Itsellä heti mielessä ensi raatiin mahdollinen joululaulu- ja jouluteema, jos joku haluaisi ottaa tästä kopin.

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Näille kaikille ideoille peukut, itsekin olen samantyyppisiä pyöritellyt.Nevski kirjoitti: ↑09 Joulu 2018, 16:36
Okei tässä tulee:
-Arabiteema, mukaan saisi lähettää vain Arabiliittoon kuuluvien maiden biisejä
-Entisen Neuvostoliiton alueen maiden levyraati
-Raati, mihin saa osallistua vaan sellaiset maat, jotka eivät ole vielä osallistuneet levyraateihimme
-Yhdessä raadissa voisi englannin kieli olla kiellettyjen kielten listalla![]()
-Jokaisen maanosan voisi nostaa erikseen teemaksi, Afrikka, Aasia jne...
-Raati mihin ei saa osallistua sooloartistit
Näitä saa käyttää ja varastaa vapaasti ideoiks![]()
Ihan vapaasti.
Tai sitten niin, että biisin pitää olla vähintään kahdeksanminuuttinen.
Käy. Nimimerkki Samiasd arvostanee tätä teemaa.granaattiomena kirjoitti: ↑09 Joulu 2018, 18:34Tai sitten niin, että biisin pitää olla vähintään kahdeksanminuuttinen.![]()
Olen miettinyt vähän jotain tämmöistä, tosin lisätwistillä.
Itse olen miettinyt samannimistä raatia, mutta periaatteena se, että jokainen lähettäisi kappaleen, jota ei olisi ennen kuullut/kuunnellut. Julkaisuajankohdalla ei olisi väliä. Muita ideoita:
Itse kaavailin sellaista että biisien olisi oltava joko alle kaksi- tai yli kuusiminuuttisia. Teemanimenä Keekiltä lainattuna Äärirajoille.granaattiomena kirjoitti: ↑09 Joulu 2018, 18:34Tai sitten niin, että biisin pitää olla vähintään kahdeksanminuuttinen.![]()
Tämä onkin ollut ensisijaisena ideanani.
Tää ois tosi kiva!ESC93 kirjoitti: ↑09 Joulu 2018, 23:14Itse kaavailin sellaista että biisien olisi oltava joko alle kaksi- tai yli kuusiminuuttisia. Teemanimenä Keekiltä lainattuna Äärirajoille.granaattiomena kirjoitti: ↑09 Joulu 2018, 18:34
Tai sitten niin, että biisin pitää olla vähintään kahdeksanminuuttinen.![]()
Hyi kamala.
Minusta just sellainen jonkun tietyn genren raati ois aika jännä!
Kas, tämähän on erittäin kannatettava idea.
Spin-off -raadit?