Sugar (karkit ja muut namut)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Sugar (karkit ja muut namut)

Viesti Kirjoittaja salla »

Enpäs muista onko jaettu mielipiteitä karkeista? Noh, karamellin suurkuluttajana täältä pesee. Mitkä on karkki suosikkejanne?
Multa kaupan hyllystä hyppää kärryyn aina pätkis (miksi ne on niin pieniä??? :evil: Sekä sukulakuja, bis bisejä, sevitsii, pusu ja remix pussi.

Eilen ostin Fazerin uutuuden Muumio-pussin. Sitten virittäydyin sohvalle katsomaann Tahdon asiaa ja nauttimaan karkeista. Mikä pettymys. Pahoja!!! Siinä meni sitten sarjakin pilalle kun karkit oli ihan p----aa. Mies oli ihan ihmeissään että menes nyt siitä muualle vouhkaamaan. Lähdinkin sitten nukuttamaan tytteliä joten antoi olla koko sarjan siinä sivussa. Kyllä suututti :D

Eli elämää suurempi aihe tämäkin...hih!

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Pandan täytelakut ja mocca-suukot NJAM :P
daim rakeet myös, nämä näin alkuun :P
Suklaisa on mulla tää osasto.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Hedelmäkarkit maistuu mulle harvemmin, suosin enemmänkin toffeeta ja suklaata. Salmiakki ei uppoa ollenkaan. Paras suklaa on vaaleaa maitosuklaata, ei missään nimessä tummaa. En ole kovin merkkiuskollinen, vaan rakastan vaihtelua - ostan periaatteessa joka kerta erilaista.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Karkin suhteen olen melkein kaikkiruokainen, ja aina valmis kokeilemaan uutta ainakin kerran. Turkinpippuri/Rainbow- tulinen salmiakki ja Katjes-suolakalat on salmiakkisuosikkeja ja Haribon namit hedelmäkarkeista. Ennen en voinut sietää kirpeitä ja liian happamia karkkeja, mutta nykyisin nekin menettelee. On muuten kaupan karkkihylly muuttunut paljon lapsuusajoista, jolloin sieltä ei löytynyt juuri muuta kuin Fazerin parhaat, Omar ja Pihlaja sekä muutama suklaapatukka (näin kärjistetysti...).
I don't want more choice, I just want nicer things!

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Stello »

Suklaa on suosikki, ja nimenomaan Fazerin suklaa.. Kuva

Peruslevyjen lisäksi rakastan patukoita, kuten Jim, Pätkis, Da Capo..

Tosin tykkään mä Cadbury's patukoistakin, mutta saadaan mun äidiltä kuitenkin muutama kerta vuodessa postitse suomalaista suklaata, eli harvemmin tulee ostettua suklaata. Ne paikalliset on sitten yleensä Flake tai Moro (josta mulle tulee edelleen aina Tampere mieleen), tms..

Varsinaista karkkia popsitaan yleensä vain jos sitä on Hallowe'enin jälkeen vielä jäljellä. On muuten edelleen hiukan!

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja tomato »

Oon kaivannut BlackPete "salmiakkitoffee" -patukoita joita sai joskus lapsena R:lta... ja sit oli naama mustana :blackey:
Was tomi...

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Suklaata rakastan yli kaiken, kuten myös salmikkia. Karkkipussien suhteen meidän perheessä tehdäänkin aina kristillinen tasajako: minä pistelen salmiakit ja puolisko hedelmänököt.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

"Hessunkengät" on salmiakeista parhaat. :P (onkohan ne nyt sitten Halvan tuote)
suklaa patukat rankkasin näin:
1.Tupla
2.Geisha
3.Fazerin sininen vadelma täyte
4.Kismet
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

BlackPeteä muistelen minäkin kaiholla...
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja salla »

Joo Black Pete rulettaa!!! Ja King Kongin päät ja Susu ja liköörikonvehdit. Niitä kun ottaa yhden, niin pussi menee heittäen suukkuun.

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Kaikki salmiakilta vähänkin näyttävä sujahtaa nieluun äänennopeudella. Samoin käy suklaalle, ja mitä tummempaa sen parempi! =P~
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Stello kirjoitti:Ne paikalliset on sitten yleensä Flake tai Moro (josta mulle tulee edelleen aina Tampere mieleen), tms..
Flake on HYVÄÄ, slurp. Se oli toisella nimellä kai jossain välissä täälläkin, vai olikohan, ehkä olenkin sittenkin popsinut sitä vain ulkomailla...
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Colby »

Ihanaa, karkkiaihe! :)

Tunnustan olevani jossain määrin karkkien suurkuluttaja. Hedelmäkarkit on lemppareitani. Lakua voi syödä vähän kerrallaan, samoin suklaata, mutta salmiakkia en siedä ollenkaan.

Yleensä tulee ostettua irtokarkkeja, kun silloin saa taatusti mieluisia karkkeja, mutta jos joskus tulee ostettua joku valmispussi, niin se on yleensä Dumle, Leafin Soft Spinners, Hedelmäaakkoset, tms. Joskus vielä kun myytiin BonBonin namupilapusseja, niitä sellaisia missä oli vaan yhtä sorttia, niin silloin ehdoton suosikkini oli Vanhat tiskirätit, ne oli niin ihanan kirpeitä. Ja mikähän se yks karkki oli, mikä oli kans kirpeää... Sellasia erivärisiä renkaita tais olla... No joo.

Dumle snack on muuten hyvää! Niin ja Suffeli puffit ja suklaalla päällystetyt popcornit! Niin ja laivalla myytävät Apollo-karkit. Lista vois jatkua ties kuinka pitkään :lol:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Mikään mikä alkaa Dumlella ei voi olla pahaa! :D
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Dumle =P~ Muistatteko kun joskus kymmenen vuotta sitten sai niitä ihania minttudumleja? Mullon niitä ikävä :cry: Nää hedelmädumlet (omena ja banaani) ei ole mitään erikoisia, mutta kaikki muut Dumlet on lähes aina hyviä Kuva
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Suklaa ei ole karkkia. Suklaa on pala taivasta.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Miik »

Pehmeät hedelmäkarkit on mun juttu. Mahdollisimman teollisen makuiset ja täynnä erilaisia terveydelle haitallisia väriaineita. Esimerkiksi legendaariset nallekarkit on ihan suosikkeja.

Laku, salmiakki ja suklaakin menee (valitettavsti joskus turhankin hyvin). Suklaapatukkaosastolta ehdottomat suosikit ovat Pätkis ja Dajm. Ajatella, jos kukaan olisikaan keksinyt niitä tänne maan päälle.. speechless-smiley-040:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mä en taas syö karkkia juuri lainkaan. Viimeksi vissiin jouluna olen maistanut muutaman suklaakonvehdin. Ei sillä, ettenkö tykkäisi karkeista, mutta elimistöni on sellainen että kun syön yhden karkin - lihon kaksi kiloa.
Parempi siis olla ostamatta karkkeja. Poissa silmistä - poissa mielestä. Viime vuoden joulukuussakin hatkahdin ostamaan pussillisen irtokarkkeja, niin kaikkihan ne oli rohmuttava samalta istumalta.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Treno »

Muistatteko muuten Fazerin FAMI-nimistä patukkaa, jossa oli tumman suklaan alla jotain pähkinäsuklaamassaa? Taivaallisen hyvää... parasta mitä voi olla. Harmi, kun sekin katosi kaupoista joskus 90-luvun puolivälissä. Olen monta kertaa aikonut kysellä Fasulta jos he voisivat tehdä edes jonkin pienen kausierän, kuten Hellas teki Jambon kanssa. Taidankin tämän innoittamana tarttua heti toimeen. :D

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Minulla taas on ikävä Chap-nimitäs suklaapatukkaa. Voi kun se oli herkkua. Nyt jo menetettyä sellaista. :cry:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Nyt minun on ihan pakko sanoa yksi juttu: minä olin puolisen vuotta kioskinhoitajana kouluni kioskissa. Silloin karkkivalikoimaan oli panostettu. Suklaapatukoitakin oli tarjonnassa varmasti yli 10 eri vaihtoehtoa.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tulipa muuten mieleen, kun muistin Jukan ja muutaman muun olevan kasvissyöjä: onko nykyään edes saatavailla paljoakaan sellaisia hedelmäkarkkeja, joissa ei olisi liivatetta? Käsittääkseni ainakin kaikissa viinikumeissa sitä on.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Irtokarkkikaupoissa kyllä useasti näkee namilaarissa tarran "ei sisällä liivatetta", joten ihan mukavasti ainakin ilmoittelevat, milloin näin on. Useimmat suurten valmistajien peruskarkit kyllä taitavat olla niitä liivatteisia, ainakin noista tarroista (tai niiden puutteesta) päätellen. Omassa tuttavapiirissä kyllä moni kasvissyöjä tuppaa lipsumaan periaatteistaan karkkien kohdalla. Mutta jos muuten "hehkuttelee" kasvissyönnillään, niin kyllä sitten saisi ne naudan sidekudosaineksetkin jättää rauhaan?
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Irtokarkkikaupoissa liivatteen olemassaolosta onkin kyllä kiitettävän selkeästi ilmoitettu, mutta onpa varmaan todella kiva tihrustaa kaupassa kaikki pussit läpi ja etsiä sitä liivatetta/gelatiinia :roll: Olen muuten Marjukka kanssasi samaa mieltä tuosta, että tekopyhästi syödään nautaa liivatteen muodossa vaikka muuten eettisyyteen perustuvasta kasvissyönnistä paastataankin.

Tästä tulikin mieleen yläasteella luokkani eläinrakkaat "kasvissyöjät", jotka söivät kyllä kanaa ja kalaa ilman tunnontuskia, mutta ei tästä sen enempää ettei mene liian kauaksi aiheesta :evil:

Sanoin tuossa aikaisemmin, etten pidä hirveästi hedelmäkarkeista. Mutta kyllä ne villieläinten muotoiset jelly-karkit on sitten hyviä, niitä saa lähinnä irtokarkkeina ja ainakin Aarrearkku-sekoituspussista. Ihania! :)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Aijaijai... Vallan mainio aihe... Suklaassa on meikäläisellä jonkinlaiset kausivaihtelut. Pítkän aikaa voi mässyttää joka viikonloppu samaa merkkiä, viimeisen parin vuoden ajalta muistan vetäneeni yli muiden ensin Geishaa, sitten Fazerinaa ja nyt tällä hetkellä Dumle Snacks -patukoita. Myös Twix (jota kutsun monesti edelleen Raideriksi, vaikka jo 80-luvulla Kanarian-matkoilla ne olivat Twixejä), Mars, Kismet, Suffeli (se uusi Suffeli Snacks -jööti oli aika huono tekele), Brejk, Dajm ja Tupla Boost kelpaavat, joskin huomattavasti vähemmässä määrin kuin juurikin Dumle Snacks.

Irtokarkkeja tulee ostettua vain leffaan mennessä, silloin silmä ja kauha hakeutuu ensimmäisinä Pandan täytelakuihin (joita tulee toki ostettua valmispusseissa kaupastakin sekä saatua lahjaksi), liitulakuihin, ÄssäMix -hedelmäkarkkeihin, Haribon lakutoukkiin, Bamseihin ja Mamseihin (banaani ja mansikka) sekä niihin ruskeisiin ufo/kilpi-karkkeihin joita jo lapsuuden Ärrältä sai ja moneen muuhun suussasulavaan herkkuun. Silloin tällöin karkkien joukkoon eksyy muutama joghurtticashewpähkinäkin.

Merkkitavarauskollisuus on korkealla meikäläisen karkiostoksissa - esimerkiksi noista Haribon banaani- ja mansikkakarkeista löytyy niin kymmeniä kloonimalleja, jotka kaikki maistuvat aivan kamalalle.

Salmiakki on niin todellinen turn-off, että ei sanotuksi saa. Vain Pantteri kelpaa, eikä sekään ole puhdasta salmaria. Joskus on ollut pakkorako ostaa leffaan mukaan ÄssäMix-pussi, jonka salmiakkiyksilöt ovat sitten vaivihkaa tehneet yksitellen itsemurhan tippumalla unohduksiin leffateatterin lattialle... :roll: Kui ne ny niin?

Ainiin, englanninlakut ovat hyviä. Mutta vain Leafin sellaiset (muut ovat kuvottavia, tai ainakin ne joita olen maistanut). Ja englanninlakuistakin vain ne perinteiset kerrosmallit. Tavalliset lakut on aina niin kovia ja mauttomia, minttulakut ovat muuten vain vastenmielisiä, ne pinkit ja vaaleansiniset visvanonparelliäklötykset ovat hirrrvittäviä ja ne kookosreunuslakut ovat kamalia myös. Ja kerrosmalleista parhaita ovat ne, joissa molemmat kannet ovat ruskeat, mutta toki ne kaikki muutkin värikerrokset ovat hyviä.

Tavallinen laku on myös hyvää, kunhan se on Fazerin tai Brunbergin lakua. Tai sitten pitää olla SukuLakua.

Edit: Uijui, Violette, niitä Jellyjä poimitaan leffapussiin AINA kun löytyy! Aarrearkkua ei viitsi koskaan ostaa kun siinä on niin paljon kakkakarkkeja.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Suosikkikarkkeja on monia, mutta inhokit on paljon helpommin listattu:

Dumlet (tarttuu hampaisiin)
Dajm (saa mut oksentamaan)
peruslakritsi (englanninlakritseista mustat lakut jää AINA syömättä), mutta täytelakuja rakastan.

Suursuosikit:
Ruotsalaiset Ako-toffeet (varsinkin se mintun makuinen)
Tupla (tavallinen ja etenkin se uusi salmiakki)
SUKLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA................ (mitä tummempi, sen parempi, valkoinen on kamalaa)

Apua, olin unohtaa tärkeimmän: Brunbergin toffee on taivaallista...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Chris »

Katten-Gustaf kirjoitti: SUKLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA................ (mitä tummempi, sen parempi
y_e:s: Oujee, Katten...aivan samaa mieltä...! y_e:s: smilie_daumenpos:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jvvv kirjoitti:Edit: Uijui, Violette, niitä Jellyjä poimitaan leffapussiin AINA kun löytyy! Aarrearkkua ei viitsi koskaan ostaa kun siinä on niin paljon kakkakarkkeja.
Mä en kertakaikkiaan PYSTY ostamaan irtokarkkipussia ilman noita jellyjä. Samaten, jos karkkikaupassa on niitä ihania löllyviä hedelmäsammakoita, niin niitä kanssa, mutten ole pitkään aikaan bongannut niitä missään. Aarrearkussa tosiaan on niitä kakkakarkkeja, mutta mä syötän ne yleensä tolle äijänkutaleelle ja syön itse jellyt ja ne hedelmäautot.

Muistaako kukaan kun joskus 80-luvun loppupuolella tai 90-luvun alussakin ehkä vielä noita jellyjä sai ihan valmiissa pussissa? Ne olivat puoliksi jotain hedelmää ja puoliksi jotain muuta, vähän kuin sirkusaakkoset mutta niitä ei oltu pilattu turhalla salmiakilla ;) Olivat tooooooosi hyviä. Ikävä! :cry:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ainiin, piti vielä avautua niistä "Mockba"-karkeista, joita kaikki aina kantavat matkoiltaan selkä vääränä ja luulevat että ne tuovat hyvän mielen kaikille kun niitä on halvalla paljon ostettu mutta eivät käsitä että ne maistuvat aina ihan sille samalle paskalle ja kaikille (minulle) tulee vain paha mieli ja olo ja ne jäävät kuitenkin laatikonpohjalle makaamaan avaamattomina ja menevät siivouksessa sitten roskikseen. Jos syödään ja tuodaan karkkeja niin ei unohdeta sitä laatua sitten perkele. :evil:

:!: Mockba-karkki saa juontaa nimensä siitä, kun abit aikanaan heittelivät niskaan pahanmakuisia karkkeja, jotka - ylläri ylläri - olivat venäläistä alkuperää. Mutta Mockba-makeiset voivat olla niin venäläisiä, virolaisia, puolalaisia, kreikkalaisia, espanjalaisia jne...

:wink:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mulle taas kaikki raahaavat laivalta niitä kamalia viinikumeja, joita en voi sietää. Ne vihreät maistuu ihan oksennukselle...
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Vastaa Viestiin