Väärä laulu voitti!

Euroviisut 2015 Wienissä
Lukittu
Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30518
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

:eiei: :jumankauta:
:synkka:

Tänne vihanpurkaukset väärästä karsintavoittajasta. Ilonpurkauksille on oma ketjunsa toisaalla. Muut kuin kannatus- tai vastustusviestit artistin omaan ketjuun.

:synkka:
:eiei: :jumankauta:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Eipä tässä muuta kuin että valituksi tuli yksi kaikkien aikojen huonoimmista viisubiiseistä ikinä koskaan. Ja väitän, että suurin osa äänestäjistä tiesi sen. :eiei: Toivottavasti osaavat seistä valintansa takana vielä toukokuussakin, kun finaalipaikkaa ei irtoakaan.

Minä pesen käteni nyt näistä Suomen viisuiluista. Ei me osata edustajaa valita, vaikka viime vuosi antoikin jo vähän osviittaa siitä, millä sitä menestystä saattaisi tulla.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5052
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Koko kisan huonoin biisi siis voitti. Olihan tämä esityksenä ihan kiva... mutta se itse biisi... :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa: :niinpa:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Ensimmäistä kertaa koskaan en tunne minkäänlaista sympatiaa Suomen edustajaa kohtaan. Vaikka tämä voittaisi, en pystyisi iloitsemaan, kun tiedän, ettei itse biisi ole saanut ainuttakaan pistettä.

No, onneksi historia osoittaa, että ensi vuonna meillä on hyvä edustaja ja tämmöistä sontaa ei tarvitse Suomen karsinnoissa nähdä ainakaan kymmeneen vuoteen.
Viimeksi muokannut Teräsbekoni, 02 Maalis 2015, 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Jaahas, näinhän siinä sitten kävi, että kisan ainoa todella huono kappale voitti.
Suosikkini voittavat havoin, mutta yleensä sentään pystyn kannustamaan Suomea, vaikka kappale olisi täysin tyhjänpäiväinen kuten mm. Little bit vuonna 2000

Aina mun pitää on kuitenkin niin tajuttoman huono kappale mielestäni etten aio pahoittaa mieltäni kun Suomi sijoittuu huonoille sijoille sitten Wienissä, ja keskitän energiani muiden maiden kannustamiseen.

No, pitäähän jonkun kappaleen olla puntarini alimmaisena niin olkoon se sitten tällä erää Suomi kahden loistavan top-10 kappaleen jälkeen.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4273
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

No onhan se kamalaa kun ei voi toivoa omalle maalleen hyvää sijoitusta :jupinaa: :lohduton:
Surettaa Essin ja Satinin poikien puolesta. Me kaikki emme voi syntyä kehitysvammaisina ja saada sympatiaääniä :niinpa:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Mel0d1Festivalen
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 11 Helmi 2012, 22:12

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Mel0d1Festivalen »

Jeeeee. iIoitsen ihan tuhannesti, kun tulette maitojunalla kotiin... Jee :tuuletus:
Tuota ei meinaan Euroopassa ymmärrä kukaan... :tuuletus:
Ainoastaan kehä 3 ulkopuolella --- Jee
Itku lyhestä ilosta ... Jeee :tapu:
Ehkä sen jälkeen avautuu Euroviisujen idea.. Hyvä biisi.. Jee :ihana:

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Oli kyllä pettymys, varsinkin sen jälkeen kun Satin Circus oli parantanut esitystään huimasti semistä. Ja Opera Skaala oli täydellinen. Mutta ei väkisin. :niinpa:

Tässä reaktioni, kun voittaja selvisi (kirosanat poistettuna): "...........!!!" :jupinaa:

Saa puntarin pohjalla Latviasta kivan kaverin. Kiinnostaa kyllä, mitä joku maa ensi vuonna keksii, kun nyt on ollut jo drag-artisteja, transsukupuolinen, sokea ja kehitysvammaisia...
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Mä en muista milloin olisin ollut näin vihainen viisukarsinnan tuloksista. :niinpa: Pojat olivat tsempanneet ekasta livestä, mutta kappale on silti järkyttävää kuraa.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16194
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Plussaa: kesto ja uusi lyhyysennätys. :heh:

Miinusta: kaikki muu. :jupinaa: :termari: :jumankauta: :termari:

Vähintäänkin tämän vuosituhannen syvimmältä oleva Suomen karsinnan tulos. :yrjo:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Hieman pettynyt olen, vaikka siis pidän biisistä. Olen pettynyt, koska ennakoin ja epäilen, ettei biisi voi menestyä viisuissa. Punk on marginaalimusiikkia, minä tiedän tämän ja olen jäänyt monesti yksin fanittelemaan punkkia. Kaikenlisäksi kun Satin Circuksen jätkät ja taustavaoimat olivat tehneet biisiinsä uutuuksia ja siellä oli se toivomani saksovonikin mukana. Satinit olisivat päässeet kympin sakkiin, näin ennustelen, Kurikat jäävät semiin. Tai sitten tapahtuu yllätys ja pitää järjestellä pääni uudelleen.
Eurovision.tv-sivulla on valtavalla vauhdilla vyörynyt viestiä Suomen viisuedustajan uutisesta. Sanovat nuo viestinlähettäjät, että Suomi pitäisi sulkea euroviisuista. Ja myöskin syyttävät suomalaisia huonoiksi ihmisiksi, kun käyttävät hyväkseen kehitysvammaisia.
Tässä suora linkki
http://www.eurovision.tv/page/news?id=p ... in_finland

Mel0d1Festivalen
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 11 Helmi 2012, 22:12

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Mel0d1Festivalen »

Yhdyn, mutta, ei millään pahalla, ymmärtämmöttämät saavat sitä mitä tilaavat..Siis :eiei: Jumbo sian.
Joo, vihastuttaa se, että oikeat hienot kappaleet jäivät kolmos junan alle.. Olisimmepa Ruotsi..
Osaavat äänestää!!! :eiei:

Mel0d1Festivalen
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 11 Helmi 2012, 22:12

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Mel0d1Festivalen »

Herää kuitenkinkysymys..Äänestittekö? Jos noin vähän ääniä yhteensä, ja minä lähetin, noh, paljon... Missä siis vika? :lohduton: :lohduton:
Niin, mutta, mitä tehdä Euroviisuista ymmärtämättömille? Tuomaristo takaisin? Saatiin kuitenkin paras tulos Lordin jälkeen viime vuonna. :eiei:
Viimeksi muokannut Mel0d1Festivalen, 28 Helmi 2015, 23:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ketuttaa. Kovatasoisin Suomen karsinta pitkiin aikoihin ja sitten voittajaksi valikoituu tällainen pökäle... :niinpa: Ei tällä kyllä finaaliin päästä. Toivottavasti suomalaiset eivät sitten vaan hylkää PKN:ää ja käännä selkäänsä. Eihän se ole heidän vikansa, että ihmiset äänestivät tätä sontaa.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Mel0d1Festivalen kirjoitti: Olisimmepa Ruotsi..
Osaavat äänestää!!! :eiei:
Lue Suomen historiaa. Suomi on ollut Ruotsi ja suomenkielisillä oli rotan asema siinä yhteiskunnassa. Suomalaisista olitiin tekemässä ruotsalaisia, joilla on vain yksi kieli: ruotsi ja jossa oma suomen kieli on kielletty kieli.
Olisimmepa Suomi ja ylpeitä siitä että olemme suomalaisia.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^^^^^^^^Jep, tästä valinnasta paistaa kyllä niin selvästi läpi ajatus, että "mekin halutaan oma Conchita", että melkeinpä pystyn itsekin allekirjoittamaan tuon hyväksikäyttö-väitteen. Noloa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

kuu-kuu kirjoitti:
Mel0d1Festivalen kirjoitti: Olisimmepa Ruotsi..
Osaavat äänestää!!! :eiei:
Lue Suomen historiaa. Suomi on ollut Ruotsi ja suomenkielisillä oli rotan asema siinä yhteiskunnassa. Suomalaisista olitiin tekemässä ruotsalaisia, joilla on vain yksi kieli: ruotsi ja jossa oma suomen kieli on kielletty kieli.
Olisimmepa Suomi ja ylpeitä siitä että olemme suomalaisia.
:tapu:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Huvittaa "Oikea laulu voitti" -ketjun viestien paljous. :hihi:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja WildDance »

No siis mä en voi uskoa tätä :eiei: Mikä fiasko! Kamalin viisu ikinä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

sheep
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 223
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 15:00

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja sheep »

Tämän täytyy olla painajaista. :parku:

Ja eniten ärsyttää juurikin tuo, että superfinaalin myötä tulos olisi mitä todennäköisimmin ollut ihan toinen. 30 prosenttia äänestäjistä halusi tämän edustajaksi, 70 prosenttia ei, niin että siinäpä sitä koko kansan tukea kerrakseen!
Pitäkää punkkinne!

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1925
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Kiitos Suomen kansa sain juuri varman puntarijumbon! :tuuletus: Tuo Moldovan renkutuskin kuulostaa 100 kertaa paremmalta kuin tämä. Pertti Kurikan nimipäiviä en häpeä, mutta kaikkia teitä äänestäneitä häpeän sydämeni pohjasta.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Mitenkähän nyt sanoisin: ottaa v-käyrästä niin pkeleesti! En seiso tämän biisin takana, vaikka omaa biisiä pitäisi kannustaa. En vaan voi, koska minulle Euroviisut ovat musiikkikilpailu eikä mikään hyvän tahdon ja suvaitsevaisuuden julistuskilpailu! Jos mielestäni kaikkein huonoin biisi valitaan, ei kannustaminen onnistu millään. Näin ollen kannustan kisan ulkomaalaisia suosikkejani. :eiei:

OSKY98
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 05 Touko 2013, 20:27

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja OSKY98 »

Kyllä Suomi valitsi nyt kaikkien aikojen huonoimman kappaleen viisuihin. Kaikki muut kappaleet olivat parempia, vaikka suurin osa niistäkin huonoja. Ei voi olla kuin pettynyt. Sitten ihmetellään miksi ei pärjätä viisuissa.. Aikooko media haukkua eurooppalaiset rasisteiksi kun pisteitä ei tule yhtään?

tsemu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Maalis 2013, 17:46
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja tsemu »

Enpä olis uskonut, että joku päivä voisin harkita puntarin vikalle sijalle Suomea. Ei oo vaan yksinkertaiesti mun makuun..

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16961
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Happy »

sheep kirjoitti:Tämän täytyy olla painajaista. :parku:

Ja eniten ärsyttää juurikin tuo, että superfinaalin myötä tulos olisi mitä todennäköisimmin ollut ihan toinen. 30 prosenttia äänestäjistä halusi tämän edustajaksi, 70 prosenttia ei, niin että siinäpä sitä koko kansan tukea kerrakseen!
Yhdeksän esiintyjää finaalissa ja näi sai yli 37% äänistä, joten kyllä näillä on se kansan tuki kun niin ylivoimaisesti voittivat!
Superfinaalin olemassaolo ei olisi muuttanut tämän sijoitusta mihinkään, fanattiset viisufanit on kyllä melko pieni osa äänestäjäkunnasta, joten kyl näil on kansan tuki :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Hometown »

Politikointi voitti musiikin. Pojat itse sanoivat, että voiton avulla parannetaan kehitysvammaisten asemaa muissa maissa. Mutta eihän tämän pitäisi olla mikään peruste, jolla pitäisi valita ehdokas musiikkikilpailuun.

sheep
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 223
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 15:00

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja sheep »

Happy kirjoitti:
sheep kirjoitti:Tämän täytyy olla painajaista. :parku:

Ja eniten ärsyttää juurikin tuo, että superfinaalin myötä tulos olisi mitä todennäköisimmin ollut ihan toinen. 30 prosenttia äänestäjistä halusi tämän edustajaksi, 70 prosenttia ei, niin että siinäpä sitä koko kansan tukea kerrakseen!
Yhdeksän esiintyjää finaalissa ja näi sai yli 37% äänistä, joten kyllä näillä on se kansan tuki kun niin ylivoimaisesti voittivat!
Superfinaalin olemassaolo ei olisi muuttanut tämän sijoitusta mihinkään, fanattiset viisufanit on kyllä melko pieni osa äänestäjäkunnasta, joten kyl näil on kansan tuki :joojoo:
Joojoo ihan varmasti. Kahdeksan prosenttiyksikön kaulahan onkin ihan valtaisa.
Pitäkää punkkinne!

sheep
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 223
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 15:00

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja sheep »

Mikä ihme siinä on, että Suomen täytyy olla aina se maa, jonka tehtävänä on toitottaa muille omaa suvaitsevaisuuttaan? Noh, toivottavasti kaikki äänestäneet voivat sitten edes tämän illan ajan tuntea olevansa parempia ihmisiä. <3
Pitäkää punkkinne!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11932
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja sziget »

Britannian Cry baby, Sveitsin Celebrate ja Tšekin Aven romale olivat kirkkaasti parempia.

Uskon toki, että PKN saa 300 pistettä enemmän kuin ne, mutta en aio iloita siitä.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
kasari
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 17:00

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja kasari »

Tämän tuloksen jälkeen voin sanoa, että ottaa päähän ja ottaa päähän niin maan p******sti. Ei tarvii jännittää Suomena puolesta tänä vuonna. Tai oikeestaan, mä toivon ja jännitän, et tää sonta saa nolla pistettä ja semin vikan sijan. Se olisi oikein tälle paskalle ja Suomelle.

Lukittu