UMK22: yleiskeskustelu

Euroviisut 2022 Italiassa

Suosikkisi UMK22-kilpailijoista?

The Rasmus – Jezebel
51
32%
Isaac Sene – Kuuma jäbä
33
21%
Olivera – Thank God I'm an atheist
16
10%
BESS – Ram pam pam
34
22%
Younghearted – Sun numero
8
5%
Cyan Kicks – Hurricane
12
8%
Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua
3
2%
 
Ääniä yhteensä: 157

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

hra47 kirjoitti: 21 Tammi 2022, 12:07 Ruotsi pärjää keskinkertaisemmillakin biiseillä kuin Suomi, koska siellä osataan lavaylöspano. Kyllä näillä UMK:n biiseillä olisi mahdollista päästä korkeallekin, mutta se edellyttäisi että kuvauksessa päästäisiin uudelle tasolle siitä tavanomaisesta sapluunasta joka näitä Ylen esityksiä on riivannut viimeiset 15 vuotta, ellei kauemminkin. Lyriikkavideoissa ollaan jo oikeilla jäljjillä, mutta niistä vastaa ilmeisesti eri tyypit kuin Ylen hovikuvaajat ja ohjaajat.
Viime vuoden suoritus oli kyllä sellainen salama pulloon etten tiedä milloin tullaan näkemään vastaavaa. Kerrankin olin tyytyväinen stailaukseen, koreografiaan ja kameratyöskentelyyn siinä vaiheessa kun viisuihin päästiin, ja kyllähän sitä kokonaisuutta hinkattiinkin loppumetreille saakka.

Tämän vuoden kaikkien lyriikkavideoiden ohjaajaksi on merkitty Heikki Slåen ja consept design on Slåenin ja Elias Koskimiehen käsialaa. Slåen ohjasi kaikki lyriikkavideot myös viime vuonna. Elias Koskimies ohjasi UMK21-finaalin.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ääh, tänä vuonna olisi niin herkullista saada Suomesta vihdoin ja viimein suomenkielinen, tykki kappale. :pliis: Miksi The Rasmuksen pitää olla just tänä vuonna mukana? :eiei:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8126
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Stargazer kirjoitti: 21 Tammi 2022, 12:54 Viime vuoden suoritus oli kyllä sellainen salama pulloon etten tiedä milloin tullaan näkemään vastaavaa. Kerrankin olin tyytyväinen stailaukseen, koreografiaan ja kameratyöskentelyyn siinä vaiheessa kun viisuihin päästiin, ja kyllähän sitä kokonaisuutta hinkattiinkin loppumetreille saakka.
Kirjoitin jo johonkin toiseen ketjuun tosta Blind Channelin viime vuoden kuvauksesta, joten en ala pitkästi toistamaan itseäni, mutta sanotaan nyt, että kuvaus oli liian kiireistä, eikä siitä esityksestä jäänyt mitään mieleen. Jo biisi itsessään oli ahdettu sen verran täyteen koukkuja, että oli vähän kiireisen tuntuinen, eikä kuvaus tukenut sitä oikealla tavalla vaan missasi ne koukut. Maksoi paikan top5:ssä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Blueberry
Siemailija
Siemailija
Viestit: 179
Liittynyt: 29 Marras 2021, 22:43

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Blueberry »

Heitänpä vielä sellaisen ajatuksen tähän, että toivoisin UMK osallistujilta samanlaista aktiivisuutta somessa ja haastatteluissa kuin Blind channelilta viime vuonna. Toki heidän menestyksensä perustui eniten huippuluokan kappaleeseen ja räjähtävään lavakarismaan, mutta lyön vaikka vetoa, että heidän vilipitön kiinnostuksensa euroviisuyhteisöä kohtaan ja kommunikointi fanien kanssa auttoi menestystä.
Joo eihän viisuissa "taviskatsojat" välttämättä kilpailijoiden sometilejä seuraile tai katso edes haastatteluja, mutta onhan suurempia viisufaneja nykyään aika paljon. Ja näistä faneista varmaan isompi prosentti suhteessa taviskatsojiin oikeasti äänestää.
Minusta viisukilpailijoiden kokonaisuutta artistina arvostetaan nykyisin enemmän. Ihmiset haluaa persoonan ja brändin, jota fanittaa ja joiden taakse voi taas perustaa omia yhteisöjään.
Minusta The Rasmus on ainakin huomannut tämän ja ollut aktiivisesti tekemässä Ig-liveä, jutellut faneille youtuben chatissa ja tehneet monia haastatteluja. (Huomattakoon tietenkin tässä kohtaa, että Rasmus on oma lempparini, joten muiden kilpailijoiden jutut on saattaneet mennä minulta ohi ja muutenkin The Rasmus saa helpommin haastatteluja aikasemman menestyksen vuoksi)

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Olemme tuomittuja.
Millään näistä tekeleistä emme pääse semifinaalia pidemmälle. Biisit eivät ole missään nimessä huonoja, mutta niistä puuttuu jotain oleellista, mitä esimerkiksi Dark Sidessa ja Ciccilionassa oli.
Saatamme nipin napin meinata selvitä, mutta lopulta putoamme kuitenkin semifinaalissa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8126
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Livestä ja kuvauksesta kaikki riippuu, valittiin mikä tahansa biisi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12835
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Elliotviisu kirjoitti: 21 Tammi 2022, 13:21 Olemme tuomittuja.
Millään näistä tekeleistä emme pääse semifinaalia pidemmälle.
Pirujen maalausta seinille...

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3801
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

hra47 kirjoitti: 21 Tammi 2022, 13:24 Livestä ja kuvauksesta kaikki riippuu, valittiin mikä tahansa biisi.
Täysin totta.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Speed »

Kaikki kappaleet kuulleena täytyy todeta, että tämän vuoden UMK-finaalissa tullaan käymään tiukka kamppailu sijoituksista. Omalla puntarilla kaikki kappaleet Tommia lukuun ottamatta ovat tällä hetkellä neljän tähden molemmin puolin, joten liveshow'lla tulee olemaan suuri merkitys sen suhteen, ketä äänestän.

Ainakin tällä hetkellä moni kappale on kerännyt ympärilleen uskollisen kannattajaryhmän, mikä on hieno asia ja lisää kisan jännittävyyttä. Toivottavasti kuitenkaan tulevan kuukauden aikana tilanne ei ala kehittymään siten, että juuri sitä oman suosikin paremmuutta pyritään korostamaan lyttäämällä alas toista kilpailuun osallistuvaa artistia tai yhtyettä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Elliotviisu kirjoitti: 21 Tammi 2022, 13:21 Millään näistä tekeleistä emme pääse semifinaalia pidemmälle.
Juuri kun mä olisin sitä mieltä, että kerrankin Suomella on enemmänkin vaihtoehtoja finaaliin pääsyn takaamiseksi. :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10694
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Elliotviisu kirjoitti: 21 Tammi 2022, 13:21 Olemme tuomittuja.
Millään näistä tekeleistä emme pääse semifinaalia pidemmälle. Biisit eivät ole missään nimessä huonoja, mutta niistä puuttuu jotain oleellista, mitä esimerkiksi Dark Sidessa ja Ciccilionassa oli.
Saatamme nipin napin meinata selvitä, mutta lopulta putoamme kuitenkin semifinaalissa.
Olen valitettavan samaa mieltä. :eiei: Tosin uskon, että Rasmuksella on jokin mahdollisuus livahtaa läpi heikommasta semistä, mutta silti finaalissa olisi luvassa sijoitukset 17-26. Mikäli semifinaalitaso tosin on yhtä kova kuin 2019 toka semi tai 2021 eka semi, niin ei meillä ole mitään mahdollisuukia.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8126
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tajusin juuri, että mun puntarin top3:n muodostaa englanninkieliset biisit ja suomenkieliset tulevat sijoilla 4-7... tietoisesti en tuota tehnyt.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1423
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Carboni »

hra47 kirjoitti: 21 Tammi 2022, 14:47 Tajusin juuri, että mun puntarin top3:n muodostaa englanninkieliset biisit ja suomenkieliset tulevat sijoilla 4-7... tietoisesti en tuota tehnyt.
Sama muuten täällä. Itsekään en ole tätä huomannut tai tarkoituksellisesti tehnyt
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Albin »

Minulla ärsyttää negatiivisyys joka taas iskenyt kuppilaan. Vielä muutama päivä sitten hehkutettiin kuinka UMK on muuttunut vuosien saatossa euroopan parhaaksi viisukarsinnaksi. Tänään ei taas kelpaa mikään.
Minulta tulee UMK-puntariin yhden tähden viisuja ja vieläpä miinusmerkkisenä, mutta ei kai sitä tarvitse mollata kuukausia ennen miten huonosti käy itse finaalissa. Miksei me voida kannustaa nyt UMK-finalisteja ja keväällä finalistia mielemme mukaan. Jos huonosti käy niin silti ensi vuonna uudelleen ylpeästi suomea kannustaen :suomi:

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4270
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Minusta Suomen finaalinäkymät ovat aika lupaavat, olettaen että ne kappaleet, joilla on mahdollisuuksia voittoon, onnistuvat myös livenä tyydyttävästi tai paremmin. :joojoo: Parhaiten vastaanotetuista kappaleista oikeastaan pelkkä Jezebel kuulostaa enemmän semikarsiutujalta kuin finalistilta (ja tämäkin saattaa mennä isosti oman mielipiteen piikkiin.) :hiips:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1421
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

^ ^ Tämä!
Mun puntarissa Suomella on tänä vuonna vain kolmesta tähdestä ylöspäin ja tää on
ehdottomasti paras vuosikerta ikinä. Ootan jo innolla UMK:ta ja sitten kannustan
UMK-voittajaa viisuihin. Näin oon tehnyt jo aiempina vuosinakin ja aina saanut kuulla siitä, mutta en lannistu!
Positiivisuutta. :suomi:
Viimeksi muokannut Diva_La_Viva_74, 21 Tammi 2022, 15:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10694
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^^^ Minä en hypettänyt tai kehunut missään vaiheessa. Päinvastoin. Minusta rehellisen mielipiteen pitää voida sanoa ja kappaleita pitää saada arvostella objektiivisesti. Miksi pitäisi kannustaa, jos aidosti kokee, että ei ole mitään kannustettavaa? Pitäisikö sinusta meidän olla hiljaa? :roll: Kehun esimerkiksi Norjan tasoa, koska siellä on oikeasti minusta hienoja biisejä. Minusta täällä kaikki mielipiteet ovat yhtä arvokkaita ja biisejä ei kuulu katsoa ruusunpunaisten yksisarvis-lasien läpi, vaikka kyseessä on kotimaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^^ Ollaan vaihteeksi taas samaa mieltä jostain. :shock: :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36789
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että ainoastaan Bessillä, Youngheartedilla ja Tommi Läntisellä olisi vaikeuksia päästä viisufinaaliin. :heh: Jossain Ronela Hajatia verrattiin Kroatian Albinaan, mutta minusta Bess on ihan selkeästi samassa kategoriassa.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Albin »

WildDance kirjoitti: 21 Tammi 2022, 14:59 ^^^ Minä en hypettänyt tai kehunut missään vaiheessa. Päinvastoin. Minusta rehellisen mielipiteen pitää voida sanoa ja kappaleita pitää saada arvostella objektiivisesti. Miksi pitäisi kannustaa, jos aidosti kokee, että ei ole mitään kannustettavaa? Pitäisikö sinusta meidän olla hiljaa? :roll: Kehun esimerkiksi Norjan tasoa, koska siellä on oikeasti minusta hienoja biisejä. Minusta täällä kaikki mielipiteet ovat yhtä arvokkaita ja biisejä ei kuulu katsoa ruusunpunaisten yksisarvis-lasien läpi, vaikka kyseessä on kotimaa.
Yritin laskea ketä tarkoitat merkeillä ^^^ jos se olin minä niin sorry en huomannut sinua.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Osuva tuo Albina-Bess-vertaus. :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Blueberry
Siemailija
Siemailija
Viestit: 179
Liittynyt: 29 Marras 2021, 22:43

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Blueberry »

Itseäni ärsyttää ylipositiivisuus, joten jos ei nappaa niin saa rohkeasti tuoda asian esille. Tosin on negatiivisuidellakin rajansa ja jos esim. joku kappale aiheuttaa itsessä ärsytystä, niin syyn voi tiivistää pariin kahteen kommenttiin ja antaa sitten asian olla. Minulla ei ole tässä ketään tiettyä/tiettyjä henkilöitä mielessä ja itse ainakin välillä syyllistynyt jälkimmäiseen näistä. Tässä paistaa ehkä suomalaisten itsekriittisyys: on noloa olla innoissaan jostain, joka saattaa myöhemmin epäonnistua. On helpompi kääntää takkiaan siihen suuntaan, että ei aluksi uskonut menestykseen, kuin että oli aluksi itsevarma, mutta epäonnistui.

Omasta mielestäni UMK:n taso on tänä vuonna hyvä. Todella tasaista ja voittajakin tuntuu olevan vielä auki. Tokihan joukossa ei ole tällä kertaa Dark Siden kaltaista pommia, jonka tiesi menestyjäksi ennen kuin koko UMK:ta oli edes kisattu. Olisin kelpuuttamassa The Rasmuksen, Cyan Kicksin, Isaac Senen ja BESSin Torinoon. Riippuu livestä. Minusta ihan hyvä saavutus, kun on ollut vuosia, jolloin en ketään kisaajista haluaisi lähettää viisuihin asti. Vaikea arvioida menestystä semeissä tai finaaleissa, kun euroviisujen tämänvuotisesta tasosta tiedetään vielä niin vähän.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä tein vähän päivitystä UMK-puntarille ja hitsi vieköön, että tänä vuonna on laadukas taso. :uujee: Ei yhtään huonoa biisiä ja kaikki paitsi Länä ovat mielestäni parempia paperilla kuin BC. :heh:

Sitten hieman faktoja puntaristani. Siinä missä Bess menetti kärkipaikkansa Isaacille ( :kups: ), niin Rasmus menetti kolmannen sijansa Oliveralle. Jezebel vaan kuulostaa nyt auttamattoman vanhanaikaiselta ja kulahtaneelta tässä porukassa. :eiei: Jopa Cyan Kicks näytti elpymisen merkkejä raikkaudellaan. Younghearted olisi varmaankin paljon parempi, jos sen loppu olisi erilainen.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4270
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Serduchka kirjoitti: 21 Tammi 2022, 16:03 Sitten hieman faktoja puntaristani. Siinä missä Bess menetti kärkipaikkansa Isaacille ( :kups: ), niin Rasmus menetti kolmannen sijansa Oliveralle. Jezebel vaan kuulostaa nyt auttamattoman vanhanaikaiselta ja kulahtaneelta tässä porukassa. :eiei: Jopa Cyan Kicks näytti elpymisen merkkejä raikkaudellaan. Younghearted olisi varmaankin paljon parempi, jos sen loppu olisi erilainen.
Meinasin tulla mäkin sanomaan että taas samanmielisiä, mutta sitten Youngheartedin biisin parhaan kohdan pitäisi muka olla erilainen. :heh: Silti peukku Isaacin kärkipaikalle. :peukku:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Blueberry kirjoitti: 21 Tammi 2022, 13:14 Heitänpä vielä sellaisen ajatuksen tähän, että toivoisin UMK osallistujilta samanlaista aktiivisuutta somessa ja haastatteluissa kuin Blind channelilta viime vuonna. Toki heidän menestyksensä perustui eniten huippuluokan kappaleeseen ja räjähtävään lavakarismaan, mutta lyön vaikka vetoa, että heidän vilipitön kiinnostuksensa euroviisuyhteisöä kohtaan ja kommunikointi fanien kanssa auttoi menestystä.
Toivon samaa ja olen ikuisesti kiitollinen BC:lle siitä, miten paljon he tekivät oheistoimintaa harjoitusten lisäksi. Toki tämmöinen varmasti on vain pisara meressä, mutta kyllä se silti on ehdokkaalle hyvää pr:ää. BC:llä toki oli oma lehmä ojassa näkyvyyden suhteen, epäilen, jaksaisiko sellainen artisti olla yhtä ahkera esim. haastatteluiden suhteen, jolla ei ole kiinnostusta luoda uraa Suomen ulkopuolella. :miettii:

UMK:n tasosta. Tottahan se on, että tänä vuonna mukana ei vain ole yhtä bängeriää biisiä kuin Dark Side eikä samanlaista sijoitusta tulla näkemään, ei millään. Itsestä on vain hassu se ajatusmaailma, että nyt kun sitä yhtä timanttibiisiä ei ole, niin taso olisi automaattisesti jotenkin huono. Etenkin Jodelissa olen nähnyt paljon itkua siitä, kuinka UMK22 on heikkotasoinen. Itse sanoisin, että kyllä kisa ehdottomasti on esim. viime vuotta tasokkaampi, ei sitä faktaa poista se, että varmaa viisuissa pärjääjää ei tänä vuonna ole.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Tekisipä livet samat tyypit kuin lyriikkavideot. BC:n erinomaisuutta ei voida pistää Ylen piikkiin. Pojilla oli oma stailinsa ja tapa liikkua ja Ylen ansiona voidaan korkeintaan pitää sitä, että he eivät liikaa puuttuneet bändin omaan visioon. Kuvaus ei edelleenkään viime vuonna ollut hyvää ja valot peittivät kasvot.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja mariah »

Mun mielestä kyllä aika huono taso :eiei: BESS ainoastaan mitä tykkään kuunnella. Olivera toisena mikä ihan ok. Muut sitten huonoja, todennäköisesti tänäkin vuonna on muut suosikit kun suomi :mrgreen:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tästä se pitkä odotus sitten alkaa finaaliin. Muistelin jotenkin, että UMK olisi tehnyt YouTuben puolelle useampia videoita viime vuonna odottelun aikana, mutta ei niitä ollutkaan kuin kaksi. Toivottavasti ehdokkaat olisi itse aktiivisia someissaan, tarvitsen jotain mitä seurata pitkän ja piinallisen kuukauden ajan! :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

iiiduli kirjoitti: 21 Tammi 2022, 19:17 tarvitsen jotain mitä seurata pitkän ja piinallisen kuukauden ajan! :heh:
Ala kuunnella muiden maiden karsintakappaleita. :peukku: :mrgreen: Siinähän sitä aikaa kuluu ainakin vähäsen. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36789
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

iiiduli kirjoitti: 21 Tammi 2022, 19:17 tarvitsen jotain mitä seurata pitkän ja piinallisen kuukauden ajan! :heh:
Tervetuloa osallistumaan Levyraateihin. :mrgreen:
Meow cat, please meow back.

Lukittu