Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Levyraati 11 - You Decide: Finaali


Kuva


Suorat valinnat on nyt tehty ja karsinnat pidetty, joten on finaalin aika!

Meillä on mukana edustaja 32:sta eri maasta ja pääsemme nauttimaan useista maadebyyteistä levyraatien osalta.

Finaalin avaa itseoikeutetusti AronChupa pikkusiskonsa kanssa heidän suurimmalla hitillään I'm an Albatraoz.




Äänestysaikaa on alustavasti maanantaihin 11.2 klo 23.59 asti. Jos tulee toiveita pidemmästä äänestysajasta niin sitä voidaan mahdollisesti pidentää. Pisteytysformaatti on vanha tuttu: 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1.



Osallistujat:

1. Malesia - Hunny Madu - TYVM
2. Iran - Bomrani - Paeez
3. Etelä-Korea - Walwari - Hakunamatata
4. Suomi – Anna Eriksson - Lintu
5. Islanti - Ourlives - Higher Hopes
6. Turkki - Vera - Bir Yangın Var
7. Belgia - Natalia - On The Radio
8. Saksa - Oonagh - Aulë und Yavanna
9. Venezuela - La Vida Boheme - El Buen Salvaje
10. Valko-Venäjä – Mustelide - Synth & Puh
11. Kroatia - Doris Dragović - Ja Vjerujem
12. Libanon - Mashrou' Leila - Maghawir
13. Kolumbia - KhoMha - Tierra
14. Norja - Philter - She Walks Alone
15. Iso-Britannia - Jamie Berry & Paul Naylor - This Is For Everyone
16. Liettua - Girių Dvasios - Turėja liepa
17. Mongolia - Erh chuluu & S.S.Amaraa - Mongol uragshaa
18. Tanska - Hej Matematik - Livet I Plastik
19. Moldova - Cuibul - Orasul
20. Viro - Chalice - Harald ja Matilda
21. Yhdysvallat - Zola Jesus - Exhumed
22. Sveitsi - Lovebugs feat. Søren Huss - Little Boy
23. Italia - Sobe - Charleston
24. Itävalta - Opus - Whiteland
25. San Marino - Lo Strego - L’Impiegato
26. Ruotsi - Joculatores Upsalienses - Saltarello
27. Puola - Paulina Czapla - Twój Talizman
28. Latvia - Carnival Youth - Seagulls on Bicycles
29. Kiina - Nine Treasures - Black Heart
30. Kirgisia - Marat Talantbekov - Kyrgyz meken
31. Singapore - The Sam Willows - Save Myself
32. Nigeria - Ric Hassani - Police


Soittolista

(Yhdysvaltojen videon kohdalla varoitus mahdollisista valoherkkyyden aiheuttamista kohtauksista)
Viimeksi muokannut wigwam, 12 Helmi 2019, 10:15. Yhteensä muokattu 8 kertaa.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Ilmoittakaa mahdollisimman pian mikäli osallistujalistassa tai soittolistassa on virheitä/puutteita.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4270
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Oo, joskus valvominen kannattaa! Kattaus vaikuttaa jännittävältä, valtavasti ihan uusia nimiä! :surrur:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6527
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Varsin vauhdikkaan pikakuuntelun jälkeen ootan innolla, että pääsen tutustumaan kappaleisiin tarkemmin. :uujee:

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3391
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

En tunnistanut yhtään biisiä ainakaan nimen perustella (lukuunottamatta omaa) :surrur:
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4092
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Nyt vaikuttaa mielenkiintoiselta, muutaman edellisen raadin taso onkin ollut hieman huolestuttava. Vähän matkaa ehdin kuunnella ja jo kerkesi tulla vastaan Amy Winehouse -wannabe ja Tolkienin maailmaa saksaksi :uujee: Karsinnoista pääsi jatkoon myös aika kovia kappaleita.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

No niin. Pääsee taas vähän kommentoimaan levyraatibiisejä. :uujee:

Malesia - Hunny Madu - TYVM
Laiskaa räppiä säkeistöissä, ei kiitos. Kertsi pelastaa hieman.

Iran - Bomrani - Paeez
Onpas nyt tylsä biisi. Väsynyt kerrassaan.

Etelä-Korea - Walwari - Hakunamatata
Ihan semisti mielenkiintoinen jytke. Melodisuutta kaipaisin tosin lisää.

Suomi - Anna Eriksson - Lintu
Tästä tykkään! Yksi ystäväni kerran soitti tän mulle. Tässä on hyvä melodia.

Islanti - Ourlives - Higher Hopes
Tämä kuulostaa ihan mainosmusiikilta. Harmiton kitararenkutus.

Turkki - Vera - Bir Yangın Var
Odotin nimen perusteella naisartistia. Tästä tulee vähän mieleen Mor ve Ötesi. Ei ole tosin yhtään niin hyvä.

Belgia - Natalia - On The Radio
Kuulostaa rytmikkäältä. Kertsi jättää hieman vaan kylmäksi.

Saksa - Oonagh - Aulë und Yavanna
Lisää tuttua matskua. Tämä voi olla vahvoilla tässä raadissa.

Venezuela - La Vida Boheme - El Buen Salvaje
Joko taas jotain ihmeellistä noisea? Rockia? Kuulostaa melko pölyiseltä kellarirockilta.

Valko-Venäjä - Mustelide - Synth & Puh
Nyt on taas taiteellisuus kohdillaan. Ei vaan ole mua varten tämä biisi.

Kroatia - Doris Dragović - Ja Vjerujem
Hieman vaan aikansa elänyttä musiikkia. Olihan tuo silti ihan mahtipontinen, siitä plussaa.

Libanon - Mashrou' Leila - Maghawir
Tästä nyt en saa oikein paljoa mitään irti.

Kolumbia - KhoMha - Tierra
Ryminää ja jytkettä. Salaperäisyyttä ja mielenkiintoa. Hmm, ei tämä ainakaan kammottava ole missään tapauksessa.

Norja - Philter - She Walks Alone
Tämmösestä norjalaisesta en olekaan kuullut. Harmiton, hieman mystinen poppis.

Iso-Britannia - Jamie Berry & Paul Naylor - This Is For Everyone
Jamie Berry?! Häntä en osannut odottaa raatiin. En ole ennen kuullut tätä biisiä... parempiakin häneltä tosin olen kuullut.

Liettua - Giriu Dvasios - Tureja liepa
Etnomppoo, vähän tämmösenä taiteellisempana vaan. Ei aukea.

Mongolia - Erh chuluu & S.S.Amaraa - Mongol uragshaa
Lisää etnompaa meininkiä. Oho, etnompaa hip hopia? En tykkää tästäkään.

Tanska - Hej Matematik - Livet I Plastik
Tuttu duo. En ole heidän musiikistaan saanut vaan koskaan mitään irti. En siis pidä erityisemmin tästäkään.

Moldova - Cuibul - Orasul
Tämä on ihan semikepeä ja rento kappale. Ei tässä tosin ole mitään sen kummempaakaan.

Viro - Chalice - Harald ja Matilda
Chalice onkin nimenä tuttu. Virolainen hip hop harvemmin uppoaa eikä tämä tee poikkeusta.

Yhdysvallat - Zola Jesus - Exhumed
Tämmöstä ahdistavan kuuloista ryminää ja rätinää. Juu, ei kiitos.

Sveitsi - Lovebugs feat. Søren Huss - Little Boy
Jee, tuttu yhtye! Kappale ikävä kyllä vaan kovin keskinkertainen.

Italia - Sobe - Charleston
Hauska ja vauhdikas biisi. Pistää tanssijalan vipattamaan.

Itävalta - Opus - Whiteland
Jotain kasarirockia, yh. Tää ei oo yhtään mun juttuni.

San Marino - Lo Strego - L'Impiegato
Sanmarinolaista... oho. Yllättävämppöö maata raadissa. Tässä on jotain mielenkiintoista.

Ruotsi - Joculatores Upsalienses - Saltarello
Ai tämmönen on sitten Ruotsista tarjolla? Just. No ei ole kyllä minun mieleeni tämä soitinten leikittely.

Puola - Paulina Czapla - Twój Talizman
Aika peruspoppia Puolasta. Ei sen ihmeempää.

Kiina - Nine Treasures - Black Heart
Tämän piti olla vasta Latvian jälkeen, mutta olikin soittolistassa ennen. Raskaampaa kiinalaista musaa. On tässä jotain kivaa.

Latvia - Carnival Youth - Seagulls on Bicycles
Svengaavampaa ja jotenkin hypnoottista pop/rockia. Yhtyeessä on Brainstormin Renarsin poika! Ei oo mun juttu kuitenkaan tää.

Kirgisia - Marat Talantbekov - Kyrgyz meken
Tässäpä on halpa, vanhanaikainen diskohumppakomppi. Hieman kiehtoo, muttei tarpeeksi.

Singapore - The Sam Willows - Save Myself
Kappale, joka uppoaisi niin radiossa kuin nykyviisukarsinnoissakin massaan.

Nigeria - Ric Hassani - Police
Aika tylsä lopetus tälle raadille. Turha kitaranrenkutus vailla kunnon persoonallisuutta.

Olen kokenut parempaakin tasoa levyraatien historiassa. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Doris Dragovitsilla (Kro -99) on mahtava kappale, upea! Luuletteko te tosiaan että meillä yleensäkään on aikaa kuunnella näin monia lauluja... !? Eli jo on isot luulot - harmi - ihan hullun hommaa!

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Doris Dragovitsilla (Kro -99) on mahtava kappale, upea! Luuletteko te tosiaan että meillä yleensäkään on aikaa kuunnella näin monia lauluja... !? Eli jo on joillakin ns. isot luulot - harmi - ihan hullun hommaa!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Happy »

romualdo kirjoitti: 04 Helmi 2019, 21:00 Luuletteko te tosiaan että meillä yleensäkään on aikaa kuunnella näin monia lauluja... !? Eli jo on joillakin ns. isot luulot - harmi - ihan hullun hommaa!
Käytäthän sinäkin esim rutkasti aikaasi viisuhistoriikkiin, joku muut taas käyttää sen saman ajan tähän Levyraatiin :mitvit:

Mut itse aiheeseen: Kattaus vaikuttaa nopean pikakuuntelun perusteel varsin tasokkaalta, todella monta hienoa biisiä näis "sisäisis valinnois" :uujee: :peukku:
Tosin Malesian Baby Shiman huippuballadi ja Turkin Perenin popjytkytys olis kyl nostanu yleistasoa vieläkin korkeammalle.. harmi etteivät selviytyneet raatiin saakka <3 :mrgreen:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Happy »

Pisteyttämine tuntu aika haastavalt sillä joukos oli ainaki 15 biisii jotka olis mielellää laittanu pisteille :peukku:
Sisäiset valinnat oli enemmä mun mieleen sillä vaan parista karsinnast pääs mun suosikki jatkoon..

1. Malesia - Hunny Madu - TYVM
Tää on just niitä renkutuksia josta en saa mitään irti, melko tyhjänpäiväinen & paikallaan junnaava ränkytys vaikka räppiosuuksista ajoittain pidänkin. Harmi ettei Baby Shiman kaunis balladi selviytyny karsintansa voittajaks, mut biisi kyl meni mun soittolistalle.. eli kiitos siiis tälle kuppilaiselle joka onkaan näiden Malesiabiisien takana :ihana:

2. Iran - Bomrani - Paeez
Ensimmäisel kuuntelukerral tää kuullosti tosi tyhjänpäiväiselt mut täs oli kuitenkin sitä jotain joka pakottaa kuuntelemaan lisää. Mulle tää on avautunu mitä ehemmän tätä on kuunellu, kiehtova, fiilistelevä & tunnelmallinen biisi, ehkäpä jopa tän Levyraadin jonkinlainen musta hevonen :peukku:

3. Etelä-Korea - Walwari - Hakunamatata
Ymmärrän hyvin biisin alhaiset katselukerrat, Etelä-Korean musiikkituotanto on niin viimeisen päälle tuotettu, ettei tälläiset hömpät siellä menesty.. ehkä Japanissa tälle olis ollu enemmä tilausta. Mut kaikes mauttomuudeessaan tää on kyllä yllättävän bänger dancejytkytys, tää on soinu mulla jo useamman päivän ajan korvamatona.. eli kai mä oon liian helppo tälläsiin biiseihin :puna:
Jos kattoo Levyraadin shlagerbiisien menestystä niin voisin kyllä löydä rahani sen puolest et tää löytyy tuloksis TOP3:sta!

4. Suomi – Anna Eriksson - Lintu
Anna Eriksson on suomalaisen musiikin suurin jumalatar, ehdottomasti kaikkien aikojen suosikkiartistini Suomesta <3
Lapsena pidin täst biisist todella paljon.. mut täytyy kuitenki sanoo et tää on niitä harvoja Annan biisei josta ei oo tullu ikivihreää.. tää Lintubiisi ei oo oikein kestäny aikaa.. kuullostaa nykyään aika ummehtuneelta.
Eli todella hieno artistivalinta tältä kuppilaiselt, mut biisivalinta olis voinu ehkä olla toinen, Anna on ainakin yli 30 biisiä jotka iskee muhun tätä paremmin.

5. Islanti - Ourlives - Higher Hopes
Kolmannenkaan kuuntelukerran jälkeen en oo löytäny tästä oikein mitään erottavaa, ihan kivaa hissimusiikkia mut siinäpä se..

6. Turkki - Vera - Bir Yangın Var
Kiehtova biisi ja kuullostaa aika ajattomalta! Täs on myös jotain sitä raastavaa tunnelmaa joka tehoo muhun, artistin raspinen soundi mun mieleen!
Mut sit valitukseen: Turkin karsinnoist Perenin poptjytkytys olis ollu mun mielest parempi valinta tähä raatiin, oon kuunellu sitä täs viikon ajan ihan non-stop ja se olis raikkaudellaan erottunu paremmin tästä joukosta ku tää Veran biisi!

7. Belgia - Natalia - On The Radio
Todella hyvin tuotettu biisi, mut jotenkin tän ongelmana on vähän toi persoonattomuus. jää junnaamaan aikalailla paikalleen.
Artisti kuullostaa pula-ajan Amy Winehouselt :heh:

8. Saksa - Oonagh - Aulë und Yavanna
Raatiin nr3 mul oli esikarsinta näist Oonagin biiseist sekä Luc Arbogastin biiseist, koska molemmil oli levyllinen laadukait biisei jotka ei oo saannu ansaitsemaansa menestyst! Täs Aulë und Yavanna-biisis on ihan kivoja ja kiehtovia elementtei mut jotenkin tää biisi ei vaan lähe käyntiin, se tärkein punainen lanka puuttuu tästä kokonaan!
Oonagh on siti yks suosikkiartistejani :ihana:

9. Venezuela - La Vida Boheme - El Buen Salvaje
Ihan menevä kipale ja biisin loppupuolel olevat taustahuudot on mun mieleen, mut sen pahemmin en täst kyl innostu..
Venezuelan karsinnoist Hotel La Seidin biisi oli paljon enemmä mun makuun.. se ois ollu niiin freshh täs raadis :ihana:

10. Valko-Venäjä – Mustelide - Synth & Puh
Tekotaiteellinen biisi josta ei saa mitään irti, kolmannenkaan kuuntelukerran jälkeen en oo löytäny tästä mitään mielenkiintoista, tuskin tulen tätä enää koskaan vapaaehtoisesti kuuntelemaan tän raadin jälkeen :mrgreen:

11. Kroatia - Doris Dragović - Ja Vjerujem
Doris on kyl viisujumalatar! Tää on biisi on iha hienostunu ja nätti, mut se suurempi tunnefiilis jää tästä saamatta, olisin ehkä kaivannu jotai dramaattisempaa tulkintaa joka ois saanu ihon kananlihal

12. Libanon - Mashrou' Leila - Maghawir
Mielenkiintosest introst huolimatta aika pitkäveteinen & tyhjänpäiväinen biisi, useammankaan kuuntelukerran jälkeen en muista tästä paljoakaan.

13. Kolumbia - KhoMha - Tierra
Kuullostaa jotenki tosi nostalgiselt, täs on onnistuneesti yhdistetty sekä uutta että vanhaa <3
Tää kolmeminuuttinenhan tuntuu täs yllättävän lyhyelt ajalt.. mut joo aika fantastik biisi kyl

14. Norja - Philter - She Walks Alone
Tän biisin alku on jotenki niin koskettavaa ja riipivän kaunista <3
Loppuakohden täää biisi ei kyl onnistu säilyttämään vaikuttavaa kokonaisuuttaan täysin onnistuneesti..
Mut hieno fiilistely silti, erotuu kyllä tästä joukosta edukseen :peukku:

15. Iso-Britannia - Jamie Berry & Paul Naylor - This Is For Everyone
Mun korviin tää kuullostaa tosi eltaantuneelta & ummehtuneelta, tän kuuntelu tuntuu melkoiselt pakkopullalt
Tän biisin alhaiset näyttökerrat tuntuu aika oikeutetuilta..

16. Liettua - Girių Dvasios - Turėja liepa
Intro on kyl huikee, Selviytytyjien tunnarimainen etnoilu mun makuun :uujee:
Ainoo huoli puoli täs on kuitenki se et jää junnaamaan paikallaan, olisin kaivannu enemmän monipuolisuutta

17. Mongolia - Erh chuluu & S.S.Amaraa - Mongol uragshaa
Mongolian karsinnois kaikki oli viiden tähden biisei,, mut tää oli silti ainoo oikeee valinta tähän Levyraatiin :kuolaus:
Todella upea ja monipuolinen biisi.. täs on asenne on ihan omassa luokassaan! Miten tästä biisist ei tullu koskaan suurta hittiä :shock:
Tälle uskaltaisin myös veikata TOP:3 sijoitusta!

18. Tanska - Hej Matematik - Livet I Plastik
Ensimmäisen kuuntelukerran perusteel tää kuullosti tän raatikattauksen huonoimmilt.. mut lopult tähän kyl tapahtu yllättävä tykästyminen, todella catchy ja vauhdikas biisi loppupeleis, menee todellakin soittolistaan! Täs on jotai tosi positiivist fiilist :joojoo:
Melodia kuullostaa kyl tutult tässä, eli ihan varmasti oon kuullu tän jossai Tanskan Paratiisihotellin jaksois mennein vuosin!

19. Moldova - Cuibul - Orasul
Mukavan kotikutoisen olonen yhtye.. mut tää biisi on silti jolla ärsyttäväl taval tosi tyhjänpäiväinen, en saa tästä mitään irti.

20. Viro - Chalice - Harald ja Matilda
Virolaista räppii oon joutunu kuuntelemaan elänässäni enemmän kuin tarpeeksi..ja virolainen räppihän on ehkä maailman kamalinta koskaan :draamaa:
Tää biisi on jotenki tosi flegmaattinen, laiska ja ärsyttävä.. sori en oo tän kohderyhmää :eiei:

21. Yhdysvallat - Zola Jesus - Exhumed
Täs on kyl jotai kiehtovaa mut tuntuu et se ns huippukohta jää täst vähän uupumaan

22. Sveitsi - Lovebugs feat. Søren Huss - Little Boy
Tälläne persoonaton radiomusiikki joka ei ihastuta eikä vihastuta lähinnä ketään

23. Italia - Sobe - Charleston
Erottuu kyl mukavasti tästä raatikattauksesta.. mut ei tää vaa lähe mulla oikein käyntiin.. tää genre ei vaan oo mua varten.

24. Itävalta - Opus - Whiteland
Hienoo kasarifiilistelyy, biisin alku anto odottaa enemmän kuin tästä lopult sai irti, kuullostaa ehkä enemmän joltai levyn pakolliselt täyteraidalt.

25. San Marino - Lo Strego - L’Impiegato
Pidän paljon, hienol taval vekkulimainen biisi. Jää soimaan kyl päähän helposti, täs on jotai mukaansa tempaavaa fiilist.

26. Ruotsi - Joculatores Upsalienses - Saltarello
Täst tulee vaan jotenki mieleen Katri Helenan viisutyrkky vuodelt 65lt :heh:
Mut juu ihan kiva instrumentaalibiisi, erottuu varmasti edukseen täs raadis.

27. Puola - Paulina Czapla - Twój Talizman
Ihan kiva. Artistin tyylist kyl pidän mut itse biisi jää vähän persoonattomaks jumputukseks.

28. Latvia - Carnival Youth - Seagulls on Bicycles
Tää on jotenki yllättävästi jääny mul päähän soimaan, aluks suorastaan ihosin tätä mut onha tää nykyää jo ihan mukiinmenevä, sopis varmasti radiosoittoon hyvin.

29. Kiina - Nine Treasures - Black Heart
Onhan täs menevyyttä ja asennetta mut jotenki tää ei vaan lähe mulla oikein käyntii, ehkä vähän liian raskas, melodiaa ois voinu olla enemmän.

30. Kirgisia - Marat Talantbekov - Kyrgyz meken
Noloo myöntää mut onha tää iha huikee, vähän ehkä liian over to place mut ei haittaa! :uujee: :puna:
Täs on jotenki tosi ylväs, monipuolinen ja mahtipointinen kokonaisuus, hieno raatilöytö tämä!

31. Singapore - The Sam Willows - Save Myself
Moderni ja hyvin tuotettu biisi, täs raatijoukos tällänen vaan erottuu edukseen :peukku:

32. Nigeria - Ric Hassani - Police
Oho, myös Nigeriassakin näköjään tehään tälläst persoonatont radiomusaa :shock:
Itse laulajas vaikuttais kuitenki olevan potentiaalia, pidän tost soundist!
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36789
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näyttökertarajoitus teki hyvää kappaleille. :peukku: Ei ole kivaa kuunnella tuhanteen kertaan kuultuja tuttuja biisejä, ja vaikka hittirajoitusta aluksi vastustinkin, on sen olemassaololle kyllä perustelua.

Malesia - Hunny Madu - TYVM
Mielenkiintoisia rytmejä yhdistettynä sekä kansallisiin elementteihin että moderniin pop- ja hip hop -soundeihin. Hyvin jännä kokonaisuus, josta en kuitenkaan sävelteoksena niinkään suureellisesti nauti.

Iran - Bomrani - Paeez
Hurmaavan kotikutoinen musiikkivideo. Biisissä ihan kivoja tunnelma-asioita, jotka pitävät otteessa yllättävänkin tehokkaasti. Nautin kohtalaisen rehellisesti ja runsaasti. Meinasin jo haukkua liian pitkäksi, mutta sitten alkoi ihanien soittimien esiinmarssi.

Etelä-Korea - Walwari - Hakunamatata
Putosin penkiltä ja tanssin villisti meemin arvoista tanssia. Aika huikea löpsöily.

Suomi – Anna Eriksson - Lintu
Erinomainen vanha tuttavuus. Oli jossain vaiheessa yksi lempikappaleistani. Ehkä tässä vuosien mittaan on vähän tunne haihtunut, mutta onhan tämä nyt hyvä biisi edelleenkin. Välijousista tulee vähän Moldova 2007 -vibat.

Islanti - Ourlives - Higher Hopes
Upean kuuloista harmoniaa laulajilla. Kuulostaa erinomaisen kauniilta tunnelmapalalta, joka herkistää kummasti. Melodiakin soljuu eteenpäin niin kauniin vaivattomasti. Onpa ihana!

Turkki - Vera - Bir Yangın Var
Turkin kieli kuulostaa rockissa vaan niin hyvältä! Harmi, että biisi itsessään on vähän mitäänsanomaton. Ei toki huono missään tapauksessa.

Belgia - Natalia - On The Radio
Onpa rasittavan kuuloinen. Laulajan ääni on hieman riipivä, eikä biisikään nouse perus svengailun yläpuolelle. Loppua kohden kyllä hieman paranee.

Saksa - Oonagh - Aulë und Yavanna
Voi ei, ei tätä... Pitkästä aikaa kuulostaa kyllä aivan virkistävältä, vaikka aikanaan meni maku ihan täysin, kun tämä tuntui kisaavan samaan aikaan kaikissa mahdollisissa ESCforumin kilpailuissa. Tai sitten muistan väärin ja oli vain yhdessä, mutta siltikin sain yliannostuksen.

Venezuela - La Vida Boheme - El Buen Salvaje
Kivoja 8D-efektejä videon alussa, mutta muuta kerrottavaa tästä ei nyt oikein jääkään. Taustaäänet ja vihellykset ihan kiehtovia.

Valko-Venäjä – Mustelide - Synth & Puh
Kivaa pörinää, mutta ei ehkä tarpeeksi överi ollakseen aivan ihana. Jotenkin tosi keskitien kappale, vaikka onkin soundeiltaan tosi erikoinen. Sen siitä saa, kun on kuunnellut viime vuosia tällaista ihan liikaa.

Kroatia - Doris Dragović - Ja Vjerujem
Tietysti tuttu täti, jolta en olekaan kuullut muuta viisunsa lisäksi. Odotin tuossa yhdessä kohtaa eeppistä jumppakertsiä, mutta tulikin vähän tämmöinen tylsä iltapukuballadi-joululaulu. Ei toki huono, muttei maita mullistavaakaan. Lopun kuoro-osuudet aika ihanat.

Libanon - Mashrou' Leila - Maghawir
Hauskoja ääniä ja rytmejä, mutta kappalekin olisi aika kiva olla olemassa. Ei nyt lähde. Ja pitkäkin on kuin vuosi nälkää.

Kolumbia - KhoMha - Tierra
Kauhean tutun kuuloinen alku! Joku hitti alkaa samalla tavalla. Oih, tämähän tuntuukin olevan varsin päristelevä elämys, etenkin dropin jälkeen tunnen uppoavani kaivoon. Ihan positiivisesti siis.

Norja - Philter - She Walks Alone
No nyt on haurautta, eteerisyyttä ja indietä. Sieluni kuolaa hunajaa. Maailmassa kaikki hyvin, ja söpöt eläimet pyörivät jaloissa.

Iso-Britannia - Jamie Berry & Paul Naylor - This Is For Everyone
Miellyttävä-äänistä kantri-löllöilyä, joka ei kuitenkaan iske ehkä aivan täydellisen kokonaisvaltaisesti. Helppoa kuunneltavaa kuitenkin.

Liettua - Girių Dvasios - Turėja liepa
Hyvin tutun kuuloista Liettua-etnoa, jollaisesta olen saanut nauttia ja "nauttia" runsaasti viimeisten vuosien aikana. Lajityypissään melko perinteinen positiivinen korvariivintä, joka kuitenkin erottuu hieman edukseen elektronisuudellaan. Valitettavasti kokonaisuus jäi aivan liian yksitoikkoiseksi.

Mongolia - Erh chuluu & S.S.Amaraa - Mongol uragshaa
Hieman eri tunnelmaa, mitä edellinen... En nyt voi tästä kovin reilusti sanoa nauttivani.

Tanska - Hej Matematik - Livet I Plastik
Tykkään taustaäänistä suuresti, ja melodiakin etenee takuuvarmasti. Iso peukku tälle, yllätti positiivisesti, vaikka aluksi olinkin hieman skeptinen. Juuri tämmöisestä elektropopista tykkään.

Moldova - Cuibul - Orasul
Täysin turhaa löllöilyä. Ei jätä minkäänlaista muistijälkeä saatikka koskettele positiivisesti.

Viro - Chalice - Harald ja Matilda
Tekisi mieli lähtökohtaisesti kannattaa räppiä ja hip hopia, mutta jos ne ovat tällaisia, niin on vähän hankalaa kannattaa...

Yhdysvallat - Zola Jesus - Exhumed
Kiinnostavin hetkeen, hauskan poukkoileva ja ennalta arvaamaton. Kaikenlaisia kivoja ääniä sitä kappaleeseen voikin mahtua. Tykkään kokonaisvaltaisena suorituksena kuin junamatkasta Pasilaan.

Sveitsi - Lovebugs feat. Søren Huss - Little Boy
Kas, ai niin tämäkin yhtye on olemassa. Onpa tylsää kellarirockia.

Italia - Sobe - Charleston
Svengaavaa Serdu-musaa. Olen kohtalaisen helppo tällaiselle, ja kyllähän tämä tätä loppupään alkupäätä mukavasti piristi. Hytkähtelen penkilläni. Loppujen lopuksi jopa genressään aika erinomainen!

Itävalta - Opus - Whiteland
Tää varmaan pitäisi tietää? Tai sitten ei. Melkoisen klassista pop-rockia, joka ei itselleni ole koskaan ollut mitään maailman mieluisinta. Kyllähän tätä nyt kuuntelee.

San Marino - Lo Strego - L’Impiegato
Oi, San Marino! Biisikin tuttu ESCforumilta. Ei tämä nyt ehkä ihan niin paljoa iske mitä aikanaan... Toki ihan kiva, mutta ei muuta.

Ruotsi - Joculatores Upsalienses - Saltarello
Melkoinen itkuvirsi... Joka muuttuu masentuneeksi hevonhumpaksi myöhemmin. Aika avuton tekele, jonka funktion kyllä toisaalta ymmärrän.

Puola - Paulina Czapla - Twój Talizman
Lähtökohtaisesti puolan kieli on aika hirveää musiikissa, mutta tähän se nyt jotenkin edes sopii. Musiikillisesti kuitenkin aika keskinkertainen popautus.

Latvia - Carnival Youth - Seagulls on Bicycles
Onpas harvinaisen inhottavan tuntuinen kokonaisuus... Tuo pianolla luotu rytmi on käytännössä inhokkiasioitani musiikissa. Löysää ja ärsyttävää.

Kiina - Nine Treasures - Black Heart
Jahas, aggressiivista Kiina-rockia tähän väliin. Tästä olisi voinut saada vaikka kuinka hienon, mutta vähän jää uppeluksiin riisipeltoon. Tai jonnekin suomalaisen talvisen ojan pohjaan.

Kirgisia - Marat Talantbekov - Kyrgyz meken
Ihan huikean lupaava alku, joka kasvaa eeppiseen mäiskeeseen. Taivas, ota minut, sillä voin nyt kuolla kohtuullisen onnellisena!

Singapore - The Sam Willows - Save Myself
Hyvinkin länsimaisen kuuloinen tylsä-pop-löllöttely, jossa ei oikein ole munaa mihinkään. Toki objektiivisesti takuulla ihan pätevä.

Nigeria - Ric Hassani - Police
Pyöreäpäinen miekkonen lauleskelee söpösti, ihan ansiokas raadin päätösbiisi, vaikkei nyt oikein minua varten olekaan.
Meow cat, please meow back.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

6+0

Elikkäs kuudet pisteet ovat hallussani tällä hetkellä. Älkää unohtako tutustua upeisiin raatikappaleisiin. :rakkaus:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41946
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Olen melkein kaikesta Tompan kanssa eri mieltä :hihi:

Lovebugsin viisusta aikoinaan en piitannut, onneksi tämänkertainen biisi on parempi.

14 biisin shortlist on koossa, ehkä tämä tästä...
Viimeksi muokannut Rousku, 09 Helmi 2019, 00:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Olen löytänyt tästä raadista hurjan kiintoisan uuden biisin ja artistin/yhtyeen elämääni. :kiitos: Naapuriäänestämiseksi taitaa mennä nyt. :heh:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

11+0


Noin 45 tuntia äänestysaikaa jäljellä.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Millonkas ne tulokset sitten tulee?

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Voisin kuvitella, että tiistain puolelle menee.

PS. Kunpa seuraavaan raatiin saisi jo keskiviikkona laittaa biisiä menemään. :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

14+0

Järjestäjän ominaisuudessa mainospuheena kerrottakoon, että tämän kertaisessa levyraadissa on erittäin monipuolinen ja laadukas kattaus, jota voisi kuvailla jopa rikkaaksi löytöretkeksi. Tästä johtuen kilpailun ulkopuolistenkaan ei kannata jättää tutustumatta kappaletarjontaan.

Tulosten julkistusta olen suunnitellut alustavasti tiistaille alkuiltaan, mutta ilmoitan tarkemman ajankohdan myöhemmin.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

wigwam kirjoitti: 10 Helmi 2019, 21:05 Tulosten julkistusta olen suunnitellut alustavasti tiistaille alkuiltaan, mutta ilmoitan tarkemman ajankohdan myöhemmin.
Okei, no sitten ei taida tuo kappaleiden lähettäminen seuraavaan raatiin ihan heti keskiviikkona onnistua. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2968
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Onpa kyllä virkistävän rapsakka taso, paljon allekirjoituksessani kaipaamaa örgyn pörgöniäkin. Jokohan alkaisi pistejärjestys vakiintua niin uskaltaisin pongoni lähettää? Selvää laajan kannatuksen voittajaa en oikein osaa nimetä, kenties kuitenkaan euroopan maasta ei voittajaa tule. Oman biisini kohdalla uskon vakaasti nollaan pisteeseen, nyt tai ei koskaan :heh:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41946
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Rousku »

jdjj22 kirjoitti: 10 Helmi 2019, 23:31 Onpa kyllä virkistävän rapsakka taso, paljon allekirjoituksessani kaipaamaa örgyn pörgöniäkin.
Olisikohan maarajaus toiminut nyt valikoimaa monipuolistavalla tavalla?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2968
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Rousku kirjoitti: 11 Helmi 2019, 14:46
jdjj22 kirjoitti: 10 Helmi 2019, 23:31 Onpa kyllä virkistävän rapsakka taso, paljon allekirjoituksessani kaipaamaa örgyn pörgöniäkin.
Olisikohan maarajaus toiminut nyt valikoimaa monipuolistavalla tavalla?
Rohkenisin väittää näin, kun tehtävänanto pienine karsintoineen myös ohjasi pelialuetta musiikillisesti tuntemattomampien maiden suuntaan. Ainahan tämä kikka ei toimi ja kuten genreraadissa jo totesin siellä ei tietyissä tapauksissa menty aidan matalimmasta kohdasta vaan sieltä mistä se oli kaatunut (mihin itsekin kyllä vähän sorruin :puna: ) Tekisi mieleni kommentoida vähän näitä biisejä, mutta tiedä sitten menisikö pupellus vaan toistoksi.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41946
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Äh, pitää varmaan arpoa pisteet... Ykköseni on ihan päivänselvä ja veikkaan että se voittaa koko raadin, kakkoseni ansaitsee ilman muuta päästä pisteille, mutta niiden jälkeen on kymmenkunta jokseenkin tasavahvaa tapausta. Ja olisi (paljon) muutakin tekemistä tänään kuin kuunnella näitä biisejä, vaikka ihan kivoja ovatkin :tajutkaa:

Pisteille on pyrkimässä mm. kappale, jonka maansa esikarsinnassa jouduin jättämään nollille, sen verran ehkä saan paljastaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

jdjj22 kirjoitti: 11 Helmi 2019, 15:40 Tekisi mieleni kommentoida vähän näitä biisejä, mutta tiedä sitten menisikö pupellus vaan toistoksi.

Jos joillain on vähänkään inspiraatiota kommentoida biisejä niin ei muuta kuin kommentteja tulemaan. :vonkaus: Niitä on aina ilo lukea ja toistokaan ei haittaa yhtään.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41946
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minuakin kiinnostaisi kuulla kommentteja. Itse en nyt ehdi niitä kirjoittaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

25+0


Äänestysaika päättyy klo 23.59. Kolmessa tunnissa ehtii helposti kuunnella soittolistan kokonaan läpi ja lähettää minulle pisteet. :vonkaus:

Jonkin verran lisäaikaakin voidaan myöntää, jos joku on sellaista vailla.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Requel »

Raadissa oli hyvä taso vaikka pisteille oli normaalia vähemmän tunkua. Oli kuitenkin vaikeeta laittaa itse pisteille päässeet parhausjärjestykseen ja se on se syy miks kuuntelin nää vielä kerran ajatuksen kanssa sekä kommenttien kera. :peukku:

Hunny Madu - TYVM
Jäin kaipamaan Malesian balladia, mutta olen vähän lämmennyt tällekin. En vaan ole tuollaisten hieman köyhien kertsien ystävä... Sen sijaan säkeistöt on kyl superia! :joojoo:

Bomrani - Paeez
Oon tehny kolme kokonaista kuuntelukertaa ja aina jaksan yllättyy siitä ettei tästä oo jääny minkäänlaista mielikuvaa. Tai ei ehk pitäs yllättyä kun ei biisi itsekään yllätä... :eiei:

Walwari - Hakunamatata
Tähän hullaannuin!! :uujee: Kuulostaa ihan joltain omalta sotabiisiltä kun toi kertsi on niin uhokas. :heh:

Anna Eriksson - Lintu
Tässä mun yks kaikkien aikojen suosikkibiiseistäni! Mut vähän kakshaaraset fiilikset siitä että onko tää niin sopiva tähän raatiin jossa vaadittiin alle 500k kuuntelua... Tän biisin kohdalla on ollu aina jotain tekijänoikeusjuttuja ja vedetty muutamia kertoa YouTubesta kokonaan pois: eli kuuntelukerrat samalla nollautuneet. Haluun huomioda tän pisteissäni mutta tuskin tyystin pisteittä kykenen jättämään. <3

Ourlives - Higher Hopes
Tulipa hyvään saumaan! Tylsä biisi just sillon kun kirjotin tota pitkää kommenttia Anna Erikssonin Linnulle. :draamaa:

Vera - Bir Yangın Var
Turkissa oli tarjolla kaks laatubiisiä ja tää valinta oli floppi. :kups: Ei tääkään huono kappa ole, ihan kelvollinen itse asiassa, mut jos potentiaalisia pisteillepääsijöitä on paljon, niin tää tulee jäämään jalkoihin unholaan.

Natalia - On The Radio
Tässä kantturassa on kyl asennetta! :ihana: Tai biisissä on, mutta kyl Nataliakin saa osan siitä kunniasta. :heh:

Oonagh - Aulë und Yavanna
Woow, rakastan tota kuoroo enemmän kun... en voi sanoa itseäni niin laitetaan pantiks vaikka tuleva aviomies, mut siis ihan vaan kuoron takia tää on vahvoilla mun listassa. :peukku:

La Vida Boheme - El Buen Salvaje
Paras voitti tän maan karsinnoissa, mutta, no, en pitänyt tasoa siellä hyvänä. :puna:

Mustelide - Synth & Puh
Tavallaan ihan kiehtova teos ja varmasti tästä jotkut saavat paljonkin irti, mutta ei avaudu täysin mulle.

Doris Dragović - Ja Vjerujem
Muistan kun kuuntelin tätä ensimmäistä kertaa ja pistin varmaks karsiutujaks listallani, mut sit nostin takas peliin ja loppua kohden nostin ihan suosikkeihin asti... :ihana: Tää pitää kuunnella aina kokonaan jotta saa kaiken haluamansa irti, mut rakastan aika paljon tätä!! Tosi vaikeeta pisteyttää tää kun pätkittäin kuunneltuna lasken aina alas, mut kokonaisen kuuntelukerran jälkeen nostan takas ylemmäs. :heh:

Mashrou' Leila - Maghawir
Ajottain pidän tän biisin tunnelmasta mut se mielenkiinto onnistuu hajoomaan jatkuvasti pituutensa takia. Ei kanna loppuun asti. :lohduton:

KhoMha - Tierra
Instrumenttiraadissa ois varmasti mun suosikkejani mut en mä tykkää tällasta huvikseen kuunnella.

Philter - She Walks Alone
Tavallaan nätti kipale mut ajottain pistää vähän ärsyttämään. :shock: Aika vaikee päätös siitä että listaanko potentiaalisiin pisteidensaajiin vai en... tai no paskat, tein ton päätöksen jo päivii sit. :rofl:

Jamie Berry & Paul Naylor - This Is For Everyone
Erottuu joukosta hyvin. Löytänee varmasti oman kannattajajoukkonsa ilman mun tukea! :peukku:

Girių Dvasios - Turėja liepa
Alku antaa olettaa jotain superia mut saankin kuunnella samaa toistoa noin viis minsaa putkeen, aika petollinen kaveri. :draamaa:

Erh chuluu & S.S.Amaraa - Mongol uragshaa
Tästä tulee Hakunamatatan kaltasesti mieleen sotabiisi mut toivon et tää on se vastustajan, tää on öykkäröintiä eikä uhoa. :kuolaus:

Hej Matematik - Livet I Plastik
Aistin täs kyllä biisin jota tuun rakastaa monien kuuntelukertojen jälkeen paljon. Tai siis nythän oon kuunnellu tätä jo paljon ja olin tietysti oikeessa, tehny vaan nousua listalla! Mutta onko tarpeeks, se nähään huomenna -- cliffhanger --

Cuibul - Orasul
Moldovassa oli ihan turhat karsinnat, kun kaikki biisit olivat aika lailla samasta puusta veistettyjä. Mut kuitenkin hyviä. Eivät kuitenkaan kovin erityisiä erottuakseen sen enempää.

Chalice - Harald ja Matilda
Ääh, it's a no from me sen Simon Cowellista tehdyn meemin mukaan jota vihaan muuten yli kaiken... Silti käytin. :mrgreen:

Zola Jesus - Exhumed
Tää menestyy ja vois jopa voittaa koko raadin, uskon et tässä on aika lailla kaikille jotain. Toki siin voi käydä niinkin et sen takia monet antaa alkupään pisteitä ja tää ei menestykään. :mrgreen: Ja ai niin, en kommentoinu yhtään henkilökohtasta mieltymystä, mut sanotaan nyt näin että tän menestyminen kelpais. :vonkaus:

Lovebugs feat. Søren Huss - Little Boy
Tälle kävi perinteiset: ekalla kuuntelukerralla pidin, tokalla vähän vähemmän ja kolmannella sitäkin vähemmän. Alku on kiva, mutta jokin saa mut vieroksuu tätä.

Sobe - Charleston
Parhaan musavidin palkinto tänne! :rofl: :tapu: Mut biisikohtainen palkinto jää nyt kuitenkin saamatta, vaikka omat hetkensä silläkin on. Löytänee taas omat kannattajansa ilman muakin.

Opus - Whiteland
Huomaa et loskakelei on ollu kun nyt ollaan heikoilla jäillä. :rofl: :heh: :rofl: :heh: :rofl: :mrgreen: :mrgreen: (ooon hauska...) :puna:

Lo Strego - L’Impiegato
San Marinosta wow :uujee: Tykkään, menee taustamusana kivasti eteenpäin. Pelkään kuitenkin että tää on se biisi jolla jäädään jalkoihin jos mielenkiintosempia on tarjolla.

Joculatores Upsalienses - Saltarello
Mä en tosiaan ollu näiden instrumenttibiisien ystävä kuten oon sanonu. :lohduton:

Puola - Paulina Czapla - Twój Talizman
Tästä sain kaverilta sellasta kommenttia että tää kuulostaa ihan mun lähettämältä biisiltä ja ihan oikeessa olikin..! Kantaisin tätä ylpeydellä raadissa tai ken tietää vaikka kantaisin oikeestikin. :vonkaus:

Carnival Youth - Seagulls on Bicycles
Tää musavideo on vähän creepy. :heh: Jopa biisikin saa samaa fiilistä aikaan. :eeek:

Nine Treasures - Black Heart
En osaa päättää rakastanko vai vihaanko. :draamaa: Ehkä molempia, mut kumpi painaa vaakakupissa enemmän... pisteitä vai ei? Lähellä ainakin käydään.

Marat Talantbekov - Kyrgyz meken
No jo on näitä jylhiä biisejä mukana! Vaikee arvioitava kun yhellä hetkellä iskee täysiä ja toisella taas vähän vähemmän. Aika huono säkä että nyt on se vähän vähemmän -hetki meneillään ja kohta lähetän pisteet. :shock:

The Sam Willows - Save Myself
That's how you kill your song: Cooli alotus, luotaan poistyöntävä mikälie väliulina onkaan ja todella sisällötön kertsi. Kuulostaa aika Melodifestivalen-tyrkyltä! :draamaa: Vois hyvin olla sellanen yliarvostettu Ruotsin viisu..!

Ric Hassani - Police
Vähän liiankin lempsukka ote biisissä, ei jaksa tykätä. :lohduton:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6527
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Munkin mieleeni raadin kattaus oli. Ja on yhä. Kärki erottui vaivatta, mutta pienemmille pistesijoille oli enemmän tunkua. Raadin paras kappale on yksi raatihistorian kukkivimpia hetkiä. Muualle vievää ja joka suhteessa muikeaa. Biisiä olen tuputtanut erityisesti aamuisin ja voi kuulkaa kun sillä töräytyksellä lähtee päivä kunnialla käyntiin.

Kymmenen pisteen biisikin on genressään erittäin onnistunut.

Raadissa oli pari kappaletta joista mun olisi varmaan pitänyt tykätä, koska ovat vaihtoehtoisempaa hihhulointia, mutta jostain syystä ne eivät oikein lähteneet. Tasapaksua mölöttämistä ja musiikillinen sutjakkuus tiessään.

Oma kappaleeni tuskin pääsee kovin suurella pistepotilla juhlimaan. Liekö kovin kamala spoiler, jos kerron matkanneeni karsintojen kautta finaaliin. Olisin itse valinnut karsintabiiseistäni erään toisen kappaleen, mutta osasin povata, että toiveeni ei tule toteutumaan. Tahdoin kuitenkin hyödyntää karsintateemaa, vaikken omasta mielestäni täysin tasavahvuisia biisejä karsintaan löytänyt. Ja myös tää mun finaalibiisi on oiva, ei siinä mitään. Kyllä minä itse sille pisteitä antaisin. :mrgreen:

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 11 - You Decide: Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Yhden ääniä vielä odotellaan, mutta uskon niidenkin saapuvan lähiaikoina, sillä kyseinen käyttäjä on tämänkin vuorokauden (tiistai) puolella kuppilassa ollut paikalla. Hätäähän tässä ei ole kun tulosshowta on vasta tiistain alkuiltaan suunniteltu. Tasapuolisuuden vuoksi, jos joku välttämättä haluaa muutoksia omiin pisteisiinsä tehdä niin se on mahdollista, jos sen tekee tässä ihan piakkoin. Laitan kuitenkin deadlinea vain hieman eli reilut puolitoista tuntia eteenpäin lisää ensi alkuun, jotta voisin pisteet laskea jo yöllä. Pisteiden toivotaan olevan perillä klo 02.00 mennessä.

Vastaa Viestiin