Levyraati 73: Afrikan tähti

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2371
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

^En edelleenkään ymmärrä, en. Harmillista, etten voinut ennustaa tulevaa häviötäsi ja antanut tarpeeksi pisteitä. Oli yksi kappale, jonka edelle tämä olisi voinut mennä pistelistassani.
🇫🇮👖🥚

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1113
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

Happy kirjoitti: 18 Kesä 2021, 18:58
granaattiomena kirjoitti: 18 Kesä 2021, 18:56
Oh no! Paljastuin. :draamaa: :heh: Yritin juksata veikkaamalla tuota vaikka keneksi. :mrgreen:
Huomasin! :hihi:
Oli ihan ratamomusiikkia ja sit ku paljastu ei-ratamoks nii ainoo järkevä vaihtoehto olit sinä :heh:
On kyl kova comeback-biisi :uujee:
Siis Makaynchay oli jo viisuraatiin yhtenä biisivaihtoehtonani, että sinällään osuvasti veikkailtu. :rofl:

Raadin tulokset olivat hyvin mieleiset ja Happyn biisi oikein loistelias voittaja. :joojoo: Vähän kyllä veikkailin sitä hänen lähettämäkseen. Hauskaa, miten näitä makuja oppii tuntemaan. :rofl: Serge Beynaudilta löytyy useita itselleni mieleisiä kappaleita ja Zendaka oli raatijonossani jo yli vuoden ajan, joten olin iloinen, että pääsin sen viimein käyttämään. Kiitos Viiksivallulle täysistä ja useille muille kannatuksesta :ihana:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11924
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja sziget »

Hyvinhän tämä meni, kun kärkikuusikosta annoin neljälle pisteitä. Happyn kaksi uusinta voittajaa ovat olleet erinomaisia. Cesária Évoraa pidin liian tuttuna, mutta jotain täytyi antaa. Jotain oli nyt kuusi. Hännille sijoittunut Bisa Kdei jäi niukasti ilman. Laajempi pistekaavakin olisi siis maittanut. Väläytetty "yksi piste usealle" ei inspiroi, ykkösistä on niin vähän iloa kenellekään.

:flag_td: Aina mukavaa kun biisiäni ei arvata heti. Suosin vaihtelua, vaikka helposti arvattavia profiilibiisejäkin on kiva lähettää, milloin kohdalle sattuu. AfrotroniX on kanadalaistuneen tšadilaisen Caleb Rimtobayen vuonna 2014 luoma musiikillinen hahmo. Artisti yhdistelee länsimaisia ja tšadilaisia aineksia. Jälkimmäisiä oli OyOssa sopivasti omaan makuuni. CBC:n uutisklippi:


TomppaJr kirjoitti: 18 Kesä 2021, 22:31 Räppiraati? :uujee:
Hanhis kirjoitti: 18 Kesä 2021, 22:35 (RÄPPIÄ! :pliis:)
Älkää nyt jaksako, juurihan räppi voitti. Naisraati olisi looginen. :kaunis:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Tajusin vasta nyt että vein Timoteukselta oman raatinsa voiton ja annoin sen Happylle. Olin nimittäin viimeinen pisteyttäjä joka pyysi ensin lisäaikaa aamuun klo 8 asti ja sitten vielä 9:30 asti. Lopulta lähetin pisteet klo 9:40. Eilen aamulla vielä ajattelin, että en saa pisteitä kasaan ajoissa koska olen kuunnellut kappaleet läpi vain kerran. Mutta paineen alla ne pisteet sitten jotenkin järjestyivät itsestään. Otaksun että Timoteuksella ei ollut kovin suuria haluja voittaa omaa raatiaan koska hän olisi voinut viheltää pelin poikki pisteiden vastaanottamisen osalta joko klo 8 tai 9:30, ja tässä kohtaa hän oli voittamassa raadin.

Juuri edellisessä raadissa vein voiton itseltäni ja annoin Happylle muuttamalla pisteideni järjestystä lopussa :heh:

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2127
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Täällähän on tuloksia :surrur:

Itsellä meni eilinen tulosilta ohi kun olin kaupungilla ryyppäämässä.

Kiitos sziget täysistä <3


Tiesin kyllä etukäteen että tuolla Siskii biisillä ei voiteta, mut en parempaakaan keksinyt. 20. sija melkein odotettua parempi. Kiitos

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12835
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Jufo kirjoitti: 19 Kesä 2021, 06:59 Tajusin vasta nyt että vein Timoteukselta oman raatinsa voiton ja annoin sen Happylle. Olin nimittäin viimeinen pisteyttäjä joka pyysi ensin lisäaikaa aamuun klo 8 asti ja sitten vielä 9:30 asti. Lopulta lähetin pisteet klo 9:40. Eilen aamulla vielä ajattelin, että en saa pisteitä kasaan ajoissa koska olen kuunnellut kappaleet läpi vain kerran. Mutta paineen alla ne pisteet sitten jotenkin järjestyivät itsestään. Otaksun että Timoteuksella ei ollut kovin suuria haluja voittaa omaa raatiaan koska hän olisi voinut viheltää pelin poikki pisteiden vastaanottamisen osalta joko klo 8 tai 9:30, ja tässä kohtaa hän oli voittamassa raadin.
Samoin kävi mm. raadissa 45, jossa Queen viimeisenä pisteyttäjänä vei raati-isännältä Hazardilta voiton antaen sen S-Tyypille.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Happy hei milloin saamme tietää seuraavan raadin aiheen :ruokaa:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30493
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Niin. Jouduin tosiaan hyvin vastaavaan tilanteeseen kuin Hazard raadissa 45. Suurin ero on ehkä se, ettei minulla ole Cesária Évoraan yhtä vahvaa tunnesidettä kuin Hazardilla Smith & Thelliin. Minulle ei ollut kovin tärkeää, voitanko vai enkö, vaikka ulkopuolelta ratkaisua arvioitaessa tämä saattaa näyttää oleellisimmalta seikalta.

Tarina siitä, miten homma meni kulissien takana.

Deadline-yönä nukkumaan mennessäni "tiesin", etten voita. Johdin kolmella pisteellä. Odotin enää wigwamin ja Jufon pisteitä; molempien odotin pitävän Al Madinasta enemmän, kuten kävikin. Tegu oli jo ilmoittanut, ettei äänestä. Ulppareiden ilmaantumista en pitänyt todennäköisenä.

Herätessäni wigwamin pisteet olivat tulleet. Kuittasin ne kello 7:43. Johtoni kapeni yhteen pisteeseen. Lisäaikaa alun perin pyytäneen Jufon pisteet sen sijaan puuttuivat. ??? Eikä Jufoa näkynyt linjoilla vielä kahdeksaltakaan. Tästä alkoivat ongelmat, koska en tiennyt, mikä on oikein.

Ensinnä tarkistin, mitä olin Jufon kanssa tarkkaan ottaen sopinut. Jufo pyysi torstaina lupaa pisteyttää "joskus yöllä".
Jufo kirjoitti:17 Kesä 2021, 15:22 Hei jos onnistuu niin lähetän pisteet joskus yöllä.
Vastasin yhdellä sanalla.
Timoteus kirjoitti:17 Kesä 2021, 15:29 Onnistuu. :joojoo:
Tässä tein kriittisen virheen. Ei kellonaikatakarajaa. Muistan yksäriin vastatessani harkinneeni tarkan takarajan antamista. Päätin sitä vastaan, koska pääasiassa sanoituskilpailusta kertyneiden isännöintikokemuksieni perusteella lisäajan pyytäjät kyllä suoriutuvat silloin kun sanovatkin suoriutuvansa tai ilmoittavat jos eivät.

Asetin kellonaikatakarajan ketjussa 17:18, jolloin Jufo oli jo poistunut linjoilta. Oliko mahdollista, että Jufolle on jäänyt ratkaisevasti erilainen käsitys siitä, mihin asti hänellä oikein on aikaa? :mitvit: Voiko "joskus yöllä" pisteyttäminen tarkoittaa Jufon mielestä sitä, että hän kuuntelee biisejä joskus yöllä, painuu pehkuihin, ja lähettää pisteet herättyään ja tehtyään vielä viimeiset viilaukset? :mitvit:

Esimerkiksi UFOPOLIn raadit, joissa yöilmoittautumis- ja pisteytysmahdollisuus katkeaa tavallisesti melko myöhään aamulla, jopa aamupäivällä, tarjoavat tällaisellekin tulkinnalle ennakkotapauksen. Ja milloin äijjjä oikein suvaitsee könytä ylös sängystä? Ehkä kahdeltatoista, jos on lomalla?

Jos olisin ollut täysin varma, että Jufo tietää takarajan, olisin katkaissut äänestyksen kahdeksalta ilman omantunnontuskia. Olisin pitänyt sitä jopa ainoana mahdollisena ratkaisuna yleisen oikeudenmukaisuuden kannalta. Koska olin vain 99-prosenttisen varma, jouduin harkitsemaan, mitä olisin tehnyt muunlaisessa pistetilanteessa. Entä jos tilanne olisi toisinpäin? Entä jos voittotaistelussa olisivat ihan eri nimimerkit? Entä jos pisteet eivät voisi vaikuttaa voittajaan?

Useimmissa tilanteissa olisin odottanut. Jääviyssyistä olisin luultavasti katkaissut äänestyksen heti kahdeksalta, jos olisin ollut pienellä erolla toisena. Isännän voitto myöhästyneillä äänillä olisi näyttänyt liian pahalta. Halu katkaista äänestys heti olisi ollut suuri myös silloin, jos kärjessä olisi ollut joku uusi voittaja ja toisena joku megamenestyjä – vaikka ymmärrän täysin, että se ei saisi vaikuttaa ratkaisuun. Tällainen kuninkaantekijän rooli ei kuulu järjestäjälle.

Jos Jufosta ei olisi kuulunut mitään elonmerkkejä, olisin katkaissut äänestyksen yhdeksältä. Sen pitempään en olisi voinut jatkaa äänestystä ilmoitetun deadlinen yli ilman mitään tietoa siitä, onko puuttuvia pisteitä edes tulossa. Sain myös perusteltua itselleni, että "joskus yöllä" ei voi tarkoittaa "aamupäivällä". Sillä välin, kun olin tämän itselleni perustellut, Jufolta olikin tullut uusi lisäaikapyyntö.

Sen opin, että jatkossa en enää myönnä "joskus jos jaksan" -lisäaikoja. Jos sellaisia pyydetään, vastauksena tulee tarkka aikamääre. Tässä tapauksessa ei tosiaan harmita yhtään se, että voitto meni sivu suun. Se harmittaa paljonkin, että raatiin syntyi kaksi vaihtoehtoista tulosluetteloa, joita molempia voi perustella. Moka oli oma.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Happy »

^

Pariraadissa johdin itse yhdellä pisteellä alkuperäisen äänestysajan päätyttyä: tiesin että aiemmilla kierroksilla vakiopisteyttäjät kuten Bronze,Muisto, Hanhis & inomu uupuvat vielä + edellisellä kierroksella pudonneet Boomclaat & Mymmeli. Jos he kaikki olisivat pisteyttäneet niin tuskin olisin voittanut. Kukaan ei pyytänyt lisäaikaa mut ei tuntunut silti oikealta päättää äänestystä minuutilleen sillä en halunnut voittaa hinnalla millä hyvänsä: annoin tavallaan lisäaikaa jonka jälkeen tupsahtikin antsan & Muiston pisteet oikeestaan samoilla minuuteilla, Bronzen pisteet noin tunnin perässä.
Alunperinkin tulokset oli suuniteltu samalla illalle julkaistavaksi mutta silti se jätti jossittelemisen varaan kun alkuperäisesti osallistujista viisi jätti pisteyttämättä: inomun pisteet olis tullut jos olisin odottanut vielä vuorokauden päättymiseen ja siirtänyt tulosshowta seuraavalla päivälle, mutta mutta olisiko niitä äänestäjiä voinut tulla vielä lisää.. tosin loputtomiinkaan äänestystä ei voida jatkaa joten poikaraadissakin on varmaan järkevintä vaan lyödä tiukka kellonaika tiskiin niin tuloksissa ei jää mitä jos-vaihtoehtoa

Snude kirjoitti: 18 Kesä 2021, 22:33
MIH96 kirjoitti: 18 Kesä 2021, 22:32
Happy on raatien Irlanti.
Ja tämä vaihe raatien historiassa niiden 1990-luku? :heh:
Kauhulla odottaen 2000 ja 2010-lukua :sohva:
Viimeksi muokannut Happy, 19 Kesä 2021, 12:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Timoteus kirjoitti: 19 Kesä 2021, 12:14 Asetin kellonaikatakarajan ketjussa 17:18, jolloin Jufo oli jo poistunut linjoilta. Oliko mahdollista, että Jufolle on jäänyt ratkaisevasti erilainen käsitys siitä, mihin asti hänellä oikein on aikaa? :mitvit: Voiko "joskus yöllä" pisteyttäminen tarkoittaa Jufon mielestä sitä, että hän kuuntelee biisejä joskus yöllä, painuu pehkuihin, ja lähettää pisteet herättyään ja tehtyään vielä viimeiset viilaukset? :mitvit:

Esimerkiksi UFOPOLIn raadit, joissa yöilmoittautumis- ja pisteytysmahdollisuus katkeaa tavallisesti melko myöhään aamulla, jopa aamupäivällä, tarjoavat tällaisellekin tulkinnalle ennakkotapauksen. Ja milloin äijjjä oikein suvaitsee könytä ylös sängystä? Ehkä kahdeltatoista, jos on lomalla?
Heh joo, tosiaan tarkoitus oli yökyöpelöidä pisteet ennen aamua ja hyvissä ajoin ennen kahdeksaa mutta kyseisen päivän/yön maastopyörälenkki venyi aamukahteen asti ja kotiin tultuani totesin että ei ole mitään mahdollisuutta että jaksaisin enää yöllä alkaa vääntää pisteitä. Menin suoraan nukkumaan ja laitoin kellon soimaan 7:30 ja ajattelin, että pyydän tunnin lisäaikaa sitten aamulla juuri ennen kahdeksaa. Olin siis nähnyt maininnan aamun kello 8 deadlinesta kirjautumatta kuppilaan sisään.

No nukuin tietysti aamulla pommiin ja pääsin lähettämään lisäaikapyynnön vasta noin 8:30 ja pyysin yhtä tuntia että saan jotain kasaan. Oikeastaan olisi ollut minulle helpotus mikäli tämä ei olisi sopinut koska A) en kauheasti pitänyt raadin tarjonnasta ja B) en ollut varma että onnistunko samaan pisteet kasaan tyydyttävästi tunnissa vai joudunko arpomaan. Ajattelin että voin hyvin ottaa lievän 15p rangaistuksen. Mutta sitten tosiaan sainkin ne pisteet puserrettua tunnissa kasaan.

Jos voiton meno ohi ei harmita Timoteusta niin en nyt näe että onko tuossa mitään muuta minkä pitäisi harmittaa.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Happy »

Taikahuilu kirjoitti: 19 Kesä 2021, 10:44 Happy hei milloin saamme tietää seuraavan raadin aiheen :ruokaa:
Räppiraati sen on ehdottomasti oltava niin kruunaisi tämän hienon raatikauden.
Haluaisin tosin että houstaajiin tulisi vaihtelua mutta tästä teemasta en haluaisi luopua, oikein mielellään näkisin jonkun muun houstaavaan mutta itsekkäästi haluaisin sen silti olevan räppiraati :puna:
Viimeksi muokannut Happy, 19 Kesä 2021, 13:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

^Älä nyt kesken lopeta kun vasta olet vauhtiin päässyt :tapu:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Happy »

Olisiko Koira tai bekoni halukkaita houstaamaan räppiraatia? Sillä jos kieltäyisin houstaamisesta niin olisitte seuraavana järjestyksessä ja räppiraatiin osallistuisin pelkkänä osallistujana enemmän kuin mielelläni <3
Never miss a good chance to shut up.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Hieno raatikausi siis päättyy tällaiseen teemaan :roll: Mun mielestä houstausta on turha luovuttaa jos vain Happyn jaksaminen riittää. Ei sillä houstilla kuitenkaan niin paljon väliä ole.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Happy kirjoitti: 19 Kesä 2021, 13:21 Olisiko Koira tai bekoni halukkaita houstaamaan räppiraatia? Sillä jos kieltäyisin houstaamisesta niin olisitte seuraavana järjestyksessä ja räppiraatiin osallistuisin pelkkänä osallistujana enemmän kuin mielelläni <3
Jos koira tai bekoni (tai viidenneksi sijoittunut Celda) eivät ole halukkaita niin voin minäkin yhden räppiraadin järjestää. :mrgreen:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Sitä kai pitää tarjota sua ennen myös Timoteukselle

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Joo ei ole minulla erityistä hinkua järjestää. Omena olisi varmasti hyvä isäntä. :joojoo:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Jufo kirjoitti: 19 Kesä 2021, 13:29 ^ Sitä kai pitää tarjota sua ennen myös Timoteukselle
Joo, tarjotkaa vaan. En halua ohitella. :heh:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Happy »

Luovun nyt virallisesti hostauksestani ja siirrän pallon eteenpäin muille. :surrur:


Isoin toiveeni olisi räppiraati ja se olis kuppilalta ihana bday-gift mulle mutta en voi tietenkään ketään pakottaa houstaamaan haluamaani teemaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Happy kirjoitti: 19 Kesä 2021, 13:21 Olisiko Koira tai bekoni halukkaita houstaamaan räppiraatia? Sillä jos kieltäyisin houstaamisesta niin olisitte seuraavana järjestyksessä ja räppiraatiin osallistuisin pelkkänä osallistujana enemmän kuin mielelläni <3
Räppiraadin isännöinti ei oikein ole mun heiniäni 🥴, osallistua ehkä voisin. Entä bekoni? Jos en vallan väärin muista niin minulla on kohta tulossa voittajien raadin isännöintivuoro, senkään takia en nyt ole hirveän halukas isännöintiin.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10694
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja WildDance »

En ollut ihan viimeisten joukossa. :heh: Vähän pelkäsin, koska tämä raati ei todellakaan ollut minun juttuja. Vielä toiselle paikalle joutuminen soittolistalla oli vähän hälyttävä merkki. Andriëtte oli minulle harvoja tuttuja artisteja Afrikasta. Onneksi siis kerkesin Etelä-Afrikka ryntäykseen. Olen vain simppeli länsimaalainen ja kyllä... minun paikkani on länsimaissa. Ei ole Afrikka minun juttu. Totesin sen monesti kuunnellessani tätä raatia.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Odotellaan vielä siis Timoteuksen ja Celdan vastauksia. Jos jommalla kummalla on joku muu idea, minkä haluavat ehdottomasti toteuttaa niin menköön pesti heille. :joojoo:

/ Ja toki myös mikäli jompikumpi haluaa ehdottomasti vetää räppiraadin niin ovat jonossa minun edelläni.
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2968
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Ilmeisesti tarjousjärjestys menee: Teräsbekoni, Koirankuonolainen, Timoteus, Celda ja sitten kuudenneksi sijoittunut granaattiomppu, käsitin että oletussäännöillä oli järjestäjä liikkeellä. Onneksi en itse sijoittunut hyvin, räppiraadin vetäminen ei olisi innostanut, tosin milloinpa sitä sitten tällä tuloskunnolla pääsisi vastuuseen :heh:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Happy »

jdjj22 kirjoitti: 19 Kesä 2021, 13:43 Ilmeisesti tarjousjärjestys menee: Teräsbekoni, Koirankuonolainen, Timoteus, Celda ja sitten kuudenneksi sijoittunut granaattiomppu, käsitin että oletussäännöillä oli järjestäjä liikkeellä. Onneksi en itse sijoittunut hyvin, räppiraadin vetäminen ei olisi innostanut, tosin milloinpa sitä sitten tällä tuloskunnolla pääsisi vastuuseen :heh:
Nyt ois tarvittu sitä Raati 58:n kohusääntöä :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Jufo »

jdjj22 kirjoitti: 19 Kesä 2021, 13:43 Ilmeisesti tarjousjärjestys menee: Teräsbekoni, Koirankuonolainen, Timoteus, Celda ja sitten kuudenneksi sijoittunut granaattiomppu, käsitin että oletussäännöillä oli järjestäjä liikkeellä. Onneksi en itse sijoittunut hyvin, räppiraadin vetäminen ei olisi innostanut, tosin milloinpa sitä sitten tällä tuloskunnolla pääsisi vastuuseen :heh:
Koirankuonolainen olisi kai ennen Bekonia koska pikaisen laskun mukaan edellisellä 40 raatikertaa edellisestä houstauksesta ja jälkimmäisellä 23. Ainakin szigetin kanta oli että voittaminen ja houstauksesta kieltäytyminen (Koirankuonolaisella raati 59, Bekonilla raati 55) ei vaikuta laskuriin.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2968
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

^ Joo niinhän se onkin, ulkomuistista en muistanut koirankuonolaisen kieltäytymistä :puna: Bekonilla on yksi kieltäydytty ja yksi saatu raati siinä välissä näköjään vielä, jotta olin aika kaukana oikeasta :draamaa:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Mikä ihmeen raatikausi? Väliäkö sillä on? Ei ole mitään sääntöä, että "kauden" olisi päätyttävä arvokkaasti.

Tehkää räppiraadista mahdollisimman avoin ja selkeä! :megafoni:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ Selvennän vielä että tuo oma raatikausikommentti oli vastakommentti Jufon eilisille kunniakkaalle raadikauden päätökselle :mrgreen:
En näe myöskään ideaa väen väkisin järjestää juhlaraatia: onhan meillä 75:n päätteeksi muutenkin All-star raadit & voittajaraadit.

Toki 50:een raatiteemaan tuo juhlateema sopi täydellisesti (ja 51:seen) ja varmasti sopisi 100:een raatiteemaankin, mutta ei silti 100:n raadin houstaajaa voi "painostaa" : siinähän voi olla joku ensikertalainen voittaja joka on mielessään suunitellut teemaa yli kolmisen vuotta: olis harmi jos se teema menis hukkaan jos tälle tulis paineita järjestää 100ks jotain juhlavaa.
Never miss a good chance to shut up.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja Jufo »

No joo tuo "raatikausi pitää päättää kunniakkaasti" oli lähinnä tekosyy ettei saatais räppiraatia :hiips:

Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Levyraati 73: Afrikan tähti

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

Keneltä nyt siis seuraavaksi kysytään, yksi kerrallaan kai sitä tarjotaan etiäpäin? :surrur: Tämän raadin järjestäjä Timoteukseltako?
Viimeksi muokannut S-Tyyppi, 19 Kesä 2021, 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin