Levyraatien yleiset säännöt

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4069
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Koskaan ei muuten ole taidettu keskustella siitä, saako raadista kesken kaiken pois vedetyn kappaleen tuoda raatiin uudestaan? :miettii: Tuosta ehkä olisi hyvä saada oletussääntöihin jonkinlainen linjaus?

Ainakin kerran on käynyt niin, että yhdestä raadista sääntöjenvastaisena poistettu kappale tuotiin myöhemmin toiseen raatiin. Mutta entä kun on vetäytynyt muusta syystä? (Ei taida olla kuin yksi sellainen tapaus sattunut :-* )
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16803
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ Jos tarkoitat Hanhiksen Kasariraadin Enola Gay:tani (joka nähtiin myöhemmin Aleksin radioraadissa)
niin ei sitä Kasariraadista poistettu (!) /tai olis poistettu: olisin saanut halutessani houstin luvalla pitää sen biisivalinnan voimassa mut vedin sen vapaaehtoisesti pois kun halusin välttää marinat muilt osallistujilt ja tavallaan kunnioittaa myös houstin alkuperäsii sääntöi

Tuhma olin myös tän vuoden kesäraadissa, mut silloin biisini kyl poistettiin suoraan ilman valinnanvaraa :mrgreen:

Eli uskoisin että myös sun muinoinen pois vedetty instrumentaalis on vapaata riistaa tulevissa raadeissa :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4069
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

^Ai niin, tuo Enola Gay -tapaushan oli myös. Mulla oli mielessä Tompan Eilen kun mä tiennyt en, joka vedettiin pois ja palasi pian uudessa raadissa.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kolmas tapaus on Spartan Girl from Rio, joka poistettiin raadista 95 ja palasi raatiin 107.

Eli eiköhän ole muodostunut ihan tarpeeksi monta ennakkotapausta sille, että kesken kaiken pois vedetyt kappaleet säilyttävät valintakelpoisuutensa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4069
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Hyvä, katsotaan siis asia käsitellyksi :peukku:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Lähettäjä B törmää lähettäjän A kappaleeseen. Myöhemmin lähettäjä A vaihtaa kappalettaan. Onko järjestäjällä velvollisuus tarjota vapautunutta kappaletta lähettäjälle B? Minulle muistaakseni tarjottiin ikäihmisten raadissa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3082
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Aleksi kirjoitti: 06 Loka 2022, 20:28 Lähettäjä B törmää lähettäjän A kappaleeseen. Myöhemmin lähettäjä A vaihtaa kappalettaan. Onko järjestäjällä velvollisuus tarjota vapautunutta kappaletta lähettäjälle B? Minulle muistaakseni tarjottiin ikäihmisten raadissa.
Tätä olen pohtinut joskus! Mun mielestä olisi oikein että siinä tapauksessa järjestäjä heti ilmoittaisi B:lle kappaleen vapautumisen ja että nyt sen saa napata jos viestiin vastaa ”otan sen”
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Olen nyt toista kertaa urani aikana raati-isäntänä ja törmäsin tähän vasta nyt;
sekaannusten välttämiseksi pisteytys pitää kirjoittaa selvästi ja selkeästi raati-isännälle lähetettävään yksityisviestiin. Muuten seuraa hylkäys huolimattomuuden takia.

Eli tämä olisi hyvä lisätä oletussääntöjen pisteyttäminen-kohtaan, vai mitä?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33061
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Pete »

Taikahuilu kirjoitti: 03 Joulu 2022, 11:56 Olen nyt toista kertaa urani aikana raati-isäntänä
Sinua olen aina pitänyt naisena! :hiips:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Pete kirjoitti: 03 Joulu 2022, 13:14
Taikahuilu kirjoitti: 03 Joulu 2022, 11:56 Olen nyt toista kertaa urani aikana raati-isäntänä
Sinua olen aina pitänyt naisena! :hiips:
Oi kiitti sehän suloista :hali:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16803
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Happy »

Jos joku on voittanut raadin eikä reagoi, onko tällöin odotusaika viikko, 2 viikkoa vai 2 kuukautta, meillä ei oo vissiin oo ollu kunnollista ennakkotapausta asiasta .. vielä :heh: tai siis nyt ehkä yksi sellainen muodostumassa :miettii: niin voitaisko tästä lisätä lisäys rakkaaseen sääntökirjaan?
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Pari viikkoa ok. Ei nyt ihan hirveästi väliä allekirjoittaneelle, mutta ei jätetä asiaa roikkumaan, eihän?
Taikahuilu kirjoitti: 03 Joulu 2022, 11:56 Olen nyt toista kertaa urani aikana raati-isäntänä ja törmäsin tähän vasta nyt;
sekaannusten välttämiseksi pisteytys pitää kirjoittaa selvästi ja selkeästi raati-isännälle lähetettävään yksityisviestiin. Muuten seuraa hylkäys huolimattomuuden takia.

Eli tämä olisi hyvä lisätä oletussääntöjen pisteyttäminen-kohtaan, vai mitä?
Tämä on muuten aika hyvä. Vastuu pisteiden oikeellisuudesta olisi pisteyttäjällä, ei järjestäjällä.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Taikahuilu kirjoitti: 03 Joulu 2022, 11:56 Olen nyt toista kertaa urani aikana raati-isäntänä ja törmäsin tähän vasta nyt;
sekaannusten välttämiseksi pisteytys pitää kirjoittaa selvästi ja selkeästi raati-isännälle lähetettävään yksityisviestiin. Muuten seuraa hylkäys huolimattomuuden takia.

Eli tämä olisi hyvä lisätä oletussääntöjen pisteyttäminen-kohtaan, vai mitä?
Vastaanotitko lottorivipisteytyksen, siis sellaisen, jossa on allekkain kappaleiden kilpailunumeroita muttei nimiä tai edes pistemääriä? :mrgreen:

Pisteytyksen oikeellisuus ja ymmärrettävyys on minusta joka tapauksessa pisteyttäjän vastuulla. Kenen muun vastuulla se voisi olla?
Happy kirjoitti: 14 Joulu 2022, 15:00 Jos joku on voittanut raadin eikä reagoi, onko tällöin odotusaika viikko, 2 viikkoa vai 2 kuukautta, meillä ei oo vissiin oo ollu kunnollista ennakkotapausta asiasta .. vielä :heh: tai siis nyt ehkä yksi sellainen muodostumassa :miettii: niin voitaisko tästä lisätä lisäys rakkaaseen sääntökirjaan?
Ehdotan rajaksi yhtä viikkoa. Sama raja pitäisi asettaa koskemaan tilannetta, jossa järjestämismahdollisuus aukeaa yhden tai useamman muun osallistujan kieltäytymisen seurauksena. Pitääkö vielä kirjoittaa, että osallistujien pitää itse tarkistaa tulokset ajallaan eikä odottaa, että joku lähettää yksityisviestin, sähköpostin, joulukortin, kirjatun kirjeen ja haastemiehen? Ei kai.

Tavallaan voisi perustella lyhempääkin aikaa kuin viikkoa. Viikko on aika pitkä aika, jos onnensa ohi nukkuvia on tulosluettelon kärkipäässä useampi samalla kertaa, mutta ei kai sellaista käytännössä tapahdu. Joissakin tapauksissa lyhempi määräaika voisi aiheuttaa suotta harmia.

Oheisraatien osalta jokin ympäripyöreämpi "kohtuullisessa ajassa" -muotoilu riittänee.

Takautuvasti sääntö ei voi tulla voimaan, mutta jos Fabian on osallistunut jouluraatiin tai raatiin 114, niin hänen on kirjauduttava Kuppilaan tällä viikolla. :tosion:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16803
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Happy »

Timoteus kirjoitti: 14 Joulu 2022, 22:08
Taikahuilu kirjoitti: 03 Joulu 2022, 11:56 Olen nyt toista kertaa urani aikana raati-isäntänä ja törmäsin tähän vasta nyt;
sekaannusten välttämiseksi pisteytys pitää kirjoittaa selvästi ja selkeästi raati-isännälle lähetettävään yksityisviestiin. Muuten seuraa hylkäys huolimattomuuden takia.

Eli tämä olisi hyvä lisätä oletussääntöjen pisteyttäminen-kohtaan, vai mitä?
Vastaanotitko lottorivipisteytyksen, siis sellaisen, jossa on allekkain kappaleiden kilpailunumeroita muttei nimiä tai edes pistemääriä? :mrgreen:
kyse oli mun perinteisestä pisteytyspuntarista jota huilu ei halunnu hyväksyä, en tehny uutta pisteytystä vaan kavensin mun alkuperästä viestii ja läpi meni. Mun pisteytystapa voi olla ehkä rasauttava mut en aio luopua perinteistäni :mrgreen:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3082
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Ai Happyn puntari oli haastava? :shock:
Mä oletin että pakko olla joku romualdon ”joo täydet menee tolle wanhalle syksyn säwelelle ja sen jälkeen sit paras ois warmaan neljäntenä esiintyny rouwa jne”
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Timoteus kirjoitti: 14 Joulu 2022, 22:08 Pitääkö vielä kirjoittaa, että osallistujien pitää itse tarkistaa tulokset ajallaan eikä odottaa, että joku lähettää yksityisviestin, sähköpostin, joulukortin, kirjatun kirjeen ja haastemiehen?
Haluan ehdottomasti haastemiehen!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36558
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näemmä meillä ei ole ulpparioletussääntöä.

Tässä on käytännössä kaksi vaihtoehtoa:

1) Ulkopuolisilla äänestäjillä on yhteensä yhden osallistujan verran painoarvoa.
2) Ulkopuolisilla äänestäjillä on saman verran painoarvoa kuin osallistujilla.

Voisin avata aiheesta äänestyksen vielä tänään, niin saadaan tämä pois roikkumasta. :peukku: Saa muotoilla järkevämmin, mikäli on tarve.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Miksi oletussääntö olisi mitään muuta kuin jälkimmäinen?

Erästä toista sääntökohtaa piti kommentoimani.
TomppaJr kirjoitti: 10 Helmi 2020, 22:02 Osallistumis- ja pisteytysoikeus on käyttäjillä, jotka ovat rekisteröityneet ennen raadin ensimmäisen ketjun avausta ja joiden viestimäärä on vähintään yksi.
Vakiintunut tulkinta näyttää olevan, että ennen säännön voimaan astumista debytoineet nollaviestinimimerkit (Bomboclaat, Sturmgeist89) voivat jatkaa osallistumista. Tällaista poikkeusta ei ole tosin kirjattu mihinkään. Hyväksyin omaan raatiinikin Bomboclaatin, vaikka säännön kirjaimen mukaan ei olisi pitänyt.

:megafoni: Bomboclaat ja Sturmgeist89, puhukaa meille!
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3082
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mun mielestä ehdottomasti ulppareille sama painoarvo kuin muillekin äänestäjille! Järjestäjä saa sitten päättää toisin jos tykkää siitä enemmän.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16803
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Happy »

Saturnus Psycho kirjoitti: 01 Helmi 2023, 16:36 Mun mielestä ehdottomasti ulppareille sama painoarvo kuin muillekin äänestäjille! Järjestäjä saa sitten päättää toisin jos tykkää siitä enemmän.
no jep, miks edes harkitaan vaihtoehtoa ettei ulppareiden äänillä olisi sama painoarvo kuin osallistujilla?
Ulpparit kuitenkin vapaaehtoisesti kuuntelevat nää ja pisteyttävät, moni osallistuja voi pisteyttää pakon edestä mahdollista diskausta peläten.

Ufopoli on varmaan ottanut tuon ulpparisäännön ku pelänny alter egoja mut kai jokanen järkevä houstaaja osaa diskata epämääräiset ulppariäänet?
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16601
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Happy kirjoitti: 01 Helmi 2023, 17:22 Ufopoli on varmaan ottanut tuon ulpparisäännön ku pelänny alter egoja mut kai jokanen järkevä houstaaja osaa diskata epämääräiset ulppariäänet?
Onko olemassa oletussääntö, jonka varjolla näin saisi tehdä? Jollei ole, ei sellaista oikeutta ole.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Sääntöihin kirjattu viestihistoriavaatimus, vaikka matala onkin, nähdäkseni ehkäisee sukkanukkeilua varsin tehokkaasti. Onko säännön voimaantulon jälkeen ollut edes tapausta, jossa jotakuta äänestäjää olisi tarvinnut epäillä jonkun toisen osallistujan sukkanukeksi?

Viitseliäs henkilö tietenkin voisi perustaa armeijan sivunimimerkkejä, kirjoittaa kullakin pari viestiä, ja äänestää niillä sitten itseään levyraadissa. Jos joku voittaisi raadin saamalla pisteitä lähinnä hiljattain rekisteröidyiltä lyhyen ja persoonattoman viestihistorian nimimerkeiltä, kaikki ymmärtäisivät, mitä on tapahtunut. Kuka edes haluaisi voittaa raadin näin? Sosiaalinen kontrolli ehkäisee räikeät tapaukset.

Ennen kaikkea en ymmärrä, miten ulpparien niputtaminen yhdeksi raadiksi ratkaisisi ongelman. Jos joku todella viitsii perustaa itselleen sivunimimerkkejä, voihan hän yhtä hyvin osallistua niillä, jolloin hänellä onkin täysi äänioikeus.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16803
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Happy »

Timppa tiivistikin kaiken, mun mielestä ihan selvällä maalaisjärjellä selvii näistä tilanteista. Ei kaikkeen tarvitse ohjekirjaa :joojoo:
eikä se viestimäärä kerro mitään, on tuol ESC-alueellakin ainaki yks joka vaihtaa persoonaa aina kuukauden välein :hiips:

Ja siis en nillitä Ufopolin oman raatinsa säännöistä: jokainen tehkööt teemoillaan mitä haluaa mut yleiseks säännöks toi ulppareiden äänestysvallan pienentäminen on vaan ajatuksena outo. (vaikka menestysmielessä se ois mulle siunas sillä ulpparit vaan pahentavat tuloksia :heh: )
Never miss a good chance to shut up.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11507
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Rousku kirjoitti: 17 Joulu 2022, 02:47
Timoteus kirjoitti: 14 Joulu 2022, 22:08 Pitääkö vielä kirjoittaa, että osallistujien pitää itse tarkistaa tulokset ajallaan eikä odottaa, että joku lähettää yksityisviestin, sähköpostin, joulukortin, kirjatun kirjeen ja haastemiehen?
Haluan ehdottomasti haastemiehen!



HEHHEH, Timoteuksen kuivan satiirisen ironisen sarkastista huumoria ...!



----





Juu, määkin haluaisin haastemiehen ovelle, koput... rimputtamaan ovikelloani ja sanomaa että hei Rompsu, Levyraati nro 154:een ja sen pisteyttämiseen on aikaa enää 6 tuntia... että alas kaivaa kuulakärkikynää ja papereitas esille ... ja haastemies sais olla miel. sellanen harteikas, tumma, ehdottomasti partaa, siistiä hyvin hoidettu partaa, miel. 05. -2 cm pitkää ... saa olla, ei tarvi olla hyvin varustettu, normikoko riittää, kunhan on waan hellä ja warowainen ... ja partaveden pitää tuoksua jo ulko-ovelta asti... tattis, eli kiihtu kuten saamelaisten kiitos -sana kuuluu.



---




Eilen olikin Saamelaisten kansallispäivä, kuuntelin mielenkiinnolla suosikkitoimittajani (yhden niistä) saksasta tänne hywin kotoutuneen Roman Schatzin ohjelman, löytyy tietysti Yle Areenasta ... maananataisin herra pitää ohjelman, joka on jatkunut jo hämmentäwän pitkään, toista SATAA ohjelmaa tullut häneltäkin jo !!!

Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

TomppaJr kirjoitti: 10 Helmi 2020, 22:02 [*]Vetäjä joko lähettää omat pisteensä ensimmäisenä pisteyttäneelle tai muutoin todistaa pisteyttäneensä rehellisesti.
Miten tuo jälkimmäinen siis käytännössä, riittääkö vain toteamus asiasta?
Voin toki vaikka sille järjestelmänaiselle laittaa kun viesti avataan pisteytysajan jälkeen. Lukiko tuo edellisen oman raatini aikana tuossa (Lr 63)? Miksi muuttaa muutenkaan pisteitänsä muiden mukana tms? :heh:
Viimeksi muokannut S-Tyyppi, 10 Maalis 2023, 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3082
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Muiden mukana muuttaisi pisteitä tietysti siksi, että saisi mielelläämmän voittajan tai mitalisijan - jossain tapauksessa sen voisi saavuttaa jopa itse jos antaisi pisteet toisin.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Järjestelmänainen vastaanottaa rakkauspostia mielellään. :joojoo:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Toteamus on yhtä tyhjän kanssa. Katie Boyle tai ensimmäiset pisteyttäjät. Olen laittanut itse kahdessa osassa kahdelle ensimmäiselle.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16601
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Itse olen myös lähettänyt aina N:lle ensimmäiselle, missä N on 2 × kyseisessä vaiheessa samaan aikaan olevien pisteytyskomponenttien ja erien yhteismäärä.

Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Levyraatien yleiset säännöt

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

^^ okok, käytän Katyä vaikkapa itse.
Luikautin myös puoli tuntia lisää aikaa kaksintaistelujen äänille tuolla 120:n käynnissä olevassa, jos nyt kelleen merkitystä.

Vastaa Viestiin