ESC 2018: juontajat

Euroviisut 2018 Portugalissa

Suosikki juontajattaresi?

Catarina Furtado
1
3%
Daniela Ruah
2
6%
Filomena Cautela
26
84%
Sílvia Alberto
2
6%
 
Ääniä yhteensä: 31

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19775
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: ESC 2018: juontaja(t)

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Minäkin mietin, onko neljä juontajaa jo vähän liikaa. Tällä juontajamäärällä joku jäänee hieman sivuosaan. Tällä ratkaisulla toivottavasti heistä yksi on varattu greenroom-juontajaksi. En usko ESC93:n teoriaan, jonka mukaan joku olisi vain avajaisissa, eiköhän juontajilla tarkoiteta nimenomaan liveshow'jen juontajia.
olvr20 kirjoitti:Ehkä he ovat tehneet samanlaisen järjestelyn kuin Moskovassa 2009, että kaksi juontaa semit ja toiset kaksi sitten finaalin.
Toivottavasti sitten semien juontajien tarkoitus ei ole luoda kontrastia finaalin juontajiin. :apuva:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: ESC 2018: juontaja(t)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Hazard kirjoitti:En ymmärrä valituksia "liian suuresta" juontajamäärästä. Neljä kaunista naista juontaa viisut. Minun mielestäni näitä kelpaa katsella.
Niinpä! :draamaa: Upean oloisia naisia kaikki neljä! :ihana:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5318
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: ESC 2018: juontaja(t)

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Joo. Neljästä leidistä tuli itsellekin mieleen Wien 2015. Toivottavasti näillä naisilla on vähän enemmän karismaa kuin niillä itävaltalaisilla puupökkelöillä. :roll:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2018: juontaja(t)

Viesti Kirjoittaja sziget »

Lupaavilta vaikuttavat. Juontajia ei voi koskaan olla liikaa. 2019 viisi komeaa miestä ja 2020 kuusi kaunista naista. Hyväksyn myös muunsukupuoliset ja sekajoukkueet. :p
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: ESC 2018: juontaja(t)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

granaattiomena kirjoitti:Toivottavasti näillä naisilla on vähän enemmän karismaa kuin niillä itävaltalaisilla puupökkelöillä.
Senhän näkee jo nyt, että on. :ihana:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2018: juontaja(t)

Viesti Kirjoittaja Roope »

Juontajathan voisivat esittää all abroad -henkisesti avausnumerona Docen karsintakappaleen vuodelta 1984 :titanic: :heh:

[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=ky_cutWp0SM[/youtube]

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Kauniita naisia kyllä, mutta onko neljä juontajaa vähän liikaa? Mulla on negatiivinen muistikuva Wienin juontajista...

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1046
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Neljä tuntuu tosiaan jo aika paljolta. Näyttäviä naisia ovat tosiaan ja onhan Daniela Ruah tosi kova nimi juontamaan viisut. Itsekin pelkään, että tästä tulee jotain yhtä pönöä, kuin Wien 2015 (Huonot muistot, kun olin heistä niin innoissaan... mutta jouduinkin pettymään). En kuitenkaan halua tuomita kunnes näen nämä leidit tositoimissa. Mistäpä sitä tietää, vaikka tässä kvartetissa olisi kaikkien aikojen viisujuontajat!
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Filomena taisi olla antamassa Portugalin jurypisteitä Kiovan viisuissa? :joojoo:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Upean oloisia naisia ja en millään usko heidän olevan yhtä huonoja kun Itävallan puupökkelöt. :peukku:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2315
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja jamira »

Googletin heidät vasta nyt ja ompa kolkon näköisiä naisia nuo Filomena ja Daniela. Catarina on ainoa joka minun silmääni miellyttää. Eikö Portugalista olisi pehmeämpää naiskauneutta löytynyt? :puna:

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1046
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

^ Eiköhän juontotaidot ratkaise kuitenkin ulkonäköä enemmän. Toukokuussapa se sitten nähdään... (kuulostinpa negatiiviselta, mutten tarkoittanut. :heh: )

EDIT: Ja minusta kaikki neljä oikein nättejä myös!
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2315
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja jamira »

Totta kai siis katson mielelläni luontevia ja osaavia juontajia. :joojoo: Jokaisella on ulkonäön suhteen omat mieltymyksensä ja minun naismakuni on hieman erilainen kuin mitä Portugali nyt tarjoaa. Mutta eipä tuo kisoja kaada. :mrgreen:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5849
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Mun mielestä tasan yksi juontaja olisi ihan riittävästi. Minkä ihmeen takia niitä pitää olla neljä? :eiei:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Mistä alkaisin purkamaan tätä. Se pääasiassa grenroomissa hääräillyt naikkoinen oli hieman ärsyttävä. Muista ei sitten jäänytkään pahemmin muistikuvaa. :puna: Ei mitään järkeä neljässä eri juontajassa piste.

Läpän taso oli kanssa vähän, noh, sellaista muka-hauskaa (itse olen kyllä kanssa monesti muka-hauska ja se on minusta hauskaa, muttei se nyt ollut hauskaa :hiips: ).
Žvižej fucked up the solo

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5849
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Väkisin väännettyjä vitsejä oli kyllä aika paljon. Ja kyllä kaksi juontajaa olisi riittävästi.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Alun "naval references" - kohta oli tosi kökkö, mutta eivät nämä juontajat muuten mistään puisevimmasta päästä olleet. Ja se ranskan toistelu pelimainos-kohdassa meni överiksi, ei enää hauskaa vaan kiusallista. Täytyy kyllä myöntää, että varsinkin loppulähetyksestä ei tullut niin tarkkaan seurattua. Jopa hieman pidin tuosta green room -naisesta.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
TomBoi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2211
Liittynyt: 04 Marras 2016, 17:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja TomBoi »

Juontajat eivät kyllä sinänsä ärsyttäneet minua, mutta eipä heistä toisaalta jäänyt mitään kuvaakaan. Neljä juontajaa on ehdottomasti liikaa :draamaa: Ja tosiaan vitsien taso ei ollut kummoinen :heh:
MKuvau!

Avatar
yestofastfoodmusic
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 01 Touko 2018, 19:37

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja yestofastfoodmusic »

Kolme on ehdoton maksimi mikä mielestäni toimisi. Kaksi lavalla ja yksi green roomissa. Kahdellakin varmasti pärjäisi hyvin.

Vitsit eivät uponneet, mutta lieneekö kyse suomalaisesta tosikkoudesta vai pitkästä henkisestä välimatkasta Portugaliin :mitvit:
Cha Cha Cha 🇫🇮Halo 🇦🇹 Tick-Tock 🇭🇷 Chains on you 🇦🇲 Spirit in the sky 🇳🇴 Merci 🇫🇷 Requiem 🇫🇷 Loin d’ici 🇦🇹 Goodbye to yesterday 🇪🇪 Undo 🇸🇪 I feed you my love 🇳🇴 Aphrodisiac 🇬🇷 I can 🇬🇧 Satellite 🇩🇪 Düm Tek Tek 🇹🇷 Qélé Qélé 🇦🇲 I love you mi vida 🇪🇸 Tornero 🇷🇴

suchanovellife
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 224
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 17:28

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja suchanovellife »

Mä olin just pari viikkoa sitten lyhyessä vaihdossa Portugalissa, ja mä veikkaan just että kyseessä on vähän sellanen portugalilainen huumori. Jotenkin vaan kuulosti siltä mitä siellä sai koko viikon kuunnella :heh: Musta oli oikein kivat juontajat, en vaan mitenkään erityisesti seurannut heitä kun enemmän meni aikaa Saaran puolesta jännittämiseen. Ehkä tänään!

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1057
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja manic »

Koska näemme ensimmäisen robottijuontajan viisuissa? Japanissa kuulemma robotteja mm uutistenlukijana ja vastaanottovirkailijanakin jossain hotellissa... :surrur:

Massiel
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 994
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Se puhelinjuttu oli tosi hyvä.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5849
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Se green roomin juontaja on kyllä ehdottomasti kaikista paras. Voisi melkein hoitaa koko shown ihan yksin.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Olen yllättynyt, ettei ihana Sílvia Alberto olekaan nyt suosikkijuontajani näistä... vaan Filomena Cautela! Daniela myös osaa hommansa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja Roope »

Filomenalle täältäkin ääni :samaamielta:

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Itse en oikein jaksa näitä juontajia. Ovat liian ammattimaisen oloisia. Jonkinlainen luonnollisuus poissa. Kaikki kovin ennalta valmistellun oloista. Onneksi lähetysten selkeä pääpaino on esityksissä, eikä juontoja ole yritetty änkeä jokapaikkaan.
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Eikö se juuri olisi ammattimaisuutta, että vaikuttaa luonnolliselta, vaikka kaikki toki onkin tarkoin ennalta valmisteltua...? Näistä ikävä kyllä luonnollisuus tosiaan puuttuu. Ja minusta niitä juontoja on kyllä ängetty vähän liikaa joka paikkaan ;) Niin, ja 4 juontajaa on liikaa!
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Mun mielestä nämä oli lopulta kohtuullisen sujuvia juontajia. Tuon Catarinan aksentti oli vähän turhan paksu ja repliikit tuntui opetelluimmilta kuin muilla. Oli mielestäni viisuhuumoriksikin harvinaisen ronskia huumoria se "kalleuksien kuvailu" finaalissa. Vai onko mulla huono muisti?
Viimeksi muokannut JuliaS, 13 Touko 2018, 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Itselle parhaita kohtia juontajien kanssa oli ne hetket, kun eivät voineet todennäköisesti valmistautua tilanteisiin. Kuten se Melovin "purenta"yritys :heh: Tuskin sitä oli sovittu?
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36597
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: ESC 2018: juontajat

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Yksimielisemppöö Kuppilaa suosikkijuontajasta. :heh: Liityn joukkoon.
Meow cat, please meow back.

Lukittu