Yleiskeskustelua Levyraadeista

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit

Syntymävuotesi?

–1959
1
2%
1960–64
2
3%
1965–69
1
2%
1970–74
2
3%
1975–79
0
Ei ääniä
1980–84
4
6%
1985–89
5
8%
1990–94
13
20%
1995–99
22
34%
2000–04
11
17%
2005–09
1
2%
En kerro.
2
3%
 
Ääniä yhteensä: 64

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Jufon kohdalla olen varmaan tykännyt kuluneen raatikauden biiseistä enemmän kuin edellisen. Nyt, Send Me an Angel, Confide in Me, Lift Me Up sekä How Old Are You saivat kaikki minulta kovat pisteet raadeissaan, ja myös Ei tuo punainen olisi saanut, jos ääniä oli annettu parhaimmille. :mrgreen: Mielenkiintoinen video tämäkin kommentteineen päivineen!
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Niin ja tuossa listassasi oli vasta puolet kaudesta. Pitääkin piakkoin päivittää henkilökohtaiset raatitilastot edelliskaudelta. Olen aika varma, että olen saanut eniten pojoja Tegulta mutta sinunkin uskon nousseen saamistilastoissa viime kaudesta.

Luonnehtisin kausiani seuraavasti:

28-50 = Oman maun ja tyylin haeskelua, joitakin harha-askelia
51-75 = Oman maun ja tyylin vakiinnuttamista
76-100 = Joko edellistä tai ehkä uusien suuntauksien kokeilua?

Se, mitä raadin 100 jälkeen tapahtuu en edes uskalla vielä arvata :heh:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Aah niin, on taas pätkäpötköjen laatimisen aika. Rupeanpa heti vääntämään omaani, jottei jää yhtä myöhäksi kuin edellinen... Ja tällä kertaa koetan myös kommentoida kaikkien muiden pötköjä.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Ja tässä olis pätkäpötkö raatikauden jälkipuoliskosta :surrur:

https://vimeo.com/586219153

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8897
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Ensimmäinen kertausvideoni, lisää tulossa tuota pikaa. Joitakin virheitä sinne editointivaiheessa pujahti, mutta ei jaksa nyt korjata. :mrgreen:

Qaj.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36805
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kas tässä minun holtittoman pitkä videoni 1–77-kappaleistani. :tajuton:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

TomppaJr kirjoitti: 14 Elo 2021, 16:07 Kas tässä minun holtittoman pitkä videoni 1–77-kappaleistani. :tajuton:
Siksi kannattaakin valita kappaleiden pituudeksi 15 sek. 30 sek. sijaan :roll:

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Kertaus raatien 51-75 kappaleistani:

https://vimeo.com/587221283

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Taikahuilu kirjoitti: 14 Elo 2021, 16:48
TomppaJr kirjoitti: 14 Elo 2021, 16:07 Kas tässä minun holtittoman pitkä videoni 1–77-kappaleistani. :tajuton:
Siksi kannattaakin valita kappaleiden pituudeksi 15 sek. 30 sek. sijaan :roll:
...tai 20 sek. kuten yllä...hyvä CottonJoel :tapu:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Minusta 30 sek pätkät on kyllä parempi mutta makuasioita...

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36805
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kivaa kun pätkien pituus on ainoa kommentti, jota annetaan. :tapu:
Meow cat, please meow back.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Ne on vaan kateellisia kun on niin kovaa tykitystä. :heh: Mä lupaan kommentoida jotain lähiaikoina :surrur:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Olen avaamassa Winner of the Winners -raatia viimeistään huomenna. Kalenterini on edelleen kuin muhkurainen paikoitellen liian täyteen topattu tilkkutäkki, ja pyytäisinkin mielipiteitänne pisteytysaikataulusta. Tarjolla kaksi vaihtoehtoa:

1. Pisteytysaikaa sunnuntaihin 29.8. asti, tulokset syyskuun ekalla viikolla
2. Pisteytysaikaa sunnuntaihin 12.9. asti ja tulokset seuraavalla viikolla, kunhan olen ehtinyt kaiken setviä (olen 4.-11.9. pohojoisessa ilman tietsikkaa ja muutoinkin enimmäkseen netin ulottumattomissa).

Minulle käy yhtä hyvin kumpi vain, mutta koska parhaillaan on käynnissä kaksi muutakin raatia, joiden pisteytysaika sijoittuu elokuun loppupuolelle (vaikka pisteytyksen deadlinet eivät taidakaan olla vielä tiedossa), niin olisiko tuo jälkimmäinen vaihtoehto parempi? WOTW-raadeissahan on ennenkin ollut pisteytysaikaa melko reilusti.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30499
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Pitkästä äänestysajasta ei varmaankaan ole mitään haittaa, koska TWotW:n aikataulu ei vaikuta muihin kisoihin. Ensimmäisessä TWotW:issa äänestysaikaa oli neljä viikkoa, toisessa kolme.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36805
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kakkosvaihtoehto on hyvä. :peukku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

akuankka13, kiitos erittäin nostalgisesta videosta! Olen ajatellut, etteivät makumme aina täysin kohtaisi, mutta täällähän oli enemmän helmiä kuin muistinkaan: Mėsijas, Kuurchak, Pożegnanie małego wojownika, Bugatti ja Hamburger Lady ovat erityisesti kaikki sellaisia, jotka itse miellän suuriksi levyraatiklassikoiksi! :surrur:

TomppaJr, kommentissa kesti, koska tällaisessa järkäleessä oli niin paljon prosessoitavaa. :draamaa: Kutkuttavan monipuolinen biisikattaus, jossa ei selkeästikään ole jumituttu mihinkään tiettyyn genreen! Nëntori, Nevermind ja Minä en kadu mitään lukeutuvat parhaimpiin voittajiin, joten kiitos myös niistä! Little Bigkin nousi esiin tästä koosteesta, ja on hauskaa, kuinka maut muuttuvat, koska tuolloin minäkin näköjään vielä sivuutin yhtyeen täysin. Mutta juu, kyllä se kaikista paras biisi taitaa silti olla Mindless :puna: (tai sitten aivan viimeisin Jump Down Deep :uujee: ).

CottonJoel, kiehtovan kattauksen olet taas tarjoillut kaikkea hieman vaihtoehtoisempaa! Varmasti monella näistä olisi potentiaalia avautua paljon enemmänkin lisäkuunteluiden myötä, joten jäämme odottelemaan, josko All Starsissa jollekin näistä biiseistä niin kävisi. Omia lemppareitani näistä ovat joka tapauksessa olleet Last Minute, Arc-en-Ciel – sekä tietysti Molchat Doma, joka ehkä vähän mullisti elämäni raadissa 70 :kups: (ja jonka myötä löysin muuten myös raadin 74 edustajani Срубin). Kiitos näistä!
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30499
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Rousku kirjoitti: 07 Kesä 2021, 00:44 Juuri nyt tekisi mieli kuunnella Tak Zakalyalas' Stal', mutta siihen on tullut joku uusi ikärajoitus, eikä se edes hyväksy meikä-kääkän luottokorttia :tajutkaa:
Vinkki. YouTuben ikärajoittamat videot löytää usein (muttei aina) ikärajattomina muista videopalveluista. Niitä voi hakea Googlen videohaulla. Esittäjän ja kappaleen nimen perään kannattaa kirjoittaa -site:youtube.com (jolloin haku ei palauta YouTube-löytöjä).

Esim. haku Shortparis Так закалялась сталь -site:youtube.com palauttaa ensimmäisenä osumanaan kappaleen musiikkivideon Vimeosta.

Haluan jonkinlaisen käsityksen siitä, kuinka moni raatiaktiiveista ylipäänsä näkee YouTuben ikärajalliset videot ja kuinka moni ei, joten avasin ketjuun kyselyn tätä varten.

Osalla on luultavasti kysymykseen "pystyn mutta..." tai "en mutta..." -vastaus. "Pystyisin mutten halua tunnistautua Googlen hyväksymällä tavalla" on "En pysty". Muut mutta-vastaukset omantunnon mukaan. Jos videoiden katsominen vaatii jonkin verran kikkailua, voitte ajatella vaikka sitä kautta, pidättekö tätä kikkailua liian vaivalloisena. Laitoin kuitenkin kolmannenkin vastausvaihtoehdon.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Kas niin, nyt on oma pätkäpötkö valmiina, joten on oikea hetki käydä läpi ja kommentoida aiemmin julkaistut. Oma tuotos seuraa vähän myöhemmin perästä.

Tegu
Täältä löytyi paljon meneviä melodioita eri genreistä. Kirjoa on, mutta kyllä näistä tiettyä yhtäläistä linjaakin kuulee. Ratkaisu näyttää sijoitus vasta pätkän on itse asiassa toimiva, jotta ehtii arvioida itse ennen paljastusta. Omien kisojen kapat yllättäenkin muistuvat selkeimmin mieleen, erityisesti Alley Cat :kaunis:

Teräsbekoni
Täältä sitä yhtenäistä linjaa vasta kai kuuluisikin löytää. Tutkitaanpa asiaa. Onhan näissä selkeästi läsnä tiettyä raskautta ja melankoliaa. Ja itäeurooppalaisuutta, tokikin. Parin vuosikymmenen kisakokemukseni perusteella sanoisin, että tämän videon sisältämä valikoima on parhaiten kotonaan juurikin Levyraadissa. Eikä ihme, että menestystä on tullutkin. Monesta tykkään ainakin jollain tasolla. Se, josta tuli selkein "oi tämä!"-tunne, oli Lucifer.

Jufo
Kommenteista herää kysymys, olisiko itsekin pitänyt sisällyttää sellaisia, mutta toisaalta tykkään katsella omia videoita ajoittain, ja omiin kommentteihin ehkä kyllästyisi useammalla toistolla. Näissä on kahden edellisen osallistujan pötköihin verrattuna selvästi elektronisempaa otetta, mikä toki minulle sopii. Tunnelma monessa kappaleessa sen sijaan on samantyyppinen kuin Bekonilla, vain läntisempänä versiona. Kauheen yllättävästi suurimman suosioni saavat italot Nyt! ja How Old Are You sekä dancet Send Me an Angel ja Zakatol a szívem. Oheispuolelta täytyy myös nostaa ihana Bon Voyage.

CottonJoel
Saapa nähdä, mitä täältä löydän, koska olen tottunut näkemään CJ:n itsestäni katsottuna jotakuinkin mahdollisimman kaukana makuavaruudessa. En ole päivittänyt tilastojani ikuisuuteen, joten en osaa sanoa, annoinko millekään näistä pisteitä, muttei yllättäisi, jos vastaus olisi ei. Toisaalla on kisoja, joissa tällainen musiikki menestyy, ja niistä olen itse pyrkinyt mahdollisimman kauas. En voi nostaa mitään, koska en pidä mistään. Sori :aivanmaassa:

Tonppaa ja amkkaa kommentoinkin jo tosi-elämässä, joten heistä ei tässä yhteydessä sen enempää.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Ufopolilta kivat kommentit, joissa oli vähän enemmänkin sisältöä. Kommentoidaas pari recappia:

Cottonjoel: Recapin perusteella ei ole epäilystäkään, että Cottonjoel edustaa hipsteriosaston äärilaitaa. Pidän siitä, että hänellä on oma selkeä linjansa, jonka suhteen hän ei tee kompromisseja. Toivoisin kuitenkin edes joskus kuulevani häneltä jotain täysin erilaista. Varmasti hän pitää jostain kevyemmästäkin (ainakin pisteidensä perusteella) ja haluaisin kuulla mitä Cottonjoelin oma mainstream olisi. Lempparit recapista: Through my skin, Sudno, Arc-en-Ciel

akuankka13: Ankka on tämä Cottonjoelin hipsteri-isoveli, joka kilpailee melko sama sarjassa. Ankan tyylivalikoima on kuitenkin jonkin verran laajempi eikä ole niin tiukasti siinä "mystisen kuuloinen taidebiisi" osastossa. Nyt recapissa oli esittelyssä ankan raatiuran alkupää, tämä on paljon hipsterimpää kuin ankan viime raatikauden tarjonta, jossa sentään oli suht "normaaleja" biisejä kuten Over ja Rocket Love. Niistä pidinkin eniten ja lisäksi Visszaadom ja Empire.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12840
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Raadin 60 Telltale Signs oli todella hyvä CottonJoelin biisiksi, se sai minulta jopa pisteitäkin.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ No joo mutta on sekin aika hipsteri.

Raapustin tässä vielä Tompan:

TomppaJr: Katsoin Tompan recapista vain viimeisimmän raatikauden, koska se on aiheena. Siinä missä Cottonjoelilla on tarkkaan rajattu tyyli, Tompan tyyli vaihtelee laidasta laitaan ja hän kelluu sulavasti mainstreamin ja hipsterin välillä. Kappaleetkin vaihtelevat ihan tyylikkäistä totaalisiin latteuksiin. Recappia katsellessani tuli mieleeni sana "lapsenomainen" mikä ei sinänsä ole negatiivinen adjektiivi. Hyvä juttu on, että Tomppa kokeilee raadeissa monia eri genrejä eikä rajoitu vain muutamaan. Päättyneen kauden kappaleista pidin eniten, yllätys yllätys, 74 is the new 24 ja the Most mysterious song. Jälkimmäinenhän taitaa olla ihan post-punkia.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41961
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Jufo kirjoitti: 16 Elo 2021, 23:17 Toivoisin kuitenkin edes joskus kuulevani häneltä jotain täysin erilaista.
Olisihan sekin raatiteema, jos pitäisi lähettää genreä, jota ei koskaan ole lähettänyt? Tosin vaikea toteuttaa, kun pitäisi jokaiselle päättää ne sallitut ja kielletyt genret ja vielä pähkäillä, kumpia ehdotettu tyrkky on.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

51–75, varsinkin alkupuoleltaan, oli menestyksellisin aikakauteni toistaiseksi, vaikka yksi voitto minulta otettiinkin hyvin konkreettisella tavalla pois (53, jossa lähetin selkeästi ensimmäisenä kappaleen, joka myöhemmin voitti kisan).

UFOPOLIn Levyraati-historia 51–75

Kaikkien aikojen parhaiden kappaleiden edustus raatihistoriassani täydentyi kahdella: Nocturne (야상곡) kisassa 55 ja Ai Yorimo jne. 63:ssa. Nämä kaksi ovatkin varmaan eniten eri kisoissa käyttämiäni kappoja, eivätkä suotta.

Tässä jaksossa oli monta onnistunutta valintaa, kuten Jack & Jill, jota pidin heti ensikuulemalta potentiaalisena Levyraati-voittajana mutta jonka muistan yllättäneen monet. Ghost of a Rose puolestaan oli tietoinen riski, koska olin hetkeä aiemmin flopannut toisaalla samalla esittäjällä. Red Electrick oli loistava uusi löytö, ja olen sittemmin ahkerasti kuunnellut bändin tuotantoa.

Virhevalintoja oli esimerkiksi Like I Would, koska en ollut sisäistänyt, että esittäjien ulkonäköä oli tarkoitus arvioida ensisijaisesti videon perusteella. Dusk Till Dawn (feat. Sia) olisi ollut valoisampi video, jossa Zayn olisi ollut paremmin näytillä. Mektoub oli ihmeellinen floppi, varsinkin kun valitsin sen lähinnä nähdäkseni, mitä oikein tapahtuisi, koska ko. kappa ja saman esittäjän toinen samantyyppinen olivat vain hieman aiemmin voittaneet kaikki mahdolliset isot kisat toisaalla. Toiseksi yllättävin floppi oli Livgardet-hevivirsi, jonka menestyksestä olin ihan varma, ja kolmanneksi yllättävin varmaan heti perään tiede-Despacito, jota pidin teeman täydellisenä toteutumana, tai kenties Sail, jota olin säilönyt pitkään.

Tässä pätkäpötkössä on muuten pari tosi onnistunutta siirtymää, erityisesti 64–65 ja 72–73.

Aiemmat videot:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Rousku kirjoitti: 17 Elo 2021, 00:06 Olisihan sekin raatiteema, jos pitäisi lähettää genreä, jota ei koskaan ole lähettänyt? Tosin vaikea toteuttaa, kun pitäisi jokaiselle päättää ne sallitut ja kielletyt genret ja vielä pähkäillä, kumpia ehdotettu tyrkky on.
Psst älä paljasta raati-ideaani :suutukkoon: Isännän on tosiaan aika mahdotonta tarkistaa jokaisen osallistujan koko raatihistoria ja varmistua ettei se lähetä genreä jolla on osallistunut aiemmin, joten tässä pitää sälyttää vastuu kappaleen lähettäjälle itselleen ja ryhmäpaine varmaan riittää takaamaan rehellisyyden.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30499
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^^
^
Genregenregenre. :rullaati:

Milläs tuohonkin osallistuu, jos ei osaa määrittää tähän asti ilmoittamiensa kappaleiden genrejä. Ikään kuin jokainen kappale olisi yhtä ja vain yhtä genreä. Ja kuinka hienoa tai karkeaa jaottelua käytetään? Ainahan tarvittaessa löytää biisille kuin biisille oman ala-ala-ala-ala-ala-genren, tai kääntäen, järjestäjä voi torpata mitä vain huomaamalla, että ilmoittaja on ennenkin lähettänyt rockia / poppia / dancea.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Näihin kaikkiin on olemassa ratkaisut mutta palataan asiaan sitten jos se tulee ajankohtaiseksi :joojoo: Olithan sitä mieltä, että pariraatikaan ei voi konseptina toimia ja kuinkas kävikään.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Mielummin genreraateja, kuin jotain, että vuodelta 1983 pitää valita biisi Alankomaista tai Belgiasta ja biisin nimessä oltava h-kirjain.

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2371
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Nevski kirjoitti: 17 Elo 2021, 12:16 Mielummin genreraateja, kuin jotain, että vuodelta 1983 pitää valita biisi Alankomaista tai Belgiasta ja biisin nimessä oltava h-kirjain.
Hei, järjestä raati 80 kasariraatina, jos voitat!
🇫🇮👖🥚

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä taas toivon, että kaikenlaisia raateja järjestetään. Kyllästyn niin helposti! :draamaa:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2968
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Yleiskeskustelua Levyraadeista

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Tässäpä myös minulta raadeista 51-75 (ja oheisraadeista ajanjaksolta) kertausvideota. Teen myös aiemmista kausista kunhan saan aikaiseksi :heh: Kokonaisuutena olen kyllä sangen tyytyväinen tarjontaani viime raatikierron ajalta, paljon kaikenlaista rapsakkaa sekä uusia upeita löytöjäkin vanhojen suosikkien ohessa. Ainoastaan menestys olisi saanut olla parempaa, ehkä sitten tällä kierrolla :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=RGPOOpmIhrc
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Vastaa Viestiin