Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Euroviisut 2022 Italiassa

The Rasmus – Jezebel

*****
67
36%
****
69
37%
***
33
18%
**
14
7%
*
5
3%
 
Ääniä yhteensä: 188

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Aikamoinen vastareaktio on syntymässä kansainvälisten fanien joukossa The Rasmusta vastaan. Suomelta kovasti toivotaan suomenkielistä kappaletta ja erityisesti "Ram pam pam" on tuntuu olevan fanien mieleen. The Rasmusta pidetään tylsänä valintana, eikä kappalekaan tunnu miellyttävän kuin pienempää osaa faneista. Hieman pelottaa, millainen paskamyrskyn The Rasmuksen UMK-voitto synnyttää, enkä usko että kovin monet viisufanit tätä kannustaisi. Onneksi viisuissa äänestävät muutkin kuin viisufanit, joten menestysmahdollisuuksiinhan tällä ei ole merkitystä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5849
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Itse olen pistänyt merkille, ettei tämä tosiaan ulkomailla tunnu herättävän enää yhtä positiivisia tunteita kuin vielä biisin julkaistaessa. Kiinnostusta on varmasti lisännyt se, että kyseessä on The Rasmus, mutta nyt näyttää siltä, että ainakin ulkomaalaisten silmissä Jezebel jää muiden biisien jalkoihin.
Serduchka kirjoitti: 21 Tammi 2022, 11:52 Tää on alkanut vaikuttaa vähän enempikin tunkkaiselta, kun kuuntelee muita vaihtoehtoja. :eiei: Halusin kovasti kannustaa tätä. Nyt on kuitenkin tullut semmonen tunne, ettei tätä pitäisi lähettää Torinoon. :/
Tämän tunkkauisuuden itsekin olen huomannut, kun biisi on soinut muiden ehdokkaiden joukossa. Soundikin on jotenkin vanhanaikainen, kun vertaa esim. Kuumaan jäbään.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tänään Maikkarin Viiden jälkeen erikoishaastattelussa The Rasmuksen Lauri ja Emppu. Alkaen klo 18.05. Onkohan mainostv valinnut jo oman suosikkinsa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5849
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Jaahas, Kai The Rasmus tullaan näkemään tässä kuukauden aikana sitten myös Putouksessa ja muissa Maikkarin sarjoissa Teflareitten tapaan.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Alan jo melkeinpä toivoa, että tää tekis "teflarit" myös UMK:ssa. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Samiasd kirjoitti: 21 Tammi 2022, 12:00 Aikamoinen vastareaktio on syntymässä kansainvälisten fanien joukossa The Rasmusta vastaan. Suomelta kovasti toivotaan suomenkielistä kappaletta ja erityisesti "Ram pam pam" on tuntuu olevan fanien mieleen. The Rasmusta pidetään tylsänä valintana, eikä kappalekaan tunnu miellyttävän kuin pienempää osaa faneista. Hieman pelottaa, millainen paskamyrskyn The Rasmuksen UMK-voitto synnyttää, enkä usko että kovin monet viisufanit tätä kannustaisi. Onneksi viisuissa äänestävät muutkin kuin viisufanit, joten menestysmahdollisuuksiinhan tällä ei ole merkitystä.
Ainakin My Top-videoissa tunnutaan haluavan Cyan Kicks viisuihin. :heh: Viisufanit ovat myös jämähtäneet jonnekin menneisyyteen ja haluavat aina jonkun Fuego-tyyppisen homopoppiksen. Luojan kiitos ovat vain pieni prosentti äänistä itse kisoissa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja poika90 »

WildDance kirjoitti: 21 Tammi 2022, 13:00
Samiasd kirjoitti: 21 Tammi 2022, 12:00 Aikamoinen vastareaktio on syntymässä kansainvälisten fanien joukossa The Rasmusta vastaan. Suomelta kovasti toivotaan suomenkielistä kappaletta ja erityisesti "Ram pam pam" on tuntuu olevan fanien mieleen. The Rasmusta pidetään tylsänä valintana, eikä kappalekaan tunnu miellyttävän kuin pienempää osaa faneista. Hieman pelottaa, millainen paskamyrskyn The Rasmuksen UMK-voitto synnyttää, enkä usko että kovin monet viisufanit tätä kannustaisi. Onneksi viisuissa äänestävät muutkin kuin viisufanit, joten menestysmahdollisuuksiinhan tällä ei ole merkitystä.
Ainakin My Top-videoissa tunnutaan haluavan Cyan Kicks viisuihin. :heh: Viisufanit ovat myös jämähtäneet jonnekin menneisyyteen ja haluavat aina jonkun Fuego-tyyppisen homopoppiksen. Luojan kiitos ovat vain pieni prosentti äänistä itse kisoissa.
Niin haluavat ja myös tuntuu, että viisufanit haluavat myös aina tosi camp tyyliä ja mahdollisimman erikoista.

Itse mietin, että onko kappaleen vanhanaikaisuus edes paha asia sillä pärjäsihän Tanska esim 2010 vanhan aikaisella poppiksellaan tosi hyvin.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ Juu ja voittihan KEiiNOkin teleäänet (se on toki myös minun iso viisusuosikki). Eli, jos se on tarpeeksi hyvin tehtyä ja tarttuvaa, niin voi myös purra isomaan yleisöön. Ärsyttää vaan välillä tällainen viisufanien automaattinen "naissolisti + uptempo = rakkaus" asetelma. :heh: Kelpaa mikä vaan.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
sadsingalonsong
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 299
Liittynyt: 29 Tammi 2014, 00:17
Viesti:

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja sadsingalonsong »

Stargazer kirjoitti: 19 Tammi 2022, 18:32
sadsingalonsong kirjoitti: 19 Tammi 2022, 18:11 However, I believe that none country should stick to to their stereotypes (Finland = rock, ex-Yugo = ethnic ballads; Greece & Cyprus = pop-dance with ethnic elements etc.). I think it is important to variation in Eurovision, not only between countries but also within them. There is no wrong to send something that align with country's music image abroad but not every year.
I agree with your point that diversity is good when it comes to ESC, but the thing is that Finland has not been sending rock every year. People just seem to think that we do. We tried different things and genres 2009-2013 and 2016-2020 and none of them worked. You can't really blame people for wanting to send a rock act two years in a row when they are the only thing that has brought us success during our entire Eurovision history. It'd be a different thing if we had sent similar acts since 2015 like Sweden has.
Samiasd kirjoitti: 19 Tammi 2022, 18:46 100% agree with what Stargazer is saying. Also, the rock songs we sent before are all very different. You can't really say Softengine and Blind Channel had "the same song" and again with "Jezebel", it's completely different genre from those two.

It also seems, that the ones who complain about Finland "always sending rock" are the ones who are big fans of songs that countries like Cyprus sends every year. "Fuego", "Replay" and "El Diablo" could be songs from the same artist (not saying you are one of them sadsingalonsong).
I don't blame people that they want to get good result. Falling into some basket is common thing when a country finds a successful formula. What I like about Finland is that it shows its different side and especially now when UMK is so aligned with domestic music market. This is my high goal for each country in their NF- universum and approach to Eurovision.

I am absolutely aware that all these rock songs are very different. However, from the perspective of random viewers, it may stick in their mind that Finland is the one that sends 'something with guitars' (cognitive shortcut).

And what's the most important is the song after all. In my opinion "Jezebel" is not particularly strong and can be easily forgotten as it sounds like a typical radio song that you don't distinguish from others. However, in my opinion, it is a problem with The Rasmus in general. They had many song in airplay but people don't associate them with the band.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Joo ja itseäni ärsyttää välillä se miten viisufanit lyttäävät normaalit tai mainstream kappaleet paitsi, kun kyseessä on nais poppis. Keiino oli taas minusta juuri hyvällä tavalla tehtyä viisu poppia. :peukku:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
sadsingalonsong
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 299
Liittynyt: 29 Tammi 2014, 00:17
Viesti:

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja sadsingalonsong »

poika90 kirjoitti: 21 Tammi 2022, 13:48 Joo ja itseäni ärsyttää välillä se miten viisufanit lyttäävät normaalit tai mainstream kappaleet paitsi, kun kyseessä on nais poppis. Keiino oli taas minusta juuri hyvällä tavalla tehtyä viisu poppia. :peukku:
That's true but I take it a bit personally :P Cyan Kicks are as mainstream as The Rasmus but their song has more flavour than "Jezebel". I usually hate all these "Fuego" , "El Diablo" songs and I am not found of mainstream radio stuff in ESC. I think the time we needed in ESC is over and we need more extraordinary songs. And last year both BC and Måneskin were on my top. I am big fan of AWS and Hatari (not rock but yeah...).

I only accept mainstream when it is a local one.
Viimeksi muokannut sadsingalonsong, 21 Tammi 2022, 13:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Naispoppis on käsittämättömän yliarvostettua joka vuosi kun katsoo rankingeja. Jos stereotypinen viisufani sais valita jokaiselle maalle edustajan, niin ei ihan siel muuta olisi kuin naispoppia ja ehkä pari kuumaa miesartistoa, et on jotain kuolattavaa. Tän huomaa aina hyvin kun katsoo ennen viisukauden alkua ihmisten ideal contest videoita. 90+% noissa käytännössä aina naisehdokkaita.

Mitä enemmän KV ryhmissä ollaan anti-rasmus, sitä enemmän tekee mieli kyl itse sitä äänestää :draamaa:

Mitä tulee Keiinoon, niin vaikka oli tavallaan vanhanaikainen, niin kyllähän kappaleen Joikaus nosti sen ihan uudelle levelille, kun se oli jotain mitä viisuissa ei pahemmin pääse kuulemaan.
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^Joo samaa mieltä. Tämä ei kyllä kuulu tähän ketjuun tämä keskustelu, mutta whatever. :heh: Minun äitini (joka ei edes joka vuosi katso euroviisuja tai ole todellakaan mikään viisufani), niin muistaa edelleen KEiiNOn ja pitää Spirit In The Skyta yhtenä parhaimpana viisubiisinä. Se oli jotenkin hyvällä maulla tehty viisupaketti. Mutta kun katsoo näitä "My Top National Selection..." videoita, niin huomaa, että viisufaneille kyllä kelpaa mikä tahansa uptempoa vetävä naikkonen ja he ovat heiti "queenejä" kaikki. :heh: Ovat juuri näitä, jotka eivät koskaan haluaisi tuoda viisuja tähän päivään ja vakavasti otettavaksi musiikkikilpailuksi.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2015
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Tämä on ainoana jäljellä mun soittolistalla, CK tippu eilen pois. Enkä tunnu kyllästyvän tähän yhtään, soi mulla loopilla joka päivä, videokin ihan ok. Kunhan finaalissa myös itse esitys yltää tähtiin.

Kyllä tällä kelpaa, hyvä Suomi :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Minulla taas CK on nousussa ja Jezebel laskussa, harkitsen jopa tähtimäärän pudottamista kolmeen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 757
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

WildDance kirjoitti: 21 Tammi 2022, 13:54 viisufaneille kyllä kelpaa mikä tahansa uptempoa vetävä naikkonen ja he ovat heiti "queenejä" kaikki. :heh: Ovat juuri näitä, jotka eivät koskaan haluaisi tuoda viisuja tähän päivään ja vakavasti otettavaksi musiikkikilpailuksi.
Hypettivät myös Saara Aaltoa etukäteen, mutta eipä se sit iskenytkään äänestäjiin. Onneksi Euroviisujen fanikunta on laajentunut ja kliseeviisujen ja ruotsipoppien suosio on laskenut. Aina on niitä jotka vastustaa muutosta.

Beglar
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 77
Liittynyt: 29 Joulu 2021, 16:33

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Beglar »

Samiasd kirjoitti: 21 Tammi 2022, 12:00 Aikamoinen vastareaktio on syntymässä kansainvälisten fanien joukossa The Rasmusta vastaan. Suomelta kovasti toivotaan suomenkielistä kappaletta ja erityisesti "Ram pam pam" on tuntuu olevan fanien mieleen. The Rasmusta pidetään tylsänä valintana, eikä kappalekaan tunnu miellyttävän kuin pienempää osaa faneista. Hieman pelottaa, millainen paskamyrskyn The Rasmuksen UMK-voitto synnyttää, enkä usko että kovin monet viisufanit tätä kannustaisi. Onneksi viisuissa äänestävät muutkin kuin viisufanit, joten menestysmahdollisuuksiinhan tällä ei ole merkitystä.
Jep, joten onko tässä "mahdollisen paskamyrskyn uhassa" lopulta mitään ongelmaa. Ei tässä tosiaan valita kappaletta netissä englanniksi aktiivisesti kommentoivia kv-viisufaneja varten.

Eiköhän tuo Bulgarian kappale ansaitsisi sen kakkamyrskyn?

Tämähän ei ole Bessin ketju, joten häntä voi hypetellä sielä hänelle omistetussa ketjussa.
Viimeksi muokannut Beglar, 21 Tammi 2022, 19:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Kaipa se taas monen kohdalla on lopuksi kiinni siitä, että haluaako valita jotain mistä uskoo ulkkareiden tykkäävän (riskialtista) vaiko jotain mistä itse tykkää (riskialtista).

Näillä näkymin, jos live menee kunnialla, aion itse äänestää Thö Räsmusia.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Melkoinen kyllästyminen alkuviikosta tähän sitten itsellä osuikin. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1013
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

YourMother kirjoitti: 21 Tammi 2022, 17:31Näillä näkymin, jos live menee kunnialla, aion itse äänestää Thö Räsmusia.
Sama täällä. :joojoo:

En oikeastaan mieti menestyspotentiaalia, vaan ihan vain sitä, mikä iskee ja kolahtaa minuun kaikkein parhaiten, ja tänä vuonna se on Jezebel. :ihana: En ole kyllästynyt tähän vieläkään, eikä minulle ole tapahtunut sellaista joidenkuiden kokemaa efektiä, että kappale olisi alkanut kuulostaa tunkkaiselta tai vanhanaikaiselta. Tältä se Rasmus nyt vain kuulostaa, ja juuri siksi jaksan yhä kuunnella.
sadsingalonsong kirjoitti: 21 Tammi 2022, 13:44However, in my opinion, it is a problem with The Rasmus in general. They had many song in airplay but people don't associate them with the band.
I have to disagree on this. I think they do have a very distinguishable sound and style of music (except for the first few albums, which leaned heavily towards funk and funk rock). Not to mention Lauri, whose voice and way of singing is very easy to recognise, be it The Rasmus or a solo project or something else.

Whether you like their style or not, that's a matter of personal taste, of course. :joojoo: But in my opinion, they are definitely doing their own thing, and that can be heard in Jezebel, too. I don't think it's the strongest Rasmus song ever, not even close, but it's still very good and beats the other entries for me, personally.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Samiasd kirjoitti: 21 Tammi 2022, 12:00 Jep, joten onko tässä "mahdollisen paskamyrskyn uhassa" lopulta mitään ongelmaa.
On tietysti. Semien äänestystulokseen viisukuplalla on iso merkitys. Juryt dissaa joka tapauksessa nimekkäitä artisteja tasoittaakseen tietä lahjakkaille uusille. Ja jos viisufanitkin dissaa, niin tästä tulee semikarsiutuja Daruden lailla.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Tämähän on saanut valtavan huomion YouTubessa ja biisi on ihan hyvä, joskaan ei mielestäni kovin mieleenpainuva tai ihmeellinen. En tosin ole koskaan kauheasti välittänyt The Rasmuksen musiikista, joten en ehkä ole oikea henkilö kommentoimaan tätä. BESS on kyllä edelleen mulla numero ykkönen! Toki liven voi vielä pilata, mutta biisi on huikea tykki. Mutta kyllä tässä voittomahiksia on!
Cry him out

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1013
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Miss Ludo kirjoitti: 21 Tammi 2022, 17:57
YourMother kirjoitti: 21 Tammi 2022, 17:31Näillä näkymin, jos live menee kunnialla, aion itse äänestää Thö Räsmusia.
Sama täällä. :joojoo:
Ai niin - tajusin juuri, että enhän minä mitään äänestä, kun en edes asu Suomessa UMK-finaalin aikaan. :puna: Hassua, miten se unohtuu, kun olen vielä niin vakaasti Suomen kamaralla ja mukamas vaikuttamassa päätökseen, vaikka jo ensi viikolla sijaintina on Saksa. No, ehkäpä äitini äänestää puolestani, jos lahjon hänet! :hihi:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1549
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

^Eiköhän sillä Yle-sovelluksella ainakin saa taas sen yhden ilmaisen äänen annettua riippumatta sijainnista. 🤔
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Kiisa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

Mun mielestä on ihan turha huolestua siitä, jos joku viisufanikupla ei tällä hetkellä tykkää Jezebelistä. Viisufaneja on erilaisia ja vain osa heistä on niin kiinnostunut, että seuraa näin varhaisessa vaiheessa muidenkin maiden valinraprosesseja. Valtaosa raitaa olla sellaisia, jotka hyppää mukaan viisuseurantaan vasta keväämmällä, kun suurin osa valinnoista on jo tehty. Ja sitten on vielä ne katsojat, jotka katsoo vain ne lähetykset toukokuussa. Ja kaikkea tältä väliltä.

Jos The Rasmus on meidän edustaja, niin en olisi huolissani, että juuri viisufanit pudottaisivat meidät semeissä. Älkää unohtako, miten valtava määrä vanhoja Rasmus-faneja Euroopassa on.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja toivo »

^ Aivan. Ja raadit vielä sekoittavat koko äänestys homman-

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Olen nyt perheen kanssa kuunnellut kaikkia ehdokkaita yhtä monta kertaa ja ainoastaan tästä on jäänyt kertsinpätkää korvamadoksi.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kiisa kirjoitti: 22 Tammi 2022, 08:22 Viisufaneja on erilaisia ja vain osa heistä on niin kiinnostunut, että seuraa näin varhaisessa vaiheessa muidenkin maiden valinraprosesseja. Valtaosa raitaa olla sellaisia, jotka hyppää mukaan viisuseurantaan vasta keväämmällä, kun suurin osa valinnoista on jo tehty. Ja sitten on vielä ne katsojat, jotka katsoo vain ne lähetykset toukokuussa. Ja kaikkea tältä väliltä.
Totta. Tämä sama pätee kyllä moneen muuhunkin tämänvuotiseen UMK-kappaan. :peukku: Valitaan vain paras kokonaisuus, oli se sitten Rasmus tai joku muu. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Arvid »

The Rasmus muuten lähtee syksyllä Euroopan kiertueelle, monta maata ja kaupunkia edustettuna, eli edelleen tuntuu olevan fanikuntaa Euroopassa.

Tämän hetken viisufanien reaktio on joko täysin puolesta tai vastaan, aika vähän on siltä väliltä. Näkisin tämän hyväksi potentiaalisen menestyksen kannalta, koska tärkeintä on että tarttuu siihen puhelimeen ja äänestää. Eli ne jotka on innoissaan ja tykkää jo nyt, todennäköisemmin äänestää, kuin jos kyseessä olisi ihan kiva ja kädenlämpöinen ehdokas, josta sitten ihmetellään kun ei mennyt finaaliin.

Lisäksi valitettavasti joka foorumilla on kateellisia ja katkeria henkilöitä, jotka lyttää vaikka, tietää potentiaalisen menestymisen olevan mahdollista. Vähän kuin Ruotsin kohdalla joka vuosi nähdään, että ennakkohypen jälkeen alkaa järkyttävä inhokampanja ericsaadeja, dottereita jne vastaan.

Kyllä The Rasmuksen Jezebelissä on näistä se suurin mahdollisuus menestyä viisuissa edelleen. Live ratkaisee ja tottakai se mitä muut maat lähettävät. Tähän mennessä muiden maiden kappaleet eivät ole yltäneet UMKn yleistasoon tai lähellekään meidän kärkiehdokkaita kuten The Rasmusta. Aika näyttää mitä jäljellä olevilta mailta alkaa tulla, niitä on paljon vielä tulossa.

Jadine
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 336
Liittynyt: 07 Touko 2014, 22:11

Re: UMK22: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Jadine »

DenEurovise kirjoitti: 22 Tammi 2022, 08:12 ^Eiköhän sillä Yle-sovelluksella ainakin saa taas sen yhden ilmaisen äänen annettua riippumatta sijainnista. 🤔
On sillä ainakin ennen saanut, kun olen itsekin pystynyt äänestämään Saksasta käsin. :joojoo:

Lukittu