Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Kuva


Tervetuloa levyraadin karsintavaiheeseen, jossa sinä ja muut viisukuppilalaiset pääsette vaikuttamaan eri maiden lopulliseen levyraatikappaleeseen äänestämällä. Lisätietoa tästä levyraadista löydät raadin pääketjusta.

Karsinnoista:
  • Kaikilla viisukuppilalaisilla on oikeus äänestää karsinnoissa, riippumatta siitä osallistuuko itse levyraatiin.
  • Suoralla valinnalla (vaihtoehto 1) tähän levyraatiin osallistuville äänestäminen karsinnoissa on vapaaehtoista
  • Voit valita vapaasti, missä karsinnoissa äänestät ja missä et eli voit äänestää halutessasi vaikka vain yhdessä tai vaikka kaikissa (äänestysvelvollisilla ei ole yhtä laaja valinnanvapaus)
  • Jos äänestäjien määrä karsinnassa jää alle kolmeen saa karsinnan järjestäjä (osallistuja) halutessaan tehdä suoran valinnan karsintakappaleiden väliltä.
  • Järjestämällä karsinnan sitoudut äänestämään vähintään seitsemässä muussa eri karsinnassa, jos muita karsintoja on vähemmän kuin seitsemän niin kaikissa. Jos velvoitteen jättää täyttämättä seuraa diskaus, lievempää rangaistusta voidaan ehkä harkita, mikäli velvoite on jäänyt yhdestä tai kahdesta karsinnasta kiinni
  • Omassa karsinnassaan ei ole asianmukaista äänestää
  • Äänestääksesi karsinnoissa sinun tulee kuunnella kyseisen karsinnan kaikki kappaleet kokonaan vähintään kerran, jos karsintaan tulee megapitkiä kappaleita niin silloin voit käyttää omaa harkintaasi
  • Karsintoja lisätään ketjuun sitä mukaa kun niitä tulee. Lähetä karsintakappaleesi viimeistään keskiviikkona 30.1 klo 22.00
  • Suoran valinnan tehneet eivät voi vaihtaa osallistumistapaa
  • Karsintavaiheessa en tarkista kovin tarkkaan kappaleiden sääntöjen mukaisuutta, vastuu on osallistujalla itsellään. Karsinnan voittaja joutuu viimeistään tarkempaan syyniin, joten ole tarkkana jotta diskauksilta vältytään (en diskaa kappaleita jotka ovat lähettämishetkellä olleet alle katselumäärärajan, mutta viikon edetessä menneet hieman sen yli) Jos epäilet jonkun kappaleen olevan sääntöjen vastainen, ilmoita siitä minulle


Karsintojen pisteytyskaavat:
2 kappaletta: 1-(0)
3 kappaletta: 2-1-(0)

Karsintojen Tie-Break:
1. Pieni lisäaika
2. Ykkössijojen määrä
3. Karsinnan järjestäjä päättää tietyn aikaikkunan sisällä tasapelissä olevien väliltä
4. Arpa

Karsintojen äänestys on auki alustavasti sunnuntaihin 3.2 klo 20.00 asti. Lähetä pisteesi minulle yksityisviestillä.

Huom, mikäli näyttää, että karsintoja tulee todella suuri määrä, pidätän oikeuden äänestysajan pidentämisen.


Karsintojen järjestys on yksityisviestien saapumisajan mukainen.

Libanon:

1. Mashrou' Leila – Maghawir



2. Mougleta & Emdee - Egyptian Desert




3. Postcards – Walls






Latvia

1. Carnival Youth - Connection Lost



2. Carnival Youth - Ūdensmērītāji



3. Carnival Youth - Seagulls on Bicycles





Venezuela

1. Hotel - La Sed (yendo a San Cristóbal)



2. La Vida Boheme - El Buen Salvaje



3. Arca - Piel





Puola

Kappale 1: Ich Troje - Alleluja


Kappale 2: Paulina Czapla - Twój Talizman


Kappale 3: Ich Troje - Wchodzę za wszystko




Moldova

1. Cuibul - Episod


2. Cuibul - Așa și așa


3. Cuibul - Orasul




Mongolia

1. Tatar ft. Uka – Arimun



2. Batzorig Vaanchig & Auļi – Hunnu guren



3. Erh chuluu & S.S.Amaraa – Mongol uragshaa




Turkki

1. Peren Fildişi - Adam Gibi Adam



2. Vera - Bir Yangın Var


3. Tamay - Aşk Her Şeyi Affeder mi?



Liettua


1. Girių Dvasios - Turėja liepa


2. Vėjopatis - Vėlių šokis


3. Lukas Petraitis - Sirens



Malesia


1. Baby Shima - Sirna


2. Hunny Madu - TYVM


3. Alyah & Farawahida - Mengapa Harus Aku



Kiina


1. Nine Treasures - Sonsii


2. Nine Treasures - Black Heart


3. Nine Treasures - Tes river's hymn
Viimeksi muokannut wigwam, 31 Tammi 2019, 00:49. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Kahdeksan hienoa karsintaa on nyt kasassa! :tapu: Uusimpana tulokkaana Liettua. Ei muuta kun nauttimaan eri maiden kappaleista ja äänestelemään. Karsintoja sekä kappaleita saa myös kommentoida tässä ketjussa, tietenkin paljastamatta omaa maataan.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Kuuntelin kappaleet läpi ja...

Karsinnoissa on yksi todella hieno biisi. :kups:

Yleensäkin taso on hyvä. Harmittaa, että ainoastaan kahdeksan biisiä pääsee finaaliin. Hauskaa myös, että joukossa on yhden bändin karsintoja. Saa vähän paremmin kiinni bändin ilmeestä.

Konsepti tuntuu toimivalta. Tietty on riski, että osasta karsinnoista valikoituu kompromissi voittaja, jota harva enää äänestää finaalissa, mutta ainakin tieto hyvästä musiikista leviää. :surrur:

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Malesian karsinta avattu!

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Requel »

Keskityin karsintoihin kokonaisuutena ja jätän kappalekohtasen kommentoinnin itse raatiin...

Libanon:
Tosi varmoja biisejä kaikki, pysyvät lojaalina koko kuuntelun ajan. Omaan makuun vähän liiankin geneeristä erilaisuutta (näin oudosti ilmastuna), mutta yhdelle voisin näistä finaalissa pisteitä antaakin. Ihan päteviä kaksi muutakin. :joojoo:

Latvia:
Vooi itekki kävi mielessä että jos karsintaan päädyn, niin ois cool jos kaikki ois samalta esittäjältä. :uujee: Väitän tietäväni ensikuuntelun jälkeen mille näistä annan täydet pisteet, kahdesta muusta en pitänyt.

Venezuela:
Voihan instrumentit, ette oo mun ystäviäni. :eiei: Mut näissäkin oli joukossa yks muita selvästi parempi, joten tää oli jo kolmas pidin kolmasosasta biiseistä -tapaus, joten kai ees yks "oikea" valinta tehdään? :joojoo:

Puola:
Onpa erikoinen kattaus, ihan irrallinen tää yks biisi... :mrgreen: Mietin et oliko tässä pyrkimys saada oma suosikki voittamaan mut eihän siinä ois järkeä kun ois voinu mennä suoralla valinnalla. Karsintojen taso oli parempi kuin parissa edellisessä. :joojoo:

Moldova:
Pidin tän muidun kaikista biiseistä enemmän tai vähemmän! Nyt vaan toivon et enempi ois parempi. :vonkaus:

Mongolia:
En voi sanoo monipuolisin, mutta joka tapaukses lempikattaukseni tähän mennessä. Kaikki biisit tavallaan niin samanlaisia mut kuitenkin tosi erilaisia. Aistin menestymisen ainekset, kahdella näissä on potentiaalia korkeellekin mun pisteissä. :peukku:

Turkki:
Täällä on kova taso! :tuuletus: Valittamisen aihetta löytyy vaan siitä et kaks biisiä muistuttaa aika paljon toisiaan ja näis kekkereis ne saattaa syödä toisensa kolmannen pyörän eduks. No, ei siinä, pidin kaikista joten en valita. :heh:

Liettua:
Näistä vain yksi voi voittaa. :draamaa:

Malesia:
Yks erottu näistä edukseen ja eräs toinenkin oli hyvä. Nyt kun vaan ei tulis sitä kolmatta. :heh:

Kiina:
Tosi samanlainen karsinta ku Mongoliassa, joten tykkään! :uujee: Tosin - tää tarkottaa sitä että kaks samankaltasta biisiä ajautuu levyraatiin ja syövät toisensa elävältä. :niinpa:
Viimeksi muokannut Requel, 02 Helmi 2019, 01:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16939
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Happy »

Damn, olis itekki pitäny hyödyntää tää karsintamahollisuus, mut ainaki ehin kuuntelee nää kaikki :uujee:
Pidän tosi paljo täst karsintateemast tänkertases raadis.. mut olisin ehkä mielummi yhdistäny nää kaikki 27 biisii ja laittanu äänestystavaks viisupisteytykse ja laittanu 9 eniten äänii saannutta jatkoo, sillä muutamas karsinnas oli vähintäänki kaks todella hyvää biisiä jotka mielelläni näkisin myös Levyraatifinaalis <3
Nyt pakostikkin todella hyvii biisei jää rannalle


🇱🇧 Libanon 🇱🇧

1. Mashrou' Leila – Maghawir
Ihan mielenkiintoisia elementtei täs oli, mut ehkä vähän liiankin pitkäveteinen biisi loppupeleis,tää olis kaivannu enemmä tulta ja pippuria!

2. Mougleta & Emdee - Egyptian Desert
Yllättävän moderni ollakseen Libanonista,chillii & freesii :peukku:

3. Postcards – Walls
Ihan nättii hissimusaa, tää kuullosti kyl niiin sataprosenttisesti brittiläiselt :mrgreen:

Näiden kolmen biisin yleistaso oli sellanen chill radiomusa, etnojytkytystä olisin jäänny kaipaamaa tai sit Raati 2:n Maya Diabin kaltasii popdiivoi.

🇱🇻 Latvia 🇱🇻

Carnival Youth
1. Connection Lost - 2.Ūdensmērītāji - 3.Seagulls on Bicycle

Nyt on ikäväkyllä harvinaisen kaukana mun musiikkimausta nää biisit, kahdesta ensimmäisestä biisistä en pysty keksimään oikein mitään sanottavaaa sillä ne ei herättäny mitää fiilistä itsessäni. Kolmas biisi oli sentään miellyttävää kuuneltavaa ,mut jäi loppupeleis toistamaan liikaa itseään. Ulkonäöllisesti tää yhtye näytti ihan kivalta, mut silkkoa sisältä taas oli itse musiikki :lohduton:


🇻🇪 Venezuela 🇻🇪

1. Hotel - La Sed
Täst tulee mielikuva = loppukesä, katoavat maalaismaisemat ja kova rakkaudenkaipuu <3
Aika nätti ja tunnelmallinen biisi, pidän!

2. La Vida Boheme - El Buen Salvaje
Menevä biisi, erityisesti nuo lopun taustahuudot on niiin mun musamakuani :ihana: :peukku:

3. Arca - Piel
Tekotaiteellisuudet ei oo ollu koskaan mun mieleen, huonolla tavalla ahdistava kappale, tän laulajan soundis ja tulkinnas yhdistyy kaikki mitä musiikissa inhoan :mrgreen:

Ainakin monipuolinen yleistaso on näil karsinnoil ja sen pitäis ollakkin näiden karsintojen tarkoitus :peukku:


🇵🇱 Puola 🇵🇱

1. Ich Troje - Alleluja
Mahtava intro lupaili täst jotai tosi mahtipointist mut sit lässähti ku pannukakku ja tästä paljastuki melko tasoton ränkytys

2. Paulina Czapla - Twój Talizman
Pidän kyl tän artistin tyylist, kivan moderni biisi ..tosin se koukkukohta kyl puuttuu täst

3. Ich Troje - Wchodzę za wszystko
Täähän oli yllättävän kaunis biisi, vähän samaa hyvää tunnelmaa kuin näiden 03-viisus

Näis karsinnoist olisin ehdottomasti poistanu toisen Ich Trojen biiseist ja ottanu biisin joltai uudelt artistilt, sillä Puolassaha on todella hyvä ja laaja folk & pop-musiikin-tarjonta, nyt jätettiin tää tilaisuus käyttämättä :lohduton:


🇲🇩 Moldova 🇲🇩

Cuibul
1. Episod 2. Așa și așa 3.Orasul

Ihan söötin kotikutoisen oloinen yhtye, kaikki biisit oli miellyttävän kuulosii ja letkeitä! Nää kaikki muistutti tosin vähän liikaa toisiaan, kattaus olis voinut olla hieman monipuolisempi, mut ei nää huonoja kyl olleet.



🇲🇳 Mongolia 🇲🇳

1 Tatar ft. Uka – Arimun
Aika kuul biisi, moderni ja genrenssään pätevä, ehkä enemmän koukkua täs olis kuitenki voinu olla

2. Batzorig Vaanchig & Auļi – Hunnu guren
Kurkkulaulujen suurena ystävänä tuli yllätyksenä et tää biisi oli mulle ennestään tuntematon. Tää on todella upea & monipuolinen biisi, tulee todellakin menemään mun soittolistalleni, täähä kuullostaa jo nyt raativoittajalta :kuolaus:
Täs biisis on myös tosi hyvii folk-elementtei, täs biisis yhdistyy kyl kaikki asiat mistä pidän :ihana:

3. Erh chuluu & S.S.Amaraa – Mongol uragshaa
Ja toinen mahtava biisi perään, loistavaa, juuri tätä varten nää Levyraadit on tarkoitettu :peukku:
Täs on kyl asennetta ja ballssei enemmä ku missään muussa biisis tähämennes, tääki menee ihan satavarmasti soittolistaan mulla, näen myös tän raativoittajana!

Täytyy myöntää et tähänmennes Mongolian karsinnat on ensimmäiset joka herättäny mussa innostuksen, näiden biisien lähettäjä tietää selvästi laadun päälle, näist karsinnoist kyl kaks biisii ansaitsis ehdottomasti mennä jatkoon :uujee:
Mun yleissivistykses on ollu aukko ku oon aina luullu Mongoliaa vuoreks.. no ainakin tosi hyvää musiikkia sieltä näköjään tulee, Kazakstanilaista musiikkia nää muistutti tosi paljon, eikä lopulta ihmekkään kun se näköjään sijaitsee naapurissa :mrgreen:


🇹🇷 Turkki 🇹🇷

1. Peren Fildişi - Adam Gibi Adam
Ooh woow, tää kuullostaa ihan siltä et jos olisin itse löytäny tän biisin aikasemmi nii tää ois ollu mun raatibiisi :ihana:
Todella hyvä popjytkytys mun makuun, menee kyl mun soittolistaan, tää jäi heti soimaan päähän, todella tarttuva :uujee:

2. Vera - Bir Yangın Var
Hieno ja kiehtova biisi, voisko Turkiltakin saada kaks biisiä mukaan raatiin? :draamaa: :heh:
Mukavan tarttuva melodia täs :joojoo:

3. Tamay - Aşk Her Şeyi Affeder mi?
Ihan jees dancenyyhkytys, tulee hyväl taval mielee 2010-luvun alun popbiisit.
Mut tää kyl jää vähän kahden edellisen biisin jalkoihin näis karsinnois, jää toistaa loppupeleis vähän liikaa itseään

Nyt oli toiset peräkkäiset karsinnat jotka ollu mun mieleen, biisien yleistaso oli oikein hieno! Nyt jo vähän harmittaakin etten tajunnut itse laittaa Turkkia mukaan varsinkin kun turkkilainen musa on ollu mulla kovas tehosoitos täs parin viimevuoden ajan :ihana:


🇱🇹 Liettua 🇱🇹

1. Girių Dvasios - Turėja liepa
Kiehtova ja mielenkiintoinen, Selviytyjien alkutunnarithan tästä mieleen tulee ja se on vaan pelkästään hyvä juttu :kuolaus:

2. Vėjopatis - Vėlių šokis
Salaperäinen biisi kyl, erityisesti mun mieleen oli noi taustakuorot tässä :ihana:

3. Lukas Petraitis - Sirens
Tästä en saa yhtähyvin tarttumapintaa kuin kahdesta edellisestä biisistä, aika mitäänsanomaton fiilis jää täst enkä osaa sanoa auttaako useampikaan kuuntelukerta tässä avautuakseen.

Nää Liettuan biisit kyl noudatti hienosti samaa genretyylii, myös vaikeusasteikko näytti olevan täs hienos järjestykses, ensimmäine oli keskivaikee avautuakseen kuulijalleen, toinen jo melko vaikea ja viimeinen sit oli taas ihan mahdoton :mrgreen:


🇲🇾 Malesia 🇲🇾

1. Baby Shima - Sirna
Täst tuli heti mieleen ensimmäisen Levyraadin Aileenin balladi, tää on tosin vaan moninkertaisesti paremmin tuotettu ja tehty!
Todella hieno, koukuttava ja kauniin riipivä balladi, menee ehdottomasti mulla soittolistaan :ihana:

2. Hunny Madu - TYVM
Näil artisteil on kyl kuul asenne täs ja tyyliki vaikuttaa kivalt, mut biisi taas on tällänen paikallaan junnaava ränkytys joita on sata tusinassa.

3. Alyah & Farawahida - Mengapa Harus Aku
Nättiii & tunnelmallist ja jollain tapaa tosi kiehtovaa :ihana:

Malesian vaikoimas oli kyl kaks tosi hienoo biisii mun makuun, mut pahoin pelkään et toi ränkytys menee kuitenkin jatkoon :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Kiina täydensi viime hetkellä lopullisen karsintakattauksen. Lopulta saimme yhteensä 10 maata, 10 karsintaa ja 30 biisiä!

Karsintojen äänestys on auki sunnuntaihin 3.2 klo 20.00 asti. Lähetä pisteesi minulle yksityisviestillä.

Karsinnat jotka ovat tasatilanteessa äänestysajan jälkeen saavat n. kahden tunnin lisä-äänestysajan. Karsinnan järjestäjä voi halutessaan ilmoittaa jo tässä vaiheessa minulle rankingin, minkä perusteella teen valinnan, jos aiemmat Tie-Break kriteerit eivät ole tuoneet tulosta. Tämä ranking pitää toimittaa minulle viimeistään sunnuntaina 3.2 klo 23.00. Mikäli järjestäjä ei toimita rankingia niin arpa hoitaa asian.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Siinä vielä soittolista, josta löytää kaikkien karsintojen kaikki kappaleet peräkanaa.

Neljä kymmenestä äänestysvelvollisesta ovat jo hoitaneet velvollisuutensa, jokaisessa karsinnassa on vähintään kolmet äänet tässä vaiheessa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Kiitos soittolistasta, olin juuri tulossa tekemään sitä! Soittolistaa on niin kätevä kuunnella muiden askareittensa lomassa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30486
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Tarvitsen arvostelun pohjaksi biisiluettelon ilman tuubi-ikkunoita välissä. Ehkä joku muukin tarvitsee, niin postaan sen tähän.

Libanon:

1. Mashrou' Leila – Maghawir
2. Mougleta & Emdee - Egyptian Desert
3. Postcards – Walls

Latvia:

1. Carnival Youth - Connection Lost
2. Carnival Youth - Udensmeritaji
3. Carnival Youth - Seagulls on Bicycles

Venezuela:

1. Hotel - La Sed (yendo a San Cristóbal)
2. La Vida Boheme - El Buen Salvaje
3. Arca - Piel

Puola:

Kappale 1: Ich Troje - Alleluja
Kappale 2: Paulina Czapla - Twój Talizman
Kappale 3: Ich Troje - Wchodze za wszystko

Moldova:

1. Cuibul - Episod
2. Cuibul - Așa și așa
3. Cuibul - Orasul

Mongolia:

1. Tatar ft. Uka – Arimun
2. Batzorig Vaanchig & Auli – Hunnu guren
3. Erh chuluu & S.S.Amaraa – Mongol uragshaa

Turkki:

1. Peren Fildisi - Adam Gibi Adam
2. Vera - Bir Yangin Var
3. Tamay - Ask Her Seyi Affeder mi?

Liettua:

1. Giriu Dvasios - Tureja liepa
2. Vejopatis - Veliu šokis
3. Lukas Petraitis - Sirens

Malesia:

1. Baby Shima - Sirna
2. Hunny Madu - TYVM
3. Alyah & Farawahida - Mengapa Harus Aku

Kiina:

1. Nine Treasures - Sonsii
2. Nine Treasures - Black Heart
3. Nine Treasures - Tes river's hymn
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Kuinka ollakaan, olin juuri tulossa tekemään tuotakin. Kiitos! Hyvä palvelu täällä tänään :joojoo:
Viimeksi muokannut Rousku, 02 Helmi 2019, 01:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Kiitos Timoteukselle, tuokin oli työlistalla, mutta laiskuus välillä iskee. Ei olisi tosin kannattanut iskeä, koska tuollaiseen listaan pisteensä lisäävä äänestäjä nopeuttaa pisteiden kirjaustani.

Jokaisessa karsinnassa on tällä hetkellä 6 tai 7 äänestäjää.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Onpa hyvä taso :tapu:. Olen oikein myönteisen yllättynyt kuppilalaisten mausta. Yhteensä tämä valikoima hakkaa minkä tahansa viisufinaalin ja jopa useimmat karsinnat (joskus on huippukarsintojakin). Koko valikoimassa on vain pari biisiä, joista en oikein millään tasolla pysty pitämään. Huomaan, että on paljon vaikeampi tehdä valintoja silloin, kun verrattavana ovat saman bändin eri kappaleet. Niitä joutuu kuuntelemaan useamman kerran, ennen kuin merkittäviä eroja alkaa löytyä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Aika vaihteleva taso oli mutta kaikki karsinnat omalla tavallaan kiinnostavia.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Vielä vähän reilu tunti aikaa äänestää! Tilanne on tiukka useassa karsinnassa. Kaikki äänestysvelvolliset ovat äänestäneet. Karsintojen ulkopuoliset äänestäjät voivat valita vaikkapa vain yhden tai kaksi omasta mielestään kiinnostavinta karsintaa joissa äänestää, kaikissa ei ole pakko.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Esilaskennan perusteella yksikään karsinta ei tiukoista tilanteista huolimatta päättynyt tasapeliin. Teen vielä tarkastuslaskennan sekä tarkastan voittajien kilpailukelpoisuuden. Suppea karsintojen "tulosshow" on luvassa kymmenen jälkeen.

Keiden veikkaatte pääsevän jatkoon?

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

On tulosten aika!



Ensimmäisenä tuloksensa julkistaa Libanon:



:voitto: 1. Mashrou' Leila – Maghawir - 19
:pronssi: 2. Mougleta & Emdee - Egyptian Desert - 10
:hopea: 3. Postcards – Walls - 16


Paljon onnea, Mashrou' Leila!

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Latvian tulokset:


:pronssi: 1. Carnival Youth - Connection Lost - 6
:hopea: 2. Carnival Youth - Udensmeritaji - 19
:voitto: 3. Carnival Youth - Seagulls on Bicycles - 20


Se oli tiukka kahden kauppa loppuun asti!

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Requel »

Libanonissa ihan hyvä valinta, mutta kakkonen olis todennäkösimmin saanu pisteitä. Kolmas biisi oli aika kamala, joten luojan kiitos. :draamaa:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Requel »

Latviassa oikea päätös. :peukku:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Venezuela tervehtii teitä seuraavilla tuloksilla:

:pronssi: 1. Hotel - La Sed (yendo a San Cristóbal) - 11
:voitto: 2. La Vida Boheme - El Buen Salvaje - 18
:hopea: 3. Arca - Piel - 16


Onnea, La Vida Boheme!

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Puolan tulokset:


:hopea: Kappale 1: Ich Troje - Alleluja - 12
:voitto: Kappale 2: Paulina Czapla - Twój Talizman - 17
:pronssi: Kappale 3: Ich Troje - Wchodze za wszystko - 7


Selkeä voitto Paulinalle, onnea!

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Requel »

Kaks oikeeta valintaa putkeen. :peukku:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16939
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Happy »

Voih ,Venezuelas oma ylivoimainen suosikkini jäi viel peräti viimeiseks :shock:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Moldovan tulokset:

:pronssi: 1. Cuibul - Episod - 11
:hopea: 2. Cuibul - Așa și așa - 13
:voitto: 3. Cuibul - Orasul - 15


Orasul vei pisimmän korren ja on Moldovan debyyttikappale levyraadeissa!

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Requel »

Moldovassa oli tosi tasanen taso ja sen huomaa kyl pisteiskin, mutta edelleen paras voitti! :uujee:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16939
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Happy »

Tähänmenes kärkipisteeni ei oo menny yhdellekkää voittajalle :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Mongolia tervehtii levyraativäkeä ja karsinnan tulokset ovat seuraavat:


:pronssi: 1. Tatar ft. Uka – Arimun - 8
:hopea: 2. Batzorig Vaanchig & Auli – Hunnu guren - 13
:voitto: 3. Erh chuluu & S.S.Amaraa – Mongol uragshaa - 18


Paljon onnea, Erh chuluu & S.S.Amaraa!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11923
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja sziget »

Kiehtovaa... Latviasta sen verran, että fillarilokkien video ärsytti. Biisejä en kommentoi tänään. :shh:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 11 - You Decide: Karsinnat

Viesti Kirjoittaja Requel »

Mongolia oli eka varsinainen pettymys kun viimeseks jääny oli mun suuria suosikkeja. :niinpa:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Vastaa Viestiin