Romania 2022: WRS – Llámame

Euroviisut 2022 Italiassa

WRS – Llámame

*****
14
14%
****
35
36%
***
31
32%
**
12
12%
*
6
6%
 
Ääniä yhteensä: 98

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16947
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ Hyi lopeta!
Revampit söi ainakin Israelin & Albanian upeista biiseistä tehoa & koukkua: samaa kohtaloa en halua tälle
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

^ Albania oli kyllä omasta mielestäni onnistunut, Israel ei niinkään. :mrgreen:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Happy kirjoitti: 21 Maalis 2022, 22:52 Revampit söi ainakin Israelin & Albanian upeista biiseistä tehoa & koukkua: samaa kohtaloa en halua tälle
Älä hölmöjä houri. :femme: Molemmat upeita revampeja ja pelastivat biisin. Romaniakin olisi varmana hyötynyt vähän kevyemmästä tuotannosta.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20449
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Happy on oikeassa. :samaamielta: Albania tosin on tunnettu tasottomista revampeistaan. Yksi onnistuminen tulee mieleen, ja se on Mall.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1964
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Varsin eroottinen esitys. Ja laulajan karisma puski läpi ilman yhtäkään lähikuvaa. Ihmettelen epäsuosiota. Vahva nelonen.
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1159
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja pmama »

Eroottisuus tosiaan puskee läpi. Laulaja on mielestäni parempi tanssija kuin laulaja. Tosin tanssi muistuttaa enemmän drag queen- tyyliä kuin miehekästä menoa. Missä lie klubilla ansionsa kehittänyt.

Musiikki sinänsä on latinotyyppistä, mutta mukavalla etnisellä Romania-fiballa , lisänä jatkuva epävireisyys. Kolmonen. Varmasti estradilla viihdyttävä kokonaisuus.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

^Edellä kirjoittavan kanssa hyvin pitkälti samaa mieltä. :samaamielta:

Romanian karsintavedossa oli jotenkin huvittavan näköinen kipinäsade™ taustagrafiikkana. Budjettiversio pyrotekniikalle.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Romania valitsi vähän latteista finalisteistaan sen kaikista potentiaalisimman kappaleen, hyvä hyvä. :peukku: Tässä on jo hieman sitä kesäistä hömppäisyyttä, jota olen Romanialta pitkästä aikaa viisuihin toivonut ja joka vastaa hyvin mielikuvia kyseisestä maasta. Eihän tämä mikään säveltaiteen merkkiteos ole, mutta kuuntelen niin paljon mieluummin tällaista viisuissa kuin tiettyjen maiden sisäisesti valittuja tekotaiteellisuuksia. Esittäjästä tykkään myös, hänessä on jotain hauskaa ja sympaattista kömpelyyttä. Annan tässä ja nyt kannustavat neljä tähteä, josta suunta tulee todennäköisesti olemaan vain alaspäin, koska tosiaan, ei tämä kaikesta huolimatta mikään maailman erityisin jytke ole.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Aleksi kirjoitti: 21 Maalis 2022, 23:55 Albania tosin on tunnettu tasottomista revampeistaan. Yksi onnistuminen tulee mieleen, ja se on Mall.
Mitenkäs aito ja alkuperäinen?


Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tähän tuli kuin tulikin revamp.



// Eihän se paljoa muuttunut, mutta nyt kuulosti jotenkin vähän raikkaammalta sentään. :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

en mitään eroa huomannu

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

En ollutkaan ennen kuunnellut tästä studioversiota. Live on parempi, siinä on enemmän potkua. Kerrankin näin päin :peukku:
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Speed »

Vaikea uskoa, että WRS on ollut nimenomaan tanssija ennen artistin uraansa. Näissä ennakkobileissä hänen esiintymisistään puuttuu lähes kokonaan energia, dynamiikka ja intensiteetti. Pikemminkin hän vaikuttaa varsin tönköltä ja koreografian liikkeet jäävät jotenkin puolitiehen.

Tällä hetkellä en usko Romanian finaalipaikkaan.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

En pääse eroon mielikuvasta kuinka tämä on kuin Hercussa joku vanha setä tanssittais takaapäin ja kuiskaa korvaan ”Ola mi bebebe” :rofl:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ No hyi. :nohyi: Mulla on lähinnä ainoastaan huonoja muistoja vanhoista sedistä Herculeksessa. :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Onpa euroviisumainen biisi, tietää kyllä heti, missä kisassa tämä on mukana. Tanssikohdat ovat itse biisiä parempia, mutta on tässä ihan kivaa latinovibaa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Madridin preparty-live. Katsoin ensin ilman ääntä, siis pelkästään katsoin. Ollaanko koko show viemässä vitsin suuntaan? Kuin leikkisi Freddie Mercurya. Aika limainen. :hihi:

Rise, angel, shine, love!

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Minusta tuo on aivan edustava esitys. Suunnilleen tuolta näyttäisi jos minä esittäisin edustuskappaleeni viisufaneille :samaamielta:

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3319
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Edelleen olen sitä mieltä, ettei esitys välttämättä edes muita osapuolia kaipaisi. Tuossa miekkosessa on jotain valloittavan karismaattista. :ihana:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Hänellä on karismaa vetovoimaa ja vielä kun siihen yhdistää ne 2 supermuijjaa tanssimaan :ihana: ( 2 kundia jättäisin pois koska tulee liian sekava,)

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1964
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Laulajan pitäisi muuttaa nimensä, mikä taiteilijanimi WRS on olevinaan? Ei jää mieleen. Laulaja oli kuin suoraan Marko Björs ja rakkauden seikkailu -ohjelmasta. Biisi on kyllä hyvä.
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Hapa kirjoitti: 19 Huhti 2022, 04:05 Laulajan pitäisi muuttaa nimensä, mikä taiteilijanimi WRS on olevinaan?
Ainakin Romanian karsinnassa nimi lausuttiin [urs] samaan tapaan kuin taiteilijan oikea sukunimi (Ursu), joten se on lähinnä stilisoitu versio siitä :sorivaan:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Krääh. :sekava: Olisi sitten reilusti URS. Mä olen aina lukenut tuon muodossa "Wee Är Äs". :niinpa: :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Pete »

Musiikkivideo julki:

Riskinä seniorilaumat

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1345
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Yleensä Viisukuppilan kommenteista saa sen verran hyvän käsityksen kappaleista, etteivät ne pääse kummemmin yllättämään. Tämä on kuitenkin poikkeus, sillä odotin paljon iloisempaa kappaletta. Tämä olikin varsin kaihoisa ja surumielinen. Ei silti missään tapauksessa huono asia vaan ihan pidin vähän poikkeavammasta kappaleesta. Varsinkin Romanian viime vuosien biiseihin verrattuna oikein hyvä ja mielestäni finaalipaikankin arvoinen. Mitä videota ehdin vilkaista, niin esitys näytti ehkä vähän epäsopivalta ja oudolta, joten toivottavasti viisuissa he onnistuvat paremmin (ei ole muuten sekään puoli viime vuosien Romanialla ihan putkeen mennyt). Tämä menee sinne samaan keskikastiin monien muiden tämän vuoden biisien kanssa ja vaikka erilainen onkin, näiden järjestystä on vaikea päättää!
:romania: :romania: :romania:
Violins playing
Angels crying

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Kappaleena aika tavanomainen, mutta toisaalta tässä on kyllä jonkinlaista tarttumapintaa, eli tälle voisi antaa sittenkin kolme ja puoli tähteä.

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja JRS »

On tämä kyllä keskinkertaisuuden alapuolelle sijoittuva kappale :rullaati:
Kertis on tosin jonkimoinen yllättävä korvamato :shock:

Arvosana: 2/5
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Ryöminpä nyt lopultakin kolosestani tähänkin ketjuun ja tunnustan, että tämä on biisi on ihan minun sydänkäpyseni tänä vuonna. :ihana: Siis aivan mahdoton guilty pleasure, koska tiedostan kyllä tämän kliseisyyden ja kömpelyyden ja kaiken, mutta silti tämä on varastanut sydämeni! :kups: Jokin tässä vain kiehtoo ja viehättää ja kutsuu kuuntelemaan kerta toisensa jälkeen. Pidän säkeistöjen seesteisestä äänimaailmasta ja nimikkohokemien jälkeen tulevasta välisoiton yllättävästä iskevyydestä ja tietenkin kummallisen karismaattisesta esiintyjästä (en muuten yleensä tykkää viiksistä). Tämä on ollut minulle myös aivan mahdoton korvamato tänä vuonna. Muutama viikko takaperin kun oltiin miehen kanssa eläintarhassa, minun oli "pakko" hoilata koko ajan hola mi bebébé, llámame llámame... Ihme ettei se ole saanut vielä hermoromahdusta!

Jatkoonpääsystä olen kyllä tosi huolissani, etenkin kun vedonlyöntikertoimet ovat vissiin kovasti nousseet harkkojen myötä. Kääk. Niin toivon, että tämä potkaisisi livenä oikein kunnolla ja päästäisiin nauttimaan tästä vielä finaalissa, mutta pahoin pelkään, että tämän semin läpäisy voi olla aika kinkkinen tehtävä, etenkin jos live vähänkään ontuu. Olen vähän huolissani tanssijoista ja siitä, viekö kokonaisuus liikaa huomiota laulajan vähäeleisestä karismasta.

:romania: :romania: :romania: :romania: :romania:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2938
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Mä kyllä uskon että Romania finaalissa nähdään. :joojoo:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Lukittu