Tähdet tähdet

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Konsta saa Iltasanomissa ennakkohypetystä illan oopperajaksoon:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006642479.html
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20452
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Suvillapa oli antoisa kaula-aukko tänään. Ei vahvin veto, mutta tyylikäs silti. Onneksi ei pudonnut.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Päivi ja Tommi ovat kyllä roikkuneet mukana jo yli kykyjensä. Mä kyllä vähän mietin, että saattaa Tommi olla pitkäänkin mukana ainoana varsinaisena äijänä. Abreu ei sitten olekaan finalisti. Olisko sitten Konsta ja Suvi. Suvi kyllä laulaa hyvin, mutta hänen heittäytymisensä on hiukan laiskanpulskeaa, tänäänkin olisi kaivannut vähän enemmän sähäkkyyttä mukaan. Hitsi mä jännäsin Hannan puolesta, hänen esiintymisensä oli hyvä! Mutta Konsta oli tosiaan illan kunkku.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Joo Läntinen olis saanut mennä. Ei voinut heittäytyä koska ääni pilalla oopperaan. Kuitenkin tässä kai pitäisi yrittää heittäytyä joten en ymmärtänyt yhtään miksi häntä hehkutettiin. Omalla äänellä ja tyylillä laulava rokkikukko ei ole oopperaa nähnytkään. Ehkä tuotanto haluaa suosia jo uransa ehtoopuolella olevaa artistia ja antaa hänelle etumatkaa muihin nähden.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jäljellä olevien artistien puntari:

Konsta Hietanen
Hanna Pakarinen
Suvi Teräsniska
------------------------ finaalin raja
Tommi Läntinen
Päivi Lepistö
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

aj1964 kirjoitti: 20 Syys 2020, 21:42 Joo Läntinen olis saanut mennä. Ei voinut heittäytyä koska ääni pilalla oopperaan. Kuitenkin tässä kai pitäisi yrittää heittäytyä joten en ymmärtänyt yhtään miksi häntä hehkutettiin. Omalla äänellä ja tyylillä laulava rokkikukko ei ole oopperaa nähnytkään. Ehkä tuotanto haluaa suosia jo uransa ehtoopuolella olevaa artistia ja antaa hänelle etumatkaa muihin nähden.
Minusta Tommi oli paras jos ajatellaan että kenen oopperaversioita haluaisin kuunnella levyltä - tässä samaa mietä Torikan kanssa. Konsta oli taidokkaampi ja hieno lahjakkuuden osoitus, ansaitsi kisassa jakson voiton kyllä, mutta valitsisin hänen versionsa sijaansa ilman muuta oikean oopperalevyn. Tommi osoitti taiteilijuutta ja näkemystä, antoi syyn kuunnella itseään, viimeisen moriren stiplua lukuunottamatta todella tarkkaan ja huolellisesti mietitty ja työstetty tulkinta, vahva näkemyksen osoitus. Ei ole helppoa löytää vaikeaan biisiin tyylikkäitä ratkaisuja omiin rajoitteisiin. Eli ihan erimieltä "ei oopperaa nähnytkään"-väitteestä, tässä oli todella sisäistetty se biisi eikä mikään ehtoopuolen räpellys, sellainen oli esim Alatalo aikoinaan. Kotiläksyt on niin hyvin tehty, harvoin kuulee noin hyvää italiaakin, puuttuu se suomalaisen ralli-italian pehmeiden-vai mikä se oikea kileipopillinen termi ikinä onkaan- äänteiden puutteet (metsäketo ja niin monet muut) sekä vikmanit eli Cicciolina-Tshitshiolina, pitäisi olla Tshitsholina -virheet. Tuli Torikan mainitseman Lucio Dallan raspin+intensiteetin lisäksi mieleen jopa David Gilmourin Helmenkalastajat aaria-versio, joka on minusta yksi koskettavimmista ikinä. Oon todella huonosti katsonut tätä kautta, mutta tämä nyt osui johonkin kanavasurffiin :heh: . Pitänee kuunnella vielä muutamat väliin jääneet jostain Ruudusta.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Siis kai oopperajaksossa pitäisi yrittää opetella genrelle omainen laulutekniikka. Tommi oli raspikurkkuineen ainut eilen joka ei siihen pystynyt eikä edes yrittänyt joten hän päätti sitten laulaa omalla äänellään. Olis joutanut jo kotiin...

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oopperajakson keskikatsojamäärä oli 228 000, eli inasen enemmän kuin viikko sitten. Tavoittavuus 537 000, toiseksi paras Nelosella, ainoastaan The Voice of Finlandilla oli parempi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

aj1964 kirjoitti: 21 Syys 2020, 11:54 Siis kai oopperajaksossa pitäisi yrittää opetella genrelle omainen laulutekniikka. Tommi oli raspikurkkuineen ainut eilen joka ei siihen pystynyt eikä edes yrittänyt joten hän päätti sitten laulaa omalla äänellään. Olis joutanut jo kotiin...
Tottakai pitäisi, mutta jos tietää että siitä seuraa vain hirveyksiä niin ihan viisasta artistilta ottaa mieluummin sääntöjen rikkomisen riski ja tuottaa mielenkiintoinen tulkinta kuin lähteä tahallaan paljastamaan heikkoutensa? Nyt Tommi saa tässä kisassa itseään esille, sanottavaansa, ja tuo tulkinta jää joillekin, kuten minulle ja ehkä Torikalle ja Kuustoselle, jos sanoihinsa luottaminen. - Säännöt on tehty taiteessa rikottavaksi jos rikkomisen kykenee perustelemaan hyvin.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Kyllä musta tässä mentiin nyt käsikirjoituksen mukaan varmistamalla positiivisilla kommenteilla Läntisen jatkopaikka. Seuraavaksi soulia ja taas kaikki kehuvat kuinka länä vetää ammattimaisin ottein ja tekee omanlaisensa version. Se Weeknd poppibiisi oli jo aika kamalaa kuunneltavaa joten suopi nähä...

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

aj1964 kirjoitti: 21 Syys 2020, 19:49 Kyllä musta tässä mentiin nyt käsikirjoituksen mukaan varmistamalla positiivisilla kommenteilla Läntisen jatkopaikka.
Eipä tuo "Länä" sen positiivisempia kommentteja saanut kuin muutkaan. Eihän nyt ketään aleta todella haukkumaan vaikka kuinka paska olisi. Ne lopun erityismaininnat tulivat sen jälkeen kun äänestys oli jo sulkeutunut. Silti mä kuitenkin ihmettelen äänestäjien makua, että Länä ja Päivi olivat varmasti jatkossa kun Abreu, Hanna ja Suvi joutuivat jännäämään jatkoon pääsystä... Tommilla on varmaan oma kannattajakuntansa, mutta tota Päivin tukea en ymmärrä, vaikka hän suoriutuikin oopperajaksosta ihan kohtuullisesti.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

aj1964 kirjoitti: 21 Syys 2020, 19:49 Kyllä musta tässä mentiin nyt käsikirjoituksen mukaan varmistamalla positiivisilla kommenteilla Läntisen jatkopaikka. Seuraavaksi soulia ja taas kaikki kehuvat kuinka länä vetää ammattimaisin ottein ja tekee omanlaisensa version. Se Weeknd poppibiisi oli jo aika kamalaa kuunneltavaa joten suopi nähä...
Ne olivat todella ansaittuja positiivisia kommentteja, tällä kertaa. Minkäs teet, jos esitys koskettaa, niinkuin näytti koskettaneen?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 707
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Konsta oli ainoa joka selvisi hyvin, ainakin teknisesti, useimilla muilla se oli aika vaivannuttavaa räpellystä.

Tommi ei sitten yrittänytkään oopperaa ja kuullosti sen takia aika hyvältä ja sai siitä ansiotonta arvonnousua.

Ombra mai fu (erit. Milva) on jonkinlainen mielikappale, vaikken muuten oopperasta piittaa, mutta valitettavasti Päivi Lepistön versio oli aika kamala.

Suville plussaa kauniista meikistä, olipa hyvän näköinen, vaikka ooppera menikin miten meni.

Nyt ei ollut yhtään sellaista veret seisauttavaa yllätysesitystä niinkuin joskua aiemmin on ollut.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

ta1ja kirjoitti: 21 Syys 2020, 20:49
aj1964 kirjoitti: 21 Syys 2020, 19:49 Kyllä musta tässä mentiin nyt käsikirjoituksen mukaan varmistamalla positiivisilla kommenteilla Läntisen jatkopaikka. Seuraavaksi soulia ja taas kaikki kehuvat kuinka länä vetää ammattimaisin ottein ja tekee omanlaisensa version. Se Weeknd poppibiisi oli jo aika kamalaa kuunneltavaa joten suopi nähä...
Ne olivat todella ansaittuja positiivisia kommentteja, tällä kertaa. Minkäs teet, jos esitys koskettaa, niinkuin näytti koskettaneen?
Vastoin ohjelman alkuperäistä ideaa eli heittäydytään genreen kuin genreen. Nyt artistin ylenpalttinen kunnioitus tuomariston suunnalta maksoi ehkä Abreun turhan putoamisen. No leikkiä tämä nyt kuitenkin on mutta haloo nelonen..

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Hazard kirjoitti: 17 Syys 2020, 17:54 Nessun dormahan on klassikko.
Todennäköisesti Carmenin muutaman aarian ohella se oopperakirjallisuuden klassikko, jota on rääkätty eniten kaikin mahdollisin tavoin :uujee: Tuntuu, että jokaisen vähänkin enemmän laulua opiskelleen iskelmä/rocktähden pitää päästä tekemään siitä oma ainutlaatuinen versionsa. Ja taipuu se toki yhteislauluksikin:

Suosio on helppo ymmärtää, onhan se upea aaria. Carmenista saa jo nokkosihottuman, mutta Nessun Dorma jaksaa viehättää.

Tähdet tähdet -ohjelman seuraaminen on valitettavasti tällä kaudella jäänyt, mutta oman kylän pojan Konstan esityksiä on sentään tullut vilkuiltua. Komeasti poika vetää oopperaakin laulutekniikan puutteista huolimatta ja osaa näyttää uskottavalta. Hämmästyttävä monilahjakkuus tämä tenavatähtenä julkisuuteen ponnahtanut kaveri on: laulaja, näyttelijä ja liigatason jalkapalloilija. Ynnä viiden lapsen isä :shock:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ensi sunnuntain soul classics:

Konsta: Soul man (Sam&Dave)
Päivi: I feel good (James Brown)
Suvi: Feeling Good (Nina Simone)
Hanna: Think (Aretha Franklin)
Tommi: Ain't No Love In The Heart Of The City (Bobby”"Blue” Bland)

Vieraana Evelina. Eiks toi James Brownin soundi olisi sopinut Tommin raspille...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Läntinen kuulostaa ihan samalta joka biisissä. Eli se monipuolisuus mitä tässä ohjelmassa tarvitaan loistaa poissaolollaan. Tuo ääni ei vain taivu joka genreen ja sen sijaan joka biisistä tuutataan raspirokkia. Joutais mennä jo.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Olipa hyvä jakso. Harmi että yhden piti pudota taas. Päivi veti parhaan vetonsa tänään ja osoitti lämpenemisen merkkejä. Olisin kuitenkin Tommin pudottanut mieluummin. Noh, pääasia että Konsta, Hanna ja Suvi jatkaa.

Ens viikolla rock'n'rollia ja duettoja. Mä odotin että olis musikaaleja tullut. Vähän turhan paljon toisiaan muistuttavia nämä genret. Tota rockia sivuttiin jo hardrockissa ja brittipopissa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tämä ohjelma valitettavasti ooppera-jakson pienen kohttuneisuuden jälkeen jatkaa matalalentoaan. Ei hetkeuttanut mihinkään suuntaan mikään. Hanna ehkä eniten energiallaan.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Soul-jakson keskikatsojamäärä 235 000. Hiukan nousua edelliseen viikkoon. Tavoittavuus 508 000.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Voi voi musta on tullut ihan Konsta-fani tämän ohjelman myötä, ja kun tutustuin vielä hänen omaan musaan syvemmin, niin olin myyty. :sekava: Oli mulle melko tuntematon nimi ennen sitä, mikä toki johtuu osin nuorehkosta iästäni, mutta no, onneksi nyt palasi taas julkisuuteen. Todella monipuolinen, taitava ja karismaattinen esiintyjä ja laulaja. On vetänyt genren kuin genren hyvin. Toivon, että hän vie koko kisan ja odotan etenkin musikaalijaksoa (jos se nyt siis tulee), jossa hän pääsee taas näyttämään niin laulajan kuin näyttelijän taitojaan.

Mut jotta ei mee ny ihan konstailuksi koko homma, niin tykkään muistakin kisan artisteista. Oli ilahduttavaa nähdä esim. Katri Ylander ja Hanna Pakarinen pitkästä aikaa lavalla. Oon molempia fanittanut lapsena (olin katsomassa silloin Idolsin finaalia, kun Hanna voitti ja mulla oli sellainen Hanna is best -kyltti:D) ja kuunnellut molempien musiikkia, joten mulla on sellaista nostalgiasidettä heihin. Harmitti, kun Katri putosi niin aikaisin kisasta, olisi ansainnut jatkaa vielä pidempään. Hanna on ansaitusti neljän parhaan joukossa, on todella hyvin heittäytynyt ja omaksunut kisan idean. Ja yllätti esim. rap-jaksossa totaalisesti! Suvista tykkään myös, vaikka hän ei parhaimpia heittäytyjiä ole ollut. Tosin se saattaa johtua hänen itsekriittisyydestään (tulee esiin instastooreistaan), ettei ehkä uskalla antaa niin paljoa kuin voisi. Muuten hän artistina kyllä onnistuu pääsemään iholle ja ottamaan yleisön mukaan. Muut kisan mieskisaajat ovat jääneet vähän vaisuiksi. Tommissa toki on karismaa, mutta hänkin liikkuu vähän turhan paljon mukavuusalueellaan.

En nyt jokaisesta kirjoita analyysia, mutta tässä vähän ajatuksiani kisaajista. Oon aika tiivisti seurannut kisaa tuon ensiksi mainitun herran takia ja varmasti kuullaan jatkossakin hänestä lisää. <3
Cry him out

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16947
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Happy »

Night_Owl kirjoitti: 29 Syys 2020, 22:01 Voi voi musta on tullut ihan Konsta-fani tämän ohjelman myötä, ja kun tutustuin vielä hänen omaan musaan syvemmin, niin olin myyty. :sekava: Oli mulle melko tuntematon nimi ennen sitä, mikä toki johtuu osin nuorehkosta iästäni, mutta no, onneksi nyt palasi taas julkisuuteen. Todella monipuolinen, taitava ja karismaattinen esiintyjä ja laulaja. On vetänyt genren kuin genren hyvin. Toivon, että hän vie koko kisan ja odotan etenkin musikaalijaksoa (jos se nyt siis tulee), jossa hän pääsee taas näyttämään niin laulajan kuin näyttelijän taitojaan.
Sama, tosin itse muistin Konstan tuosta Laura kesäleirillä-sarjasta jota tuli lapsena seurailtua :heh:
Mut joo Konsta ollut kyl täs aika kova :peukku:
Night_Owl kirjoitti: 29 Syys 2020, 22:01 Mut jotta ei mee ny ihan konstailuksi koko homma, niin tykkään muistakin kisan artisteista. Oli ilahduttavaa nähdä esim. Katri Ylander ja Hanna Pakarinen pitkästä aikaa lavalla. Oon molempia fanittanut lapsena (olin katsomassa silloin Idolsin finaalia, kun Hanna voitti ja mulla oli sellainen Hanna is best -kyltti:D) ja kuunnellut molempien musiikkia, joten mulla on sellaista nostalgiasidettä heihin.
"Hanna jyrää" :hihi:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Biisit:

Tommi Läntinen: Good Golly Miss Molly (Little Richard)
Suvi Teräsniska: Fiilaten Ja Höyläten (Rauli Badding Somerjoki)
Hanna Pakarinen: Great Balls Of Fire (Jerry Lee Lewis)
Konsta Hietanen: Get On (Hurriganes)

Duetot:
Tommi ja Suvi: Can't Help Falling In Love (Elvis)
Konsta ja Hanna: Always On My Mind (Elvis)

Vieraana Erja Lyytinen. Auts, tota Suvin biisivalintaa. Odotan lievällä pelolla, on Badding tehnyt siitä niin definitiivisen tulkinnan. :surrur:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Tommi tippui viimein ja ei olisi varmasti ollut kotonaan musikaalijaksossa. Paras kolmikko jatkaa finaaliin ja voittaja on jo selvillä.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jee, kärkikolmikko oli mieleinen. Harmi, että Suvin esityksen aikana ainakin mulla ääni meni säröille ja oli sen jälkeen tuomareiden kommenteissakin, joten ei ollut pelkästään Suvin mikrofonista johtunut bugi. Seuraavaksi sitten niitä musikaaleja. Veikkaan finalisteiksi Konstaa ja Hannaa, vaikka uskoni Hannan finaalipaikkaan ei ole oikein riittänyt kun hän oli jatkuvasti pudotusuhan alla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 707
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Pari asiaa jäi mieleen.
Luulin, että telkkarin ääni hajos, kun Suvi alkoi rokkaa, mutta vika tais olla lähetyksessä. Voi olla, että tääkin vaikutti, että oli pudotusvaarassa.

Suvin ja Tommin duetto oli ylimahtava.

Nuo neljä rock'n'rollia oli ihan aitoa fiftari meininkiä, mutta välillä tuntui, että orkesteri soitti kaikissa samaa, tuli vähän tylsä kokonaisuus, vaikka biisit muuten hyviä.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Rock'n'roll-jakson keskikatsojamäärä oli 312 000. Nousussa on. Tavoittavuus 664 000, jälleen Nelosen toiseksi korkein, ainoastaan Vain Elämäällä oli korkeampi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Konstan Get on -veto on katsotuimpien joukossa Ruudussa tällä hetkellä! <3
Cry him out

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Musikaalibiisit:

Konsta: You Can't Stop the Beat (Hairspray)
Hanna: Supercalifragilisticexpialidocious (Maija Poppanen)
Suvi: You're the One That I Want (Grease)

Hanna: Näytelmä (A Little Night Music)
Suvi: Tyttö sekä hän (Kaunotar ja hirviö)
Konsta: Your Song (Moulin Rouge)

Vieraana Arja Koriseva.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Loistavat biisivalinnat! Your Song, Tyttö sekä hän ja You're the One That I Want ovat mulle rakkaita musikaalibiisejä. Samoin tykkään kovasti noista Hairsprayn ja Maija Poppasen biiseistä. Suvin ääni sopii varmasti loistavasti tuohon Beauty And The Beast -klassikkobiisiin.
Cry him out

Vastaa Viestiin