Romania 2022: WRS – Llámame

Euroviisut 2022 Italiassa

WRS – Llámame

*****
14
14%
****
35
36%
***
31
32%
**
12
12%
*
6
6%
 
Ääniä yhteensä: 98

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1923
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Meni kuin menikin finaaliin :tapu: Hyvä oli kyllä koreografia :peukku: Finaalissa sitten yllätys ja top10? :tapu:

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Jeee Romania! Ihan mahtava esitys & ansaittu finaalipaikka! :peukku: :uujee:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Finaaliin män. :heh: Esityksen jälkeen alkoi tuntuakin siltä. Jätti Israelin varjoonsa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Oli pieni yllätys, että tämä meni finaaliin, mutta ehdottomasti ansaittu finaalipaikka.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Villi kortti, ei minusta niin iso kuin Belgia kuitenkaan. En sano, että esitys olisi ollut huono, mutta sellainen vähän nolohan tämä on loppuunsa. :puna:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Mä vähän ihmettelin, kun täällä niin moni näytti epäilevän tän jatkoonpääsymahdollisuuksia. Mulle oli aikalailla siitä asti kun kaikki biisit oli valittu, melko selvää, että tää menee, koska tämmöstä perinteistä tanssihumppaa jengi haluaa viisuissa nähdä, ja nyt ei ollut edes kilpailua samassa sarjassa.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tämän finaalipaikka oli kyllä yllätys, mutta positiivinen sellainen. Laulaja on hirvittämän symppiksen oloinen. :)
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7135
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

mun koko vuoden ykköneni sentäs pääsi :ihana:
Viimeksi muokannut ESC_Hullu, 13 Touko 2022, 01:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Ihanaa että tämä on finaalissa! <3 Oli tämä mielestäni parempi kuin Israel ja olin varma että tämä menee jatkoon ennemmin kuin Kypros. Vaikka onkin "kulahtanut" niin silti tämä vain toimii!
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

Romanian finaalipaikkaan en etukäteen uskonut ja jonkinasteisena yllätyksenä tämä tulikin. Mutta olihan tämä nyt kuitenkin sen verran varmaa tekemistä moniin muihin verrattuna, että ihan ansaitusti on jatkossa. :joojoo:
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja toivo »

2000 luku is back. Tää oli sitä camppia. Ihan sympaattinen esitys biiseineen. Ei menestysmahdollisuuksia.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Miss Ludo kirjoitti: 12 Touko 2022, 21:50 : Siis aivan mahdoton guilty pleasure, koska tiedostan kyllä tämän kliseisyyden ja kömpelyyden ja kaiken, mutta silti tämä on varastanut sydämeni! :kups: Jokin tässä vain kiehtoo ja viehättää
Minusta tämä oli lämmin ja herttainen. Olen iloinen finaalipaikasta muutenkin kuin taloudellisessa mielessä (löin siis vetoa). - Semissä ei nyt paljon mitään tanssiketkutusta ollut, ja tämä täytti sen paikan hyvin. Ja ainakin paremmin kuin kalsankoppava Israel. Ja lavalla näkyi hymyä, vrt. vaikka Albanian ilmeet.
Rise, angel, shine, love!

Andzak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 636
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 13:31
Paikkakunta: Turku

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Andzak »

Äänestin tätä ja jatkoon meni :heh: ola mi bebebe jamame jamamee :laulaa:

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3261
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Tää on ollut yksi mun piristysruiskeista koko viisukevään ajan ja saan nauttia siitä vielä lauantainakin. :ihana: Harmi sinänsä, että Romanian tsäänssit taisivat mennä siinä joutuessaan alkupuoliskolle, mutten kyllä sen kummempaa menestystä tälle ajatellutkaan.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Natisija
Siemailija
Siemailija
Viestit: 160
Liittynyt: 22 Huhti 2022, 17:57

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Natisija »

Tämä oli illan parhaimmistoa. Alusta asti olen uskonut tämän menestykseen.

Voisin katsoa tuota eilistä esitystä uudelleen ja uudelleen. :surrur: Oon niin iloinen ja ylpeä, että Romaniasta tuli näin rohkea show, missä mies uskaltaa aidosti olla oma itsensä. Tehkääs perässä Valko-Venäjä ja Venäjä (sitten jos joskus ikinä pääsette takaisin kisaan).

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1923
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Natisija kirjoitti: 13 Touko 2022, 10:36 Tämä oli illan parhaimmistoa. Alusta asti olen uskonut tämän menestykseen.

Voisin katsoa tuota eilistä esitystä uudelleen ja uudelleen. :surrur: Oon niin iloinen ja ylpeä, että Romaniasta tuli näin rohkea show, missä mies uskaltaa aidosti olla oma itsensä. Tehkääs perässä Valko-Venäjä ja Venäjä (sitten jos joskus ikinä pääsette takaisin kisaan).

Sama homma. Päivitin puntariani ja nostin Romanian 5-6 sijalta kolmanneksi. Eilinen live oli huikea vaikka kuumoteltiin miten Romania oli saanut huonot pisteet pressissä. Harmillista, että finaalissa esiintyy toisena.. Olisi voinut pientä yllätystä povailla paremmalla esiintymisnumerolla. :lohduton:

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1270
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Romania yllätti positiivisesti. Tykkäsin. Olisi ollut kiva piristysruiske finaalin toiselle puoliskolle.

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 525
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Nimenomaan livevedon yllättävän hyvä energia nosti tämän arvoa paljon. Ihan kuin äijä olisi saanut paljon lisää itsevarmuutta sitten kansallisen tallenteen eli virallisen videon. Siinä vähän pelkäsi, miten ujon ja epävarman oloinen esiintyjä pärjää - nyt ei ollut mitään ujoa, vaan vapautuneesti ja esiintymisestä nauttien ja täysillä veti, ilo katsoa.

Tosin onhan tässä sekin puoli, jos katsoo kriittisesti, että "melkoista eurotrashia" tai mitä joku juontaja sanoi: tämä on sellainen, jota euroviisuja inhoava voisi osoittaa ja sanoa, että "kato nyt millaista itäeuroppalaista banaaliutta siellä on, eihän tässä ole mitään tasoa".

Vaikka näen myös kitschiä asusteissa, minusta tämä on ihan vilpittömästi sympaattinen esitys ja kiva biisi.

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1151
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja pmama »

Alun perin odotin tästä viihdyttävää kappaletta kisoihin. Odotukseni täyttyivät. Tanssi oli sujuvampaa ja laulukin puhdasta. Minulla tämä kertsi on soinut 3 kokonaista yötä päässä. Olen saanut ns. taviksia innostumaan tästä ja loistava tanssibiisihän tämä on. Mainiota musiikkia ja esityshän oli mainio. Paljon kivempi kuin Israelin veto, jos lähdetään vertailemaan.

Natisija
Siemailija
Siemailija
Viestit: 160
Liittynyt: 22 Huhti 2022, 17:57

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Natisija »

Uskon, että tämä yltää kymmenen parhaan joukkoon tänään! :tuuletus:

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 748
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

^ Ois kyllä iloinen jättiyllätys ja hävyttömän kova suoritus kakkospaikalta. Top 15 myös ylisuorituminen. Death slot tai ei, Romania saa minulta äänen tänään. <3
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Itse veikkaan tämän sijoittuvan n. sijalle 20, mutta olisi minustakin mahtavaa jos tämä pärjäisi paremmin! Ehkä vuoden kovin korvamato ja rakastan tässä miten yleisö lähteen mukaan kertosäkeeseen. :ihana: Esiintyjä myös paransi suoritustaan paljon siitä karsintaesityksestä.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1013
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

yeahyeahfire kirjoitti: 14 Touko 2022, 16:34Death slot tai ei, Romania saa minulta äänen tänään. <3
Sama, etenkin jos veto on yhtä kova kuin semissä. <3 Tässä viisussa on vain jotain kertakaikkisen vetoavaa, sympaattista ja hyvää mieltä aikaansaavaa. Onhan se henkilökohtaisesti vähän antiklimaattista, että yksi vuoden suosikeistani esiintyy jo toisena, mutta en anna sen haitata menoa! Saapahan räväkän alun show'lle, kun energinen ja tanssittava Tšekki aloittaa ja Romania jatkaa heti siitä.

Joltain osin itse asiassa pidin enemmän kansallisen karsinnan vedosta kuin nyt torstaina nähdystä - nyt värimaailma oli ehkä himpun verran liian vaalea mieleeni, ja alun kiehtova "kultasade" oli poissa. Kokonaisuus oli kuitenkin huomattavasti ammattimaisempi ja tyylikkäämpi, joten hyvä näin. :peukku:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Maza
Siemailija
Siemailija
Viestit: 124
Liittynyt: 07 Touko 2007, 21:53

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Maza »

Natisija kirjoitti: 14 Touko 2022, 16:29 Uskon, että tämä yltää kymmenen parhaan joukkoon tänään! :tuuletus:
Parhaat misut ainakin.

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1923
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Natisija kirjoitti: 14 Touko 2022, 16:29 Uskon, että tämä yltää kymmenen parhaan joukkoon tänään! :tuuletus:
Toivon että olet oikeassa. Omassa puntarissa sijalla 2 nyt ja nousua pari sijaa keväästä :ihana: Aion äänestää ja pieni vetokin heitetty sisään tästä top10:stä :joojoo:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Minä en kyllä lainkaan usko kymppikärjen sijoitukseen, varsinkaan tuolta esiintymispaikalta. :shock:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

En jaksa myöskään uskoa top10-sijoitusta, vaikka mielelläni sen tälle esitykselle soisinkin. Tämä on sellainen biisi ja esitys, joka tuo väkisin hymyn huulille.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

dennispizza
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 789
Liittynyt: 20 Tammi 2018, 13:51

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja dennispizza »

Tämä on jäänyt päähän soimaan. Vuoden korvamato. :mrgreen:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7135
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

musta tuntuu ,että tää voi tehdä hyvät tulokset puhelinäänissä ,mutta raati lynttää pohjalle ( onhan niitä esimerkkejä norja ja puola jne menneinä vuosina)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Romania 2022: WRS – Llámame

Viesti Kirjoittaja Rousku »

En tosiaankaan usko mihinkään kymppikärkisijoitukseen! Toisaalta finaaliin ei kovin paljon tanssimusaa saatu, joten voi kerätä sen ystäviltä ääniä yllättävänkin hyvin. Itse tykkään paljon enemmän kuin esim. Espanjasta. Se on kalseaa taituruutta, tämä sympaattinen ja lämmin. <3 (No, en kuitenkaan niin paljon tykkää että äänestäisin, mutta en pistä pahakseni jos menestyisikin.)
Rise, angel, shine, love!

Lukittu