Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Blind Channel – Dark side

*****
163
64%
****
48
19%
***
22
9%
**
10
4%
*
13
5%
 
Ääniä yhteensä: 256

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Ai jumalauta, pelastakaa mut Blind Channel!
2021 on niin, niin, niin tylsä.
Kaikki yrittää erottua joukosta tekemällä saman sa*tanan biisin.
Se on s-i-e-t-ä-m-ä-t-ö-n-t-ä.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kappaleen alkuperäinen nimi oli siis Sex & the Suicide, jos joku ei jaksa videota katsoa.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Samza »

Mä oon tässä miettinyt, että jos kävisi niin hassusti, että Suomen tuurilla toinen voitto napsahtaisi juuri tänä vuonna, missä viisut järjestettäisiin. Vietäisiinkö viisut Turkuun? Gatorade Center on Wikipedian mukaan isompi kuin Expo Tel Aviv. Pystyykö stadikan kattamaan, niin kuin Tanska teki 20 vuotta sitten? Jälkimmäisessä tapauksessa taitais Helsingistä tosin loppua majoituspaikat kesken. :rofl:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

dennispizza
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 789
Liittynyt: 20 Tammi 2018, 13:51

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja dennispizza »

Samza kirjoitti: 11 Maalis 2021, 15:00 Mä oon tässä miettinyt, että jos kävisi niin hassusti, että Suomen tuurilla toinen voitto napsahtaisi juuri tänä vuonna, missä viisut järjestettäisiin. Vietäisiinkö viisut Turkuun? Gatorade Center on Wikipedian mukaan isompi kuin Expo Tel Aviv. Pystyykö stadikan kattamaan, niin kuin Tanska teki 20 vuotta sitten? Jälkimmäisessä tapauksessa taitais Helsingistä tosin loppua majoituspaikat kesken. :rofl:
Ouluun BC oli ainakin viisuja viemässä :joojoo:
https://www.munoulu.fi/artikkeli/-/id/e ... a-puolesta

Olisi kyl läpeensä eeppistä, jos omaan kotikaupunkiin, Turkuun viisut tulisi. Ihan absurdi edes ajatuksena. Turku olisi varmaan todennäköisin vaihtoehto lätkän MM-kisojen takia. Ilman lätkän MM-kisoja viisut varmaan käytäisiin Tampereen uudessa hallissa.

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Samza »

^
Pistin Oulun Energia Areenan ja Gatorade Centerin kuvat vierekkäin ja tulin siihen lopputulokseen, että jälkimmäiseen kehtaisi kutsua eurooppalaiset kaverit kyläilemään. :heh:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Kyllä sitä viisuisännyyttä kannattaisi alkaa melko tosissaan harkitsemaan. Viimeksi "luvattiin", että Turku sen seuraavan isännyyden saisi. Saas nähdä sitten.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Samza kirjoitti: 11 Maalis 2021, 15:13 ^
Pistin Oulun Energia Areenan ja Gatorade Centerin kuvat vierekkäin ja tulin siihen lopputulokseen, että jälkimmäiseen kehtaisi kutsua eurooppalaiset kaverit kyläilemään. :heh:
Raksilan Lato 2022!
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Kuolonkurki
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 983
Liittynyt: 23 Huhti 2015, 23:28
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Kuolonkurki »

Yksi vaihtoehto voisi myös olla Metro Areena Espoossa, ehkä pienen puoleinen nykyviisuihin, mutta luulen että ihan toimiva ratkaisu olisi, eikä pitäisi olla varattunakaan. :joojoo: Gatorade varmaan kuitenkin todennäköisin vaihtoehto. Raksilan hirvitykseen en ehkä viisuja veisi, vaikka näin oululaisena viisut Oulussa kohtuullisen eeppinen tapahtuma olisikin. :mrgreen:

Toki ensin ne viisut pitää voittaa. :heh:
bye bye fool

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2015
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

^ Eikös ne Hartwall arenaalla ollu viimeksikki... :mrgreen:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

^En muista, mut MM-lätkä osuu samaan aikaan ja pelit pelataan Tampereella ja Helsingissä. Pelataanko lätkä Jaffalassa vai Nordiksella? Toinen halli jäisi kyl Stadissa tosiaan vapaaksi, ja vaikka Hesasta loppuisi majoitustila, niin sitten vaan porukka varaa ne hotellit Vantaalta tai Espoosta. Eikä täält Lahestakaan oo kun tunti junalla Stadiin :surrur:
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Kuolonkurki
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 983
Liittynyt: 23 Huhti 2015, 23:28
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Kuolonkurki »

Näin juuri, Hartwallilla ja Tampereen uudella areenalla pelataan lätkää, enkä usko, että Nordiksella viisuiltaisiin missään skenaariossa, enkä usko että samaan kaupunkiin haluttaisiin sekä lätkää että viisuja samanaikaisesti muutenkaan, vaikka majoituskapasiteetti riittäisikin.

Ilman MM-kiekkoa uskoisin paikkana olevan Tampereen uusi halli. :joojoo:
Viimeksi muokannut Kuolonkurki, 11 Maalis 2021, 17:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bye bye fool

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16168
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^^ Hartsullahan ne.

Niiralan monttua olen joskus ehdottanut, ja olen vieläkin samaa mieltä. :joojoo:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Albin »

Mahtavaa kun saa kannattaa jotain parasta suomesta ilman punaista -30% lappua... :hiips:

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja YourMother »

En haluaisi niitä pitää siellä oligarkkien limuareenalla. Sehän on viittä vaille Venäjän suurlähetystö nykyään.

Jos ei Gatorade kelpaa, niin äänestän Urosta! Siis Tampereen uutta bingohallia.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2202
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

Creeperqueen kirjoitti: 11 Maalis 2021, 17:20Eikä täält Lahestakaan oo kun tunti junalla Stadiin :surrur:
Lahesta puheenollen, pystyykö Lahti Halli(e)n väliseinät avata a la 2017? Vieressä on lisäksi suurhalli, kellarissa kokoustilat ja joku 100m vieressä Isku Areena, näitä kaikkia muita voisi käyttää lisätiloina green roomia, pressitiloja ym varten ja itse hallin voisi pistää suurimpaan muotoon ja rakentaa sisälle väliaikaisareenan kuten Kiovassa 2017. :miettii:

Okei, hotellitila yms. ja muutenkin vaikka tuo onnistuisi olisi melkein kuin kisat pidettiin Millstreetissä 1993 :heh:
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Lahti 2022 :huiskut:

Iskulle mahtuu se 5000+ katselijaa lätkäpeleihin, minkä lisäksi on tietty klubiravintolat sun muut, joihin varmasti voisi saada greenroomia tms pystyyn. Lahtihalli kysymykseen en osaa antaa kunnon vastausta. Periaatteessa kai jollain toimenpiteillä kaikki messukeskuksen alueen rakennelmat saisi jotenkin yhdisteltyä, jolloin kapasiteettia olisi, mutta taitaisi olla liian monimutkaista. Lahtelaiset virkamiehet ei kuitenkaan saisi mitään aikaiseksi, eihän sitä kisapuiston uudistamistakaan oo mietitty vasta kun jotain kymmenen vuotta :heh:
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja toivo »

Ouluun ens vuoden viisut. Tulis kaikkien aikojen pohjoisin isäntäkaupunki. On käsittääkseni pohjoisempana kuin Reykjavik.(Vaikka Reykjavik ei ole vielä ollut viisuisäntänä)
Viimeksi muokannut toivo, 11 Maalis 2021, 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Olishan se jotain upeaa, että Suomen viisuvoitot toisivat ensin rovaniemeläiset ja sitten oululaiset (ainahan sitä saa unelmoida). Itse olen entisenä rovaniemeläisenä erityisen mielissäni siitä, että Putaansuu on Rovaniemeltä ja oman tiensä kulkija. Suomen kulttuurikerman neuvoilla ja edistyksellisellä ohjelmalla on jääty aina jämäsijoille.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

toivo kirjoitti: 11 Maalis 2021, 19:30 Tulis kaikkien aikojen pohjoisin isäntäkaupunki.
Tällä hetkellä pohjoisin viisuisäntäkaupunki on Norjan Bergen (1986), Helsingin viisut olivat historian toiseksi pohjoisimmat.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Samza kirjoitti: 11 Maalis 2021, 15:00 Mä oon tässä miettinyt, että jos kävisi niin hassusti, että Suomen tuurilla toinen voitto napsahtaisi juuri tänä vuonna, missä viisut järjestettäisiin. Vietäisiinkö viisut Turkuun? Gatorade Center on Wikipedian mukaan isompi kuin Expo Tel Aviv.
Tietenkin tänne Tampereelle meidän tuliterälle Uros Live -areenalle! ( :puna: tuota nimeä...)

Konserteissa kapasiteetti 15000 katsojaa :joojoo:, ja todella hyvät yhteydet junalla!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Se vaan, että Uros toimii jääkiekon mm-kisojen pääareenana tuolloin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2015
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

toivo kirjoitti: 11 Maalis 2021, 19:30 Ouluun ens vuoden viisut. Tulis kaikkien aikojen pohjoisin isäntäkaupunki. On käsittääkseni pohjoisempana kuin Reykjavik.(Vaikka Reykjavik ei ole vielä ollut viisuisäntänä)
Jos korona jyllää vielä v.2022, niin Oulun jäähalli olisi just passeli paikka kisoille. Jos taas yleisöä pitäisi ajatella, niin se on puolet Hartwall areenasta, joten kaupallisesti haastava paikka. Mutta totta tosiaan, mikä olisi Oulun pojille hienompaa, kuin näyttää keskisormea kotikonnuilla :draamaa:
(Ja onhan Lordikin esiintynyt siellä aikoinaan)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Rousku »

hra47 kirjoitti: 11 Maalis 2021, 19:49 Se vaan, että Uros toimii jääkiekon mm-kisojen pääareenana tuolloin...
:niinpa:

Siis kummat Suomi mahtaa saada useammin järjestettäväkseen, viisut vai jotkut lätkäkisat :draamaa:

Mutta joo, eipä siitä vaaraa, että viisut tulisivat Suomeen nyt...
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rousku kirjoitti: 11 Maalis 2021, 20:05 eipä siitä vaaraa, että viisut tulisivat Suomeen nyt...
Tämä. :joojoo: Täällä on lähtenyt mielikuvitus taas vähän keulimaan. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

dennispizza
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 789
Liittynyt: 20 Tammi 2018, 13:51

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja dennispizza »

Serduchka kirjoitti: 11 Maalis 2021, 20:11
Rousku kirjoitti: 11 Maalis 2021, 20:05 eipä siitä vaaraa, että viisut tulisivat Suomeen nyt...
Tämä. :joojoo: Täällä on lähtenyt mielikuvitus taas vähän keulimaan. :heh:
Aina sitä saa haaveilla :mrgreen: Kivaahan ja harmitonta se on :)
Viimeksi muokannut dennispizza, 11 Maalis 2021, 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Rousku kirjoitti: 11 Maalis 2021, 20:05 Siis kummat Suomi mahtaa saada useammin järjestettäväkseen, viisut vai jotkut lätkäkisat :draamaa:
MM-lätkäkisat useammin aika isolla marginaalilla (tähän mennessä 8 kertaa vs viisujen 1 kerta), joten ne saisi tietty väistyä viisujen tieltä. :mrgreen:
Viimeksi muokannut Tegu, 11 Maalis 2021, 20:19. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Hyvähän se vain että fiilistellään iloisella asialla.

Jonkuhan ne nämäkin kisat on voitettava ja valitettavasti nyt Suomella sattuu olemaan pitkästä aikaa loistava sauma voittaa.
Viimeksi muokannut Nevski, 11 Maalis 2021, 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2015
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Rousku kirjoitti: 11 Maalis 2021, 20:05 Mutta joo, eipä siitä vaaraa, että viisut tulisivat Suomeen nyt...
Itse en ole tänä vuonna noin pessimistinen, kun siihen ei ole minkäänlaista aihetta kuten männä vuosina :heh:

Nyt on kasassa sikahyvä paketti, joten ainakin minä aion hehkuttaa ja nauttia koko kisojen ajan :tuuletus:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5847
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Musta on ihan kiva, että täällä voi ja saa haaveilla Suomen viisuvoitosta. Jodelissa kun tuo saman asian esiin, niin heti on kymmenen ihmistä kertomassa, että Suomi ei todellakaan ole tänä vuonna voittamassa ja semmoisella asialla on turha edes fiilistellä. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Albin »

Taikahuilu kirjoitti: 11 Maalis 2021, 20:25
Rousku kirjoitti: 11 Maalis 2021, 20:05 Mutta joo, eipä siitä vaaraa, että viisut tulisivat Suomeen nyt...
Itse en ole tänä vuonna noin pessimistinen, kun siihen ei ole minkäänlaista aihetta kuten männä vuosina :heh:

Nyt on kasassa sikahyvä paketti, joten ainakin minä aion hehkuttaa ja nauttia koko kisojen ajan :tuuletus:
Ei voi muuta yhtyä.. nautitaan nyt kun mahdollisuus. Jos huonosti käy niin otetaan iskut yhdessä vastaan ensi vuonna paremmin tietäjiltä. Mutta nyt nautitaan Blind Channelin Dark sidestä :huiskut:

Lukittu