ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020
Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Pete »

De Eurovisa – Euroviisaat -esikatselujaksot tehdään viisujen peruuntumisesta huolimatta.

https://www.facebook.com/DeEurovisa
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

^ Ihanaa, sentään joku asia on ennallaan.

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1548
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Kyllä vain, onneksi! :pliis: Joku perinne sentään toteutuu. Saan minäkin jonkinlaisen listauksen näistä tämän vuoden biiseistä. Viime vuosina minulla on ollut perinteenä säästää biisien ensikuuntelu Euroviisaihin. Harmi vaan, että se itse kisojen odotuksen liki joulukalenterimainen aspekti jää tänä vuonna pois.

Vieraina on luvassa tänä vuonna ainakin Jannika B, Anders Helenius, Petri Somer ja Susani Mahadura. (Wikipedia)
Viimeksi muokannut DenEurovise, 01 Huhti 2020, 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Ihanaa Euroviisaat! En malta oottaa. :tapu:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Jee, hyvä Euroviisaat! :tuuletus:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ehkä mäkin sit kuulen tämän vuosikerran, vaikka Euroviisaat eivät näytäkään kappaleita kokonaisina. Lasken lisäksi sen EBUn oman ohjelman varaan, että sieltä ne viimeistään kuulee. Ehkä tässä vielä se cd:kin julkaistaan, tiedä häntä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Mattan »

On tässä keväässä sittenkin jotain odoteltavaa. :surrur: Onhan kaikki kappaleet valittu, joten siinähän on arvosteltavaa, vaikk'ei kisaa nyt saadakaan. Ehkä Euroviisaiden voitto merkitsee jotain?
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1548
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

^ Voihan Euroviisaiden voittoakin pitää tällaisena vuonna jonakin, mutta ihan aina Euroviisaatkaan eivät ole oikeaan osuneet. Ainakin 2013 olivat aika kujalla. :heh: Tosin oikeiden viisujen voittajat ovat kyllä usein olleet varsin korkealla, vaikka ykköseksi olisikin rankattu joku hieman yllättävämpi.

Euroviisaiden voittajat:
(Suluissa viisuvoittajan sijoitus Euroviisaiden rankingissa, jos eri.)

2012: 🇸🇪 Ruotsi
2013: 🇲🇪 Montenegro & 🇫🇮 Suomi (🇩🇰 Tanska 5:s)
2014: 🇩🇰 Tanska (🇦🇹 Itävalta 7:s)
2015: 🇸🇪 Ruotsi
2016: 🇸🇪 Ruotsi (🇺🇦 Ukraina 8:s)
2017: 🇮🇹 Italia (🇵🇹 Portugali 2:nen)
2018: 🇮🇱 Israel
2019: 🇮🇸 Islanti (🇳🇱 Alankomaat 7:s)

Kyllä, olen ottanut Euroviisaiden pisteet talteen. :heh:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mattan kirjoitti: 26 Maalis 2020, 12:00 Ehkä Euroviisaiden voitto merkitsee jotain?
Tuskinpa artisteille merkitsee.

Mutta joo, voisihan sitä leikkiä, että ovat Suomen raati (tietysti pitäisi poistaa Suomi heidän listaltaan) ja demonstroida Suomen yleisöääniä joko Kuppilan yhteispuntarilla, Scorewizilla tai omilla äänestyksillä, joissa olisi ensin semit ja sitten finaalit, ja kukin kuppilalainen saisi antaa max. 20 ääntä miten haluaa.
Rise, angel, shine, love!

Massiel
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 994
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Esikatselumaraton tämän vuoden kappaleista tuolle euroviisuillalle olisi tosi hyvä tai Helsingin Euroviisujen uusinta:sen Yle voi esittää.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ensimmäinen jakso tulee jo ensi perjantaina klo 18.30 YLE Teema Fem -kanavalla. Arvioitavana ovat Irlannin, Valko-Venäjän, Pohjois-Makedonian, Ruotsin, Slovenian, Liettuan ja Australian viisut. Jakson voi katsoa YLE Areenasta perjantaina jo klo 00.01.

https://areena.yle.fi/1-3750979
Riskinä seniorilaumat

Massiel
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 994
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Minä tarkoitin tätä sille illalle jolloin euroviisut olisivat olleet siis 16.5. Jotainhan tuolla ohjelmapaikalla on esitettävä.

Avatar
Yiorgos
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 307
Liittynyt: 25 Tammi 2013, 14:37
Paikkakunta: Κοτκα

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Yiorgos »

^^^Ja ilman muutahan YLE voisi lähettää Ateenan viisutkin kokonaisuudessaan, kun nyt on ollut nostalgiaviikonkoppuja urheilun saralla..
Χωρίς κανόνες! :suomi:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ai tämä kuuluis Yle Femma-Teema -ketjuun mutta välitättehän YLE:lle tämän viestini, eli toivomme näkevämme Nostalgia -potpurissa, v. -06 semifinaalin ja finaalin... tietysti syystä... :) sekä Suomen karsinnat 1980 semifinaali, jumalauta se on kaivettava vaikka mistä esille! sekä -80 finaali. V. -81 semifinaali. v. -82 finaali (se on kyllä aika monella kansalaisella tai ainakin esc-fanilla - vhs- tai beta-videolla joten hopi hopi!), sekä 1964 ESC-finaali, se maa joka jätti tuhoamatta tuon vinaalin ja on nähtävissä mm. Cigliolan uusintaesitys.. niin, hopi hopi. Desinfioikaa kunnolla se nauhakotelo ja sitten vaan äkkiä tänne...päin! Ois jo korkia aika... !

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Pete »

Anders oli hyvä vieras! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1548
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Oih, sitä ristiriitaa, jota Euroviisaat aiheuttivat. :draamaa: Toisaalta se oli odotusten täyttymys, varma kevään merkki. Toisaalta siitä tuli taas sellainen Euroviisujen odotuksen tunnelma, vaikka tietää, ettei tänä vuonna ole mitä odottaa. :sorivaan:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Höh, Vodalle antoivat ihan kurapisteet, vaikka oli joukon mielenkiintoisin (ja laulaja nätein).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Voda tuntui todella mahtavalta kun sai katsella tv:stä. Yllätyin hiukan että tykkäsivät Australiasta. Liettuasta tiesi että olisi ykkösenä.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja romualdo »

suurena klovni-aiheisten laulujen ystävänä Australia (no jopas vanha mantere ulottuukin kauas!) tuntui mielenkiintoiselta, lähinnä lavaesiintymisellään vaikka tv- oli niin pienellä että tuskin kuulinkaan lauluja... (katsokaapas muuten esim. sellainen makupala kuin Marionette/Swe-83) radio oli tietysti silloinkin päällä ...
sen mitä kerkesin nähdä niin, no kommenttifanina eli mielipideidioottina ainakin ne tulee luettua..., musasta nyt niin viis. Liettua video tuntui erikoisen mielenkiintoiselta... lauluistahan ei saanut juuri mitään käsitystä, niin lyhyitä ne pätkä olivat, jälleen. Myös P-Makedonian video oli myös mielenkiintoinen, Serbian balladi meni taas täysin ohi... ehkä sekin tulee vielä kuunnteltua joskus kunnolla...
Anders on tietysti kuuma hotti, varsinkin meidän partafanien mielestä... ja muuten erikois..harvinaisen hyvä ja suopea vieras... mutta korkean äänensä takia, kiljuvana huumoriohjelman juontajana taas lähinnä ehkä ärsyttävä?Naisjuontaja aina yhtä ihana, ...
Sitten kun ruotsilla on viimeinkin kaikin puolin taitava biisi niin... mikäs onkaan vastaanotto. Miespuolinen juontaja on yhtä ärsyttävä kuin ennenkin, kommentin napautettuaan hänen suupielensä kääntyvät alaspäin tiukassa vetoketjussaan; en mielipidettäni tästä muuta -hohhoijakkaa.

jk. tämän kertasesa parhaat tai ainoat kuunneltavat olivat epäilemättä kroatia ja israel, maltakin, vaikka pidin äänen (lähes) koko ajan pois, näin tästä eurovisuilusta nauttii enemmän. Mielipiteet menee aika rajusti ristiin näitten hienostelijoitten kanssa... noita elottoman kuuloisia narisijoita nuo naislaulajatkin ovat joten se tekee hirveää hallaa tällekin hommalle.

tänään 1.5 - kahtelu sujui edelleen parhaiten niin että ääni pois eikä noita videoitakaan vihti kahtella... VAIN ne kommentit kiinnostavat! aivan karmeaa musaa... mm. portug... minäkin heti huomasin että miten falskin kuuloista, äkkiä ääni pois! georgian biisiä vois ihan kuunnella jälkeenpäin... kun radiot olivat päällä nii ei voinu senkään takia pitää tv-ääntä päällä ...
Viimeksi muokannut romualdo, 01 Touko 2020, 21:00. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1548
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

romualdo kirjoitti: 04 Huhti 2020, 12:42 lauluistahan ei saanut juuri mitään käsitystä, niin lyhyitä ne pätkä olivat, jälleen.
Joskus takavuosinahan Euroviisaat kesti tunnin nykyisen 40 minuutin sijasta, mutta kappaleita kuitenkin käytiin läpi suurin piirtein saman verran per jakso kuin nykyään. En kyllä muista, soitettiinko kappaleista silloinkaan pidempiä pätkiä, vai onko lyhentynyt ohjelma-aika seurausta karsitusta lätinästä. :miettii:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ihana, että Euroviisaat lähetetään, vaikka kyllä vähän pahalta tuntui katsella ohjelmaa ja miettiä, että niitä varsinaisia viisuja ei koskaan tule. Euroviisaat on nimenomaan ollut itelle aina se ohjelma, joka virallisesti aloittaa viisujen odottamisen.

Hieman myös ärsyttää tuo kuinka paljon kappaleita ohjelmaa varten katkotaan. Eikö sitä ohjelma-aikaa voisi vähän pidentää, niin saataisiin biisit edes jotenkin kokonaisina kuunneltua? 3 minuuttia on kuitenkin niin lyhyt aika, että kun se puolitetaan, niin ei kappaleeista kyllä saa mitään käsitystä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Joku vuosi näitä Euroviisaat jaksoja oli muistaakseni 3, yksi taisi kestää aina tunti 30 minuuttia. Vieraitakin oli 2 kappaletta. En kyllä muista näytettiinkö kaikkia kappaleita silloinkaan kokonaisina. Mielummin ottaisin nuo pidemmät jaksot, näissä lyhyemmissä tuntuu ettei ehdi päästä alkuunkaan kun jakso jo loppuu. :draamaa:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1548
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

^Se oli muistaakseni 2017, kun jaksot olivat 90-minuuttisia. Ei silloinkaan kappaleita soitettu kokonaan, koska niitä käytiin läpi niin monta yhden jakson aikana. Itselleni ne 90-minuuttiset jaksot tuntuivat jo vähän liiankin pitkiltä. Tunnin mittaiset olisivat hyviä.
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Juu, Euroviisaissa ei ole ikinä soitettu kappaleita kokonaan. Jotenkin vaan tuntuu, että niiden kappaleiden soittoaika on lyhentynyt nyt viime vuosina entisestään. Kai ne vieraat on kuulleet biisit jo etukäteen, koska ei niistä puolikkaista pätkistä kyllä voi saada minkäänlaista kokonaiskäsitystä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16169
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Niin, puhuivathan he P-Makedoniankin kohdalla videon alun Vasilin ja baarimikon katseenvaihdosta, vaikka sitä pätkää ei telkkarissa näytettykään. :draamaa:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Wilson »

:norja: Hipp Hipp Hurra! :peukku:
Norjalla on myös tänä vuonna viisuohjelma Adresse Europa ”Inför ESC”
Neljä lähetystä alkaen Lauantaina 18.4.2020 eka lähetys NRK1 kanava.
En tiedä jos lähetys on stream:illä, mutta itselläni minulla on maksukanavana NRK1 telkkarissani.
On nämä viisuohjelmat parasta viisufaneille. :uujee:
Tuomareina ovat olleet 4 tunnettuja henkilöitä Norjassa ja sitten myös viisufanit ovat olleet myös musiikkituomareina ohjelmissa ainakin ennen. Toivotaan että samanlainen tuomaripaneeli on myös tänä vuonna. :joojoo:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Euroviisaista:

Olin pettynyt miten kohtelivat Israelia. :draamaa: Minusta siitä ei tule yhtään sillisalaattimainen olo. Se on aivan ihana biletys. <3

Pelkäsin mitä sanoisivat Romaniasta, mutta sehän tuli toiseksi! Jei! :heh:

Olen valmistautunut että lyttäävät Latvian. :gente:

Edit. Piti vielä sanoa, että on mielestäni ärsyttävää, kun kappaleita arvioidaan, niitä verrataan muihin kappaleisiin. "Mitäköhän annan tälle, kun en ole vielä kuullut muita?". Siis miten se muka vaikuttaa asiaan? Eikös kappaleelle tulee antaa niin paljon pisteitä kuin itsestä tuntuu eikä miettiä silloin muita. Eikö muka voi olla useaa suosikkia ja inhokkia?

Osasinkohan selittää tuon oikein. :heh:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Puolet kuultu, eikä tossa porukassa ole ollut vielä oikein yhtään sellaista biisiä, jonka perään jäisin itkemään verta koska sitä ei kuulla viisulavalla. Akselin biisiä kun ovat soittaneet jakson lopussa, se on kuulostanut joukossa potentiaaliselta menestyjältä. :eeek: Voi tosin johtua siitäkin, että se on mulle jo tutumpi kuin muut ja olen tottunut siihen.

Tämän iltaisessa jaksossa San Marino kuulosti aika kivalta ja esti mua nukahtamasta pitkästymiseen. Jo toista vuotta putkeen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Katsoin Norjan – Ensimmäinen ohjelma neljästä Adresse Europa – ja kyllä oli viihdyttävä ja mukava ohjelma. Tuomarit olivat 4 tunnettuja henkilöitä Norjassa ja mukavaa oli kun viisufanit tänäkin vuonna kuului tuomaristoon 4 kappaletta. :ihana:
Minulle tuli suuri yllätyksenä siitä että eivät tämän vuoden 2020 maiden kappaleet olleet mukana äänestyksessä, vaan nyt tehtiin niin että eri maiden kappaleista viisuhistoriasta yksi kappale sai edustaa maata tässä ohjelmassa.
Ruotsia edusti esimerkiksi Carola ” Främling” 1983 ja Romanian edustaja oli 2013 Cecar ”It’s My Life” ja niin edelleen.
Jännäksi menee – kuka edustaa Suomea.
Tässä ohjelmassa olivat nämä maat.
Ruotsi, Alankomaat, Moldova, Romania, Saksa, San Marino, Itävalta,
Belgia, Azerbadjan, Ukraina ja Montenegro
. (Ottivat Montenegro silti mukaan vaikka maa ei ollut mukana tänä vuonna)
Oli mukavaa iloista meininkiä tässä ohjelmassa. :kups:
(En viitsi paljastaa tulokset teille jos haluatte katsoa ohjelman)

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: ESC 2020: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Albin »

Katsoin euroviisaiden 6 jaksoa ja täytyy sanoa, että Eva Frantz ja Johan Lindroos ovat kavereineen mukavaa seurattavaa. Erimieltä olen monenkin kappaleen arvostelusta, mutta nämä kaksi osaa kuitenkin arvostella uskottavasti oman mielipiteensä ja siitä tulee ihan hyvämieli.

Toivottavasti en spoilaa kenenkään tulevaa katsomiskokemusta, mutta tässä tulee minun ja euroviisaiden erimielisyyksiä..

Ensimmäiseksi kuitenkin yllättävä yllätys viisukuppilaan verrattuna. Viisukuppilan puntarista huolimatta minä ja euroviisaat tykätään Alankomaiden Jeangusta. On tuo Grow niin sydämeen käyvä, että olen joutunut ihmettelemään miksi kuppilan väki sitä niin vieroksuu. <3

Ne suurimmat erimielisyydet:

Georgian kappaleen sanoituksesta ei pidetty. Minusta sanoitus tukee kappaletta. Minkäs teen junttina kun italiaanot ym. on mitä on … sanaleikkiä a’la Juice. :mitvit:

Tsekin ja Israelin kappaleet herättivät minussa kiinnostusta. Euroviisaat lyttäsivät täysin. :syvalta:

Iso-britannian ja Tanskan suosiota viisaiden kesken en ymmärtänyt yhtään. Minusta molempien maiden kappaleet on huonoja. :rauhaa:

Viisuriippuvuus alkaa iskeä :suutukkoon:

Lukittu