Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Blind Channel – Dark side

*****
163
64%
****
48
19%
***
22
9%
**
10
4%
*
13
5%
 
Ääniä yhteensä: 256

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Edelleen olisin toivonut, että sitä musiikkivideon tyyliä olisi saatu tuotua viisulavalle. Videolla kameratyöskentely ja kuvakulmat ovat loistavia. Mutta se nyt taitaa jäädä haaveeksi, eiköhän show muistuta lähes täysin UMK-vetoa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 527
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

^ Ihmettelen ihan samaa, miksi Suomi ei koskaan lähetä viralliseksi videoksi musiikkivideota, vaan aina sen UMK-finaalin liven. UMK:hon tehtiin kelvolliset lyriikkavideot ja se olisi aivan hyvin käynyt virallisimmaksi edustusvideoksi nytkin. Mutta ei.

Eikö vähintään 90% maista laita eurovision.tv -sivustolle linkin oikeaan musiikkivideoon loppujen lopuksi. Joko alusta alkaen, tai korvaa kökköisen liven myöhemmin oikealla videolla. Suomi ei koskaan. Miksi ei?

Videot ovat sliipattuja ja katson niitä mielelläni ja niihin voi luoda vaikka minkälaista maailmaa ja tunnelmaa. Petyn aina jonkun verran, kun "äh, tällä maalla on vaan tällanen live-lavaesiintyminen suoraan karsinnoista katsottavana". Ja Suomi on aina siinä joukossa.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30494
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

UpeetaMahtavaa kirjoitti: 14 Huhti 2021, 22:30 ^ Ihmettelen ihan samaa, miksi Suomi ei koskaan lähetä viralliseksi videoksi musiikkivideota, vaan aina sen UMK-finaalin liven.
Öö... eikö? Mitä nämä sitten virallisella kanavalla tekevät?

Lose control (2009)
Da da dam (2011)
Marry me (2013)
Something better (2014)
Aina mun pitää (2015)
Sing it away (2016)
Blackbird (2017)
Monsters (2018)

Pernillalla (2012) oli esikatseluvideona UMK-esitys eikä kappaleeseen muunlaista videota koskaan kuvattukaan.

Kuunkuiskaajille kuvattiin musiikkivideo, mutta se oli melko kotikutoinen. Live-esitys toimi paremmin.

Daruden kohdalla ero videon ja liven kohdalla on liven hyväksi vielä suurempi. Muissa saman vuoden UMK-videoissa oli juoni. Loppuivatko rahat, ideat vai aika, kun Look awayhin ei muuta saatu kuin leikkaa-liimaa-arkistokuvaa taustalle ja random-mallitoimiston väkeä pönöttämään greenscreenin eteen? Videon käyttäminen kuution sijasta olisi ollut hulluutta.

Akselilla vaihtoehdot olivat lyriikkavideo tai live, ja tässäkin live oli visuaalisesti parempi. Mieluummin kuuntelenkin liveä, jossa Akselin tulkinnallinen vahvuus pääsee enemmän esiin.

Tänä vuonna lyriikkavideot olivat musiikkivideomaisempia. Blind Channelin video toimisi toki esikatseluvideona sekin. Mutku mutku... jätkät olivat livenä vielä parempia. :mrgreen: Oikein meni tämäkin.

Jos joskus on valittu väärä video, valinta meni ehkä toiseen suuntaan väärin vuonna 2008, jolloin Teräsbetonin musiikkivideon tarinallisuus ja yksityiskohtien runsaus kilpailivat huomiosta itse biisin kanssa. Liikaa pureskeltavaa kolmeen minuuttiin. Live oli parempi. Toki kun videoon oli paljon panostettu, oli ymmärrettävää, että sitä haluttiin käyttää.
UpeetaMahtavaa kirjoitti: 14 Huhti 2021, 22:30Videot ovat sliipattuja ja katson niitä mielelläni ja niihin voi luoda vaikka minkälaista maailmaa ja tunnelmaa. Petyn aina jonkun verran, kun "äh, tällä maalla on vaan tällanen live-lavaesiintyminen suoraan karsinnoista katsottavana".
Jonkinlainen mieltymys- tai koulukuntaero varmaan. Siis mitä kauemmas mennään popista, sitä enemmän rosopintaa tarvitaan, että musiikki tuntuisikin joltakin. Blind Channelin live on lyriikkavideota vaikuttavampi juuri siksi, että se ei ole niin sliipattu. :mrgreen:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 527
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Okei, menen nyt luolaan istumaan käsi kädessä dementiani kanssa ja häpeämään. Ehken ole seurannut eurovision.tv -sivua kuin vuodesta 2020. Sandhjan videon muistin hämärästi, Monstersin myös ja ehkä Aina mun pitää, mutta monia muita en usko koskaan edes nähneeni. Softengine on kökkö lavapönötys, saman tekisi live; Teräsbetoni tosiaan aika sekalainen elokuva, ja Look away aika surkea kyhäelmä.

2020 ja 2021 siis ihmettelen, miksei UMK:hon tehtyä videota laitettu ensisijaiseksi, vaan finaalilive. Blind Channelin kohdalla onneksi live on tarpeeksi kiinnostava, koska bändi osaa hommansa. Mutta lyriikkavideoon oli kuitenkin panostettu kovasti ja minusta se oli hieno, joten olisin käyttänyt sitä edustusvideona.

Videottomia maita ovat tänä vuonna Ruotsi, Venäjä, Australia, Slovenia, Portugali, Norja, ja oli Islanti kunnes tekivät sittenkin leffan. Tanskakin on kai nähtävä lavaesityksenä. Jos jonkun unohdin, niin kovin monta ei näitä ole Suomen lisäksi.

Ruotsin, Australian, Venäjän ja Slovenian kohdalla mietin, mitä idearikas video olisi voinut tehdä kappaleen hyväksi ja imagon luomiseksi, kun nyt jää aika köyhäksi kuva niistä verrattuna videollisiin maihin ja niiden tarinoihin.

Norja, Portugali, Tanska ja entinen Islanti-live toimivat pelkkänä livenä ihan hyvin, koska niissä on jo luotu maailma sinne lavaesitykseen kaikkine jippoineen tai vaikutelmineen.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8128
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ruotsin lavaesitykset ovat yleensä niin priimaa, että kelpaavat esikatseluun sellaisenaan. Ehkä Ruotsissa myös lasketaan toiston ja tuttuuden nimiin, kun yleisö saa finaalissa nähtäväkseen sen, mitä ovat jo videolla nähneet. Ei siis tule pettymystä liveen. Mutta toisaalta ei positiivista yllätystäkään. Itsekin pidin Blind Channelin lyriikkavideosta enemmän, mutta ehkä ne laskivat sen varaan juuri, että yleisö tottuu liveen, eikä pudotuksesta todellisuuteen tule niin iso.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36791
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ruotsi-rönsy siirretty tänne. :joojoo:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Jee! :tapu:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

UMK:n Instan perusteella ne Joelin kuiskauskohdat on edelleen esityksessä mukana. Olisin vähän toivonut, että niistä olisi luovuttu, eivät ainakaan omaan korvaan oikein toimi. Mutta hienoa, että BC jaksaa noin ahkerasti treenata. Voin vaan kuvitella, kuinka paljon oma viisubiisi alkaa kyllästyttää tässä kevään aikana. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8128
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mulla on ollut toivelistalla, että Suomesta lähetettäisiin joskus biisi jossa kuiskaillaan. Ehkä mä sittenkin voin ruksia sen kohdan toivelistalta pois, vaikkei tämä ihan mun ennakkokäsitystä kuiskailubiisistä täytäkään.

Toivoa sopii, ettei tämä ylenpalttinen biisin treenaaminen johda siihen, että pojat haluavatkin sitten h-hetkellä varioida ja improvisoida omiaan kyllästyttyään alkuperäiseen esitykseen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

^ ^^ Yleisesti ottaen kaikki kikkailu laulun kanssa on ärsyttävää, eikä ainakaan paranna sitä. Mutta tämä kuiskailu toisaalta sopii tähän lavaesitykseen niin hyvin, että olen alkanut ihan tykkäämään siitä. Siis siinä kun ne laulajat ovat vierekkäin lavalla ja tämä toinen on se vaarallisesti kuiskaileva jännämies, niin onhan se paljon mielenkiintoisempi rooli kuin tavallisesti laulavat peruspopparit. :heh: Ihan tervetullutta vaihtelua viisulavalle. Aika moni on myös kommentoinut videoilla tai kommenttikentissä juuri sitä esiintymistä, että hyvä jos se osuus on sama.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8128
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No emmä pidä kuiskailua varsinaisesti kikkailuna vaan tehokeinona, jossa käytetään esiintyjän koko dynamiikkaa hyväksi. Mielestäni voisi olla paljon mielenkiintoisempaa kuin täysillä tuuttaaminen koko ajan. Itsehän en tiedä miten tollaista kuiskailua voisi käyttää hyväksi (paitsi mitä nyt Nightwishin The Poet and the Pendulum-biisin alussa on käytetty hienosti Tuomas Holopaisen toimesta), mutta mä en olekaan säveltäjä-sovittaja...

Edit: tai Serge Gainsbourgin vanha klassikko Je t'aime moi non plus... :kups: Saattais olla tosin liian eroottinen viisulavalle.



Tossa se Nightwishinkin biisi vielä:

"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8128
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Yle 1:llä mainostivat Viisukuplaa ja taustalla soi Dark Side (studioversio). Kylläpä kuulostikin hyvältä. Harmi että tällainen biisi menee hukkaan kun ei Suomi kuitenkaan voita. Kyllä saisi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Älähän vielä sano. ;) Tänä vuonna ei tunnu olevan mitään lukkoon lyötyä voittajasuosikkia, ja eikös esimerkiksi Fuego noussut ennakkosuosikkien joukkoon vasta harjoitusten alettua. Elättelen toiveita siitä, että Blind Channelin pojat yllättäisivät harjoituksissa hienolla ylöspanolla ja saisivat luotua ympärilleen viime hetken hypen. Biisissä olisi kyllä sellaiseen kaikki mahdollinen potentiaali.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Puutarhuri kirjoitti: 19 Huhti 2021, 18:45 ^ ^^ Yleisesti ottaen kaikki kikkailu laulun kanssa on ärsyttävää, eikä ainakaan paranna sitä. Mutta tämä kuiskailu toisaalta sopii tähän lavaesitykseen niin hyvin, että olen alkanut ihan tykkäämään siitä. Siis siinä kun ne laulajat ovat vierekkäin lavalla ja tämä toinen on se vaarallisesti kuiskaileva jännämies, niin onhan se paljon mielenkiintoisempi rooli kuin tavallisesti laulavat peruspopparit. :heh: Ihan tervetullutta vaihtelua viisulavalle. Aika moni on myös kommentoinut videoilla tai kommenttikentissä juuri sitä esiintymistä, että hyvä jos se osuus on sama.
Ja mä luulin, että porukka ei pidä tuosta kuiskailusta, mutta ehkä se oli sitten vain Viisukuppilan yleismielipide. :heh:

Voittokisaan sen verran, että omaan korvaan tänä vuonna on sen verran heikko taso, joten en yhtään ihmettelisi, vaikka Suomi sijoittuisi yllättävänkin korkealle. Voitto toki kuulostaa edelleen vähän ylimitoitetulta toiveelta, mutta eihän sitä koskaan tiedä. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

iiiduli kirjoitti: 18 Huhti 2021, 21:31 UMK:n Instan perusteella ne Joelin kuiskauskohdat on edelleen esityksessä mukana. Olisin vähän toivonut, että niistä olisi luovuttu, eivät ainakaan omaan korvaan oikein toimi.
UMK-esityksessä ne kuiskaamiset kuuluivat kyllä huonosti, mutta ideana se on minusta hyvä, se tuo biisiin jotakin erilaista ja yllättävääkin. Mutta toteutusta voisi varmaankin parantaa erilaisella äänentoistolla tai ehkä käyttämällä taustanauhaa siinä kohtaa tukena, kun se nyt kerran on sallittua. :heh:

Suomen yllätysvoitosta en uskalla edes haaveilla, vaikka Suomi nyt oma ehdoton ykkönen onkin. En vain usko voiton olevan mitenkään päin katsottuna mahdollinen skenaario. Vaikka yleisö innostuisikin BC:stä niin, että Suomi voittaisi teleäänet, en vain näe raatien mitenkään äänestävän Suomea niin paljon, että se riittäisi voittoon asti. Parhaimmillaan Suomi ehkä saattaisi tehdä KEiiNOt, mikä sekin olisi todella hyvin. Olisin itse kyllä erittäin innoissani jo siitä, jos Blind Channel päihittäisi Softenginen sijoituksen ja veisi Suomen pitkästä aikaa top10:een. :uujee:
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8128
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Blind Channelin kundeja oli MTV3:n Viiden jälkeen ohjelmassa haastattelussa juuri äsken. Keskareita ei kuulemma tulla näkemään viisulavalla, mutta ovat kehittäneet tilalle jonkin kekseliään korvikkeen. Punaisella matolla ei voi olla missaamatta. Sit puhuivat karanteenista ja että kuinka tarkkaa homma on: jos yksikin delekaation jäsen altistuu koronalle, koko kisamatka peruuntuu ja tilalla nähdään nauhoite. Ehkä toi haastattelu löytyy MTV:n Katsomosta tai jostain...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Albin »

hra47 kirjoitti: 22 Huhti 2021, 17:56 Keskareita ei kuulemma tulla näkemään viisulavalla, mutta ovat kehittäneet tilalle jonkin kekseliään korvikkeen.
Mikä v*tun fetissi tuo keskisormi on? Kappale on hyvä, porukka on hyvä .. mutta keskisormi pitää olla .. voi v*ttu ja sormi :peukku:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8128
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No, positiivista oli, että kundit tuntuivat ajattelevan kovasti kuvausta ja kuvauksen kautta asiaa, sillä viisuissa on joku 15 sekunnin viive livekuvan uloslähdössä ja jos he heittäisivät keskaria juuri kun pitäis saada "heidän paras shottinsa" tilalla saattais olla jotain rumpalin selkää, tmv, kun valvomo sensuroisi keskisormikuvan. Pitivät sitä lisäksi lapsellisena kapinana, eivätkä halunneet, että Ylen kautta veronmaksajat joutuisivat sakkomaksun maksumiehiksi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Kuiskaukset on hiton siisti juttu, ei saa ottaa pois!
Mutta keskarit pois ja tilalle vaikka poikien pusuttelua :tuuletus:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kiva nähdä kuinka aktiivisesti Yle tekee hommia bändin kanssa. UMK:n Tube-sivulle on nyt ilmestynyt jo kolmatta viikkoa säännöllisesti video. Juuri tuollaista sisältöä kaipaankin, lisäksi nuo ovat hauskoja juttuja myös kansainvälisille faneille.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja murka »

aj1964 kirjoitti: 09 Huhti 2021, 23:01 Tämä on nähtävä
https://youtu.be/aZYZOYOiMmo
Kylläpä rumpalia ylistetään venäjäksi. Ei ihan vähästä sanota naisoletetulle venäjäksi ”krutjak”! Kruto =kova, rankka. Krutjak? Rankatar?

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja murka »

iiiduli kirjoitti: 11 Huhti 2021, 00:30 Tätä varmaan pohditaan joka vuosi, mutta miksi Suomelta menee aina live-esitys noihin virallisiin eri koosteisiin sun muihin. Eipä siinä, ihan ok se BC:n livekin on, mutta itse vaan tykkään niin paljon musiikkivideosta ja se on omasta mielestä tänä vuonna erityisen onnistunut, joten mielelläni olisin nähnyt sen eri koosteissa. Vai onko syynä se, että se on "vaan" lyriikkavideo eikä ns. oikea musiikkivideo?
Katsoin tuon Suomen esityksen ja lava on kuin Messuhalli. Eivätkö Ylen kuvaajat osaa kuvata tiivistä ja intensiivistä mutta rytmikästä esitystä? Ja itse esitystä rakentaa muulle kuin sadan hengen kuoron vaatimalle tilalle?

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja murka »

hra47 kirjoitti: 14 Huhti 2021, 16:41
Shchuka kirjoitti: 14 Huhti 2021, 16:32 Musta näissä bannien kiertämisessä ei ole mitään järkeä. Siitä tulee nolo teinimäinen ja kakaramainen vaikutelma.
Aika nuoria kundejahan nämä taitavat ollakin ja voihan sen ottaa aina huumorilla. Tosin mä toivon, etteivät kaikkea luovaa energiaansa keskittäis tämän bannin kiertämiseen. Suuret linjat ratkaisevat, piilomerkityksellisten detaljien kanssa askartelusta ei ole ennenkään Suomella syntynyt voittajakonseptia.
Pistäisivät keskarit vastakkain.

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

iiiduli kirjoitti: 22 Huhti 2021, 22:16 Kiva nähdä kuinka aktiivisesti Yle tekee hommia bändin kanssa. UMK:n Tube-sivulle on nyt ilmestynyt jo kolmatta viikkoa säännöllisesti video. Juuri tuollaista sisältöä kaipaankin, lisäksi nuo ovat hauskoja juttuja myös kansainvälisille faneille.
Hyvä, että UMK:n poppoo on ottanut asiakseen Youtube-videoiden tekemisen, sillä niitä tosiaan tarvitaan ja olisi varmaankin ollut liikaa, jos ne olisivat jääneet BC:lle itselleen hoidettavaksi kaiken muun lisäksi. Ymmärtääkseni esim. Life on the dark side -dokkarisarjankin editoi Joonas itse. Parempi, että bändi voi keskittyä harjoitteluun ja haastatteluihin ym.

Viiden jälkeen -ohjelman haastattelu löytyy tosiaan mtv:n sivulta, ja tässä on toinen, Iltalehden tuore haastattelu, jossa myös käsitellään keskisormen näyttämättömyyttä.
My anxiety attacks :kisu:

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja murka »

iiiduli kirjoitti: 18 Huhti 2021, 21:31 UMK:n Instan perusteella ne Joelin kuiskauskohdat on edelleen esityksessä mukana. Olisin vähän toivonut, että niistä olisi luovuttu, eivät ainakaan omaan korvaan oikein toimi. Mutta hienoa, että BC jaksaa noin ahkerasti treenata. Voin vaan kuvitella, kuinka paljon oma viisubiisi alkaa kyllästyttää tässä kevään aikana. :heh:
Ei kuiskauksia pois missään nimessä! Nehän antavat juuri kerroksellisuutta kappaleelle.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja murka »

Puutarhuri kirjoitti: 19 Huhti 2021, 18:45 ^ ^^ Yleisesti ottaen kaikki kikkailu laulun kanssa on ärsyttävää, eikä ainakaan paranna sitä. Mutta tämä kuiskailu toisaalta sopii tähän lavaesitykseen niin hyvin, että olen alkanut ihan tykkäämään siitä. Siis siinä kun ne laulajat ovat vierekkäin lavalla ja tämä toinen on se vaarallisesti kuiskaileva jännämies, niin onhan se paljon mielenkiintoisempi rooli kuin tavallisesti laulavat peruspopparit. :heh: Ihan tervetullutta vaihtelua viisulavalle. Aika moni on myös kommentoinut videoilla tai kommenttikentissä juuri sitä esiintymistä, että hyvä jos se osuus on sama.
Tai itse istuu seuraamassa viisuja ja Suomen kappaleen kohdalla alkaa olla olo kuin pöllyssä. Sellaisessa astetta rankemmassa leikkauksen esilääkityksessä, josta ihan anestesialääkäri kehui minun pääsevän kokeilemaan katukaupassa haluttua tavaraa. Hieman mietin, että onkohan valelääkäri. Äkkiä se aine sisälle hurahti ja voin vakuuttaa varsinaisen anestesian olleen vapautuksen esilääkityksen aistiharhoista ja siitä, että salin puhe kuulosti korvissa kaikuvalta kuiskailulta.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36791
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Dark Sidesta Daruden remixin ilmeisesti vielä vähän keskeneräinen versio soi tänään YleX:n Uuden tanssimusiikin listalla. Kuunneltavissa suunnilleen 57 minuutin kohdalla.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

^ Darude mainittu, mikäs sen isänmaallisempaa!
Tosin oli kierroksia lisätty sen verran et meni plörinäks :rullaati:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Speed »

TomppaJr kirjoitti: 24 Huhti 2021, 01:02 Dark Sidesta Daruden remixin ilmeisesti vielä vähän keskeneräinen versio soi tänään YleX:n Uuden tanssimusiikin listalla. Kuunneltavissa suunnilleen 57 minuutin kohdalla.
Käsitin, että Remix oli virallinen versio, mutta sitä ei ole vielä vain julkaistu 🤔

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1736
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Täysin käsittämätöntä että tämä nuokkuu sijoilla 13 - 17 kaikissa faniäänestyksissä! :shock: :draamaa:

Ymmärrän ettei hevi maistu kaikille - enkä itsekään ole mikään hirmu hevifani - mutta erottuuhan tämä energiatasoltaan aivan ylivoimaiseksi tämän vuoden aneemisessa viisukattauksessa.

Kaikkien nolojen diskokloonien ja surkuhupaisten balladitekeleiden joukossa tässä on alkukantaista voimaa, sykettä ja sielunsyvyyttä! :tuuletus: :tapu: :peukku:

Toivottavasti tavisten sankka joukko vielä osoittaa että fanilistaukset ovat vain vääristynyttä harhaa.

Muussa tapauksessa nämä pippalot alkavat pikkuhiljaa menettää mielenkiintoni virkistävänä viihdemuotona.

Lukittu