UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Euroviisut 2022 Italiassa

Olivera – Thank God I'm an atheist

*****
14
15%
****
29
31%
***
28
30%
**
11
12%
*
12
13%
 
Ääniä yhteensä: 94

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Happy kirjoitti: 20 Tammi 2022, 14:33 Itse biisiin: se ei kestä oikein kuuntelua: siinä missä parilla ensimmäisellä kuuntelukerralla olin woow niin nyt huomasin jo pitkästyväni tätä kuunnellessani. Silti koen että tällä on paikkansa tässä kattauksessa: turhempiakin on joukossa mukana.
Joo. Mullakin tää alkoi tipahtamaan kolmannella kuuntelukerralla. Nyt ei vaan enää pysty.
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Beglar
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 77
Liittynyt: 29 Joulu 2021, 16:33

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Beglar »

Minulla se toinen, ja samalla viimeinen, kuuntelukerta tapahtuu UMK-finaalissa.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ylivoimaisesti kehnoin UMK-tyrkky tähän mennessä. Yhdyn kommentteihin Oliveran laulutavan ärsyttävyydestä, tätä ei meinannut kestää kuunnella loppuun asti :eiei: Lyriikoissa oli sentään vähän ideaa, mutta puntarin jumboksi joutuu.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1270
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Hieman melankoliselle luonteelleni tämä sanoitus toimii. Voin hyvin kuvitella nyyhkiväni tämän kera sopivassa mielentilassa kolmen tähden verran. :rip:

Sykke
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 03 Maalis 2018, 19:23

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Sykke »

Toistaiseksi noussut itellä kärkikahinoihin Jezebelin kanssa. Sanoitus toimii mulle hyvin eikä Oliveran ääni haittaa mitenkään. Hyvä live tähän vielä ja uskallan väittää, että on kärkikahinoissa finaalissakin.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Muistelin tänään UMK-kisaajien kappaleita ja ihmettelin että onko tosiaan vain rokkibändien biisit englanniksi. Että hyvin jäänyt tämä mieleen kun en kieltäkään muistanut :heh:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

En raatsinut kuluttaa aikaani kuuntelemalla ihan loppuun asti. En oikein jaksa kuunnella tämmöistä väninää.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4272
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Tämä jäi näköjään kommentoimatta, katsotaanpa. Ensinnäkin, arvostan ja ymmärrän, mitä tässä on haettu. Tuntuu, että muutamia elementtejä mukaan nostamalla ja toisia pudottamalla tästä olisi saanut menestyskappaleen, nimenomaan siis viisuissa, ei välttämättä mitenkään päin UMK:ssa.

Ammattitaito joka tapauksessa kuuluu kauas, ja biisi tekee taatusti osansa kisan imagon nostattamisessa. Tärkeää on myös se, että edelleen nostetaan näitä vähemmän tunnettuja artisteja esiin, tietysti sillä ehdolla, että biisi on riittävän hyvä. Toivoisin UMK:n painottavan jatkossakin uusien artistien nostamista ja suhtautuvan nimekkäiden artistien ja tekijöiden kappaleisiin yhtä kriittisesti kuin kaikkiin muihinkin.

Äänenkäytöstä ketjussa esitetyt kriittiset mielipiteet ymmärrän ja joltain osin jaan. :joojoo: Subjektiivisesti ajateltuna kokonaisuus jää nyt vähän vaikeasti lähestyttäväksi, erityisesti hirvittävän raskaan ja onton taustatönkötyksen takia. Toisaalta, verrattuna vaikkapa kuulemiini Victorian kappaleisiin, tässä on kiinnostavaa säröä, ja onpahan artistin äänikin persoonallisempi, oli maneereista ja kikkailuista mitä mieltä tahansa.

Kolme tähteä biisistä, tavallaan kuitenkin neljä kunniatähteä yrityksestä. Kunniatähtiä en kuitenkaan laske mukaan, joten ei, kappale ei saa seitsemää tähteä. :heh:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Pidän tässä erityisen paljon kohdasta jossa lauletaan "I like to play with gasoline", jolloin dramaattinen raskas taustapoljento jättää tahdin väliin ja musiikki mykistyy tyystin antaen laulun sanoille erityisen painoarvon...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Mua ehkä koko biisissä eniten ärsyttää tekstinä just tuo I like to play with gasoline- kohta.
Ymmärrän toki, miks siinä ei oo korvattu gasoline- sanaa fire-sanalla, mutta silti toi on jotensakin outo sana tohon kohtaan.
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

^^ Minustakin siinä on erinomainen tehokeino ja toivottavasti Olivera ottaa lavalla haltuun sen harjoittelemalla kuvaajan kanssa sopivaa ilmettä lähikuvaan. Se oli hyvä.

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 527
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Stargazer kirjoitti: 19 Tammi 2022, 07:37 ja tuo taustalla jatkuvasti toistuva kilinärimputus kuulostaa ihan polkupyöräkellolta (??) meinasi ajaa hulluuteen.
Aargh aargh, nyt mäkin kuulen sen ja se on pyöränkello :harppu: ja mikä pahinta, se ei noudata minkäänlaista rytmiä! Kilahtaa tyhjästä kesken kaiken! Nyt se ei enää koskaan lakkaa häiritsemästä :draamaa:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Minusta se kuulosti aluksi masentuneelta kassakoneen kilinältä (tyyliin "maksan veroja kunnes kuolen"). Facebookissa joku oli kuitenkin kutsunut sitä kutomapuikkojen kilinäksi, ja nyt en näe mielessäni mitään muuta kuin jonkun mummelin kutomassa sukkaa tämän kappaleen tahtiin. 😆
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 527
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

...kaikki yhtä pahoja vaihtoehtoja... epätahtinen mummelikin vielä.

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1159
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja pmama »

Albin kirjoitti: 19 Tammi 2022, 16:00 Yllättäen itseni en inhonnut tätä niin paljon kun olisin voinut. Tämä narina-laulutapa ei ole minun kuppi kuumaa, mutta yllättävän rauhallinen pohdiskelu sai mielenkiinnon heräämään ja kuuntelemaan kappaleen loppuun asti ilman tuskaa. Katsotaan pisteitä uudestaan kun kaikki mukana, nyt jopa *** :kups:
Mulla aivan samat fiilikset, aluksi inhosin lauluääntä. Muutaman kerran kuunneltuani narina ei häiritse lainkaan, teksti ja musiikki ovat vaikuttavia ja mesmeroidun yhä uudelleen tästä biisistä. Nostin **** :ihana:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

^Kun aloin kuunnella tätä ensimmäisen kerran, ajattelin myös, että ei taas näitä piipittäviä pikkutyttöjä. Mutta kun kappale pääsi vauhtiin, totesin, että hänellähän on ihan oma persoonallinen äänensä, joka kujertelee välillä hyvinkin viehkeästi tuota räjähdysherkkää sanoitusta. Kiehtova kokonaisuus.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2001
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Oli nyt useamman kuuntelukerran jälkeen pakko nostaa neljään tähteen. Sanoitus on kyllä niin hyvä, ja pistää ajattelemaan. Sanoisin et tää olisi Torinoon päästessään musta hevonen ja voisi saada jopa top 10 sijan. Jakaa todella paljon ihmisten mielipiteitä, kuten kuppilan tähtiäänestyskin kertoo, mikä on viisuissa vain ja ainoastaan hyvä asia.

En tosin usko, että Suomessa uppoo niin hyvin, että tällä olisi mahiksia UMKn voittoon, ellei muiden live-esitykset ole sellaista I love You/Circle of Light tasoa, mutta näen tällä parhaan viisupotentiaalin mitä tulee UMK ehdokkaisiin. :joojoo:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Creeperqueen kirjoitti: 22 Tammi 2022, 16:02 näen tällä parhaan viisupotentiaalin mitä tulee UMK ehdokkaisiin. :joojoo:
Mä voisin melkein sanoa samaa. :miettii: Ainakin jos lähdetään miettimään niitä turvallisia vaihtoehtoja. :mrgreen: Riskeistä Isaac Sene voisi päräyttää vuosisadan yllätyksen ja Bess voisi viehättää suomalaisuuttaan. The Rasmus voisi viedä kokemuksella Suomen finaaliin. Kuitenkin, jos lopulta miettii, niin kuka näistä vetoaisi tuomaristoon tarpeeksi. Niin paljon, että olisi todella hyvällä esityksellä kolmen kärjessä heidän pisteissään? Vastaus: Olivera. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Tää on hiipinyt mun aivoihin, ja jos mun ykkösheppa vetää suoraan pöpelikköön, niin tässä vois olla ihan kelpo vaihtoehto.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mukavaa lukea rakastavia kommentteja Oliveran biisiä kohtaan, on tämä joutunut sellaisen ryöpytyksen kohteeksi. :samaamielta:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5928
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Tämä on kyllä saanut ihmeellisen vihamielistä kommentointia osakseen, etenkin suomalaisten keskuudessa. Ulkomaalaisilta olen kuullut lähinnä positiivisia sanoja. Mutta kiva, jos tämä alkaa pikku hiljaa avautua ihmisille.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7506
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Heaven is a state of mind -fraasi on jäänyt tästä pyörimään päähäni. Muuten tunnen tätä kohtaan lähinnä negatiivisia tuntemuksia. En ole Oliveran lauluäänen suurin fani.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Donitsi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 118
Liittynyt: 23 Tammi 2021, 09:44

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Donitsi »

Heaven is a state of mind kohta taisi olla aikanaan Osmo Ikosenkin viisussa. Tarttuva kertsi, jää pyörimään päähän.
Sanoihinkin satsattu.

Minusta ei suunnattu ketään vastaan vaan omakohtaisesta pohdintaa, tuota voisi pohtia pidemällekin, mutta 3 minuuttia rajoittaa. Vaikka olisi eri mieltä, niin voi tästä silti pitää.

Minusta yllättävän toimiva kokonaisuus, ihan kelpo. Jotenkin sävelmä kuulostaa hivenen 60-luvun tuulahdukselta

Jadine
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 338
Liittynyt: 07 Touko 2014, 22:11

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Jadine »

Jufo kirjoitti: 20 Tammi 2022, 13:57 En ymmärrä lukuisia kommentteja tässä ketjussa, jotka olivat muotoa "Tämän aiheen käsittely ei kuulu euroviisuihin". Miksei kuuluisi? Ja mitä oikeutta kenelläkään on vaatia mitä aiheita viisukappaleissa saa käsitellä ja mitä ei.
Minä ainakin kommentoin ihan vain omalta kohdaltani, että tämä aihe ei ole sellainen, jota minä haluaisin miettiä Euroviisuja katsoessani. Koen kyllä mieluusti viisuiltana tunteiden kirjon liikutuksen kyyneleistä biletyksen riemuun, mutta ahdistus olemassaolon loppumisesta ei kuulu niihin tunteisiin, joita haluaisin tuntea (vaikka siis tässä biisissä se nähdään lohdullisena, mutta itseäni se ahdistaa). En siis kyllä sano, etteikö tällaisesta aiheesta saisi laulaa Euroviisuissa, vaan se ei vain kuulu aiheisiin, joista itse haluaisin kuulla.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Pidän itse Oliveran kappaleesta tavattomasti, mutta mietin juuri näitä järjettömän negatiivisia ensireaktioita julkaisuyönä... Ehkä kaiken koronan ja muun epävarmuuden aikoina tämä aihe on vähän liikaa? Onko tuntemukset samoja yleisesti Euroopassa? Ehkä joku hyvän mielen kappale voisi olla tänä vuonna parempi valinta.

juhani1
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 22 Joulu 2021, 19:30

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja juhani1 »

Jadine kirjoitti: 22 Tammi 2022, 20:32
Jufo kirjoitti: 20 Tammi 2022, 13:57 En ymmärrä lukuisia kommentteja tässä ketjussa, jotka olivat muotoa "Tämän aiheen käsittely ei kuulu euroviisuihin". Miksei kuuluisi? Ja mitä oikeutta kenelläkään on vaatia mitä aiheita viisukappaleissa saa käsitellä ja mitä ei.
Minä ainakin kommentoin ihan vain omalta kohdaltani, että tämä aihe ei ole sellainen, jota minä haluaisin miettiä Euroviisuja katsoessani. Koen kyllä mieluusti viisuiltana tunteiden kirjon liikutuksen kyyneleistä biletyksen riemuun, mutta ahdistus olemassaolon loppumisesta ei kuulu niihin tunteisiin, joita haluaisin tuntea (vaikka siis tässä biisissä se nähdään lohdullisena, mutta itseäni se ahdistaa). En siis kyllä sano, etteikö tällaisesta aiheesta saisi laulaa Euroviisuissa, vaan se ei vain kuulu aiheisiin, joista itse haluaisin kuulla.
tää on aivan huippibiisi....tykkään Rasmuksen biisistä mutt tää laittaa miettiin asioita... ei ollenkaan uskonnonvastainen ....paranee kerta toisensa kuuntelun jälkeen

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3321
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Alan pikkuhiljaa nähä tässäkin sen kuuluisan vetovoiman, että paras nostaa tämä kolmosesta neljään. :ihana:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Murrimarri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1272
Liittynyt: 27 Marras 2015, 20:51
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Murrimarri »

Oon vähän hämmentyneenä seurannut sitä, miten paljon tämäkin on saanut kannattajia. Mikä tässä on nyt jotain sellaista joka erottaa tämän kaikista muista umk-balladeista kuten vaikka Lie, Kelle mä soitan tai I let my heart break? Ei tää huono ole, mut en millään jaksa uskoa tämän pääsevän viisuissa finaaliin.
"We are safe in the circle of light, nothing bad will never across the line."

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Murrimarri kirjoitti: 23 Tammi 2022, 21:15 Ei tää huono ole, mut en millään jaksa uskoa tämän pääsevän viisuissa finaaliin.
Tässä nyt ollaan taas sen kysymyksen äärellä, että rankataanko biisejä sen mukaan, minkä arvelee menestyvän parhaiten viisuissa vaiko sen mukaan, mistä itse tykkää eniten. Itse ainakin olen laatinut umk-puntarini oman tykkäämiseni mukaan. Riskihän tämän valinta edustajaksi olisi, kuten youtubessa joku ranskalainen totesi, mutta piti myös mestariteoksena, joka kannattaisi siitä huolimatta lähettää viisuihin. Mutta tämä nyt on aivan ennenaikaista spekulointia, koska livejä ei ole vielä nähty. En minä hirteen mene, jos ei tätä valita, koska en usko paljoakaan Ylen tuottaman liven räjäyttävän pankkia. Pikemminkin pelkään, että tämä on tämän vuoden Lover view, joka oli sekin puntarini ykkönen ennen livejä, mutta floppasi suorassa lähetyksessä täysin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK22: Olivera – Thank God I'm an atheist

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

hra47 kirjoitti: 23 Tammi 2022, 22:29 Tässä nyt ollaan taas sen kysymyksen äärellä, että rankataanko biisejä sen mukaan, minkä arvelee menestyvän parhaiten viisuissa vaiko sen mukaan, mistä itse tykkää eniten.
Tämä on todella ongelma. Joskus tuntuu että ihan hämärtyy se raja tykkääkö biisistä, vai menestyksenhehkuisesta kuvitelmasta.

Muistan myös etten ole koskaan heti tykännyt entisistä viisumenestyjistäkään. Yleensä olo on vähän hämmentynyt, että mikä ihme tämä on, jotkut enemmänkin ärsyttäneet. Esimerkiksi Netan kotkotus, Zitti e buoni, Ukrainan Shum... Eli geneerisemmät nieleskelee helposti, mutta menestyykö kisassa onkin eri juttu.

Lukittu