UMK22: yleiskeskustelu

Euroviisut 2022 Italiassa

Suosikkisi UMK22-kilpailijoista?

The Rasmus – Jezebel
51
32%
Isaac Sene – Kuuma jäbä
33
21%
Olivera – Thank God I'm an atheist
16
10%
BESS – Ram pam pam
34
22%
Younghearted – Sun numero
8
5%
Cyan Kicks – Hurricane
12
8%
Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua
3
2%
 
Ääniä yhteensä: 157

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4270
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Serduchka kirjoitti: 21 Tammi 2022, 19:38 Ala kuunnella muiden maiden karsintakappaleita. :peukku: :mrgreen: Siinähän sitä aikaa kuluu ainakin vähäsen. :heh:
TomppaJr kirjoitti: 21 Tammi 2022, 19:47 Tervetuloa osallistumaan Levyraateihin. :mrgreen:
:hihi: Olisiko sinulla hetki aikaa puhua ̶J̶e̶e̶s̶u̶k̶s̶e̶s̶t̶a̶ kansallisista karsinnoista ja Levyraadista?
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3728
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Zera »

Minusta taso on tänä vuonna hyvä, kaikki biisit ovat vähintäänkin ihan kivoja. Bessin ja Isaac Senen suomenkieliset biisit ovat parhaat, mikä vähän yllätti minut itsenikin, sillä yleensä olen tykännyt enemmän englanninkielisistä. Jos live-esitykset eivät ole mitään katastrofaalisia, nuo kaksi säilynevät suosikkeinani loppuun asti. Voittajaa en uskalla lähteä tässä vaiheessa veikkaamaan, jotenkin tuntuu tasaisemmalta kuin esim. viime vuonna. Viisumenestystä olen myös ollut aina aika huono ennustamaan, ja kuulun muutenkin niihin, jotka äänestävät omaa suosikkiaan oli sen menestysmahdollisuudet sitten mitä tahansa.

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1421
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Isaac Senen ja BESSin biisit taitavat olla minullakin puntarin kärjessä ja
olen melkoisen varma, että he molemmat pitävät homman kasassa lavalla.

Vielä yli kuukausi odotettavaa - miks oi miks? Mä en pysty odottamaan!
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2316
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja jamira »

Eurovisionworldin pollin Who should win UMK? tilanne, nyt äänestäjiä jo yli 2000.

1. The Rasmus 25%
2. BESS 22%
3. Cyan Kicks 21%
4. Olivera 14%
5. Isaac Sene 13%
6. Younghearted 4%
7. Tommi Läntinen 1%

Beglar
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 77
Liittynyt: 29 Joulu 2021, 16:33

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Beglar »

Oho, eihän kv-fanien pitänyt The Rasmuksesta digata?

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2038
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Iltalehden kysely näyttää tältä :tapu:

kuva

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Kysely on näköjään vielä avoin, että käykää äänestämässä.

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1421
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Kävin äänestämässä. Kiitos vinkistä
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1069
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Olisiko jollakulla heittää linkkiä tuohon kyselyyn? Googlaamalla löysin vain yksittäisiä artikkeleita.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Miss Ludo kirjoitti: 21 Tammi 2022, 21:01 Olisiko jollakulla heittää linkkiä tuohon kyselyyn? Googlaamalla löysin vain yksittäisiä artikkeleita.
Olkaat hyvä:

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/084 ... b943c71de6
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

On kyllä positiivista huomata, miten UMK-kappaleet trendaavat ja nousevat listojen kärkeen. Taitaa olla käsillä UMK:n kultakausi. :uujee:
Cry him out

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1069
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

AX + X0 kirjoitti: 21 Tammi 2022, 21:13
Miss Ludo kirjoitti: 21 Tammi 2022, 21:01Olisiko jollakulla heittää linkkiä tuohon kyselyyn? Googlaamalla löysin vain yksittäisiä artikkeleita.
Olkaat hyvä:

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/084 ... b943c71de6
Kiitos kovasti! :peukku: Sain äänestettyä.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2641
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Speed »

Aikalailla sama meno on jatkunut tänäänkin eli BESS hallitsee Suomen Spotify-listaa ja The Rasmus edelleen YouTuben trendaavin.

Isaacin katselukerrat ovat linjassa näiden tuntemattomampien nimien lukujen kanssa. YT:ssa kohta 80 tuhatta katselukertaa ja Areenassa 262 tuhatta katselukertaa.

Radioiden puolella on vielä hieman hankala sanoa, mitkä kappaleet ovat nousemassa minkäkin taajuuden soittolistalle vai liittyykö yksittäinen soittokerta esimerkiksi siihen, että kappale on soitettu kertaalleen artistin haastattelun yhteydessä tai radio-ohjelmassa on noin muuten ollut puhe UMK:sta. Esimerkiksi Tommin kappaleen yksittäiset soitot eri kanavilla saattavat liittyä tällaisiin tapauksiin. Veikkaan, että radiosoittolistojen laatijat vielä vähän katselevat ja tuumailevat.

Näyttäisi kuitenkin siltä, että The Rasmus on noussut joidenkin paikallisradioiden soittolistalle (esim. tamperelainen Radio 957) ja suuremmista valtakunnallisista radioista YleX:n lisäksi HitMix soittaa kappaletta noin kerran päivässä. The Rasmus on soinut jo pari kertaa Radio Novalla. Toinen soittokerta liittyi Novan aamun levyraatiin, jossa juontajat ja kolme satunnaista soittajaa arvioivat kappaleen asteikolla 4 - 10. (Minna Kuukka antoi 9 ja Aki Linnanahde muistaakseni 7,5)

Cyan Kicks näyttäisi päässeen Radio SuomiRockin rotaatioon YleX:n ohella. Isaac on tänään soinut yksittäisillä paikallisradiokanavilla YleX:n lisäksi. Esimerkiksi Savon Aalloilla.

BESSin tuotanto ei ole aiemmin soinut radioissa kovin paljoa, mutta saa nähdä, miten tämä näkyvyys vaikuttaa radioiden ovien aukenemiseen Ram pam pamin kohdalla.

Younghearted on soinut YleX:n lisäksi muutaman kerran Radio Suomipopilla. Esim. Iltahan päätyi Suomipopin rotaatioon vasta lähempänä finaalia ja varsinkin sen jälkeen.

Oliveran soitot rajoittuvat YleX:ään ainakin toistaiseksi.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5924
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Ram pam pam kuulostaa omaan korvaan ihan semmoiselta biisiltä, joka voisi hyvin päätyä Suomipopin aktiivisoittoon.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

^Olisi ihme, jos ei pääsisi radioihin soittolistoille, kun ottaa huomioon Spotify-suosionkin.

Ylelle muuten kiitos muun muassa siitä sinänsä pienestä asiasta eli että nytkin on mukana yksi pitkän linjan artisti. Vaikka onkin - taas - vailla mahdollisuuksia voittoon ja vaikka joku sitten moittii, että vie turhaa tilaa nuorelta lahjakkuudelta. Tuo mukavasti tasa- ja moniarvoisuuden tuntua UMK:hon.
Somewhere in her smile she knows

Jadine
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 338
Liittynyt: 07 Touko 2014, 22:11

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jadine »

iiiduli kirjoitti: 20 Tammi 2022, 23:32 Hauska huomata, kuinka muutamassa YouTuben reagointivideossa (Deban viimeksi Wiwibloggsilta) on mainittu siitä, että seitsemän biisiä on oikeastaan ihan sopiva määrä viisuehdokkaita. Oon myös itse alkanut kallistua sille linjalle. Toki biisejä voisi olla muutama enemmän 8-10, mutta en esim. haaveile sen perään, mistä UMK podcastissa oli puhe, että UMK kasvaisi vuosien myötä taas siihen, että mukana on semifinaalit.
Minustakin tämä on hyvä formaatti juuri näin. Eri päivinä julkaistut biisit saavat kaikki paljon huomiota, ja kun biisejä on näin vähän, sitä huomiota myös oikeasti riittää kaikille. Harvojen ja valittujen finaali, jossa valitaan valmiista paketeista paras, antaa koko hommasta paljon ammattimaisemman kuvan, kun taas karsintakierroksista tulee mieleen jotkut Idolsit ja Voice of Finlandit. Tämänhetkinen UMK alkaa olla oikeasti tosi varteenotettava formaatti myös tunnetuille nimille saada lisää nostetta ja huomiota uusille biiseille, ja se kyllä näkyy myös tämän vuoden biisien tasossa. :joojoo:

kultainenvenla
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 09 Tammi 2019, 22:26

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja kultainenvenla »

iiiduli kirjoitti: 21 Tammi 2022, 22:27 ^ Ram pam pam kuulostaa omaan korvaan ihan semmoiselta biisiltä, joka voisi hyvin päätyä Suomipopin aktiivisoittoon.
Vaikuttaako radiosoittoon kappaleessa toistuvat kirosanat?

Kuuntelen radiota aika vähän joten en tiedä :mitvit:

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2968
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Lopulta taso jäi huonommaksi kuin viime vuonna, ainakin jos katsoo omaa pisteytyskeskiarvoani näistä kattauksista. Nousuvaraa kuitenkin on ja pystyn elämään useimpien voittajavalintojen kanssa, kuumaa jäbää lukuunottamatta. Noh, onhan noita maita 40 muutakin joita siinä tapauksessa kannattaa :peukku: Perinteiseen tapaan tein top xx videon UMK:sta.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4899
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mari Pudas taas jakanut Leijoniaan ja lampaitaan:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 319273e506

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5924
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Olen tässä vähän mietiskellyt, miksi mikään tämän vuoden biiseistä ei ole tehnyt sellaista vau-efektiä kuten Dark Side viime vuonna. Itselle ainakin se suurin syy taitaa olla se, että lähes jokainen kappale sortuu jankkaamiseen ja itsensä toistamiseen aika pahasti. Eniten tämä ehkä näkyy Ram pam pamissa, jossa viimeinen kertosäe on aivan turha, sillä se ei tarjoa mitään uutta, vaan pikemminkin saa olon, että ai vieläkö tämä jatkuu. Sun numero taitaa olla ainoa, jossa näin ei käy. Kolme minuuttia on lopulta niin lyhyt aika biisillekin, että luulisi siihen olevan helppo keksiä variaatiota biisin sisälle.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

iiiduli kirjoitti: 22 Tammi 2022, 16:23 Olen tässä vähän mietiskellyt, miksi mikään tämän vuoden biiseistä ei ole tehnyt sellaista vau-efektiä kuten Dark Side viime vuonna. Itselle ainakin se suurin syy taitaa olla se, että lähes jokainen kappale sortuu jankkaamiseen ja itsensä toistamiseen aika pahasti. Eniten tämä ehkä näkyy Ram pam pamissa, jossa viimeinen kertosäe on aivan turha, sillä se ei tarjoa mitään uutta, vaan pikemminkin saa olon, että ai vieläkö tämä jatkuu. Sun numero taitaa olla ainoa, jossa näin ei käy. Kolme minuuttia on lopulta niin lyhyt aika biisillekin, että luulisi siihen olevan helppo keksiä variaatiota biisin sisälle.
Mä oon huomannut ton saman toiston toiston toiston toiston. Tykkään yleisesti ottaen Ram Pam Pamista, mutta joo, kyllä se ikävä kyllä vähän jankkaa ja latistaa itseään ihan turhaan. Minkäköhän takia ne päätyi tähän ratkaisuun?

Dark Sidessähän oli tarpeeks koukkuja varmaan kahteen tai kolmeen suomipoppiin, joten meidät hemmoteltiin ihan piloille.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5924
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Itse ajattelen, että onkohan biisistä väkisin haluttu tehdä kolmen minuutin mittainen ja sitten on päätetty lyödä se viimeinen kertosäe tulemaan vielä kerran, koska mitään muutakaan ei ole keksitty. Vaikka en mikään biisin tekijä ole, niin itse olisin melkein lopettanut kappaleen sitten vain aiemmin.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8123
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Puntarini kolmen kärki on 1) Olivera 2) Cyan Kicks 3) The Rasmus. Kahden ensimmäisen voittoon en oikein jaksa uskoa, mutta jos Rasmus lähtee edustamaan, olen ihan kohtuu tyytyväinen, kaikki noi kolme biisiä ovat kuitenkin mulla neljässä tähdessä. Livenkin onnistumiseen luotan ehkä eniten Rasmuksen (ja Tommi Läntisen) kohdalla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

iiiduli kirjoitti: 22 Tammi 2022, 17:07 ^ Itse ajattelen, että onkohan biisistä väkisin haluttu tehdä kolmen minuutin mittainen ja sitten on päätetty lyödä se viimeinen kertosäe tulemaan vielä kerran, koska mitään muutakaan ei ole keksitty.
Eihän se ole popmusiikissa mitenkään epätavallista, että kappaleen lopussa kertosäe toistuu kahdesti. Se pitkittää kappaleen aiheuttamaa tunnekokemusta, ja jos tunnekokemus on positiivinen, viimeinen toistokerta voi tuntua suorastaan orgastiselta. :heh:

Ram pam pamista löytyy kaikki radiokappaleen osat kelvosti toteutettuna, joten uuden keksimiselle ei ole ollut enää tarvetta. Toki loppuun olisi voinut tuoda uuden vaihteen soundimaailmaan, mutta niin... joskus yksinkertaisuuskin voi olla toimivaa. :mrgreen:

Avatar
emedee
Siemailija
Siemailija
Viestit: 143
Liittynyt: 22 Loka 2018, 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja emedee »

Harva asia raivostuttaa mua enemmän kuin esimerkiksi Iltalehden kommenteissa näkyvä asenne, että "suomeksi ei voi viisuissa pärjätä" vaikka ollaan tän vuosituhannen puolella kilpailtu suomeksi tasan kolmeksi... :jupinaa:
ŠČ!

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Beglar kirjoitti: 21 Tammi 2022, 20:37 Oho, eihän kv-fanien pitänyt The Rasmuksesta digata?



edelleenkään en ole kuullut muita kuin Tommi Läntisen joten ... suulla suuremmalla, ei ehkä pitäis naputtaa tämän enempää ... mut onhan tämä jälleen ihan täysin linjassa siihen mitä neljänä viimeisimpänä vuosikerralla on nähty ja valittu, niin oma tarjokas niin kans.välisen katselmukseen ... yleisöäänestyksissä, ja siellähän on se vähiten kiinnostavin esitys (munkin mielestä!) äänestetty aina kärkeen ...,

Portugalin voittaessa v. - 17 merkittäwä osa oli ehkä viel lähes kohdillaan ... kunnes lopullinen kuolin isku tuli tälle Instituutille myös minun osaltani.
Tosin poikkeuksellisesti katselin viime kevään esc-kisoja, parhaita paloja... useamman kerran, täysin poiketen noista aiemmista rappion huipentuman saaneista kerroista ...



Eikös se Israelin mies, herkistyi lavalla, ihanasti ... ja kuinkas hänellekin sitten kävi ...

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

jamira kirjoitti: 21 Tammi 2022, 20:31 Eurovisionworldin pollin Who should win UMK? tilanne, nyt äänestäjiä jo yli 2000.

1. The Rasmus 25%
2. BESS 22%
3. Cyan Kicks 21%
4. Olivera 14%
5. Isaac Sene 13%
6. Younghearted 4%
7. Tommi Läntinen 1%
Olen yllättynyt, kuinka tasaisesti nuo äänet tuossa suosikki-äänestyksessä tuolla sivustolla jakautuvat tähän mennessä.

Itse veikkaan Uuden musiikin kilpailun järjestyksen olevan seuraava:

1. The Rasmus - Jezebel
2. Cyan Kicks - Hurricanes
3. BESS - Ram pam pam
4. Isaac Sene - Kuuma jäbä
5. Olivera - Thank God I'm an Atheist
6. Younghearted - Sun numero
7. Tommi Läntinen - Elämä kantaa mua
Paremman maailman puolesta.

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 706
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Näyttää että vähitellen alkaa hahmottua ylivoimainen kärki
1. The Rasmus
2. BESS
3. Cyan Kicks
muut alkaa olla niin kaukana takana. Erityisesti Rasmus ja BESS saattaa kilpailla tiukasti. Nää kaksi on mullakin nousseet kärkeen.

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2316
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja jamira »

Kyllä mä näen että Isaac Sene on myös mukana taistossa. Vaikka ei oma suosikkini ole, niin näen jotenkin että saisi helpommin raadeilta pojoja kuin esim. BESS. Ja saanee Suomestakin ääniä.

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 706
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Isaac oli aluksi munkin suosikki, mutta mediassa (Youtube ja Spotify) hän ei ole saanutt paljoa nostetta. Siis taas ristiriita oman ja kansan suosikkien välillä

Lukittu