Selviytyjät Suomi

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkisi vuoden 2019 Selviytyjät Suomessa? (max 4)

Sara Sieppi
7
13%
Tommi Läntinen
1
2%
Petra Gargano
4
8%
Arttu Lindeman
1
2%
Juhani Koskinen
2
4%
Alma Hätönen
8
15%
Markus Pöyhönen
4
8%
Taina Ojaniemi
1
2%
Janne Karjala
1
2%
Viivi Vaattovaara
1
2%
Kai Fagerlund
1
2%
Inga Chaudhary
4
8%
Kimmo Nupponen
0
Ei ääniä
Anu Toikka
6
11%
Kasperi Kauppinen
9
17%
Nora Kuitunen
3
6%
 
Ääniä yhteensä: 53

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Naali »

Selviytyjiä on ollut hauska seurata, vaikka palkintotehtäväjaksot ovatkin välillä vähän turhia. Toisaalta on hauskaa, että viikossa näytetään kaksi jaksoa, koska se lisää älytöntä spekulointia ja p*skanjauhantaa, mikä minua eniten naurattaa.

Heimojen yhdistymisen jälkeen ohjelman viihdyttävyys on mennyt alamäkeen, ja varsinkin Jannen putoaminen tylsytti koko homman. Ongelma on, että alkukaudesta Rawa oli selvästi viihdyttävämpi heimo ja siihen tutustuttiin paremmin. Nyt sitten jäljellä on enää helpolla päässeen Harimaun tylsimyksiä ja pöhkö Aki, jonka ei kyllä olisi uskonut selviävän Rawasta pisimmälle. :rofl: Jos hauskinta seurattavaa on Pian poukkoilu, valehtelu ja säälittävä juonittelu, ei ohjelmalla ole enää hirveästi tarjottavaa. Harmi, että Harrikin tippui. En toivo tällä hetkellä voittoa kellekään kisassa olevalle. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Tää Selviytyjät Suomihan on tosi hyvä ohjelma! Ehdottomasti TVOF:n rinnalla mun kevään tv-suosikkeja. En aluksi edes seurannut ja sitten vahingossa koukutuin. Seuraavan kauden katson ehdottomasti jos ja kun sellainen tulee.

En kestä Jania! :stupido: Ei missään nimessä voittoa sille. Rasittava ja itserakas. En myöskään meinaa kestää Jarkkoa, mutta sen voiton sentään voin jossain määrin hyväksyä jos niin tulee käymään. Jani on jokatapauksessa finaalissa, mutta onneksi rawalainen tuomaristo pystyy torpedoimaan sen voiton. Melkein toivoisin voittoa Piialle, koska Heini on liian perässäroikkuja. Tai siis muita vaihtoehtoja ei enää oo kuin Piia. Kaikki mun suosikit (Harri, Nora, Janne, Hanna) on pistetty nyt pellolle joten... Piia tai Heini. Hätätapauksessa Jarkko. Mut ei Janii voittajaks. :niinpa:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mullakin on muuttunut mielipide Jani ja nyt jopa Jarkon suhteen ihan viime jaksojen perusteella (katsoin kaksi viimeisintä osaa vasta eilen boksilta)... ovatpa he itsevarmoja ja itserakkaita. Harmi, että Jani voitti koskemattomuuden, sillä olisin halunnut nähdä toimiiko Akin suunnitelma käytännössä. Siis se, että hän, Piia ja Hanna äänestävät Jania ja Jani itsevarma ei käyttäisikään koskemattomuuskolikkoa ekalla kierroksella :heh: Harmi myös, että Jarkolla oli koskemattomuuskolikko, sillä hän olisi saattanut pudota viimeistään toisella kierroksella v-mäisen käytöksensä vuoksi. Koska Heini on liian väritön, hajuton ja mauton (ja piipittävä-ääninen) perässähiihtäjä, toivon että Piia-kalkkuna vie voiton itserakkaiden äijien nenien edestä :heh: Muuten mulla ei ole enää ketään kilpailijaa kohtaan minkäänlaisia sympaattisia tunteita eli periaatteessa on sama kuka "inhokeistani" voittaa :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Naali »

En kestä Jania enää yhtään. Kaiken huippu oli se raukkamainen Pian pelastaminen heimoneuvostossa. Voi olisipa Heinikin äänestänyt Akia, että koskemattomuuskolikot olisivat hävinneet ja äänestys olisi mennyt toiselle kierrokselle! En halua, että kukaan jäljellä olevista voittaa. :rofl:

Sinänsä on kyllä hauskaa, että Pia on ärsyttänyt kaikkia jo monta viikkoa, mutta nyt se epämiellyttävyys onkin yhtäkkiä hyvä puoli, jonka takia hänet halutaan finaaliin. Sinänsä vähän idiootisti ajateltu. Ei musta olisi niin varmaa, että viimeisessä äänestyksessä Nora, Harri, Janne ja Aki äänestäisivät mieluummin Jania kuin Piaa. Varsinkaan sen jälkeen, kun Jani pelasti omaa nahkaansa ottamalla yhdeksi vastustajakseen Pian, jota vastaan kaikki voittavat. :roll: Toivottavasti loppujaksot ovat kunnon draamaa. :draamaa:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

tonywerner kirjoitti:toivon että Piia-kalkkuna vie voiton
Kuolen! :repeilee: Mutta yhdyn sekä tonywerneriin että Naaliin. Piia on ainut vaihtoehto voittajaksi, koska Heini on kaikkea mitä tonywerner luettelikin jo ja se Jani (BB-Teijan äänellä) on niiin ärsyttävä että huhhuh. Janne ei ärsyttänyt, koska tykkäsin sen pelaamisen ja taktikoinnin seuraamisesta (ehkä vähän samaistuinkin :puna: ), mutta Jani! :jupinaa: Jarkon laittaisin nyt kakkosehdokkaaksi voittaa, se ei ole niin ilkeä ja on pelannut siinä mielessä hyvin, että tajusi liittoutua fyysisesti vahvan Janin kanssa.

Tiesittekö muuten, että semifinaalikilpailun voittaja (ilmeisesti torstain jaksossa) saa itse valita haastajansa finaaliin! :eeek: En tiedä onko noin toimittu jenkkiversiossa mutta mun mielestä toi on tyhmää. Tietty joku Jani voittaa ja valitsee vastaansa Heinin. :niinpa: Mitä nyt mainosteasereista oon päätellyt niin semifinaalitehtävä vaikuttaa huippuhyvältä ja sitkeyttä vaativalta, ei niinkään fyysiseltä, joten ehkä naisillakin on tsäänssit.

Neljästä inhokista Piia voittoon. :violette:

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja tomato »

Eikös Pialla ole suurimmat mahdollisuudet tulla valittuksi finaaliin voitti torstain kisan kuka tahansa?

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Hurrican kirjoitti: En tiedä onko noin toimittu jenkkiversiossa mutta mun mielestä toi on tyhmää. Tietty joku Jani voittaa ja valitsee vastaansa Heinin. :niinpa: Mitä nyt mainosteasereista oon päätellyt niin semifinaalitehtävä vaikuttaa huippuhyvältä ja sitkeyttä vaativalta, ei niinkään fyysiseltä, joten ehkä naisillakin on tsäänssit.

Neljästä inhokista Piia voittoon. :violette:
Jenkki versiosta on tehty se yli 20 kautta, että formaatti on vähän vaihdellut, mutta yleensä ei ole mitään "semifinaaleja" ollut vaan yksinkertaisesti 3 viimeksi jäljelle jäänyttä ovat päässeet viimeiseen koskemattomuuskilpailuun, jolloin voittaja on ollut automaattisesti toinen finalisteista. Tämän jälkeen on seurannut normi heimoneuvosto, jossa vain voittaja saa äänestää (koska kaksi muuta luonnollisesti äänestäisivät toinen toisiaan) ja hän valitsee siis putoajan. Näin niillä kausilla, joilla on ollut 2 finalistia.

Kausilla, joilla finalisteja on ollut 3 on muistaakseni tehty siten, että 4 parasta ovat kilpailleet normaalisti, 1 saanut paikan finaalista (koskemattomuus) ja sitten normaali heimoneuvosto.

Mutta joo veikkanpa että finaalissa on joka tapauksessa Piia ja hänen kanssaan sitten jompikumpi miehistä tai sitten väritön Heini ja toinen miehistä. Mutta ainakin toinen miehistä jää kyllä ulos finaalista (tod. näk. Jarkko), sillä eivät he toisiaan valitsi ja naiset valitsevat varmaankin toisensa jos toinen voittaa. Jos tulisi tilanne jossa Jani voittaessaan valitsisi Piian niin minä ainakin Juryssa ihan koston vuoksi äänestäisin Piiaa voittoon. :heh:

Heini on suosikkini, sillä hän ei mielestäni ole niin väritön kuin yllä on väitetty. Mukava persoona, joka on hyvin sivussa pysymällä päässyt pitkälle, onhan sekin taktiikka. Lisäksi vaikuttaa mukavalta ja järkevältä jne. :joojoo:

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja tomato »

Jenkeissä on luovuttu tuosta finaali-formaatista. Sehän on selvää että sinne valitaan "inhokki" vastapuoleksi.
Itse en tosin pidä Piaa inhokkina. Pisteet hyvästä yrityksestä löytää kosmattomuuskolikot :)

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

tomato kirjoitti:Jenkeissä on luovuttu tuosta finaali-formaatista. Sehän on selvää että sinne valitaan "inhokki" vastapuoleksi.
Itse en tosin pidä Piaa inhokkina. Pisteet hyvästä yrityksestä löytää kosmattomuuskolikot :)
Luovuttu mistä finaali-formaatista? :mitvit:
Siis joo ei siellä enää ole vuosikausiin 2 finalistin lopetuksia nähty, vaan 3:n.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Toi semifinaalivaihejuttu on hieman hanurista.. mikä ihmeen juttu sekin mukamas on.. ei ainakaan Selviytyjiin kuulu sellaiset :roll:
Eihän sellaisia ole oikeassakaan formaatissakaan.. noh pakko tottua suomalaiseen :heh:

Viimejaksoinen heimoneuvosto toi vihdoinkin sekametelisoppaa ja jännitystä, ja tapahtuihan siellä toinen kauden blinside, Hanna putosi hämättynä kuten hänen kaimansakin pelin alussa :rofl:
Jokatapauksessa Janille ja Jarkolle pisteet heimoneuvostosta, osoittivat että osaavat hekin tätä peliä pelata .. sen oikeilla säännöillä :peukku:
Jani on kuitenkin ollut koko kauden äksy ja ärsyttävä, joten hänen ja vihtu-Heinin en suo pääsevän finaaliin :joojoo:

Pialle soisin kuitenkin voiton, sillä mä aina vähän kannustan altavastaajia ja onhan toi nainen ollut aika sitkeä ja tosissaan haluaa selviytyä, en myöskään pahastuisi mikäli Jarkko myös voittaisi, lähes täydellistä peliä pelannut hän :peukku:
Kohta tää kausi sitten loppuukin, kaikista puitteista huolimatta ihan viihdyttävä ensimmäiseksi kaudeksi (Selviytyjäthän aina paranee vanhetessaan) ja toivon todellakin että lisää kausia tulloo :peukku:

"Semifinaali"puntari

1 - Piaa
2 - Jarkko
- ei asiaa finaaliin
3 - Jani
4 - Viuhti
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10694
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Hannan putoaminen oli törkeää :jupinaa:

Puntaria

1. Pia
2. Jarkko
3. Heini
4. Jani
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja tomato »

Vilsku kirjoitti:
tomato kirjoitti:Jenkeissä on luovuttu tuosta finaali-formaatista. Sehän on selvää että sinne valitaan "inhokki" vastapuoleksi.
Itse en tosin pidä Piaa inhokkina. Pisteet hyvästä yrityksestä löytää kosmattomuuskolikot :)
Luovuttu mistä finaali-formaatista? :mitvit:
Siis joo ei siellä enää ole vuosikausiin 2 finalistin lopetuksia nähty, vaan 3:n.
Juuri tuota tarkoitin.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Aika kuvottavia tyyppejä tuossa paalulla viimeisenä. Leuat sen kuin louskuu! :nohyi:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Todella törkeästi on Harimau kohdellut Piaa, ei näin :eiei:
Jarkkoonkin meni viimeine luotto, ainakin tuon paalukohtauksen perusteella.. haloo onko toi oikeesti taktiikka jolla jätkä koittaa voittaa? :rofl:
Toi oli vaan pelkkää suunsoittoa vailla mitään taktiikka.. tulihan hänenkin todellinen luonne esille :roll:
Jarkkohan enemmän ansaitsee olla käytöksellään vihatuin ihminen (niin tuomariston kuin katsojien silmissäkin) kuin Piia
Jani taas on ollut kokoajan hieman epämiellyttävä .. Heini taas peesaaja/kitisijä joka ei ole tehnyt mitään ansaitakseen voittoa.
Voittoa en soisi siis kellekkään noista kolmelle jäljelleolevalle :eiei: :rofl:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10694
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Joo Pia on saanut ihan hirveästi paskaa niskaansa ja varsinkin eilisessä jaksossa. No onneksi Pia antaa palaa takaisin ja muutkin kilpailijat siinä heimoneuvostossa. Aivan sama kuka voittaa noista kolmesta :eiei:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Happy kirjoitti:Todella törkeästi on Harimau kohdellut Piaa, ei näin :eiei:
Jarkkoonkin meni viimeine luotto, ainakin tuon paalukohtauksen perusteella.. haloo onko toi oikeesti taktiikka jolla jätkä koittaa voittaa? :rofl:
Toi oli vaan pelkkää suunsoittoa vailla mitään taktiikka.. tulihan hänenkin todellinen luonne esille :roll:
Jarkkohan enemmän ansaitsee olla käytöksellään vihatuin ihminen (niin tuomariston kuin katsojien silmissäkin) kuin Piia
Jani taas on ollut kokoajan hieman epämiellyttävä .. Heini taas peesaaja/kitisijä joka ei ole tehnyt mitään ansaitakseen voittoa.
Voittoa en soisi siis kellekkään noista kolmelle jäljelleolevalle :eiei: :rofl:
Juuri noin! :peukku: Mulle tuli ihan paha mieli sitä katsoessa Pian puolesta :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Naali »

Jarkko on yksi tampio! Jani varmaan peluutti sen haukkumaan Piaa viime metreillä, että Jarkon mahdollisuudet olisivat heikommat finaalissa. Vaikka kuvio ei olisikaan ollut Janin suurta master plania, se toimi silti uskomattoman hyvin. :uujee:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

En nähnyt eilistä semifinaalia kokonaan kun tulin vasta vähän vaille yhdeksän kotiin valmennuskurssilta, mutta tuon semifinaalikilpailun ehdin nähdä kokonaan. Olipas törkeää tylytystä (ja peliä) Jarkolta. Julmasti pelattiin Piia pois, jonka pää ei sitten kestänyt ja se selkeästi "tipahti" eli tahallisesti hyppäsi pois. :roll: Se olisi saletisti voittanut jos olisi ollut finaalissa - toisinkuin Jarkko sanoi. Ja kyllä se katsojien silmissä varmaan Jarkko on eikä Piia, kenen maine tässä meni. Jos tää oli Janin kiero suunnitelma saada itsensä Jarkon kustannuksella voittajaksi niin hohhoijjakkaa. :roll: Sikoja molemmat miehet.

Heini-likka, pysy nyt siellä parrulla vaikka sillä suomalaisella sisulla verenmaku suussa! :draamaa: :draamaa:

Kaikesta huolimatta melko hieno kausi sitten kuitenkin suomalaiseksi versioksi. Peli on ollut kovempaa kuin olisin arvannut, ensin Janne-Harri ja nyt tää Jani-Jarkko-episodi, siinä sivussa sitten Piia omia systeemejään. Voisinkin katsoa eilisen ohjelman Katsomosta uusiksi. :miettii:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Nonni, on tämäkin tullut päätökseen
Vaikka Jarkko olikin kamala ihminen, niin silti oikea voittaja saatiin :peukku:
Vaikka tässä kaudessa olikin puitteita, niin odotan innolla uutista tämän jatkosta :uujee:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja tomato »

Heinin vastaukset tuomariston grillauksessa ei olleet parhaasta päästä. Tilanne on varmasti vaikea vastata todella fiksusti.

Toista kautta toivoen.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Ensinnäkin täytyy todeta, että RAKASTAN siis R-A-K-A-S-T-A-N tätä formaattia, nämä päätösjaksot muistuttavat minua aina siitä. :ihana:
Parasta suomalaista viihdettä aikoihin ja vieläpä upea finaali: draamaa (Heinin voitto kilpailussa, lopetus), nauruja, koskettavia tarinoita jne. Upea lopetus upealle kaudelle, toivottavasti saa jatkoa vaikkei miljoonakatsojia kerännytkään. Formaattihan on todella kallis toteuttaa!

Jarkon voitto harmittaa kyllä: jos joidenkin mielestä Janne oli aivan hirveä niin itse voin sanoa, että siinä missä Janne oli peluri ja kylmä sellainen, on Jarkko ihmisenä kylmä. Jarkko on itsekäs, rakastaa nauraa muille (katsokaapa kautta uudestaan!), tyhmä ja ilkeä, en käsitä miten hän saattoi voittaa. Toki Heini on peesaillut, mutta onhan sekin taktiikka. Ilmeisesti olen itse vain niin inhimillinen ja empatiakykyinen että olisin äänestänyt Heiniä. Jopa Piia äänesti Jarkkoa, käsittämätöntä. Jarkko otti viimeisessä jaksossa nimiinsä kaikki Piian taktiikat, haukkui ihmisiä, ilkeili, sanoi ettei oppinut kokemuksesta mitään jne.. Ärsyttävä ihminen. Heini :ihana: :hali:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ihan tyhmää kun Jarkko voitti :niinpa: En katso Selviytyjiä enää koskaan :heh: Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kyseisen ohjelmaformaatin kausi, jota olen seurannut ja ei kyllä vakuuttanut :ylppis:
Suomalaisella sisulla selviydyin kuin selviydyinkin voittajana ja JAKSOIN katsoa kauden loppuun asti :voitto:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Happy kirjoitti:Nonni, on tämäkin tullut päätökseen
Vaikka Jarkko olikin kamala ihminen, niin silti oikea voittaja saatiin :peukku:
Vaikka tässä kaudessa olikin puitteita, niin odotan innolla uutista tämän jatkosta :uujee:
Olisin äänestänyt mieluumin peesailijan voittoon. :roll: Heini ei vakuuttanut vastauksillaan,mutta Jarkon ilkeily oli todella törkeää. Kieroilu etc. kuuluu toki peliin,mutta haukkuminen ja henkilökohtaisuuksiin meneminen pitäis jättää pois.
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mäkin olisin äänestänyt Heiniä. Tosin Heinin kitinä, että hänen käyttötarkoituksensa rahoille ovat paremmat kuin Jarkolla oli ihan tyhmää. Yllättävää tosiaan, että jopa Pia äänesti Jarkkoa voittoon. :shock:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Nukutun yön yli oon tyytyväisempi entisestään ettei kitisevä peesailija voittanut.. Heinillähän ja Piallahan synkkasi oikein hyvin kun olivat kahdestaan yötä leirissä.. mutta heti kun Pia oli pudonnut lankulta niin Heini aloitti paskanpuhumisen.. todella rehti nainen.. noot :rofl:
Ja pyh suomalaisella sisulla voitti lankkuhaasteen.. noot , olihan toi odotettavasti että tuo haaste oli naisia varten tehty, olisin muutenkin odottanut semifinaaliin jotain suurempaa haastetta :roll:

Heimoneuvosto oli tuomariston puolelta todella hyvä, ja hyvin grillisivat. mutta finalistien puheet oli niin huonoja, tuntui kuin molemmat olisivat nyöränä sossunluukulla kerjäämässä rahaa :rofl:
Minä olisin ainakin Heininä/Jarkkona istunut siellä itsevarmana ja ylpeänä finaalipaikastani :peukku:

Jos näitä kausia tulisi joskus lisää niin voisin minäkin hakea mukaan,kunhan saan ensin itseni fyysisesti että henkisesti kuntoon :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

^^
Toi tehtävähän oli suoraan joltain amerikan kaudelta, enpäs nyt muista mikä mutta alkupuolen kausia muistaakseni kuitenkin. :joojoo:
Mielestäni Heini ei ollut millään tavalla kitisevä eikä missään vaiheessa suoraan puhunut paskaa kenestäkään, toisin kuin voittaja.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Vilsku kirjoitti:^^
Toi tehtävähän oli suoraan joltain amerikan kaudelta, enpäs nyt muista mikä mutta alkupuolen kausia muistaakseni kuitenkin. :joojoo:
Mielestäni Heini ei ollut millään tavalla kitisevä eikä missään vaiheessa suoraan puhunut paskaa kenestäkään, toisin kuin voittaja.
Heinihän on kokoajan Piiaa inhonnut, alusta lähtien
Ja varsinkin viimejaksoissa puhunut Piiasta kokoajan negatiiviseen sävyyn muille kilpakumppaneilleen, Piialle on toki hän esittänyt ylimpää ystävää.. siinä kiero nainen kerrakseen :heh:

Toi paaluhaaste tais olla myös Suomen Robinssonissakin jos oikein muistan :joojoo:
Paper Gangsta kirjoitti: Olisin äänestänyt mieluumin peesailijan voittoon. :roll: Heini ei vakuuttanut vastauksillaan,mutta Jarkon ilkeily oli todella törkeää. Kieroilu etc. kuuluu toki peliin,mutta haukkuminen ja henkilökohtaisuuksiin meneminen pitäis jättää pois.
Kyllähän Jarkko ilkeilyllään sai mutkin todella ärsyyntymään, mutta loppupelissähän pelasi hyvin pelinsä (lukuunottamatta paalukohtauksen törkeyksiä ja finaalipuheen huonoutta)
Ois ollu hirveetä jos kitisevä peesailija olis voittanu kaikista ensimmäisen kauden :rofl:
Viimeksi muokannut Happy, 29 Huhti 2013, 23:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Happy kirjoitti:
Heinihän on kokoajan Piiaa inhonnut, alusta lähtien
Ja varsinkin viimejaksoissa puhunut Piiasta kokoajan negatiiviseen sävyyn muille kilpakumppaneilleen, Piialle on toki hän esittänyt ylimpää ystävää.. siinä kiero nainen kerrakseen :heh:

Toi paaluhaaste tais olla myös Suomen Robinssonissakin jos oikein muistan :joojoo:
Miksen mä muista tällasta? Inhonnu joo, mutta jotenki en oo laskenu sitä siihen "Paskanpuhuja joukkoon" siinä missä Jarkon ja Janin kyllä.. hmm.. :mrgreen:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kyllä siinä jotain hämärää, kun Pia kertoo kameralle että oli kiva tyttöjen ilta ja Heini kertoo "kavereilleen"/peesattavilleen, että oli ihan kamalin rangaistus joutua viettämään ilta Pian kanssa kahden. :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

tonywerner kirjoitti:Kyllä siinä jotain hämärää, kun Pia kertoo kameralle että oli kiva tyttöjen ilta ja Heini kertoo "kavereilleen"/peesattavilleen, että oli ihan kamalin rangaistus joutua viettämään ilta Pian kanssa kahden. :roll:
Joo en mä sitä väitäkkään että Heini olisi joku viaton ja puhdas pulmunen, mutta onhan tuo ihan perusselviytyjien taktikointia. Ei tuo ole edes mitään suoranaista paskanpuhumista. Mietikkää nyt vaikka omalle kohdalle, ette tekään varmastikaan huonommassa seurassa esim. ravintolassa sano illalla päin naamaa "en jaksais yhtään teidän tylsien ihmisten seuraa" vaan puratte sitä vasta seuraavana päivänä tyyliin ystävillenne. Mielestäni olisi ennemminkin epäkohteliasta mennä laukomaan toiselle, ettei jaksaisi hänen seuraansa kuin se että myöhemmin mainitsee/valittaa siitä ystävilleen miten inhottavaa oli. Eikä sen valittamisen tarvitse olla mitään "hyi onpa se kamala ihminen ja tyhmä kun ei tajua olevansa niin hirveä - typerä ämmä" juttua, jota Jarkolta tulee jatkuvasti vaan se voi olla yksinkertaisesti sitä että: "olin inhottavassa seurassa, en pitänyt" - toteamista. :joojoo:

Vastaa Viestiin