The Walking Dead

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Pakko pystyttää tälle uskomattomalle sarjalle oma viestiketju. Täällä voi keskustella myös TWD'n sisarsarjasta, Fear the Walking Deadista. Zombiepidemiaan liittyvää draamasarjaa on esitetty vuodesta 2010 eikä loppua ole näkyvissä. Suosittelen kaikkia tutustumaan, paitsi jos olet äärimmäisen heikkohermoinen. :heh:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Itse olen aika lailla natsi TV-sarjoja kohtaan. Mieleeni tulee vain muutama ulkomainen TV-sarja, joita seuraan/olen seurannut. TWD on ylivoimainen ykkönen. Vuosien aikana olen kiintynyt tähän sarjaan ja sen näyttelijöihin, joten negatiiviset juonenkäänteet ja yllättävät kuolemat saavat aikaan yleensä kyynelten vuodatusta. Kerään sarjaan liittyviä tavaroita ja esineitä ja voisin kutsua itseäni faniksi henkeen ja vereen. :mrgreen:

Minulla on tapana joka kerta kiduttaa itseäni odottamalla, että kaikki jaksot on esitetty. Nauhoitan jaksot ja katson ne aina putkeen yön aikana. Katsoin oikeastaan juuri äsken kuudennen kauden toisen puolikkaan jaksot. Ihan järkyttävä cliffhanger! En malta odottaa seitsemättä kautta ja Jeffrey Dean Morganin roolia sarjassa. :uujee:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Itsekin olen seurannut sarjaa alusta saakka. Onneksi on Fox, joka esittää jaksot tuoreeltaan.

Joulutauon jälkeen oli pieni notkahdus laadussa (Aleksandrian asukkaat raivasivat kaupungin zombeista moraa heiluttamalla, eh... Rickin ja Michonnen suhde, eh...), mutta kyllähän tuo loppukautta kohden palaili omalle tasolleen. En ole niin suuri fani kuin mitä olin Dexteriä kohtaan, mutta seuraan sarjaa kiinnostuksella, että mitenkähän kaikki mahtaa päättyä. Sarjakuvaa en ole lukenut lainkaan, joten kaikki on mulle ihan uutta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Robert Kirkmanin uutuussarja Outcast alkaa tänään! Pakko raahautua television ääreen kello 23.00. :uujee:

http://www.iltalehti.fi/viihde/20160602 ... 7_vi.shtml
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Pakko raahautua toosan ääreen, samalle kanavalle jo klo 21.55 kun 11.22.63:n finaalijakso tulee... (sorry OT)
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

En ole ikinä ollut pahemmin lukemisen ystävä, mutta päätin hiljattain ryhtyä lukutoukaksi. Ostin The Walking Dead -kirjasarjan ensimmäisen ja toisen osan. :mrgreen: Toki olisin saanut ne kirjastostakin, mutta on hienompaa omistaa fyysiset kopiot. :joojoo:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

24.10 jatketaan, Foxilla. Viime kausi loppuikin melkoiseen cliffhangeriin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Kohta alkaa seitsemäs tuotantokausi. En ole lukenut tänään lehtiä tai käynyt Faceboookissa jotten spoilaannu. Zombi-invaasio ei lopu vielä tähänkään kauteen, sillä kahdeksas on tekeillä. Mutta nyt jännitetään seiskaa.

:biskop:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No huh huh, olipa kauden avaus. Mä olin jo vähän miettinyt, että oliko tää sarja menettänyt teräänsä ja uinahtanut, mutta toisin kävi. Neganin ensimmäinen uhri oli hiukan antikliimaksinen ja ajattelin, että eikö niillä sittenkään ollut sisua uhrata ketään ydinjengistä, mutta jatkopa ei mennytkään ihan odotusten mukaisesti. :shock: Kovat odotukset tämä jakso ainakin latasi pöytään kauden jatkon suhteen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kauden jatko ei ole ollut ihan niin hyvä kuin mitä alku lupasi. Negan on ollut kaudessa parasta, mutta eihän häntä ja hänen kettuiluaan koko ajan voi näyttää. Nyt on sitten alkanut ilmestyä jos jonkinlaista yhteisöä, jotta he voisivat yhdistää voimansa taistelussa Negania vastaan. Vähän turhan kätevää. Se Kuningaskunta on vähän höpö höpö ja kaatiksella asuva porukka ihan ihmeellinen.

Netistä luin, että sarjan loppua ei ole näkyvissä. Arvioivat, että sarja voisi jatkua jopa 12-kautiseksi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Negan on kieltämättä parasta pitkään aikaan tässä sarjassa. Rosoinen huumori ja elekieli tuovat hymyn huulille, vaikka hänestä pahis onkin tehty. Morgan sopii rooliin kuin eskimo igluun, tykkään hurjasti.

Kauden päätös on kuulemma sellainen, mikä määrittää sarjan suunnan pitkäksi aikaa. Minulla on sellainen fiilis, että Rick porukoineen siirtyy uusiin maisemiin, sillä onhan tuo Alexandria jo koettu.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Päätösjakso takana. Tuo tulee määrittämään sarjan kulun luultavasti pitkäksi aikaa. Nyt pitää taas puoli vuotta kärsiä ilman kaikkien aikojen parasta sarjaa. Tuskaisaa. :lohduton:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kyllä ne osaa rakentaa jännitettä, jessus. Loistava kauden päätösjakso, mitä nyt (käytännössä pakollinen) tiikerin ja Kuningaskunnan ilmaantuminen tyhjästä lässäytti tunnelmaa. Menee niin nopeasti nää kaudet aina ohi. Mielenkiinnolla jää odottamaan seuraavaa. Lokakuussa mennään taas.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Sarjan juontoäänenä tunnettu tummaääninen Randy Schell on menehtynyt laskuvarjo-onnettomuudessa. :rip:

http://www.is.fi/viihde/art-2000005287862.html
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Sarja jatkuu 23.10. Jakson ensiesityksen jälkeen tullutta Talking Dead-keskusteluohjelmaa ei ainakaan Iltapulun tietojen mukaan ole enää ohjelmistossa... :niinpa:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Joko on taas sen aika? :uujee:

Tuli ostettua hiljattain DNA TV jonka ansiosta voin tallentaa ohjelmia. Taidan tallentaa kaikki tulevan kauden TWD-jaksot ja katsoa ne maratonina yhteen päivään sitten kun kaikki ovat ilmestyneet. Pitää vaan välttää spoilaantumista somessa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Tiedostan, että TWD:n kahdeksas kausi on alkanut jo pari viikkoa sitten - olenhan lähes laskenut päiviä siihen. :heh: Kidun kuitenkin vielä muutamia viikkoja ja katson kaikki jaksot siskoni kanssa maratonina. Ehkä se odottaminen ei niin paljoa haittaa. Spoilaantumattomuus lienee se suurin haaste.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Neljä ensimmäistä jaksoa kauden numero 8. toisesta puolikkaasta katsottu. Tapani mukaan odotin kaikkien ilmestyvän ja nyt maraton on käynnissä. En tiedä millaisen cliffhangerin saavat väsättyä tämän kauden päätösjaksoon jos jo puolivälin finaalissa nähtiin tuollainen shokki.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mulla on mennyt tämä kausi aika vähäisellä huomiolla ohitse. Kovin vähän ollut kiinnostavaa tavaraa, ainoastaan Neganin osuudet ovat kiinnostaneet ja niitäkin on kovin vähän. Carlin kohtalo oli melko tarkoitukseton (pointless). Olin nähnyt hänet toisen sukupolven selviytyjänä, joka eläisi isäänsä kauemmin. (Internetin keskustelufoorumeilla liikkui väitteitä, että Carlista olisi hankkiuduttu eroon, koska näyttelijä halusi keskittyä koulunkäyntiin tai vaihtoehtoisesti hän oli tulossa täysi-ikäiseksi, eikä tuotantofirma halunnut maksaa hänelle aikuisen palkkaa, tiedä häntä.) Lisäksi pitäisi olla muka täysi rähinä päällä, mutta ammuskeluissa ei automaattiaseista edes lennä hylsyjä. Leikkisotaa. Tällä hetkellä kiinnostaa lähinnä se, että mihin suuntaan tekijät vievät sarjaa Neganin jälkeen. Toivottavasti hankkiutuvat eroon siitä kuningaskunnan porukasta (mukaanlukien ne hömelöt "haarniskat"). Onhan sarjan taso notkahdellut aikaisemminkin, mutta ne ovat olleet sangen lyhytaikaisia notkahduksia. Nyt sarja on ollut alamaissa hälyttävän pitkän aikaa. Jotenkin sarjan intensiteetti on laimentunut sitä mukaa kun kuvioihin on tullut uutta porukkaa. Sotimisen yhdentekevyyteen onkin vaikuttanut se, että pääosin katsojalle tuntemattomat sivuhahmot ovat siellä ammuskelleet toisiaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Reilun viikon päästä tämäkin jatkuu 9. kauden jaksoilla. ISO SPOILERI alla näyttelijöiden tulevaisuutta koskien. Maalaa hiirellä jos haluat tietää.

Luin internetin foorumeilta, että Andrew Lincoln (Rick Grimes) jättää sarjan tällä kaudella. Kun The Walking Dead on ollut yhtä kuin Rick Grimesin tarina, tuntuu tämä kyllä sarjan kuolinkellojen kilistelyltä. IMDB:ssä Lincolnin osuus jaksomäärissä on jo pienempi kuin sarjan seuraavan johtohahmoksi mainitun Norman Reedusin, joten jutut Lincolnin lähdöstä pitänevät paikkansa. Huomasin myös, että Maggieä esittävän Lauren Cohanin osuus on listattu vain vuoteen 2018 kun muilla johtohahmoilla on myös vuosi 2019. Tietääkö tämä myös Maggien lähtöä? Gulp.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Luulen sarjan menevän tulevaisuudessa sellaiseen suuntaan, josta en itse pidä. En ole spoilaantunut millään tavalla, mutta edelliskauden finaalin jälkeen uumoilen vakiokasvojen suksien menevän jossain kohtaa ristiin. Ei kuulosta hyvältä, sillä monella hahmolla ja koko sarjalla on hyvin erityinen paikka sydämessäni.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hirveä äänenlaatu noissa Foxin lähetyksissä ollut viime kaudella ja nyt kauden avausjaksossa. Matalat taajuudet ja vähänkään kovemmat äänet, kuten henkilöiden huutaminen olivat ihan säröillä, alku- ja loppumusiikeista puhumattakaan. Äänentoistolaitteina uusi Yamahan kotiteatterivahvistin ja Genelecin aktiivimonitorit, joten tuskin on niistäkään kiinni, enkä ole muissa tv-ohjelmissa vastaavaa havainnut. Jos olisi mielenkiintoisempi sarja kyseessä saattaisin harkita mokoman takia blurayllä hankkimista paremman laadun takia. Foxi on ihan kuraa. Kuvanlaatu nyt ei ole ihan samanlaista legopalikkaa kuin joskus aikaisemmin, mutta nyt ääni on puolestaan ihan kaamea.

Foxi sitten pläjäytti komeasti tekstibannerin kuvaruutuun joka spoilasi ruhtinaallisesti tulevaa (en kerro mitä), joten spoileriherkät varokoot. Ilmeisesti yrittävät saada lisää katsojia sarjalle. Itse tiesin jo asiasta, joten en spoilaantunut, mutta ihmettelin kuitenkin suuresti heidän ajattelemattomuuttaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hmm, kauden kolmas jakso katsottu ja täähän alkaa muuttua taas mielenkiintoisemmaksi.

Foxin ääniongelmat vaivasivat näemmä ainoastaan ekan jakson ensiesitystä. Tsekkasin viikolla tulleen toisen esityksen ja siinä äänet oli ok.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Spoilaan tuoreimpia jaksoja, joten jos olet myöhässä katselussasi, kannattaa ehkä skipata tämä viesti...










Heh heh, kuiskaajat (whisperers) heitti ehkä lopullisesti sarjan uskottavuuden romukoppaan, mutta kyllä ne toivat toisaalta hommaan ennakoimatonta arvaamattomuutta kun ei koskaan voi olla varma, väistääkö ja iskeekö zombit takaisin. Midseason finaalissa iski pienoinen wooot-fiilis kun oli niin tottunut ja turtunut siihen zombien lahtaamiseen ja sit yks kumartuikin ja väisti iskun.

Ulkomaan keskustelufoorumeille Jeffrey Dean Morgan on yllättävän haukuttu tyyppi (JDM pilasi koko sarjan ja vää vää vää!). Minusta hän on yksin kannatellut sarjaa pinnalla kun kaikki muu on ollut joko typerää tai tylsää. En tajua noiden amerikkalaisten mielipiteitä (oletan heidän enimmäkseen olevan amerikkalaisia). Syynä Morganin dissaamiseen pidetään sitä, että Negan oli sarjakuvassa pidetty hahmo, eikä live-versio täyttänyt odotuksia, mm. siksi, ettei hän ole niin fyysisesti roteva kuin sarjakuvassa ( :heihaloo: ) Itse en ole sarjista lukenut, mutta kyllä mun mielestäni Neganin tärkeämpiä ominaisuuksia on älykkyys ja manipulointi ja siinä suhteessa JDM on täyttänyt roolinsa erinomaisesti.

Sarjan heikoin lenkki on tällä hetkellä se Rickin pikkuvanha, muutaman vuoden ikäinen tytär, jonka annetaan kuljeskella yksin metsässä coltin kanssa, jonka rekyyli heittäisi hänet peffalleen, saatika että hän osuisi sillä mihinkään latoa pienempään.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Sarja uudistui melkoisesti Rickin lähdön ja muutaman vuoden mittaisen aikaloikan jälkeen. Ikävin piirre siinä on se, että tyhjästä ilmestynyt monenkirjava höpöhöpösakki (joiden edesottamusten seuraaminen on nykyään lähinnä saippuaoopperaa) söi merkityksen alkuperäisen ydinjengin selviytymistaistelulta. Yleisön pitäisi uskotella itselleen, että tämä porukka on selvinnyt läpi zombi-apokalypsistä. Negan/Jeffrey Dean Morgan on edelleen sarjan dynamo, mutta kovin vähällä ruutuajalla. Aina kun hänelle annetaan jotain tekemistä, sarja sähköistyy. Ehkä sarja olisi ollut hyvä paketoida 7-8 kauden mittaisena. Toivottavasti kuitenkin ne Walking Dead-leffat esitetään telsussa, joissa Rickikin on vielä mukana ja toivon mukaan selvitetään tarinaa niiden mysteerihelikoptereiden takana.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Korona iski tähänkin sarjaan. Wikipediasta:
AMC announced in March 2020 that due to the 2019–20 coronavirus pandemic, post-production on the season finale could not be completed by its planned April 12, 2020 airdate, and instead will air later in 2020 as a special. The fifteenth episode will serve as the season finale.[5] Kang stated that the delay on post-production was related with coordination of the worldwide production studios doing their special effects before the state issued its shutdown orders that effectively shuttered their California production studio to combine those into the final episode package.
Sarja on lupaavasti alkanut nostaa hiukan tasoaan. Kuiskaajien tarina alkaa olla lopussa, Neganin osuus on kasvanut ja osasta ylimääräistä höpöhöpösakkia on ilmeisesti hankkiuduttu eroon...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Edellisen kauden viimeiseksi tarkoitettu jakso esitetään ainakin jenkeissä näillä näkymin lokakuun alussa. Saa nähdä seuraako Fox Suomessa esimerkkiä. Ulkomaisen keskustelufoorumin juttujen perusteella ensi talvena ei esitetä täyttä kautta, mutta saattaa tulla jotain 5-6 ylimääräistä jaksoa. En tiedä lasketaanko noi tähän edelliseen, 10. kauteen vai onko ne kokonaan uusi kausi. Sekaisin joka tapauksessa korona pani tämänkin sarjan. Enemmän mua harmittaa kuitenkin Better Call Saulin viimeisen kauden viivästyminen, jos eivät pääse aikataulussa kuvailemaan sitä. Sarjan näyttelijäkaartissa on pari iäkkäämpää näyttelijääkin, joiden terveyden puolesta joutuu olemaan huolissaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja hra47 »

11. kausi on kuulemma sarjan viimeinen. Wikipediasta:
AMC confirmed in September 2020 that the show will conclude with the eleventh season, covering 24 episodes over a two-year broadcast period
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Jep, 11. kausi on tosiaan viimeinen ja se esitetään 2022. Mutta se ei tarkoita TWD-universumin loppua, vaan AMC:llä nähdään kokonaan uusi sarja, jota tähdittää Norman Reeduksen Daryl Dixon ja Melissa McBriden Carol Peletier.

https://www.theverge.com/platform/amp/2 ... aryl-carol

Onhan tämä ollut vuosituhannen parasta antia. Olen itkenyt, nauranut ja jännittänyt. Hetkeäkään en vaihtaisi pois. Uskomaton sarja. :joojoo:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

The Walking Dead alkoi päivälleen tänään tasan kymmenen vuotta sitten. :juhla: Aika rientää.
Got a fire and a country heart 🔥

Vastaa Viestiin