)

Täytyy sanoa, että ihan huikea taso jälleen! :kups: Amerikka on näköjään täynnä toinen toistaan upeampia drag queeneja. Lisäksi voin vihjaista, että mukana on kisaamassa pari tv:stä entuudestaan tuttua kasvoa. Suosittelen lämpimästi kurkkaamaan! <3
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Kiitos Aintsu :hali: Syvennyn tähän viikonloppuna :draamaa:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Katsoin jo eilen nuo kolmannen kauden jaksot ja kylläpä olisi ollut halukkaita pilvin pimein tuohon itse Raceen :shock: Ihan yhtä hyviä ei ollut kuin tuossa kakkoskaudessa, ainakaan mun mielestä :ylppis: . Oli jotenkin outoa katsoa, kun kaikki tytöt olivat uusia ja samalla tuli heti kauhee ikävä Pandoraa, Tatiannaa, Morgania, Jessicaa ja jopa Mystiqueta :lohduton: No kai näihinkin tytsyihin "kiintyy" kun useamman jakson on nähnyt. Kamalan vaikeeta taas erottaa toisistaan, kun muutenkin ovat uusia :draamaa:
Tänään sitten kakkoskauden finaali :surrur:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ihanaa, nyt mäkin uskallan siis puhua kolmoskaudesta täällä! :surrur: Laitoin muuten TV Viidelle sähköpostia ja kysyin, aikovatko he koskaan esittää tämän ohjelman ekaa ja tätä kolmatta kautta televisiossa. Toivottavasti saan vastauksen! :peukku:

Mun mielestä taas ekan jakson perusteella tällä kolmoskaudella mukana oli vaikka kuinka monta mielenkiintoista ja kaunista persoonaa, kuten Manila (Saharan "tyttöystävä"), Raja (joka on työskennellyt Huippumalli haussa -ohjelmassa meikkaajana :uujee:), Yara Sofia ja Venus. Lisäksi musta oli hauskaa, että Shangela pääsi näyttämään kyntensä uudelleen. Halleloo! :tapu: Siinä taas näki, miten tämä ohjelma on yllätyksiä täynnä.

Onhan se ekaksi omituista, kun pitää totutella uusiin queeneihin, mutta onneksi on Facebook, siellä voi kätevästi seurata esim. Pandoran ja Jujubeen tämänhetkisiä kuulumisia ;)

Kyllä tämä on vaan maailman parasta viihdettä! :tapu:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Toinen jakso kolmoskautta ilmestynyt logotvseen :surrur: Manila ja Raja olivat tosiaan aika ihkuja. Mukana vaikuttaa olevan myös muutama kunnon bitch :ihana:
Edit: Itse Jujubee ilmoitti uudesta jaksosta minulle Facebookissa :draamaa:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:uujee: Loistoa, kiitos vinkistä! EDIT: Paitsi että ei tuolla ollut mitään uutta jaksoa! :draamaa: Jakso numero 1 on se casting-jakso ja tuon kakkosjakson näinkin jo viime viikolla. Tänä iltana tulee kolmas jakso Jenkkien TV:stä, veikkaan että huomenna se on katsottavissa tuolla netissä. :joojoo:

Ai että ihan Jujubee! :draamaa: Mä olenkin ollut yhteydessä Pandora Boxxin kanssa, kerroin että olen Suomesta ja hän sanoi poikaystävänsä olleen Suomessa aikoinaan vaihto-oppilaana. Heidän taloudessan on kuulemma aina rakkautta Suomea kohtaan. :ihana:

Ehkä sitä voisi myös kommentoida kakkoskauden lopputulosta. Kyllä Tyra ansaitsi lopulta voittonsa, koska onnistui aina yllättämään oikealla hetkellä ja oli todella tyylikäs esiintyjä. :joojoo:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Sori, se olikin vain joku kurkistus seuraavaan jaksoon :puna: Mutta huomenna sitten :surrur:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Eipä tuo mitään, onpahan jotain odotettavaa huomisellekin! :ihana:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Kyllä, olen tyytyväinen voittajaan :joojoo: Tyrallakin aika kivat kotisivut :surrur:
http://www.theworldoftyra.com/Site/Welcome.html
I'm not a bitch. I'm America's sweetheart <3
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Uusi jakso on nyt katsottavissa! :surrur: :tapu:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Miten maltan odottaa iltaan asti :surrur: Töissä katsominen ei onnistu :lohduton:
edit: muut kuppilalaiset kuin me Aintsun kanssa, eivät ilmeisesti ole kiinnostuneet enää tästä loistosarjasta :raaps:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Hyvää kannattaa odottaa! :joojoo: Sitten sen katsominen tuntuu entistä makeammalta. :ihana:

Onneksi edes me kaksi jaksetaan innostua. :draamaa: Mikäli joku muu seuraa tuota kolmatta tuotantokautta netin välityksellä, eikä ole samassa tahdissa kuin me, voin toki laittaa kommenttini valkoisella, etten ainakaan spoilaa ketään.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minä olen, mutta en jaksa netistä tapittaa, koska en osaa sanaakaan englantia. Toivottavasti tulee pian Suomen televisiosta :) ehkä olis kiva, että spoilaavat viestit laitettais valkoisella :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Selvä pyy, no problemo! :hali:

Laittakaahan muutkin TV Viidelle palautetta ja pyytäkää esittämään tämä kolmoskausi. :kaunis: Ehkä toiveemme toteutetaan!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Kukahan tuon Miss ystävällisyys kilpailun voittaa :miettii: Jos Raven sen yhden ukonkannon perusteella voittaa, niin :jupinaa: Muutenhan se oli oikea bitch joka ainoa kerta ja haukkui (lähes) kaikki muut :joojoo: Itse antaisin palkinnon ehkä Mystiquelle tai Jujubeelle. Katso kuva vasemmalla :ihana:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Hahaa, minäpä tiedän, mutta en kerro! :mrgreen: Kypsemppöö Aintsuu!

Jujubee on ihana, mutta miksi soisit palkinnon Mystiquelle? :shock: Mun mielestä Mystique oli aikamoinen bitch...

Ootko muuten jo katsonut kolmoskauden uusimman jakson? :vonkaus:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Katsoin ja viihdyin erinomaisesti ja oikea ja muutenkin vähän flegmaattinen pimu tippui :joojoo:
Olen löytänyt myös suosikkini, mutta nimeään en tällä hetkellä jostain syysta muista :eiei:
Olen tässä miettinyt, miten saisin siirrettyä nämä kolmoskaudet dvdlle. Jos kytken tietsikan televisioon niin onnistunkohan jollain tavalla "kaappaamaan " signaalin ja lähettämään sen tallentavalle dvd-soitimelle :miettii:
Mystique ei mun mielestä ollut bitch, ei vaan osannut puketua ja esiintyä. Ehkä sitten säälistä antaisin palkinnon hänelle :mrgreen: mutta kirjoituksesi sävystä hän ei ilmeisesti sitä saa :heh:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

En mä mitään spoilannut, luulet vaan. :mrgreen:

Vähänkö oon kade tuosta sun tallentamismahdollisuudesta! :draamaa: Tosin vaikuttaa siltä, että nämä jaksot on kyllä katseltavissa netissä iäisyydet, koska ykköskausikin löytyy yhä tuolta Logon sivuilta. Olisihan niitä silti kivempi katsoa DVD:ltä kotisohvalla.

Asiaa kolmoskaudesta:

Todellakin oikea tyttö tipahti, mun mielestä Phoenix oli jotenkin kökkö ja liian miesmäinen. Hirveän vaisusti näytteli siinä scifi-sarjassakin! :eiei: Tosi hauska idea kyllä, en ihan kestänyt niitä hahmoja. :rofl: Mulla on nyt kaksi suurta suosikkia; Manila Luzon (se puoliksi filippiiniläinen Saharan poikaystävä) ja Raja. Kauhean glamoröösejä molemmat! :ihana: Manilan apinahahmo oli ihan hulvaton! :heh: Shangela on myös hauska, vaikka olikin melko biatch tällä viikolla.

Katsoitko muuten sen Untucked-jaksonkin? Mitä draamaa! :draamaa: Drinkkien heittelyä ja kaikkea! Siellä Shangela pääsi oikein kunnostautumaan :heh: Mä en ihan tajua, miksi sen piti hyökätä Mimiä vastaan, varsinkin kun heidän tiiminsähän voitti haasteen. No, eihän tämä ohjelma olisi mitään ilman kunnon kissatappeluja, joten en kuitenkaan valita. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Katsoin juuri tuon Untucked jakson ja kyllä Shangela on aikamoinen bitch, oikea narttujen narttu. Olisiko Absolutely drinksuilla ollut asiaa tuollaiseen käyttäytymiseen :miettii: En tiedä oliko kiva kun tuli takaisin, mutta luultavasti suurta draamaa on kuitenkin luvassa enemmän kuin edellisellä kaudella :draamaa: Suosikkini on Manila, jonka nimeä en jostain syystä töissä muistanut. Mariah on kaiketi teettänyt jotain leikkauksia, kun sanovat etteti tämä mikää tranny-kilpailu ole :heh: Ja nyt sen dvdlle siirtämisen taisin keksiä: kytken bluray soittimen nettiin ja tallentavan dvd-soittimen bluray-soittimeen. Tämän pitäisi kaiken järjen mukaan toimia :pliis: Viikonloppuna aion kokeilla. Alan nyt syventymään kauteeen 1, vaikka voittaja onkin selvillä :joojoo:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Vähänkö siistiä! Jos sulla joskus on oikein tylsää ja ylimääräistä aikaa, niin huolisin mieluusti itsekin saada noita jaksoja DVD:llä! :vonkaus: Toki maksaisin vaivanpalkkaa!

Sitten taas sensuroitua :heh:
Hyvä pointti, ehkä pikkuruisen Shangelan viinapää ei ole paras mahdollinen. Silti en ymmärrä / hyväksy hänen käyttäytymistään. :draamaa: Musta on hauskaa, että hän tuli takaisin, koska vaikuttaa siltä, että luvassa on vielä PALJON draamaa, thanks to her. :mrgreen:

Aiku näillä on taas sama suosikki! :hali: Manila on niin elegantti, mutta vaikuttaa myös todella muuntautumiskykyiseltä. Mä uskon, että hänestä on vaikka mihin!

Sen Mariahin kasvot on kyllä todella naiselliset. En myöskään usko, että ne on ihan "luomut". :shock: Se oli aika paha myös, kun ekana pudonnut Venus kertoi, että oli teettänyt leikkauksia, jotta muistuttaisi enemmän Madonnaa. :sekava: Kaikkea sitä ihmiset ovatkin valmiita tekemään ulkonäön tähden!

Ykköskausi on todella hyvä myös, siellä suosikkini on ehdottomasti ihana Ongina! (joka sattumoisin on myös filippiiniläinen :ihana:)
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Olipa hauska tuo uusin jakso kaudesta kolme :heh: Ehkä odotettukin pudotus :draamaa:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä en viime viikolla päässyt ollenkaan katsomaan uusinta jaksoa, joten tällä viikolla oon saanut katsoa kaksi peräkkäistä jaksoa. :ihana: Oi kuinka mua onkaan hemmoteltu!

Taas luvassa spoilaavaa materiaalia (vaikka en tiedä, ketä se suojelee, koska ei tätä ketjua taida enää seurata kukaan muu kuin minä ja i wanna be a toy. :mrgreen:)

Oikeat väärät tytöt lähtivät kyllä mun mielestä kotiin, Mimin "hauskuus" alkoi käydä hermoille ja tuo India oli muuten vaan mitäänsanomaton tapaus. :draamaa: Manila Luzon on yhä suosikkini, ja vaikka pidänkin hänestä kovasti, olisi Shangela kyllä ansainnut viikkotehtävän voiton. Ehkä Shangela itsekin oli tätä mieltä ja siksi rupesi haukkumaan Manilaa rasistiksi Untucked-jaksossa. :roll: Koska eihän se ole rasistista, jos tekee pilaa omasta rodustaan. Stacy Lane saisi kyllä petrata peliään, muuten lentää varmaan ensi kerralla ulos. Se oli aikamoisen MIELENKIINTOINEN paljastus Stacylta, että hän harrastaa kuulemma seksiä heteromiesten kanssa, jotka luulevat häntä naiseksi :shock: :rofl:. Onhan Stacy joo naisellinen, MUTTA niiden hetskujen täytyy olla vähän tyhmiä, kun eivät huomaa mitään. Tosin voihan olla, että he ovat oikeasti (ehkä) homoja. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Aintsu kirjoitti: Taas luvassa spoilaavaa materiaalia (vaikka en tiedä, ketä se suojelee, koska ei tätä ketjua taida enää seurata kukaan muu kuin minä ja i wanna be a toy. :mrgreen:)
:hei:
Kiitos, kun ette spoilaa! :hali:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Hyvä tietää, ettei se ole siis turhaa! :hali:

Mä suosittelen nimiDrag Darhenillekin kolmoskauden jaksojen katsomista netin välityksellä. :vonkaus:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vastaa Viestiin